"Алфа Ромео" представи MiTo GTA Concept

"Алфа Ромео" представи MiTo GTA Concept

Изложението в Женева приключи на 15 март, но в следващите няколко дни ще продължим да ви представяме най-интересните новисти, показани там. На щанда на "Алфа Ромео" голямата звезда беше моделът MiTo GTA Concept.
В дизайнът на автомобила могат да се открият доста прилики с 8C Competizione и Spider. Колата се предлага с бензинов двигател с работен обем 1750 кубика, който благодарение на турбокомпресора от ново поколение генерира мощност от 240 к.с.
Другите интересни технически решения включват запалителни свещи от благородни метали с цел максимална ефективност на подаваната искра в цилиндъра, директно впръскване на горивото и променлива фаза на газоразпределение.
 
При разработването на МиТо GTA специално внимание е било обърнато на аеродинамиката, която е подобрена значително спрямо базовият модел. Сериозна работа е свършена и по окачването, което е с изцяло нова геометрия отпред и отзад.
 
Предлага се и нова активна система на окачване. Колата е качена на 19 цолови алуминиеви джанти с дизайн, позволяващ максимално ефективно охлаждане на спирачките.
 
Разбира се, интериорът на автомобила също е променен, като впечатляват спортните седалки с добра странична опора, избраните тъмните тонове и селектираните материали. Спортната натура на "Алфа Ромео МиТо" концепт се издава от обособените в задната част специални отделения за състезателни каски и пожарогасител.
Подовото покритие, вътрешната част на покрива, както и предната, централна и задна колони са облечени в черна алкантара, обшита с червена нишка. Специално разработени за колата са и отворите наа вентилацията, като те са украсени с алуминиеви подложки.
Специално внимание е отделено на волана, който е проектиран така, че да увеличи максимално захващането от шофьора. Уредите са с нови графики, като последната отметка на километража е 300км/ч. Интересните акценти в интериора се изчерпват с педалите с алуминиево покритие.
Алфа Ромео MiTo GTA Concept изполлзва нова система за забавление и навигация на Radionav, доразвита съвместно с Magneti Marelli. Интересна е възможността на нейният дисплей да се показват индикатори като температура на маслото, налягането на системата за принудително пълнене с турбо и процентите на отваряне на дроселовата клапа. Възможно е да се наблюдава и тенденцията за ускорение в реално време