"Форд" показа новия C-Mах

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (39)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на г
    *****
    Неутрално

    добре изглежда дано да е на хубава цена

  2. 2 Профил на Бачо Е*ачо
    *****
    Неутрално

    Кротнах се, ожених се, роди ми се дете - а сега и Форд почва да ми харесва най-вече с вановете си... Старост-нерадост...

  3. 3 Профил на just me
    *****
    Неутрално
  4. 4 Профил на Жорко Сф
    *****
    Неутрално

    Цената е около 10000 евро, което ми се струва прилично.

  5. 5 Профил на Форд
    *****
    Неутрално

    Форд са новата звезда в европейското автомобилостоене, браво!
    Оправиха дизайна и качеството, водят в стабилността и кефа от управлението ...
    Сега вкарват нови технологии в двигателите и комфорта ...
    и всичко това на поносима цена!

  6. 6 Профил на jf
    *****
    Неутрално

    Ей това е одрало кожата на Волвото от предишната публикация.
    Това е Форд ,където мине всичко обезличава.
    Що се отнася до качеството ще има още много да гонят японците.

  7. 7 Профил на www
    *****
    Неутрално

    Вярно ли е, че най-добрият модел форд бил "продадения"?

  8. 8 Профил на Аа
    *****
    Неутрално

    До коментар [#7] от "www":

    Колкото е вярно : "карай Форд, за да си горд".

    Иначе най- добре е да караш пернишки Голф, вероятно ще ти отива.

  9. 9 Профил на !
    *****
    Неутрално

    До коментар [#6] от "jf":

    поредния разбирач.
    отиди покарай малко някой нов форд и пак се върни да злобееш.
    и ще съм ти благодарен ако направиш точно описание как ван е одрал кожата на компактна кола като Волво С30.

  10. 10 Профил на Локален
    *****
    Любопитно

    Кви са па тия "глобални автомобили" ?

  11. 11 Профил на www
    *****
    Неутрално

    До коментар [#8] от "Аа":

    Шегувам се приятелю! Карам микробус Форд-транзит над 7 години и съм много доволен от него. Иначе съм фен на японските и немските автомобили. За съжаление навремето колите се правеха от инженери а днес от икономисти и качеството е такова, че да изкарат десетина години.

  12. 12 Профил на Anagor
    *****
    Весело

    До №11

    Ми ти колко искаш да изкарва една кола. До живот. Купи си тогава един Голф 2 и си го таралянкай.

    А и нещо против икономистите ли имаш. Убави ора сме, не се коси.



  13. 13 Профил на сет
    *****
    Неутрално

    Производителите постоянно намаляват себестойността за да увеличат печалбата. Лошото е че го правят за сметка на качеството. Това не важи за всички модели(НЕ МАРКИ) но за повечето за съжаление...

  14. 14 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    До коментар [#13] от "сет":

    Производителите се опитват да намаляват себестойността, защото разходите им за развойна дейност, инвестиции в задължителни технологии (примерно Евро 5), макретинг и т.н. растат. А цената на колите в послените години остава непроменена - има доста примери за лансиране на изцяло нови модели, запазвайки същата цена като стария.

  15. 15 Профил на сет
    *****
    Неутрално

    да Аз - Това също, но не предимно - да не забравяме, че има акционери, които очакват добра възвращаемост от инвестициите си...

  16. 16 Профил на Driver
    *****
    Неутрално

    Форд явно започва да прилага унификация във всичките марки,които притежава,като гледам фаровете имам чувството,че са същите като на Волво.
    Що се отнася до цените ,просто всеки гони максимална печалба седи някакво икономистче с елка и смята кой ще му достави най-евтината част.
    За жалост инженерите нямат последната дума ,ето защо марки като Мерцедес ,Волво и много други се превърнаха в жалко подобие на някогашните здрави и надеждни машини ,които още се движат по пътищата.
    Форд никога не се е числял към тези марки още повече пък сега.
    Който е карал Форд и нещо друго(Мерцедес,Хонда,Лексъ,Инфинити и др.) знае за каква разлика става дума.
    Има и една групичка "рекламни агенти" ,които повтарят как другите не знаели колко бил хубав Форд.
    Благодаря , пробвал съм не искам повече.
    Който иска пазара е отворен чакат ви.

  17. 17 Профил на Stiga
    *****
    Неутрално

    До # 13 и всички като него. Какво повтаряте като папагали, че някой увеличава печалбите си. Ако беше така нямаше да пишат за заплахи от фалити на автомобилни производители под път и над път и да се чудят кой кого да купи, понеже вече няма кинти. Изобщо нямате представа от структура на произвоството, размер на фиксираните разходи, каклулативни вериги и т.н. Само четете преводна литература и късате нервите на хората. И тия с коментарите за Голфове, дето били най-доброто на света и за други коли, дето за нищо не стават - да вземете да си намерите други занимавки! Айде!

  18. 18 Профил на Reality
    *****
    Неутрално

    Има фалити защото не прецениха правилно броя автомобили,които да произведат не защото нямаха печалби и това пак е проблем на некадърни икономисти,които вземат в пъти повече заплати от инженерите. За това фалираха и банки ,заради дебели гъзове ,които си седят на столчета нищо не произвеждат и искат само да смучат и да стават все по богати. Колите могат да бъдат много по-евтини,но трябва да се премахнат всички паразити по веригата икономисти,търговци и всякаква там измет,която само гледа къде да се залепи и да лапа.

  19. 19 Профил на Detroit Muscle
    Detroit Muscle
    Рейтинг: 8 Весело

    ...а само Форд не банкрутира (за разлика от Крайслер и Дженерал Мотърс ,който пък и разпродадоха някоя друга марка -Опел,Сатурн,дяла си в Сузуки,Сааб- и закриха една от марките който харесвам от много малък - Понтиак !) , това а и факта че продажбите им след април тази година са се увеличили , качеството се е подобрило (според големи медии като Едмундс,Кар енд Драйвер,Мотор Уйк и др.) подсказва доверието в марката , също интересен факт е че Форд е марката привлякла най-много "лоялни" клиенти отказали се от конкурентни марки ! , наскоро имаше интервю по Блумберк за това че доста хора започват да сменят марките на колите към който са били верни , заменящи ги със еквивалентни по габарити и ценово равнище модели на Форд . Дизайна на този и другите Фордове от тази "кинетик" ера е доста привлекателен и харесван ,този ван също го показва - изглежда много добре ! А Екобууст двигателя вече събра доста награди и добри коментари след като беше монтиран на Ford Flex , Ford Taurus SHO очаква се догодина да го сложат под капака и на Мустанг и да го пуснат като модификация над базовата цена което значи 25000$. А цената на новия C-Mах едва ли би била по висока от сегашния модел който се продава за около 30000лв за базавата модификация.

  20. 20 Профил на RS1600
    *****
    Неутрално

    Не разбирам какво плюете Форд и останалите производители. Това е абсолютна митология, че видите ли днес колите са еднодневни боклуци, не ги правят вече като едно време.
    Някой замислял ли се е, че сега за един автомобил 100-200 хил. км. са нищо, а само преди 15-20 години, това беше преклонен пробег.
    Навремето гниеха, сега не.
    Наистина са по-капризни в електрониката и тоците, но няма как, всички искаме глезотии и безопасност.

    Относно автомобила: Изглежда отлично за семеен ван - атрактивен и динамичен. Напоследък Форд прави отлични модели, надеждни и водещи в класовете си в поведението на пътя и спортното шофиране. За съжаление факт широко неизвестен за повечето от вас, робуващи на глупави предрасъдъци и квартални небивалици.
    Хайде със здраве.

  21. 21 Профил на GT-R
    *****
    Неутрално

    Когато видя след 30 години днешен Форд да се движи още ще се съглася ,че това е митология. Защото имам познати ,които още карат Волво и Мерцедес от 1978 година и повярвайте ми никак не са изгнили , а километражите им са вече над 500 хиляди. И това е технология от преди 30 години.
    За водещите модели на Форд ще си замълча ,тъй като и в спортния и в луксозния клас има автомобили,които ги превъзхождат както по поведение на пътя ,така и по дизайн.
    Но за любителите на конфекция тази марка е подходяща.

  22. 23 Профил на nn
    *****
    Неутрално

    едно време казваха така:
    Купи си Форд
    да си горд
    а ако си купиш Фиат
    ще те е Яд!

  23. 24 Профил на AR
    *****
    Неутрално

    До коментар [#16] от "Driver":
    Много се радвам, че поне един ги сравнява с Мерцедес, Инфинити и т.н. Не, не може да се сравнява с тях, но и те не искат да се сравняват с тях, а и наистина който е карал Форд от поне 5г. насам знае, че са станали поне една класа над другите от своя клас и това е доказано във всички медии, а това че в България имаме объркано мислене и празним чуждите морги си е изцяло наш проблем.
    П.С. За да не кажете, че съм фен на Форд-карам Алфа Ромео и никога няма да сменя марката. ))

  24. 25 Профил на RS1600
    *****
    Неутрално

    До коментар [#22] от "сет":

    За какво ни е тоя линк от 2005-тар касаещ американския пазар единствено и само?! От тогава нещата са се извъртяли няколко пъти.
    Относно рекордните 30-годишни автомобили: Човек кара такъв или защото е ретро и го кефи, или... не се сещам за друга причина. В различен случай, кой нормален човек би карал опасен и некомфортен стар кошник, та го даваш за пример в дискусия за нови автомобили.
    Форд било конфекция?! Ами всички марки са конфекция, бре (без няколко такива, които нито ти, нито аз можем да си позволим)! Или си мислиш, че като се качиш на Инфинити (Нисан с по-скъп интериор) ставаш по-горен клас човек. Смях.

  25. 26 Профил на fan
    *****
    Неутрално

    Моля форумците да ми разяснят понятието 'глобални автомобили'.

  26. 27 Профил на Kerberos
    *****
    Любопитно

    До коментар [#4] от "Жорко Сф":

    Кви 10 000 евро, бе, пич?! Че то за толкоз пари не можеш Фокус си купи, ами най-много леко над базовата Фиеста. 20 000 евро звучи доста по-реалистично в този сегмент.

    Не че бих имал против да го пуснат и за 10 000, де. А пък ако ги раздават без пари, направо няма друго да карам.

  27. 28 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    До коментар [#26] от "fan":

    вероятно имат предвид автомобил, който се продава на повечето основни пазари - например Форд ще продават новата Фиеста и в САЩ, Китай и т.н. без особени промени.

  28. 29 Профил на GT-R
    *****
    Неутрално

    Ами като се кача на Инфинити определено минавам в друг клас,може да се води масово производство ,но от масовото производство на Инфинити до масовото производство на Форд има не една а 2 класи разлика. Ако знаеше повече за марката Инфинити щеше да знаеш ,че не е Нисан с по скъп интериор ,а кола с изцяло различна платформа ,за разлика от заменките ,които прави Форд с Ягуар и други марки под шапката си.
    Форд може да се е издигнал в сравнение с Опел или Тата ,но в сравнение с японците и с европейските лидери е доста далеч.
    Ако беше ,чел внимателно линка на човека по горе щеше да научиш много. Американските мастодонти трябва да променят политиката си иначе другите конкуренти ще ги изядат с парцалите и това хората са го казали още през 2005. Сега се вижда колко са били прави.
    И още нещо се вижда ,погледни кога Хонда е пуснала първата си кола (1974) е погледни сега колко е напред от Форд и тогава ми говори как се е развил американския ''лидер".
    Що се отнася до старите "кошници" мога да ти кажа ,че и Волво и Мецедес от 1978 са много по комфортни от всеки Форд ,а за сигурност няма как да сравняваш нещо от преди 30 години и сега ,но съм сигурен ,че с няколко малки промени еърбег например тези автомобили няма да отстъпят от технологичния "лидер" в сигурността Форд.
    Освен ,че е въвел поточната линия Форд нищо кой знае какво не е направил за техническото развитие на автомобилите.
    Това трябва да ви е ясно "рейсърчета" ,които не сте помирисвали нормална кола и четете рекламни списания и платени от Форд сравнения.

  29. 30 Профил на RS1600
    *****
    Неутрално

    До коментар [#29] от "GT-R":

    Странно е човек с ник GT-R, да се обръща към някой, който не познава с "рейсърче".
    Явно ти не си запознат не само с Infinity, но и с автомобилния пазар като цяло.
    Като за начало, няма как да направиш стар автомобил сигурен, като му сложиш възд. възглавници. Сигурността идва най-вече от зоните на деформация, структурата на купето и пр. Коланите също допринасят много повече от въздушните възглавници например.
    В момента почти всички модели на Ford (Fiesta, Focus, Kuga, Mondeo, Galaxy, S-MAX) са с максималните 5 звезди на Euro-NCAP, нерядко с най-високи резултати в сегмента си.
    Или и това е платено от Форд?!
    Infinity е чудесна марка и аз я уважавам, но не и заради дървени философи като теб.
    Вземи поне се осведоми: моделите им са на абсолютно идентични платформи със моделите на Нисан. Да ти ги цитирам ли един по един или сам ще се осведомиш?!
    В това разбира се няма нищо лошо, но ти надали ще разбереш.
    Освен това, говорим за марка, която тепърва се опитва да прохожда в Европа и в много отношения не неподходяща за тук (напр. още няма дизели).
    Пишейки за индивидуалност, мога да те информирам, че една Фиеста или Поло предлагат много повече възможности за персонализация. Предлагат се с 6-8 двигателя (моделите на Инфинити с 1-2), предлагат се множество нива на оборудване и опции (Инфинити силно лимитирани възможности за избор) и пр.
    Нещата се променят с месеци в тази индустрия, не ми се позовавай на документи отпреди 5 години.
    Надменното ти отношение е неприемливо и принизява марката, която обичаш. Уверявам те, че вероятно съм карал повече или по-малко повече автомобили от теб и уважавам всички марки. Неадекватна е твоята позиция, а не моята.
    Цитат:
    "Волво и Мецедес от 1978 са много по комфортни от всеки Форд ,а за сигурност няма как да сравняваш нещо от преди 30 години и сега ,но съм сигурен ,че с няколко малки промени еърбег например тези автомобили няма да отстъпят от технологичния "лидер" в сигурността Форд."
    Това може да е написано само от неинформиран човек, който робува на смехотворни предрасъдъци.
    Спри да пишеш, не се излагай.

  30. 31 Профил на Detroit Muscle
    Detroit Muscle
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#30] от "RS1600";
    Добре казано ! Аз също харесвам Нисан и Инфинити , но дано не срещна подобни коментари от собствениците им , не им отива да се правят на нервни тинейджъри който първо говорят а после се информират - а който си мисли че Инфинити е нещо повече от модифициран Нисан да чете - All current Infiniti coupes, sedans and crossovers are based on the Nissan FM platform. - информация тук: http://en.wikipedia.org/wiki/Infiniti .

  31. 32 Профил на GT-R
    *****
    Неутрално

    Ако вземем да си броим автомобилите повярвай ми няма да стигнем до никъде. Това ,че някой предлага 10 вида двигатели не го прави голям производител. Сега ми кажи кой точно Нисан ползва платформата на FX 55. Кажи ми също и коя точно Тойота ползва платформата на LS на Лексъс. Защото такива специалисти като теб ,които много коли са карали винаги свеждат до това нещата луксозен Нисан,луксозна Тойота .Но дори и Нисан,Тойота и Хонда по нищо не отстъпват ,а и доста превъзхождат Форд. Аз не съм казал ,ч е Инфинити ми е любимата марка ,но тя е един от примерите как само за 20 години може да се изгради съвсем нов имидж и качество превъзхождащо значително американските мастодонти със 100 годишни традиции.
    Аз съм за новаторите във всяка област, а в момента японците се оказват точно такива.
    Сега никой не оспорва тяхното лидерство в електрониката,но преди 30- 40 години германците са гледали на тях също толкова надменно колкото и до скоро гледаха на автомобилите им.
    Сега вече вземат много на сериозно заплахата ,повярвайте ми.
    Що се отнася до документа именно това е ценно в него,че преди 5 години е предвидил какво ще се случи ,но не е имало кой да го прочете явно.
    А когато Мерцедес и Волво са правели нововъведения в областта на сигурността включително коланите зоните за деформация ,които толкова държиш да споменеш Форд е правел пореедната щайга.
    ако искаш можеш да се информираш какво са въвели тези фирми и какво Форд.
    Що се отнася до тестовете за сигурност ,те скоро ще бъдат променени защото много фирми се насочават да изпълнят конкретните тестове ,а в действителност нещата не са същите.
    А това ,че някой сменил марката от Форд на Опел или обратно нищо не говори за подобрение. Който е карал японска кола няма да я смени за Форд,същото се отнася и за марки като Мерцедес,Сааб ,Алфа Ромео ,Ситроен и много други.
    Всяка от тези фирми има характер и колкото и да говорят Форд никога не могат да впечатлят техните клиенти.
    Защото това е била фирма за безлична конфекция и такава си остава.
    Ако не беше Ли Якока да им направи някой друг модел съвсем нищо нямаше да имат в историята си ,но те го изгониха защото са големи новатори.
    А пък вие като сте много информирани си карайте Форд и приказвайте колко звезди е събрал ,може и някой ,който не е виждал други коли да ви повярва.

  32. 33 Профил на Зрител
    *****
    Неутрално

    А значи Ягуар е модифициран Форд. Супер.
    Аз не разбирам за какво спорите . Дали е Нисан или не Инфинити е много напред от Форд.
    Какво се напъват тука колегите да обясняват какво бил направил Форд и как щял да изпревари всички.
    Нека бъдем реалисти ще привлекат някой друг наивник надяващ се да си купи нещо хубаво за по-малко пари и това е.
    Не могат да влязат в зоната на германците и японците и те добре го знаят ,но нищо не им пречи да рекламират може и някой да се хване.

  33. 34 Профил на Detroit Muscle
    Detroit Muscle
    Рейтинг: 8 Весело

    Лексуса ,специално ЛС си е уникален - той е отговора на Тоюота към С-класата на Мерцедес през 1989 година - предлага се и като Toyota Celsior . А при Инфинити , те са ползватели на вече готови решения от фирмата майка Нисан . Точно ФХ55 ползва платформата на Nissan 350Z ето ти оригинала да не изглежда на измислица: ...The FX replaced the QX4 as Infiniti's mid-size luxury-type SUV. It shares the same FM platform as the rear-wheel drive Nissan 350Z, whereas the similarly sized Nissan Murano is based on the front-wheel drive Nissan Altima platform. The FX and QX56, whose platform is shared with Nissan's Armada, are not sold in Japan...

  34. 35 Профил на GT-R
    *****
    Неутрално

    Тук говорим за друго FX 55 и FX 35 са различни поколения ,погледни 350 Z и FX 55 виж каква е разликата в размерите . Може да има общи решения , но да ползват същото шаси не може да се каже. Това ,че използват същата концепция за разположение на двигателя и трансмисията не значи ,че са еднакви.Има някакво противоречие в този текст.Още повече ,че обменът там е двупосочен. Но дори да е така не виждам какъв е проблема Инфинити си остава марка с характер и качество ,което няма нищо общо с Форд.

  35. 36 Профил на ХА
    *****
    Неутрално

    До коментар [#35] от "GT-R":

    Приятел, отиди си удари една злобарка да се успокоиш, че много мозък, всичкия въздух под налягане, ръсиш.
    Злобен си, некомпетентен и вероятно глупав.
    Хубаво е да си фен на нещо, но не бъди зляп и комплексиран поради този факт. почети, поживей малко, изработи си първия нов автомобил и пак се върни във форумите да драскаш, за да има на кой да се смеят.

  36. 37 Профил на One
    *****
    Неутрално

    Обичам да чета такива дискусии научава се много, естествено върли фенове на Форд се опитват да защитят тази "феноменална " марка . Наистина не разбирам какво обаче се опитват да ни убедят. Че понеже те имат Форд и другите да осъзнаят ,че Мерцедес , Лексъс или Инфинити били същите масови марки като него.... Май наистина трябва да направите тест драйв с някоя от тези коли и тогава да се подигравате на някого и да му казвате ,че не бил виждал автомобил.
    Мисля ,че вашите мнения са доста по некомпетентни и най вече защитават една кауза ,която очевидно е изгубена.
    Карайте си Форд и се радвайте на най успешния избор на кола ,който сте направили,може както е казал предишният пишещ да си заработите някой ден първият автомобил различен от Форд и тогава ще осъзнаете къде сте били.

  37. 38 Профил на RS1600
    *****
    Неутрално

    До коментар [#37] от "One":

    Толкова си и чел. Никой по-горе не сипе хвалебствия за Форд или пък го сравнява със споменатите японски марки.

    Лично моята теза беше, че всички те са добри автомобили и е профанско и ненужно да ги плюете, особено след като сте крайно неинформирани.

    По-горе не съм видял нито един истиниски аргумент. Такива от сорта на " 'кво ги сравняваш изобщо" или "има две класи разлика" и "Форд е боклук", не се броят.

    Ако се концентрираме върху Европа, наистина не можем да сравним Форд втората най-продавана марка на континена, 7-жифрени продажби, с Инфинити, които тепърва се опитват да стартират тук (3-цифрени продажби).

    Освен това, дори не сещам за автомобили, от двете марки които да са директни конкуренти.

    В момента Форд е една от най-успешните автомобилни марки в Европа, пазарният дял расте месец след месец, а автомобилната и гама е една от най добрите на пазара и най-добрата, която марката някога е имала.
    Това, че градите мнението си от кварталните майстори, които ще видят такъв автомобил след 15 г., си е ваш проблем.

    Между другото, пожелавам успех на Инфинити, марката ми харесва.
    На вас пожелавам да захвърлите предрасъдъци и негативизъм, независимо къде и на каква тема ги упражнявате.

  38. 39 Профил на Batko
    *****
    Неутрално

    Колега Тойота продава най много коли в света. Значи ,че е най великата фирма . Колкото повече пазарен дял имаш толкова си по добър значи . Аз все пак мисля ,че има много фирми ,които предлагат по добри коли от Форд. Инфинити както е казал човека по горе е една от тях.
    Форд винаги е бил и ще си остане автомобил средна ръка за хора без особени изисквания към това ,което карат.
    Ако сте от тези хора карайте си го и не настоявайте ,че карате нещо ,което много си било вдигнало продажбите и съответно много велико.
    Останалите хора имат вкус и не карат такива коли.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #