За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноНаскоро имаше една американска класация за ай-грозен автомобил. А можеше да бъде заета само от родните им първенци...
*****
Неутралноoho,
наистина ли си наясно какво значи "грозен"?
Bloodymirova
Рейтинг: 162 НеутралноТъкмо щях да пиша, че това със сигурност е най-грозния автомобил на годината
*****
Неутралномда, щото астричките ви са по-добри
*****
НеутралноТози "американски Шевролет" да не би да е "Деу" от Корея?
*****
НеутралноАстричките (Adam Opel AG) юначе за съжаление отдавна са под контрол на GM. В повечето години в като цяло Опел е на загуба а и като имидж Опел е на кое място в Германия????
*****
НеутралноАууууу Тояга, дърво, кютук, Деу-"Шевролет"
*****
Неутралноамериканската мечта
виждаме че и характеристиките му са самата съвършеност -американски пластмасов джуган развиващ максимална скорост от 180 км/ч и харчетщ ~10 на 100км
*****
НеутралноЗабавна външност и трагичен интериор. Твърда пластмаса, остарял дизайн, ниска функционалност. Типичен пример за тежкото положение на Дженерал мотърс. Може да бъде конкурент на Лада, Москвич, Волга. Дори китайците вече правят по-добри коли от тези. Продажбите в Северна Америка са повече от слаби (основно Щатите и почти нищо в Канада и Мексико), в Европа ще бъдат нищожни. Автомобил за богати откачалки или за хора, които нищо не разбират от съвременни коли.
*****
Неутралнобай мамут - ти ги разбираш точно колкото мамутите.
*****
НеутралноНомер 8, не се изцепвай така. При скорост 180км/ч, едва ли разхода е 10/100, по-скоро е близо до 18/100. Все пак колата е с доста висок Cd.
Осен това HHR e ван, не спортно купе, че да го зачекваме за максималната му скорост. Като динамика обаче - 0-100, 9-те секунди не са никак лошо постижение.
Освен това съчетанието мотор-скоростна кутия е много по-важно за това колко удобна и динамична се усеща една кола в режим на градкси/извънградски трафик.
За интериора спор няма че е плачевен, но външния вид не е лош.
В статията обаче неточно се споменава че мотора е само един - атмосферните вариянти са два - 2.2 и 2.4 литра със съответно 150 и 170к.с.. Предлага се и турбо вариянт 2л. с мощност 260 к.с.
*****
Неутралноhttp://media.gm.com/eur/chevrolet/en/download/td/t d_hhr_en.pdf
*****
Неутралноточно копие на Крайслер ПТ-Крузър грозна работа
*****
НеутралноТова няма нищо общо с американското СУВ. От вътре е пластмасово като детско камионче. Много по-малко е и с измислен двигател. Това ми стигна за да не си го купя. Направо е фрапиращо от колко евтини материали е направено и колко е скъпо за тях.
*****
НеутралноКолата на Хитлер
*****
НеутралноТъкмо го гледах ей тука,където му е и мястото. =/motoring/2008/08/27/mfcars3.xml
http://www.telegraph.co.uk/motoring/main.jhtml?xml
*****
Неутралноимам шавролет купих го от Каргоекспрес Варна - УЖАС всичко е от възможно най ефтините материяли. Всичките им модели са такива. Този не е изключение.
*****
НеутралноКато типичен български бабаит ЬЮ ружае другите от форума, но не казва нищо по темата. Каквото му е възпитанието, т.е. невъзпитанието, такова му е и незнанието.
*****
Неутралноза кола с такъв външен дизайн, интериора е разочероващ
*****
НеутралноKakvi bogati kupuvachi, be #9? Razbira se, che shte e s evtin interior. Tova e edna ot nai-evtinite koli na amerikanskia pazar za bedni studenti ili socialno slabi. Takmo kato za BG kupuvachi. Na US pazar cenata e kam $17,000, koeto znachi che mojesh da go spazarish za kolo $15,500.
Ako v BG se prodava mnogo po-skapo - tova si e vash problem.
*****
НеутралноНе си купувайте Шевролети от ДЕУ! Пълни бараки са !!!
*****
НеутралноОще не сте дорасли за сериозния модел HHR SS
2_2008_chevrolet_hhr_ss/index.html
http://www.automobilemag.com/reviews/chevrolet/071
*****
Неутралнокарам си го с кеф -само дето като го паркирам някьде и после трябжа да 4акам докато се поснимат с него
))))))))))))))