"Ягуар" представя във Франкфурт хибридна лимузина

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Я
    *****
    Неутрално

    Ягуар се събуди последните 2 години! Германците заслужават британска конкуренция!

  2. 2 Профил на Г
    *****
    Неутрално

    Ягуар са собственност на Форд. Незнам каква Англия. Духалките вътре са от Мондео. Ягуар преди бяха супер лукс - мотори по 6 литра бензин и 12 цилиндъра, а сега имат дизелови моторчета. Thanks to Ford.

  3. 3 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    До коментар [#2] от "Г":

    освен, че не четеш материали, под които се изказваш, не четеш по принцип.
    Ягуар са собственост на Тата.
    Моделите, които се произвеждат са XF, XJ и XK в момента (X-type излиза от производство).
    А сега просвети мен и другите кои дизелови моторчета от Мондео и кои духалки се монтират от Форд?

    Още един смешник.

  4. 4 Профил на Х5 Driver
    *****
    Неутрално

    Ягуар е собственост на ТАТА Мотърс, който са индийци, аз индийска кола никога няма да си купя. Ягуар умря. Жалко !

  5. 5 Профил на да
    *****
    Неутрално

    До коментар [#2] от "Г":

    кажи нещо, не заспивай.
    човекът над мен те пита нещо.

  6. 6 Профил на жоро
    *****
    Неутрално

    Някой може ли да ми каже защо смениха формата на XJ моделите. Тези с 4те кръгли фарове бяха неостаряваща класика. За мен това беше ягуар ! Новия дизайн по нищо не се различава от Хюндай или Тойота. Според мен това е голяма грешка да се пипа една неостъряваща форма. Защо Порше не променят формата на 911?

  7. 7 Профил на Detroit Muscle
    Detroit Muscle
    Рейтинг: 8 Весело

    Много хубав автомобил. Това че собственика е индийска компания не е гаранция че ще се чупи на всеки 500 км примерно ! Едно време така се е мислило и за Японските коли - груба грешка ! Днес 5 от марките в топ 10 за качество са Японски а 3 са окупирали първите 3 места (Тойота,,Мазда,Хонда). Да напомням ли колко нейздържливи бяха Ягуар под крилото на Бритиш-Лейлънд и им измисляха вицове през 70-те,80-те и началото на 90-те години! Форд ги вдигна на крака , освежи гамата , повиши иначе слабите по численост продажби , вкара свежи и едновременно съобразени с характера на марката нови идеи и технологии . Моделите от новото поколение бяха последните под шапката на Форд (XF, XJ и XK) и изглеждат зашеметяващо добре . В момента Тата имат готова гама модели който са утвърдени в дадени класове , имат нови модели който ще засегнат малко от пазарния дял на луксозни и едновременно със спортен характер , големи седани на БМВ и Мерцедес това са XF и XJ . А БМВ добре че уволниха главния си дизайнер Крис Бенгъл , иначе щеше да направи още повече бели с дизайна и на другите модели който до момента на неговото развихряне харесвах много (негови творения са 7-ма серия със сенките под фаровете, Зет-4 за която в германската преса се явяваха коментари , че вече или харесваш или не , -Bangle was famously (or infamously !!! ) known for his radical designs such as the 2002 7-Series and the 2002 Z4. ) , добре че сегашнния BMW Chief Designer Adrian van Hooydonk (от 2008 година) направи много добри поправки (фейслифтове) на произвежданите модели та пресата и феновете да не са така раздвоени във това дали харесват новия дизайн - той заглади бръчките на Зет-4 и махна подпухналите долни клепачи на 7-ма серия , освежи и 5-та серия много успешно , залагайки повече на агресивния дизайн : http://www.youtube.com/watch?v=u9VOc-zBWlA

  8. 8 Профил на tim
    *****
    Неутрално

    Лидерът е Тойота. Жалко, че страна с такива традиции в автомобилостроенето като Англия, сега въвежда "новости" 5 год. след лидерите.

  9. 9 Профил на Айде сега
    *****
    Неутрално

    До коментар [#8] от "tim":

    хаха, в кое точно е лидер, освен в продажбите, че ми е интересно? В хибридната технология? Всички до 2 г. ще изкарат добри технологии, истиснки.
    Тойота се упражни с първото поколение на Приус и браво за смелостта и новаторското мислене. Хонда днес имат по- добра технология (най- малкото заради батерии, утре Волт и всички останали ще имат автономно движещи се автомобили за по 100-ина км).

    Тойота правят изчистени и опростени автомобили, които не блестят с нищо - дизайн, пътно поведение, технологии, но не са и лоши. Това, заедно с доброто качество на изработка ги прави силни в САЩ, Япония, развиващия се свят.
    В Европа Тойота не се справя добре, което не е чудно.

  10. 10 Профил на Чингиз Хан
    *****
    Неутрално

    До Х5 Driver - чувал съм че размера на автомобила е обратно-пропорционален на размера на възпроизводителният орган на собственика й.

    Ягуар е английски автомобилен производител собственост на индийска компания. Лотус е себственост на малайзиската компания Proton, а 78% от Aston Martin са собственост на кувейтски инвестиционни фондове - това обаче не означава че фирмите произвеждат лоши автомобили - напротив индийци, араби и малайзийци спасиха от изчезване три легендарни английски автомобилни фирми и трябва да сме им благодарни за това!

  11. 11 Профил на танкиста
    *****
    Неутрално

    Това на снимката ако не пишеше че е Ягуар, щях да го помисля за Хюндай или някоя китайска кола. Съсипаха марката Ягуар. Никога няма да бъде същата. Това вече не е Ягуар а подигравтка с марката. Затова и продажбите са сигурно 10 бройки.

  12. 12 Профил на Canadski pitch
    *****
    Неутрално


    Kak uspyavat grozni, krivokraki sus loshi zubi , hitri ,nagli , mnogo ,mnogo , dvulichi julti Japonski kreteni da ni biyat po- vsichko koeto beliya chovek e izmislil KAK ?

    Napravo me yad ! Nyama li koi da im hvurli edna a- bomb be mamichakata im .....rabotyat kato roboti nali gi gledam tuka , yadat riba po 3 na den i za zakuska daje -riba i oriz sus kletchite oshte . Gadna paplach . Kitayskite i te na vskyakude be mayna basi , minah prez Viena - pulno sus Kitayska zgan i Filipintzi navsyakude rabotyat vuv Viena . Fuck . prevzemat sveta groznite hora be ........nyama li koi da spre tiya chervei ! Pleas !

    Skoro vsichki shte rabotim za Toyota li Fucking "Hunday".

    ujas.

  13. 13 Профил на Фен
    *****
    Неутрално

    Дано и Ровър възкръсне. А ягуара нещо ми прилича на мондео.

  14. 14 Профил на bravo na TATA
    *****
    Неутрално

    пожелавам му горещо да купи и БМВ и Мерцедес и да накара оялите се мързеливи доичовци да заработят по азиятски.

  15. 15 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 853 Весело

    До коментар номер 9!
    Тойота имаше хибрид още когато ниикой не беше и чувал тази дума. БМВ доскоро експериментираха с някакви водородни автомобили, но и те "клекнаха" и се насочиха към много по-перспективната японска идея. Приус е основополагащ автомобил, толкова важен за автомобилната индустрия колкото са Форд модел Т или "народните" автомобили след Втората Световна Война (костенурката, Фиат 500 и т.н.).
    На мен лично автомобилите на Тойота не ми харесват т.к. нямат душа, супер безлични са на външен вид, в тях няма емоция! Но това е търсен ефект. Те са създадени с цел да се продават от САЩ, през Сърбия до Виетнам и Австралия. Напрактика това са истинските "световни" коли. Това е нормална и невероятно успешна стратегия, която ще им носи дивиденти и за в бъдеще. Нещо повече, толкова е добра, че днес от нея са учат дори и доскорошните №1 GM!

  16. 16 Профил на RS1600
    *****
    Неутрално

    Новият XJ изглежда умпомрачително. Старият беше отличен автомобил, но така и нямаше пазарен успех като за основна причина се сочи ретро дизайна.
    Ягуар сега късат с него и се насочват към ултрамодерни линии, в които все пак има нещичко класическо. Същото важи и за интериора.
    Нямате право да съдите с думите: "Това вече не прилича на Ягуар, значи не е истински такъв". Още повече без да сте го виждали наживо, камо ли шофирали.
    Ако си беше стария дизайн, щяхте да кажете, че не е мръднал за 30 години. Няма угодия.
    Пожелавам успех на тази страхотна марка. Новият XF вече доказа, че това е правилният път за нея. Пазарът го прие ентусиазирано.

  17. 17 Профил на ЕВАЛА
    ЕВАЛА
    Рейтинг: 120 Неутрално

    1.2-литров бензинов мотор
    и да прочетох за "електромотор с мощност 194 конски сили, който ще обезпечава пробег само на електричество от само 50 километра"
    Форд съсипа марката Ягуар, а ТАТА погреба окончателно "гордите британци"

  18. 18 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 853 Любопитно

    До коментар 17:
    Форд може и да не бе полезен за Ягуар но увеличи продажбите в пъти и то най-вече благодарение на изцяло нови модели като Х type. За съжаление колкото по-масов става един ексклузивен производител, толкова повече губи от харизмата си. Същото може би е на път да се случи и с Ягуар. За съжаление новите икономически реалности принуждават подобни производители да увеличават гамата и то с по-малки и евтини автомобили а от там да увеличават и продажбите си. Дори и Астон Мартин пуска мини автомобил на базата на Тойота IQ. За какво говорим вече!

  19. 19 Профил на Detroit Muscle
    Detroit Muscle
    Рейтинг: 8 Разстроено

    До коментар [#18] от "Варненски":

    ... може би всички говорим за същото , както и водещия на Топ Гиър (Джереми Кларксон) във последния епизод от новия сезон 13 - а именно края на една ера на мощни и вълнуващи машини харчещи много гориво и заместването им със не толкова вълнуващи хибриди или малки коли с икономични двигатели ! Не че съм му фен , нито пък искам да има по голямо глобално затопляне - но май само спомени ще останат след 10 години !

  20. 20 Профил на ЕВАЛА
    ЕВАЛА
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#18] от "Варненски":
    съгласен съм с теб и може би всички говорим за същото, както каза Detroit Muscle
    и все пак не ми допада когато една марка се обезличи било то и с икономическа цел
    Астон Мартин пуснаха ли мини автомобил? Май съм го пропуснал - все си мислех, че някой се упражнявал на тема дизайн за малки автомобили, а не е сериозна разработка...

  21. 21 Профил на Tesla
    *****
    Неутрално

    Идва краят на една ера ,ниско ефективни харчещи безобразно и замърсяващи ДВГ . Ще бъдат заменени с пъти по-мощни ,по-чисти и с много по ниски експлоатационни разходи електро двигатели.
    Който му липсва шума от издънените ауспуси може да си монтира високоговорител ,останалото го има и е в повече от ДВГ.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #