За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноТя тая работа с прочутите 100-хил-км-тестове на швабите не е универсална застраховка срещу дефекти (в дадена партида коли, например), НО пък кога друг път немските автошовинисти са сваляли шапка на напълно неарийски автомобил?
Явно 6-ицата на Мазда е добра кола и туйто (за което свидетелстват и цените на употребяваните екземпляри у нас)! Остава само да се разберат с Хонда "кой е по-по-най" за маската на радиатора...
*****
НеутралноАз съм кръстоска между Honda и Hunday.
*****
НеутралноЕ не е нещо революционно в дизайна и по-добре. Иначе мазда са ОК
*****
Неутралночист форд си е тва
*****
НеутралноМазда не е ли отдел на Дженерал мотърс в Япония?!
*****
НеутралноМазда е отдел на Форд за Япония.
*****
НеутралноМазда не е Форд! Форд има 33% от Мазда, използват общи бази, но само това. Форд си е Форд, Мазда си е Мазда. Все едно да кажете, че Нисан е Рено
Факт е, че японските коли са много по-здрави от немски, френски и др. и ако до преди години изоставаха откъм дизайн, то сега определени марки (като Мазда) даже бият европейските автомобилостроители. А от Мазда се учи и Тойота - за справка вижте колко бързо гепиха открояващия се зелен цвят на Мазда2 и го сложиха на Яриса...
*****
Неутралноза тези, които не са прочели достатъчно: че са един концерн, един са. но по-скоро форд е отдел на мазда за американците. а иначе заимстват много малко един от друг (да не кажа дори почти нищо). просто окрупняване на играчите на пазара. но трябва да се признае, че мазда запази доста от своята идентичност, за разлика от нисан, който започна да си дава платформите на рено (че и те да се похвалят с по-високо проходим модел, барабар Петко с мъжете)и Мицубиши, които направихо същото за Пежо-Ситроен. марките в кошницата на Форд все още се радват на относително голяма свобода: Волво например също собственост на Форд не желае да излезе от Швеция. а истината е че от години пазарът дава индикации, че за американските потребители, колите трябва да се правят в САЩ. иначе печалбата (а и оцеляването на компанията) изгаря. това няма нищо общо с европейския пазар нито като производство, нито като маркетингова стратегия, нито като философия на пазара. и мазда просто използват по най-добрия начин тези факти
*****
НеутралноЯпонските машини са еталон за качество. Ако сте любопитни вижте някой демонстрационен клип на 5 осни програмни машини на Матсуура за да Ви стане ясно кой е номер едно в индустриалните технологии!!
*****
Веселохвали мазда карай тойота
*****
Неутралномазда както казва един приятел от германия е много добра кола знав го от собствен опит
*****
Неутралнокупих си мазда 323 модел 92 год./1,4/бензин/ от магазин в България. Този модел си беше само с три врати. Едва сега започнаха да ги внасят втора употреба. За 11 години, докато беше моя смених един амортисьор/заради него и останалите три,защото така ме посъветваха/на 95000км смених накладките и спирачните дискове,защото ме посъветваха да ги сменя в комплект, а единия маншон на предната полуоска се спука и се наложи да го сменя.Ако дъшеря ми не я беше помляла на един завой, сигурен съм, че още щеше да я кара. Тя и сега я сънува.Ако не гледаш оборотомера не разбираш, че работи двигателя.Не се чува.Сега съм решил да си купя мазда 6.Надявам се да е като тази, която имах.