За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноДа видим сега специалистите по фацата какво не харесват на този бикоборец, на какво прилича или не прилича на "Ауди А6" и БМВ 5.
Интересно ми е и каква е разликата под тенекията. По-надежден ли е от конкурентите?
*****
НеутралноМерцедес отдавна не са това което бяха, откато вкараха компютри под капака и почнаха да правят питстопове всеки ден. Така се изкарват пари, че влизането в бокса си е бръснене без пяна. А за ентусиасти с 2 лева в джобето, мутри, мутреси, депутати, арабели и сичкото цигане каквато и фация да пуснат като ги има трите лъча ще му се кланят като на Алах.
*****
НеутралноКомплексирана България, или поне тази с мръсните пари, чалгаджийското съзнание и проститутски маниери ще имат нова тема за разговори.
Факт е, че в тази криза луксозните автомобили ще бъдат ударени силно - хората и компаниите си правят по- добре сметката от вчера.
*****
НеутралноКолкото и да се натискат динозаврите, обречени са на изчезване!
*****
Весело...Цените на новата Е-класа за България започват от 80 500 лв. с ДДС...
09/overview)... state/29080/2)...
...гледам как е тук-там по света:
- Mercedes_Benz-E_Class-2009 Market Price: $46,178 - $76,818
(http://autos.aol.com/cars-Mercedes_Benz-E_Class-20
- Mercedes-Benz E-Class (2009-) Price Range: £27,558 to £68,404
(http://www.channel4.com/4car/rt/mercedes/e-class+e
...после гледам у нас:
- КУРСОВЕ НА ЧУЖДЕСТРАННИ ВАЛУТИ КЪМ БЪЛГАРСКИЯ ЛЕВ ЗА
31/03/2009 - 1 GBP = 2.101240 BGN; 1 USD = 1.469660 BGN...
... ето какво горе-долу се получава:
- Mercedes_Benz-E_Class-2009 Market Price: BGN 67 866 - ...;
- Mercedes-Benz E-Class (2009-) Price Range: BGN 57 906 - ...
...и почвам да пея (че който пее, зло не мисли):
Ех, Балкан (Стар) ти роден наш...
*****
НеутралноВ годините на криза автомобилните гиганти да вземат да изкарат от килера новите технологии , че от 100 години ни лъжат с едни и същи тенекии.
*****
НеутралноТъпо заглавие...
*****
НеутралноСъвременна кола без компютър под капака няма никакъв шанс срещу конкуренцията!
*****
НеутралноКакто казва един мой приятел след като се качи да кара мерцедес:
"Чудя се изобщо защо другите се пънат да произвеждат коли". И е прав... Само който не е карал мерцедес може да не го харесва.
*****
НеутралноПухчо(№10), прав си! Просто Мерцедес е на светлинни години от останалите! Страхотни коли правят!
А за цената: ами това са автомобили, които се карат по 15 години и отгоре! Такава им е концепцията! Я си направете сметката, кое е по-евтино: една тойота, струваща с 20 бона по-малко, дето на петата година се изхвърля, понеже е пред разпад, или стойностна кола, която 15 години върви без да направи и намек за проблем? Ми така който си купи три тойоти хем плаща повече, хем се вози на каруца!
Аз не знам, как бих се разделил с моя Мерцедес, колкото и да е стар... просто това е кола, която човек не може да не обича...
*****
Весело...стойностна кола, която 15 години върви без да направи и намек за проблем?...
Я па тоа! Чунким недочул си, дека старата Е-класа с двете двоици лупи фаташе ръжда по В-колоната даже - и онова твойто горното за нея и по други параметри ич не може да се каже?
Затва че почекам да я видим таа нова Е-класа и нема да бързам со фалбите...
А, да - и заглавьето требало е да буде: "КоЧът на Мерцедес..."; зер един куп овце са заблеяли по него, белким му се качат, ма май он че им се качи на кесиите и нервите на собствениците, ако не са му сделали тоците по-добре от по-напредека...
*****
ВеселоМа ти имаш предвид по-предишната Е-Класа (от деветдесетте години), тя наистина си беше зле, но това е по-скоро изключение... а и нея доста бързо я смениха с досега актуалната генерация (пак две "лупи", ама овални), която си е супер!
А и ръждата не е основният проблем! Аудитата с алуминиев корпус въобще не ръждясват, но това не те грее, когато ти гръмне моторът, нали? :–)
Между другото: моят мерцедес има ръжда по ламарините, но доста малко. Хайде покажи ми "пълнолетна"(18) тойота, дето още да е в движение?
*****
ВеселоЕх, дядовото, фен ли си, ил фанфар сущи, не знам,
-2008-mercedes-benz-e-class-2.htm
МА нал ти сам фърли големата дума за Е-Мерджагата на 15 години разстояние?
Та основно затва се обадих; иначе напредок има...
И СЕ ПАК нема да лошо твоя милост да не фърля големейши думи за механиката на предпоследната Е-класа, преди да фърли око по-доле (ил некой ингилизо-отбирач да го отмени):
2003-2008 Mercedes-Benz E-Class: Reliability
...Trouble Spots...
Air conditioner: Rumbling or squealing noises may come from the A/C compressor due to a bad pulley or bearings for which there are improved components. (2003-06)
Air conditioner: The air conditioning runs in only one mode due to a faulty connection at connector C1 on the driver side. (2003-06)
Alternator belt: The alternator may not provide adequate charging due to a faulty internal voltage regulator (2003-05) and if the "Battery-Visit WorkshopÓ message appears the battery control module may need to be reset or replaced (2003-04).
Ball joints: Noises from the upper control arm caused by bad ball joint caused by torn rubber cover on joint. (2005-07)
Blower motor: The blower motor may quit working after a minute or so, then work momentarily and quit again due to internal circuit breaker in blower regulator which must be replaced. (2005-06)
Brakes: The Sensotronic Brake Control may quit working (reverting to the backup hydraulic mode) due to weakening wiring harness connector. (2003-05)
Headlights: The halogen headlight bulbs may burn out repeatedly because they are receiving too much voltage and a software revision of the control unit drops the voltage from 13.2 to 12.8 volts to prolong bulb life. (2003)
Starter: Moisture gets into the crankshaft position sensor causing hesitation, rough idle and hard starting requiring that both the sensor and wiring harness be replaced. (2003)
Tail/brake lights: Water leaks onto the fuse box on the passenger side if the air intake drain valve gets clogged, water and dust enter the tail light housings due to poor sealing of the gasket, and water may enter the trunk if the extra license plate holes are not plugged. (2003)...
http://consumerguideauto.howstuffworks.com/2003-to
Та така... Парен каша духа; га минат некокло лета, може и да я пофалим най-сардечно новата Е-класа...
*****
НеутралноЕ та това не са сериозни проблеми по ходова част и мотор. Сега всички нови каручки претъпкани с екстри е електроника са потенцилана бомба със закъснител. Не знаеш къде е скрита лимонката и какво ще спре да работи.
Ролката на компресора скърцала, шарнирите издавали звуци, ми ще издават - то всеки шарнир на всяка кола, като му скъсаш маншона и необратимо се прецаква, почвайки първо да скърца.
Влизала влага при датчика за положение наколяновия вал - това е кола, не е подводница.
Виж за BSC системата е наистина кофти - но пак не оставаш без спирачки.
Абе при Мерцедес хубавото е че нещата са мислени
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
*****
НеутралноДо №12
Ами приятелю дай си мейл и ще ти покажа королка от 90година не само в движение ами в перфектно състояние тя няма ремонт по двигателя а е на 400000 км !!! истината е че когато се грижиш за една кола - тя ти се отблагодарявя!
*****
ВеселоЗлатни ти уста, 14:
...всички нови каручки претъпкани с екстри е електроника са потенцилана бомба със закъснител. Не знаеш къде е скрита лимонката и какво ще спре да работи...
Затва и сам списал квото сам списал у последните 2 изречения под нумер 13...
П.П.
Тва за алтернатора, валовиот датчик и яблокоподобните болтове не е баш "не-сериозно", га се имат напредвид извънгаранцЬОнните цени у сервизите и читавите друмища по свето (не у нас)...
*****
НеутралноКакво значи фаца? Некой знае ли?
*****
НеутралноВ този ред на мисли требва да си зададеш въпроса защо в щатите бензина е левче, а тук - 2?
Същите сметки, дето ги правиш, са валидни за всяка една друга марка. Така можеш да сравниш и БМВ тук и в Щатите, Лексус и пр.
Наскоро си купих едно фототоапаратче Сони, беше някаква промоция в Техномаркет, за 249 лв.
Месец след това видях, че същия модел в Щатите е 125 долара, без да е в промоция.
Извода е: в Щатите всичко е евтино, защото са им големи заплатите.
*****
ВеселоЕ, и какво следва от точно твоя ред на мисли, ГТ?
Или си мислиш, че правотата ти ще ми накриви шапката?
Просто ми е забавно доколко скубят някои заради едното име и марка - при положение, че БМВ и Ауди не са толкова по-лоши, колкото са по-евтини...
Колкото до предходното ти питане - също нЕма проблем:
- Фаца - лице; предна част, фасада (на сграда, обект).
Пример: Я се избърши, че имаш нещо на фацата!
Мноо яко графитче имаше на фацата на оная къща на Дондуков...
Етимология: От итал. faccia - лице.
"В този ред на мисли" фацата на Мерцедеса малко бие на Лексус, но пък "...по ума изпращат" (в случая - по следпродажбените условия)...
*****
НеутралноВъобще не мисля да ти кривя шапката, а просто ти давам примери, че примерите с Щатите не са много подходящи - не доказват нищо друго, освен това, че САЩ е най-великата страна в света.
Колкото до термина фаца, извинявай, но ми звучи много селски и го мразя.
*****
ВеселоГТ, аз горе съм подал и едно друго друго примерче - във валутата на мъгливия Албион, който напоследък не е чак толкова много най-велик, но както и да е...
Просто иначе впечатляващият Мерцедес Е-класа ми се струва ма-а-лко надценен, съобразно конкуренцията към днешна дата - особено у нас, вкл. не само по цена... Това, разбира се, е лично мнение и не съм седнал да събирам подписка в негова подкрепа...
"Колкото до термина фаца", извинен си - не аз го пуснах в пост №1, но пък и аз споделям мниението ти за него...
*****
НеутралноМежду другото... над 15 години в момента са все пак почти само онези Е-Класи с квадратните фарове... при които просто няма разваляне...(до 1994)
Но да не се заяждаме на дребно... И Мерцедес свалиха качеството, обаче съотношението спрямо другите марки се запази! Мерцедес ако има 10 технически проблема в даден модел, то марки като Форд и Тойота имат поне по 1000.
Да не сравняваме обаче корола с Е-класата, доколкото при Тойота на тази класа отговаря не корола, а лексус. А там пък проблемите с електрониката се появяват едва след като ходовата част се изпотроши, т.е. след 2,5 години.
Колкото до королата в движение... аз пък лично познавам тук човек, който освен новата Е-Класа си кара и една по-стара, а именно от 1969! И тази кола за толкова време не е мръднала! (Разбира се, в Германияя, то в България по тези пътища дори и танк може да се разтрака)...
А тойотата искам да я видя, да! Eto mail:
[email protected]
*****
Неутралносега да ви обясни бат ви радо. имал съм мерцедес 190Е 85набор и 124 92 набор също и тойота корола 93 набор. 190Е беше със заварявана предна греда люлееше на 90км, но си се движеше със 180км в час без проблем.За 124 ката на газ си вървеше с 200без да трепне 2,3 мотор бензин просто супер гореше малко масло само това. тойотата корола гореше масло и вървеше на газ изключително здрава кола.имах и А6 98 набор бъкан с екстри 2,8 бензин пълен автоматик не съм доволен от него. просто ауди му кажи и него обиждай. сега карам голф5 1,4 прилича на тойотата и си е здрава кола доволен съм вярно че си е 04набор
*****
Неутралноhaha kefi me razhoda na E500 3xxxxx konia c c c brao be merseedesss
*****
Неутралноне съм специалист , но старата Е класа интериора и екстериора по ми харесва от този модел.за техн. параметри не знам.
*****
НеутралноРадващо е , че шараните -фенове на тая супернадценена марка за пенсионерски автомобили не намаляват , което дава изключителен шанс на умните хора да карат не по-лоши в техническо отношение автомобили на нормална цена .Продължавайте да живеете в залбуда, че се движите върху нещо уникално , което всъщност е купчина железа без елементарен дух , можеща да даде удовлетворение само на сдухан пенсионер или комплексиран мъж който си мисли , че ко
чината под него е продължение на неможещото му вече его.Смешници!!!
*****
НеутралноСори за грозния термин, но толкова често се коментира предимно външния вид (силикона и полимерите) на автомобилите, че се изкуших да то използвам.
То да беше само при автомобилите ....
*****
НеутралноHonda e mnogo po- cachestven Avtomobil ot Mertz/ Bentz ! OK.
Dava po- malko problemi na vseki 100 Avtomobila ! ok.
Honda e nomer edno v Sveta v momenta
Subaru e nomer 2
Toyota e nomer 3
Nay - malko defecti sa kolite na Honda / Acura , no v Evropa vse oshte nyama Acura .
VW e na edno ot poslednite mesta . Amerikanskite koli sa nay - nekachestveni v momenta te za tova sa i vuv takava kriza - Yaponiya e prosto vurha na Injenerstvoto tova .
Obiystveno Yaponsko Kachestvo drugari i Drugarki komsomolski sekretari !
*****
НеутралноVictor'e sho ne si karash starata si Honda?!?!?! A?
... vmesto da pishesh gluposti !!!MB ne e kola za vseki i specialno S class OK.
Az sum karal mnogo drugi no nikoka ne sum kupuval neshto razlichno ot MBenz.
F k U
TURBO
Рейтинг: Неутралнокупих на жената Е класа преди 5 години, не взехме S, защото не влизаше в единия гараж
- Ало, рено ли е? - Не господине, пежо. - Е и на вас да ви *б* майката!не е мръднала, добра кола от еврейските
но не бих я препоръчал, личи си евтиното и компромисите спрямо S класата, ама жената като каза искам та искам...
иначе имаше къде къде по-добри кадилачета пфу, на светлинни години напред спрямо еврейските колички!
*****
РазстроеноГорките дизайнери от Мерцедес, да вземат да си ходят, че вече съвсем са изкукали. Първо ония некадърници Пфайфер и Лешке създадоха грозотии като W210, след това измъдриха не по-малко гнусната W211, докото се стигне до върха на грозотията R-класата. Сега пък някое ново дизайнерче взе да гледа от Лексъс, които на времето се учеха от Мерцедес. Преди 20 години харесвах Мерцедес повече от всички коли. Тогава в Германия имаше красиви модели като 500 SL, 500 SEC и 560 SEL. Дори у нас се виждаха W123, W201(190Е) и W124, които бяха донякъде симпатични, но тези после с кръглите фарове не мога да ги приема. Сега пък ромбове и стопове на корейска лигава кола като Хюндай сложиха. Жалко за Мерцедес, хубави коли правеха, ама някога...
*****
Разстроено<<<стопове на корейска лигава кола като Хюндай сложиха.>>
колко си прав...