За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
Неутралнотака е. имам го от 4 месеца и съм очарован от него
*****
НеутралноЯвно в Тойота качеството на изработка и красотата на дизайна са в обратна зависимост. От всички модели при Версо-то това е най-видно. Доста ръбат и грубоват, а за твърдостта на возията да не говорим.
*****
Неутрално@той
Въпрос на вкус, явно, но да наричаш този автомобил "ръбат" е меко казано субективно.
Карам тази кола от година и осем месеца. Единственото нещо, което ме е подразнило е, че когато е ненатоварена вози по-твърдо. Имам над 10,000 километра за месец из цяла Европа и по-удобна кола за дълъг път просто няма.
*****
НеутралноИ тази ли се произвежда в Турция като другата Корола?
*****
Неутралнои по-удобна кола за дълъг път просто няма.
Айде бе ! Да си пробвал някога някой Eurovan 2 ? Напр C8, 807 или най-вече Lancia Phedra ?
*****
НеутралноИ тази е турска:
http://www.globalautoindex.com/maker.plt?no=1384
Вие какво, мислите, че е японска ли?
*****
НеутралноЗа рено еспейс какво да говорим
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
*****
НеутралноС4 Гран Пикасо отвява Тойотата Версо отвсякъде.
Започнете от последния ред седалки-два броя напълно пригодени за возене на хора на дълъг път.
при Тойотата последните са основание да наречем Версото "дедесарка" - напълно излишен последен ред.
Минете напред към втори ред - Пълен комфорт с наклон назад.Еднаква широчина на трите броя.При Тойота - две големи и една малка.Като широчина - излишна, понеже е тясна.
Още напред - първите две на Пикасо се издигат и на добра височина, усещането е като в джип, и имате отлична видимост напред.
Предното стъкло е невероятно, и ведно с борда на таблото е свръх изящно - ако сте сядали зад волана на Версото - ами все едно в единична килия съм - тясно и плитко за краката.
Налице е АТОМАТИЧНА спирачка.Просто забравяте лоста на ръчната, завинаги.
А? Забравих цената. Гран Пикасо С4 е само 33500 с ДДС
Същият този модел на Ситроен бие във всички показатели и Форд С-Мах.
*****
НеутралноА S-Max?
*****
НеутралноЗаменям Тойота Корола 99-та японска сглобка за нова Корола Версо! Има ли навити ?
*****
Неутралноне говорете за ка4ество,имам тойота от 3 г взех я ножа и досега само проблеми ,а сега и двигателя се скапа на 32000 км. купуваите само японско ама то има ли
*****
Неутралноаз пък карам нов авенсис 2.2и мога да кажа само за изминалите 50000 км за 1 г - супер автомобил на фона на другите опел зефири ,ситроени да не приказваме за мерцедесите и аудитата-сервиза им е пълен с гаранционни .Икономичен и меко возене ,на автопилот с 90км без да бутам газта за 100 км ми изгори 4.5л нафта-друго няма какво да кажа ,най големия ми кеф е като излезна на варненската магистрала -девненския баир си го взема без напън на автопилот със 180 и не мърда за разлика от издуханите бмв и аудита-на мен това ми е достатъчно.
*****
НеутралноРено Меган 2 дизел - 3.0/100 при 80 км/ч, 200 км. по затворен маршрут! Покажете ми Тойотата, която ще се доближи до това постижение!
*****
НеутралноКорола Версо се произвежда само в Турция.
Не виждам как може да се сравнява Корола с Авенсис, особено с Авенсис Версо. Пътищата в Европа не ме интересуват, защото карам по нашенските калдаръми и дупки, така че ... умната.
*****
Неутралноимам корола версо на 95000км. на скептиците с френските свирки им предлагам да се пробват с едно тигелче до Ихтиман и назад. А на останалите - досега съм сменял само масло
*****
Неутралноа на колегата с реното... много хубава кола - невероятна, само дето емблемата му прилича на женски полов орган
*****
Неутралноверсото е супер само не става за жена
*****
Неутралнотова е нещо превазходно.и за жена със стаж зад волана е супер.
*****
НеутралноМоля за спешна консултация! Запазил съм една нова Тойота Версо и до два дни трябва да реша дали да я купя. Наистина ли са шумни и возят "дървено", както прочетох по форумите? Дайте всички "+" и "-" за които имате лични наблюдения. Огромна благодарност!
*****
ГневноСтатията е пълна тъпотия и няма нищо вярно в нея. Тойта Версо е едно пълно недоразумение като автомобил. Купих такава преди две години от представителя на Тойота ниво Сол 2.2. Не можаха да ми осигурят тестов автомобил и това ми беше най-голямата грешка, че не пробвах как се кара. Качеството вътре е на ниво от 80-те години. Твърди пластмаси, драскащи се от всичко, тапицерии които поемат всякаква мръсотия и не се чистят. Возията е твърда, при висока скорост се удържа трудно и не спира добре, накланя се силно в завои и задницата поднася дори и при непрекъснато включена ЕSP. С огромер радиус на завой и кошмарна маневреност. Разхода на гориво е около 1.5-2л. над обявения. Още в началото се появи неприятно тракане от скорстната кутия, но от сервиза отказаха да правят каквото и да било с обяснението че така били всички версота!!!!! Както се посочва това е кола ДДС-ка. Всеки един друг избор ще бъде по-добър.
marianna
Рейтинг: 8 НеутралноToyota Corolla Verso е най-надеждния автомобил за 2009 според резултатите публикувани от TÜV.
aspx
http://www.toyota.bg/about/news_and_events/CV_TUV.
*****
НеутралноНа 30.03.09 си купих чисто ново версо произведено 2008 година. В еуфорията и нетърпението ми да я "яхна" възможно наи-скоро, вобще и не я огледах за дефекти... Но и какви дефекти, нали си купувам нова кола??? Та в последствие започнах да я позаглеждам-криви ламарини и ненапаснати детайли. УЖАС!!! Около капачката на резервоара има хлътнало, около двата странични мигача, около дръжките на вратите, предния споилер се разминава с калника там кудето се срещат.... не ми се говори!!! 40 520 лева в брой за нещо, което ми дразни окото! Но и аз съм си виновен!!! Да съм гледал!
*****
ВеселоСкоро си купих корола версо-просто первектната кола за мен-супер маневрена, ужасно удобна-аз съм 190 и 125 кила и ми е широка и от страни и от горе, седалките са страхотни-никаква умора при дълъг път, колата вози перфектно-нито твърдо нито меко-пътя се усеща, а при камъните и дупките на село-все едно карах джип лексус-карал съм и такъв и имам база за сравнение...Всички седалки падат и отзад може да се натоварят 4 прасета

аудиосистемата е много добра-кристален мощен звук и много добре лови радиото. Разхода в центърна само каране на първа е 13 на сто, градско без център е около 10, а извънградско без юркане пада до 6.6.
Има всички естри, всичко и работи мазно - като на юпонска машина - никога повече европейски морги, най вече френски боклуци-то и без това френските заводи скоро ще фалират...
*****
ГневноКАРАМ ВЕРСО ОТ 9 МЕСЕЦА ОТ КОИТО 1 МЕСЕЦ СТОЯ НЯКЪДЕ/В ПЪЛНА ТАЙНА/ ЗА СМЯНА НА ЗАДЕН МОСТ НЕКАДЪРЕН РЕМОНТ И ОБСЛУЖВАНЕ ПРЕДЛАГАХА ПОНЕ ДОПРЕДИ МЕСЕЦ ВЪВ ВАРНА
*****
Неутралноах тази тоиота много си ме кефеше ма после се позагледах по мазда 5 и 6 ама на края се напраих на ударен от тея жаноже пук си зех една хонда акорд 2.4 190 коня е не сужелялявам и за миг наистина жидях какжо е ажтомобил а немска талига уж японски ажтомобил е тва е колата
*****
НеутралноТОЙОТА КОРОЛА ВЕРСО Е ПРЕКРАСЕН АВТОМОБИЛ. КАРАМ ТАКЪВ ОТ 2Г. В МОМЕНТА Е НА 140 000КМ. И ДО МОМЕНТА НЯМА АБСОЛЮТНО НИКАКЪВ ПРОБЛЕМ. АБСОЛЮТНО НИКАКЪВ, ВЪПРЕКИ, ЧЕ Е СГЛОБЯВАН В ТУРЦИЯ. ВСИЧКИ ПО-ГОРНИ ПИСАНИЯ, ЧЕ ВОЗИ ТВЪРДО, ЧЕ БИЛО ТЯСНО И ДРУГИ ТАКИВА СА АБСОЛЮТНО НЕВЕРНИ. ПРИЛИЧА МИ НА ПРИКАЗКАТА ЗА ЛИСИЦАТА, ДЕТО НЕ МОЖЕ ДА ДОСТИГНЕ ГРОЗДЕТО КОЕТО И Е ВИСОКО И КАЗВА, ЧЕ Е КИСЕЛО! ТОВА Е ПИСАНО ОТ ХОРА, КОИТО ИЛИ НЯМАТ ПАРИ ДА СИ ГО ПОЗВОЛЯТ, ИЛИ КАРАТ ТАРАТАЙКИ КАТО СИТРОЕН С4, ЕСПЕЙС, ФОРД С-МАКС ИЛИ ОПЕЛ ЗАФИРА, А НИКОГА НЕ СА КАРАЛИ ВЕРСО. ЗНАЙТЕ, ЧЕ В КАТЕГОРИЯТА МИНИ ВАН ЗА МОМЕНТА НЯМА ПО ДОБРА КОЛА ОТ ТОЙОТА СОРОЛА ВЕРСО!!!
*****
НеутралноЗдрасти. Имам един въпрос.
Ти колко ситроена си карал?
Защото аз съм карал 4 бр. Отделно имам наблюдения върху още 3, защото мои приятели карат такива. Та и аз съм ги карал.
Е ако искаш да си отстоиш по сервизи и да си скъсаш нервите с дребни но постоянни 300 левови проблемчета моля действай. Но не набутвай и другите хора. След ВХ серията им всичко е боклук. Даже си го призна един от брокерите в шоу рума. Едва новата, повтарям новата С5 ца вече е нещо. Ама 55 бона нагоре.
Айде извинявай.