За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноАвторът защо счита, че за да прочетем тази статия трябва задължително да сме запознати с параметрите на предишния модел и да изчисляваме колко коня всъщност са новите мотори, новата цена и т.н.
*****
НеутралноKupih mi e! KOlata e super , super! V America e po- razlichna malko po- moshtna e i e avtomatic ,but its ok. Honda naistina e niy- hubavata kola za parite si na sveta! Naistina e taka!
*****
НеутралноСъгласен с #1. Ей тука оригиналната новина, обявена официално от Хонда съвсем скоро, има-няма преди 7 месеца: cord-for-Europe/
http://world.honda.com/news/2008/4080211all-new-Ac
*****
НеутралноМда, авторът говори и за някакви таблици, но къде са те - тайна.
*****
НеутралноТази Хонда не е онази Хонда в САЩ и Канада! В САЩ и Канада тази кола е Акура, а Хонда Акорд е различен автомобил макар че е със същия двигател!
*****
НеутралноМдам. Новата Хонда Еуро-акорд е добре познатата бейби-Акура TSX зад океана. http://autoshow.roadfly.com/wp-content/gallery/200 9-acura-tsx/acura-tsx.jpg
4046383700567117e4b5b359.jpg
Истинският Акорд е 20 см по-дълъг, 10 см по-широк, и май изглежда по-добре. https://pictures.dealer.com/hondawindward/aa635cc5
Така е защото понятието "семеен седан" има различно значение в Америка и отвъд океана.
*****
НеутралноТова,което виждам е просто един фейслифт нищо повече.
*****
НеутралноЯвно от жегата съм забравил да сложа таблицата, която казват всичко. Добявам я, макар и късно. Извинявам се и благодаря за градивната критика