"Лексус RX450" използва нова хибридна технология

"Лексус RX450" използва нова хибридна технология

&quot;Лексус RX450&quot; <br />
"Лексус RX450"
Нова, по-модерна и ефективна хибридна технология задвижва "Лексус RX 450h", който направи своя дебют на изложението в Женева. Системата включва V-образен 6-цилиндров бензинов двигател с работен обем 3.5 литра и мощност от 299 коня, както и два електомотора - по един на предния и задния мост.
В сравнение с предната генерация на "Лексус RX" традиционният агрегат е с 10% по-мощен, но разходът на гориво е намален с 23 на сто до 6.3 литра за сто километра в смесен цикъл. Постижението е забележително предвид факта, че автомобилът тежи над два тона. Хибридният всъдеход може да се похвали и с добра динамика, като ускорението от място до 100 км/ч отнема 7.8 секунди. Максималната скорост е електронно ограничена до 200 км/ч.
Електромоторите са запазили мощността от предната генерация на RX, като задвижващият преден мост разчита на 167 конски сили, а монтираният на задния - на 68 коня. Въртящият момент обаче е повишен съответно до 335 и 139 Нм.
Другите новости в "Лексус RX450" са въздушното окачване, повишаващо комфорта и намаляващо накланянето на купето в завой, модернизираната стабилизираща програма, интелигентното управление на скоростната кутия и електронният блок, осигуряващ три различни режима на шофиране - икономичен, само на електричество и за сняг.