И китайците от "Чери" пуснаха луксозна марка

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (157)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Икебанчо То-Йотата
    *****
    Весело

    За "черешките" с пълна сила важи приказката "Цървули няма - гащи иска"...

  2. 2 Профил на Икебанчо То-Йотата
    *****
    Весело

    Приказката продължава:

    ...В бъдещия моделен ред на марката Riich ще има шест модела, а китайците са амбицирани да се превърнат поне на местния пазар в истински конкуренти на Audi.
    (!?!?!?!?)
    ...Маркетинговата стратегия на Riich е обърната към китайските висши чиновници и бизнесмени. Фирмата Chery планира годишно да продава по 50-60 хиляди автомобили с марката на Riich.
    Цените на моделите Riich в Китай ще бъдат от 100 до 200 хиляди юана (от 14 700 до 29 000 долара).
    http://news.automedia.bg/read/8080.html

  3. 3 Профил на Нед
    Нед
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не се усмихвайте снизходително. И японците така започнаха. Дълго се присмивахме на корейците, но сега Хюндай са номер 4 сред производителите! Китай въведоха много ново оборудване и технологии, изтеглиха си свои сънародници от водещи фирми с високи постове и заплати, с което бързо стартираха напред. Всички виждат успехите им в електрониката (компютри и телевизори). До 5 г ще достигнат качеството и при колите.

  4. 4 Профил на Прилича на ЛАЧЕТИ
    *****
    Неутрално

    Тъй като съм карал Шеви (Деу) Лачети, според мен силуетът, задните светлини и интериора приличат на корейката. Но сигурно е по-дълга.

  5. 5 Профил на South
    South
    Рейтинг: Неутрално

    Леле.. Ауди трябва да са истински притеснени.. ;хх

  6. 6 Профил на ?
    *****
    Неутрално

    иновационни автомобилни системи като навигационна система, парктроник, радио с Bluetooth и система за безключов достъп

  7. 7 Профил на о. Павел
    *****
    Неутрално

    Щом всичките 1,5 милиарда китайци яхнат коли, смятайте, че с климата е свършено веднъж завинаги. Вие хубаво се подигравате с техните лимузини, но забравяте, че Булгаристан няма да пусне лека кола и през ХХІІ век.

    ...........

    Джеси Меноу, "Морски духове" -
    http://archiman.livejournal.com/

  8. 8 Профил на Икебанчо То-Йотата
    *****
    Весело

    До коментар [#3] от "Нед":

    Чакай малко, Нед!

    И други сме чели "Колела" на А. Хейли - и си спомняме що за "японки" се описваха вътре...

    Японците навремето обаче нито се юрнаха да пробиват пазарите с "луксозни седани", нито да създават току-тъй марки като "Лексус", "Инфинити" и "Акура"... защо ли?

    Най-малкото защото са били наясно, че "това е все едно в древна Гърция да преминат от строежа на квадриги към реактивни двигатели...не могат да се прескачат етапите на еволюцията" (цитат по памет от "Доктор Диагор" на Станислав Лем)...

    Корейците от "Хюндай" също не са се юрнали непремерено - вярно, имат си "Киа", но не натоварват никоя от марките си с очаквания, които не могат да бъдат оправдани...

    Така че това за 5-те години е само красиво пожелание на 99,99%, сори...

  9. 9 Профил на Elvis
    Elvis
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#7] от "о. Павел":

    Булгаристан пуска лека кола след по-малко от 5 години - Литекс Моторс Корпорейшън. Каква кола ще излезе.. друг въпрос.
    Иначе се опитах да си представя как целия китайски народ яха коли... Трудна работа, все пак и там и деца и пенсионери и доста социалнослаби.. А пък за закръглянето ти на 140 млн души население показва че пишеш за здраве..

  10. 10 Профил на а1
    *****
    Неутрално

    "Riich" - абе тия китайци нямат ли малко въображение...
    Досущ като PanasoAnic, Mony, AdiBas, aPhone и прочие простотии.
    И както винаги МАТР'ИАЛА им е много слаб. На краш-тестовете сигурно е като кашкавал в тиган.

  11. 11 Профил на Elvis
    Elvis
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#8] от "Икебанчо То-Йотата":

    Имай предвид че света вече е друг и нещата се случват доста по-бързо. Освен това е много по-лесно когато имаш нагледен пример, а лексъс и акюра нямаше от кой да преписват освен че тая концепция с лускозния бранд дори не беше измислена и не беше проверена дали действа.

  12. 12 Профил на Икебанчо То-Йотата
    *****
    Весело

    До коментар [#11] от "Elvis":

    Имам предвид точно това, което сам казваш - "света вече е друг и нещата се случват доста по-бързо"... но не и по-качествено!
    Станислав Лем е бил напълно прав в оня случай...

    Но защо да им гледаме кривиците на китайците?

    Да се позабавляваме повечко:

    Chery obtained a fantastic result of 8:56, which puts it in the Nürburgring hall of fame:

    Cadillac CTS-V – 7:59
    BMW M3 (E92) – 8:05
    Audi RS4 Sedan – 8:09
    BMW M5 (E60) – 8:13
    Mercedes C63 AMG – 8:13
    Renault Laguna RS R26.R – 8:16
    BMW M3(E46) – 8:22
    BMW M Coupe(E36/8) – 8:22
    Audi S5 – 8:26
    BMW 335i Coupe(E92)- 8:26
    Mazda3 MPS – 8:39
    Honda Civic Type-R – 8:47
    VW Golf
    Ford Focus ST – 8:51
    Vauxhall Corsa VXR – 8:54
    !!!!!!!!Riich G5 – 8:56!!!!!!!!!
    Ford Focus RS – 9:05
    Jaguar S-Type Diesel – 9:12
    ...Of course the G5 was not a production standard car, but it was fairly close. The tyres on the day had been changed to 225/40ZR18 Yokohama tyres to counter the extreme G-forces that the car would under go in tight corners, the braking system also under went upgrades. A roll cage weighing a mere 20kg was added to keep the car stable and to protect the driver should the G5 flip or crash during the race, a lot of equipment was removed from the car such as the DVD-GPS system, air conditioner and obviously rear seats, this also saved a lot weight, even the door inserts and window opening mechanisms were removed to shed those vital grams...
    http://www.chinacartimes.com/2009/10/14/chery-riich-g5-nails-the-nurburgring/

  13. 13 Профил на Red Bull
    *****
    Неутрално

    Ауди е УЖАСНО скъпо. Един китаец трябва да е луд или страшно богат, за да си го купи. А3 струва 29 000 евро, което е $ 43 320. За тия пари може да си купиш един Riich, да го покараш докато се потроши и после да си купиш още един

    Става дума за най-големия авто пазар на света, а немците с техните мега скъпи коли (малоумниците прозивеждат почти всичко в Германия) просто не ги виждам. Идват мноогоо тежки години за немското автомобилостроене. Само немците и БГ мутрите ще купуват тия скъпотии.

  14. 14 Профил на Възмутен
    *****
    Разстроено

    Когато чета във форума се разочаровам.
    Какво знаят за Китай и китайските технологии през 2009 год. повечето писачи във форума?
    Ако се вълнувате прочетете всички статии за Китай в раздел технологии и тогава коментирайте.
    В телекомуникациите Китайците са втори след европейските фирми Нокия, Сименс и Ериксон.
    Говоря за Хуавей и ЗТЕ. Хуавей е третата в света по пазарен дял за 3G базови станции. Държи 20% от пазара след Ериксон и Нокия-Сименс.

  15. 15 Профил на Чингиз Хан
    *****
    Неутрално

    технологиите които ще бъдат влагани с помощта на Лотус в премиум бранда, след това ще се ползват (вече изплатени) и в масовото производство. Стратегията на Чери е много правилна и спестява доста повече средства отколкото да купиш фалиращ западен бранд.

    ...и наистина хюндай и киа са добър пример, с тази разлика че китайските автомобилостроители ще се наложат в много по-кратки срокове на глобалния автомобилен пазар в сравнение с корейците

    а подигравателните коментари никак не помагат на никой и имам странното усещане че след някоя и друга година авторите на някои тъпи коментари днес утре ще са "горди" притежатели на ландуинд и чери

  16. 16 Профил на Чингиз Хан
    *****
    Неутрално

    ...и само за справка - най-големия чужд производител в Китай е Фолксваген с 16% пазарен дял и произвежда Volkswagen Santana, Santana Vista, Passat, Polo, Touran, Lavida и Skoda Octavia

  17. 17 Профил на Тамерлан
    *****
    Неутрално

    До коментар [#15] от "Чингиз Хан":

    Мечтай си...

  18. 18 Профил на Тамерлан
    *****
    Неутрално

    До коментар [#17] от "Тамерлан":

    Именно - ФОЛКСВАГЕН ги произвежда тия изпитани във времето коли, а не някой самодеец - има разлика...

  19. 19 Профил на а1
    *****
    Неутрално

    Който иска китайско - има го под път и над път. Аз искам качествени стоки с материали, отговарящи на определени норми и с качество на труда, което да съответства на стоката. Дали китайските селяни ще сглобяват коли по начина, по който ги сглобяват в Германия или Швеция??? Били скъпи - ами скъпи са, защото и материалите и качеството на труда, както и процеса на производство са съобразени за качествен продукт.

  20. 20 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Виждам, че някой се притесниха за немските автопроизводители, мога само да ви кажа да спите спокойно. В едно Ричи и в едно Ауди има еднакво вложен материал и труд, но немците искат два пъти повече, защото е немско. Да караш бмв, ауди, мерцедес е символ на престиж и пари и това няма да се промени скоро, само янките се кефят на японските трошки. Единствено немците имат по над 10 вида двигателя за всеки модел.
    Има два вида коли мерцедес и всички останали.

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  21. 21 Профил на Тамерлан
    *****
    Неутрално

    До коментар [#20] от "инж. Филип":

    Родила те е мама БЕЗ късмет, па те е хвърлила на смет...

    Една ПРЕМИУМ-марка (за каквато се говори в темата) не е само електроника "мейд ин Чайна" - трябват и традиции...

  22. 22 Профил на Доцент Филипински
    *****
    Весело

    До коментар [#20] от "инж. Филип":
    ...В едно Ричи и в едно Ауди има еднакво вложен материал и труд, но немците искат два пъти повече, защото е немско...

    Гроздето е кисело, Лисо!
    Това твоето "еднакво" е от количествена гледна точка - но не и от качествена...

  23. 23 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Естествено че е от количествена, капацитет.

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  24. 24 Профил на Доцент Филипински
    *****
    Весело

    До коментар [#23] от "инж. Филип":

    ...а нещо за разлика на ниво "сглобка" и "сигурност" не ти ли прескача между двата самотни неврона под тилната кост?

  25. 25 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Капацитет, що си щракаш сам плюсчета?

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  26. 26 Профил на Доцент Филипински
    *****
    Весело

    До коментар [#25] от "инж. Филип":

    Ю токин ту ми?

  27. 27 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Тъй, като съм регистриран потребител, съм длъжен да се въздържам от обиди по адрес на двуклетъчни организми.

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  28. 28 Профил на Доцент Филипински
    *****
    Весело

    До коментар [#27] от "инж. Филип":
    ...длъжен да се въздържам от обиди по адрес на двуклетъчни организми...

    В смисъл - да не обиждаш себеподобните си ли?

    Фильо, я преди покрай колите пак да си се залутал що е то шофьорската книжка - право или привилегия - земи да уточниш кой точно труд и материал е еднакъв при китайЦкото G5 и немското А5, примерно, а?
    Може би борчето-ароматизатор на огледалото и кецовете на зам-началника на поточната линия?...

  29. 29 Профил на Driver
    *****
    Неутрално

    Немските марки вече са по-некачествени от японските,както е тръгнало може и китайците да ги задминат скоро.
    А по-скъпата цена не е заради по-голямо качество на немците ,а заради това ,че доят балъците ,които искат да карат уж престижни марки.
    В момента Лексъс е по-добър от ,който и да е германски боклук.
    А пък балъците нека си купуват немско качество правено от турци.

  30. 30 Профил на Х5 Driver
    *****
    Неутрално

    До коментар [#29] от "Driver":

    Хахаха Глупак

  31. 31 Профил на VX
    VX
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Гледайки снимките забелязвам че автомобилът е регистриран във Великобритания, което доста ме изненадва
    На хартия колата изглежда интересно но не мога да си избия от главата факта че е "Made in China". Всеки знае защо половината неща са от Китай... не защото са качествени а защото са евтини. Качеството е на няколко стотин километра на изток от Китай

  32. 32 Профил на hah
    *****
    Неутрално

    хах балъците ... японците и корейците никога не са били като китайците... корейците си КУПИХА немско ноу-хау, японците сами си развиха такова, че дори са много напред в някои отношения ... докато китайците не искат да дават пари за акъл, не искат и не могат за сега да измислят нищо ново... използват технологиите до които могат да се докопат от китайските заводи в които се произвеждат, и гледат и се опитват да копират... крайния резултат е като да покажеш снимка на Мона Лиза на 5 годишно дете и да го помолиш да я прерисува - т.е. евтина имитация. А иначе, който каквото иска да си купува, лично бих предпочел 10г. голф или някакво БМВ пред тези китайски боклуци...

  33. 33 Профил на хахаха
    *****
    Неутрално

    и другото, ако се вгледата в интериора, мисля ще разберете защо искат да са конкуренция на АУДИ ... хахха почти 1:1 с някое А4

  34. 34 Профил на Driver
    *****
    Неутрално

    http://www.tuta-bonus.ru/news/1001
    На смешника ,който бил Х 5 дървар ако може да чете разбира се може да види този линк и да разбере къде се прави качествената марка БМВ.
    Точно БМВ е един ярък пример на къде отиват германците.
    След като се насраха във Формула 1 сега продължават с изработката на все по-големи и груби дървета за високо интелигентните хора в България и за техните приятелки.
    БМВ никога нищо не е въвело във автомобилите само копира от Мерцедес и други фирми и си пришива прозвището "спортен" дух макар да няма нищо общо със спорта.
    Колите им дават много дефекти ,но това не е важно за феновете на тази марка там приоритета е да те видят селяните ,че караш БМВ. Освен това плащаш двойно за удоволствието. Но след 5 години се оказва,че тази каруца е загубила много повече от цената си отколкото една японска кола.
    А ,че Лексъс е толкова напред от БМВ отдавна никой не спори само дървени глави изживяващи се като големи разбирачи и познавачите на грозния баварски дизайн.
    Платете на някой италианец да ви направи дизайна ,че и той заприлича на китайския напоследък.

  35. 35 Профил на South
    South
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#33] от "хахаха":

    С А4 от 99 година ли?

  36. 36 Профил на ewrqwet453
    ewrqwet453
    Рейтинг: 395 Весело

    Милите, такива парвенюта няма втори на света. От всички възможни имена на планетата те си избраха за най-новата си трошка благозвучното и богато на ассоциации "Рич". Сиреч щом си богат и си китаец, и имаш поне малка щипка национализъм в себе си, което не е чак толкова трудно да се открие в един китаец, си купуваш 'лимоузината' Рич и се развяваш из родно село, да знаят хората, че си богат все пак и преуспял.

  37. 37 Профил на Black Dragon
    Black Dragon
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До всички балъци каращи "луксозни" немски коли.
    Щайгите от рода на бмв, ауди и мерцедес имат въможно най-много време прекарано в сервиз. Както в гаранционен период, така и след него. Дори ми става смешно като някой "мега тарикат" с трошка от гореизброените се хвали как колата му била на сервзи щото да караш скъпа кола искало и скъпа поддръжка. А всъщност на пича му се е скапала за пореден път колата. Питайте е един сервиз да видите кои коли висят най-често за ремонт....
    Колкото до японските, нямат равни по качество.
    Не случайно Тойота са на първо място по оборот, продажби и респективно автомобилите им прекарват най-малко време в сервиз. Който е тъп да си кара бмв, ауди и мерцедес.
    Умните хора карат лексус!!!
    Аз като средно умен карам тойота корола последен модел.

    https://www.facebook.com/Mlekarite
  38. 38 Профил на ГТ
    *****
    Неутрално

    След голфаджиите, най-заслепени са японкаджиите. Доста досадно. Даже не ми се спори.

  39. 39 Профил на хм
    *****
    Неутрално

    Ами прав си, ама в луксозния сегмент немските водят. Японските стопяват разликата но все още я има. Повтарям: в луксозния сегмент. А в България има далеч повече немски стари коли отколкото японски. А колко мерцедеси са изкарали над 1/2 милион км от старите модели? Ами доста...Май повечето 124 купе

  40. 40 Профил на Немеца
    *****
    Неутрално

    До коментар [#37] от "Black Dragon":

    "Щайгите от рода на бмв, ауди и мерцедес имат въможно най-много време прекарано в сервиз."

    Не е хубаво да лъжеш, дори като знаеш, че никой не ти вярва.

  41. 41 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До 37. Миячите на чинии отвъд океана с промити мозъци се познават отдалеко

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  42. 42 Профил на ба
    *****
    Неутрално

    На снимката ми мяза на един Опел Омега

  43. 43 Профил на Естет
    *****
    Неутрално

    Адски скучен и безличен дизайн - а дори не е грозен!

  44. 44 Профил на ххх
    *****
    Неутрално

    Да, интересен спор за немските и японските коли, ама новината е за КИТАЙСКИ автомобил.
    От всичко писано дотук е ясно, че никой не е карала такова чудо. Аз обаче съм, и мога да ви уверя, че поне още 25-30 години такова животно като "китайски премиум автомобил" няма да има.
    Приликите са като между швейцарски часовник от премиум марка и китайска имитация за 25 лева - отдалеч и с премрежен поглед имат нещо общо........
    Много хорица се заблуждават, че щом в Китай се произвеждат евтините гами на световните производители за вътрешна консумация, то до завладяване на световния пазар има само една крачка.
    Пропускат и дребния факт, че бачкаторите бухат на поточните линии за по 30 - 50 долара заплата на месец и им абсолютно все тая дали новата кола струва 15000 или 30000 долара - все ги нямат.
    Освен това Европа не е САщ, тук такива боклучави евтинии много по-трудно се продават, хеле с претенции за "премиум"........
    Смях........
    Автомобила не е телевизор, нито компютър, нито електрически епилатор.....

  45. 45 Профил на DFGeneer
    *****
    Весело

    До коментар [#40] от "Немеца":

    НемецЪТ, дори начина по който си изписал ника си е доказателство за това колко прав е Black Dragon.

  46. 46 Профил на Ole majko
    *****
    Неутрално

    Права е на баба ти хурката, колкото и ти...От кого е коментарЪТ? От немецА! Тук да не е форум по филология бе?
    А пък от там каква връзка направи с компетентността на инженерите в Германия е гатанка...

  47. 47 Профил на Nasty Nar
    *****
    Неутрално

    Хвърлете едно око тук ако се кефите на китайски луксозни коли:
    http://koli.bg/bg/read/kitayski_rols_za_imperski_sanovnik_ot_geely-5700.html
    А на човекът дето ми сравнява производството на телефон с такова на автомобил мога само да му кажа, че има огромна разлика и тя е живота ти и този на семейството ти. Само един факт - 100% от произведените в Китай КИТАЙСКИ автомобили не достигат проектните си параметри ниво на шум, максимална скорост и спирачен път. Толкова

  48. 48 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#46] от "Ole majko":

    "От кого е коментарЪТ? От немецА!"

    Ха-ха, ей! Ама ти без да искаш си дал един блестящ пример как фен на немски автомобили се отнася към реалността - изопачавайки я.

  49. 49 Профил на ххх
    *****
    Весело

    Да не пропусна - 170 кс бензинка ми звучи много "премиум", не мога да отрека.......
    Няма начин да не разбие всичко живо на Нюрбургринг, особено ако му върнат обратно задната седалка и тапицериите на вратите.
    Преди две години нали почнаха да продават в Германия "лимузините" Брилианс? После ги спряха да ги пооправят, после пак почнаха да ги продават.
    Ми вече са продали към 50 броя, ама тъпите германци продължават да се набутват да плащата скъпо и прескъпо за разни гадни Мерцедеси, БМВ-та и Аудита.
    И преди да сте ми скочили - не, не карам немски автомобил. По ред причини служебната ми кола е Ситроен С5 2.0 HDI, четвъртият поред (като навъртят към 250 хил. км ги сменяме) и, колкото и да им е чудно на някои, не се разпадат дотогава, а возят доста добре........

  50. 50 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Прав си 49. По-хубава кола от служебната няма.

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  51. 51 Профил на Elvis
    Elvis
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#20] от "инж. Филип":

    Японските коли да са трошки... нещо си много далеч от тоя бизнес, щото вече и децата знаят повече от тебе...

  52. 52 Профил на чичо Доктор
    *****
    Неутрално

    Моля ви, не закачайте и не обиждайте инж. Филип! Той е капацитет по всички въпроси с дългогодишен стаж - в психиатричната клиника и в българския хумористичен фолклор, където е известен повече под името инж. Ганев.

    Смилете се над човечеца, той толкова може!

  53. 53 Профил на Automan
    *****
    Неутрално

    Китайците имат още доста да учат,но не е изключено както каза някой по-горе скоро да станат конкурентоспособни.
    И японците преди 25 30 години не бяха кой знае какво ,но вече правят по-добри коли от германците особено що се отнася до здравина.
    Дори в луксозния сегмент Лексъс и Инфинити заеха сериозни позиции и по нищо не отстъпват на което и да е немско возило.
    Понеже повечето пишещи тук никога не са се качвали на Лексъс им препоръчвам да го направят и тогава да говорят колко водещещи били германците.

  54. 54 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До 51. Честно казано не виждам какво сравнение може да се прави между Лексус и Мерцедес, БМВ или Ауди. Само се замислете кои са луксозните марки - Майбах, Бугати. Въобще не виждам място за сравнение с немските коли. Не случайно отвъд голямата вода му викат 'джърмън енжиниъринг'.

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  55. 55 Профил на VX
    VX
    Рейтинг: 174 Неутрално

    инж. Филип е навярно човек на възраст 45-60 години който все още живее в краят на 80те и началото на 90те и когато види Мерцедес/БМВ започва да се лигави. Почти огледално копие на баща ми. Колко пъти съм му показвал и доказвал че гореспоменатите две фирми не правят в момента нищо, развитието им е спряло миналият век
    Миналата година си купувах нова кола. Даже не съм и имал в плановете нещо "Made in Germany. Щеше да е Лексус но в последният момент взех Нисан
    Но както и да е. Ще ви дам списък да си сравните кой и колко. Пействам всички японски и немски автомобили освен Форд, защото германците и така не го считат за техен . Процентите са така нареченият "Rate of failure" - колкото по-малко толкова по-добре разбира се



    Toyota Yaris (99-03) - 9.09%
    Honda Jazz (01-) - 6.49%
    Nissan Micra - 9.01%
    Toyota Corolla (97-04) - 2.38%
    Honda Civic (00-06) - 6.78%
    Mazda MX-5 (98-05) - 5.66%
    Nissan Almera Tino (00-05) - 13.27%
    Honda CR-V (97-02) - 6.11%
    Toyota Celica (99-06) - 4.44%
    Honda Accord (98-03) - 8.06%
    Nissan Terrano II (93-07) - 26.98%
    Nissan Primera (96-02) - 26.04%
    Toyota Avensis (97-04) - 17.87%
    Toyota RAV4 (00-05) - 10.34%
    Honda S2000 (99-) - 6.45%
    Mitsubishi Carisma (95-05) - 16.47%
    Lexus IS 200 (99-05) - 9.63

    Volkswagen Polo (94-02) - 24.48%
    Volkswagen Beetle (99-) - 22.37%
    Volkswagen Lupo (99-05) - 13.73%
    Volkswagen Bora (99-05) - 28.49%
    Volkswagen Passat (99-05) - 29.05%
    Audi A2 (00-05) - 24.39%
    BMW 3-Series (98-07) - 22.88%
    Volkswagen Golf (97-05) - 28.85%
    Audi A3 (97-03) - 31.82%
    BMW 5-series (96-04) - 28.23%
    BMW 7-series (95-02) - 29.46%
    Mercedes E-Class (99-03) - 27.52%
    Mercedes C-class (00-07) - 25.82%
    Audi A4 (00-05) - 14.57%
    Audi A6 (97-04) - 36.74%
    Mercedes M-Class (98-06) - 25.97%
    Mercedes CLK (97-03) - 22.22%
    Audi TT (99-06) - 42.95%

    Няма и какво да се напъвате да коментирате цифрите. Черно на бяло си личи голямата разлика
    На печелившите честито

  56. 56 Профил на ......
    *****
    Весело

    Инж. Филип , не Забравяйте че повечето миячи на чинии са Български инжинери като вас!И хич, ама хич не им се връща обратно да работят за Висшите Български технологии с 300 лева заплата и плащане след 6 месеца и то ако Предприятието (фирмата) има пари да ти плати. А по въпроса за колите , карам и Германска и Тойота. И двете ми харесват въпрос на вкус, но тойотата има по малка подръжка , а пък Немската е по стабилна на Магистралта.

  57. 57 Профил на наблюдател
    *****
    Неутрално

    Аз карам Хонда и от време на време немски.... подръжката на Хонда е по-евтина и на магистралата е по-стабилна от немските аналози . Определено мисля ,че ще се насоча изцяло към японските избора пред мен е Лексъс или Хонда ,Тойота така и не ме заинтригуваха като дизайн.

  58. 58 Профил на а1
    *****
    Неутрално

    @BlackDragon - човече, не знаеш ли, че Королите продавани в България, са произведени в Турция???

  59. 59 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 450 Неутрално

    За тоя тип дето възхваляваше Хуйвей, известния китайски производител, дето бил на първо място, мога само да му разкажа една малка история. В индия държавен мобилен оператор поръчва базови станции от въпросната котайска фирма, защото са няколко пъти по-евтини от моделите на нокиа-сименс. Идват и ги слагат, ама нещо не работят. Дизайна отвътре е копиран 1:1 от нокиа-сименс, те даже не се и опитват да го прикрият. Идва човек от китай, гледа, пуфти, и накрая си признава че не са могли да разгадаят напълно софтуера все още, ама роаботят по въпроса... Друг доста як случай е на китайка, работеща за немска фирма за прецизни машини. Женена за немец, след 10 години стаж във фирмата, един ден просто изчезва. Съпругът и намира под леглото една камара дискове със чертежи и схеми на машини. След 10 месеца модел идентичен с този на немската фирма се появява на китайския пазар, на десетократно по-ниска цена, понеже най-скъпата част от един продукт е R&D. Китайците такива работи не правят, те не виждат защо да не откраднат нещо наготово и да си спестят усилията. Същата работа и с колите, но ако немските, японските и американските фирми не внимават малко какво правят и с кой какви joint ventures имат, може сериозно да се прострелят в краката.

    А митичната слава на японското качество и здравина леко позавяхва. В момента форд изпреварва тойота в САЩ, по някакви техни си там измислени класации, лексус пък не само че е спорно дали са задминали немците, то е невярно. Задминали са ги единствено в сащ, и то с малко, прдажби. Няма НИЩО в един лексус, дето да го няма във топ моделите на БМВ, Ауди, Мерцедес. Даже и лексус не са толкова глупави че да твърдят подобни щуротии. Хибридния LS600h загуби достойно битката за икономичност с Audi A8, което се рекламираше като няй-голямото му предимство.

    Japan 11564
    PR China 9345
    United States 8705
    Germany 6041
    South Korea 3807
    Brazil 3220
    France 2569
    Spain 2542

    както се вижда, нищо чудно китай да изпреварят и япония скоро по брой произведени коли. Даже е неизбежно. Обаче глупости от рода на "немците загиват, защото правят коли в германия" са без аналог... Ами то по тая логика и япония, сащ, франция и италия и испания ще загинат, щото и там хич не евтино да се правят коли.

    И накрая, не може да не се спомене и фразата "бмв никакви спортни коли не правят, това е само марка и нищо друго" Да, сигурно е така, затова и лексус ОТЧАЯНО се опитаха да направят конкурент на М3... и успяха, IS-F даже би БМВ на някакви тестове. Успяха ли да изместят някой от трите компактни спортни модела от върха? не...

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  60. 60 Профил на Немеца
    *****
    Неутрално

    Отвеяните БГ гурбетчии в Америка така и не им увря главата, че тия Rate of failure класации не показват качеството на колите, а на сервиза, както и начин на експлоатация и типа шофьори на марката.
    Много ясно, че Тойота в САЩ са развили супер добро и супер евтино обслужване, а да имаш БМВ в щата Индиана е направо екзотика и си е малко беля на главата... А който все пак си вземе си е леко келеме - хем го ръчка яко, хем мрънка за всяка дреболия - за разлика от Тойота-пенсионерите.

    Когато в Гелзенкирхен или Мьонхенгладбах БМВтата се чупят повече от Лексусите, обещавам да ви дам да опитате и истинска бира, хаха!

  61. 61 Профил на ГТ до #59 и #60
    *****
    Неутрално

    Най-накрая да прочета нещо смислено и разумно. Както споменах по-горе, след голфаджиите най-досадни са японкаджиите. Ако всичко това, което пишат за японските коли е вярно, защо никъде в Европа не са на челно място по продажби? Защо от години Фолксваген, Опел, БМВ и Мерцедес са на първите 4-5 места по продажби в Германия? Едва ли е само от местен патриотизъм. Не мога да повярвам, че стиснатия шваба само от патриотизъм не си купува японски коли. ОК, японските коли са хубави, но да отричаш всички останали е тъпо. Генерализирането винаги е грешно. Освен това, японците правят чудесни копия, но никога нещо оригинално. Големите Лексуси приличат на Мерцедеси, малките - на БМВта. А като закупна цена съвсем не са по-евтини. За поддръжка - да не говорим.
    В днешния глобализиран свят всичко е супер омешано. Както отбеляза правилно един форумец по-горе, има Тойоти, сглобявани в Турция, има и в Англия, има Нисани от Испания, има Крайслери, сглобявани в Австрия, БМВ и Мерцедес, както и Лексуси, Акури и Инфинитита, сглобявани в САЩ и пр.
    Затова, дайте да не се вманиачаваме, а да купуваме коли, които можем да си позволим и които да ни карат да се чувстваме добре в тях.

  62. 62 Профил на Наблюдател
    *****
    Неутрално

    Има нещо,което го има Лексус и то е качество и надеждност и това никоя немска фирма от посочените по-горе не може да докара. А също е вярно ,че БМВ,Ауди и Мерцедес нямат нищо в оборудването,което един Лексус няма. Но Лексус е на по-добра цена естествено.
    И какво става накрая Лексус с по-добро качество ,същите параметри и по-ниска цена.
    Може и Форд да си е повишил качеството ,не оспорвам това ,но БМВ,Мерцедес или Ауди не са го направили и всички класации сочат това.
    А онова за Мьонхенгладбах само може да ме разсмее , все едно да кажа ,че когато в Токио Лексус започне да се чупи повече ще те черпя едно саке.
    А между другото и английските класации сочат безспорно лидерство на японски марки . Явно навсякъде са заблудени и отвеяни според вас.
    А ,че хората ,които карат БМВ са келемета две думи няма. Тя тази марка за това се продава още качество няма ,но както казват гъзарията топли. Да искаш да караш БМВ си е направо диагноза и това личи дори и в България ,където една свръхинтелигентна част от обществото предпочита тази марка.
    А дали Лексус отчаяно се опитват или не важното е ,че успяват поне да направят равностойни автомобили
    Това ,че някой си купува кола само заради емблема си е негов проблем.
    Между другото BMW няма кола ,която въобще да се доближи до Nissan GTR ,но се води спортна марка.
    Иначе цената на М3 е по-висока ,но нисана ще я смачка когато си поиска.
    Но важното е да караш БМВ и да впечатлиш примитивите ,които дори не са чували,че съществуват някои други автомобили.
    http://www.which.co.uk/news/2009/07/which-reveals-the-uks-most-reliable-car-180587.jsp
    А понеже повечето хора тук пишат какво са чули от приятели и какво са прочели някъде най вече в рекламни брошури на немски производители ще добавя ,че аз и на практика имам сблъсъци с ремонта на немски и японски возила.
    Мога да ви кажа ,че в България ,където условията са доста по-тежки от нормалните в Европа японци като Хонда и Субару издържат много повече от ,която и да е друга марка. Окачването им е много по здраво и ремонтопригодно от това на Ауди например.
    Там ремонт на предно окачване ти излиза 1000 лева само за части и това не са цени на официалния вносител там направо ще ви заболи главата.Смяна на ангренажен ремък също е около 1000 лева.
    При БМВ и Мерцедес нещата са подобни.
    При японците няма такива цени ,а и при тях се налага много по-рядко сервизна намеса.
    Но за да си гъзар трябва да си плащаш ,което най-вече радва мои приятели сервизни инженери ,които най много обичат тези три марки,защото там проблемите винаги се разрешават с поне три цифрени суми.
    Докато БМВ има продажби аз не се страхувам ,че ще остана без работа казва един от тях с усмивка.
    Който иска да си извади поука от моите думи и да прецени кое е важно за него показност или здравина , на останалите колеги пожелавам късмет и по малко посещение на сервизите защото там наистина е много неприятно.

  63. 63 Профил на Националист
    *****
    Неутрално

    До ГТ ...
    Ами виж във Франция какво се продава най -много.
    Те и там не са националисти както германците.
    Виж и в Америка и там не са националисти.
    А на края можеш да видиш и в Япония колко немски коли има за да си докажеш съвсем ,че няма национализъм и всичко е само до здравината на марките.

  64. 64 Профил на ГТ
    *****
    Неутрално

    Нещо не съм сигурен, че собствениците на Лексус в България са по-симпатични от тези на БМВ. Колкото до Нисан ГТР и М3...
    М3 си е почти нормален автомобил, има го и с 4 врати, с багажник и пр. Освен това изкарва 420 к.с. от 4000 см3 без никакво турбо, от атмосферен двигател. Докато нисана е би-турбо 485 к.с. От един турбо двигател може да се изтиска всякаква мощност, когато е самоцелно. Пита се има ли смисъл и колко е траен такъв двигател. Да не говорим, че Нисан ГТР е на върха на спортната гама на Нисан, а при БМВ има и М5 (507 к.с., 10-цилиндров), има и Х5М - 555 к.с. и пр. Подобни данни имат и АМГ моделите на Мерцедес.
    Когато Нисан и Лексус направят 10 и 12 ц. двигатели - да се обадят.

  65. 65 Профил на VX
    VX
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#64] от "ГТ":

    Трайността на двигатела на GTR... . Най-малко 300.000 без да се пипа нищо по-него, това стига ли ти за отговор?
    Вие не разбрахте ли че този автомобил е поне една крачка напред от ВСИЧКО останало на пътя. Било то окачване, двигател, поведение на пътя, че даже и сглобяването му. Двигателът го събират в херметично помещение случайно някоя прашинка да не влезе или заради температурата - да не влияе на металните части. Всяка скоростна кутия е правена под определен двигател и никой друг, например тази от GTR номер 54645 ще работи само с него и никой друг. Всеки един GTR е абсолютно уникален, с различна мощност и максимална скорост
    При разработката инженерите от Нисан са се консултирали с... правителството на Япония. Защо? Ами защото по пътищата са се движели модифицирани Nissan Skyline с мощност над 800 конски сили. Хората са си "джентълменска уговорка" че новият GTR не може да бъде твърде добър, не искат автомобили с променено ECU... Господ знае какъв въртящ момент и мощност. Именно затова Нисан са загърбили куп други идеи, една от които е турбото да е направено от сплави които издържат огромни температури
    За окачването и бордният компютър не ми се пише. Мисля че горе споменатите неща намекват защо този японски автомобил е абсолютно уникален. Уникален главно У
    И да, GTR има багажник!

    А играчките М3 и М5 да се мерят с Импреза и Ево. Макар че и този клас им е доста високичък за амбициите

  66. 66 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Защо в
    До коментар [#61] от "ГТ до #59 и #60":

    "Ако всичко това, което пишат за японските коли е вярно, защо никъде в Европа не са на челно място по продажби? Защо от години Фолксваген, Опел, БМВ и Мерцедес са на първите 4-5 места по продажби в Германия? Едва ли е само от местен патриотизъм."

    Ха-ха, ето го още един... абе вие немските фенове сте били големи капацитети бе... Да си чувал нещо за вносни мита на японски автомобили в Европа?? Ако искате реално сравнение - гледайте пазара в Америка, там мита няма.

  67. 67 Профил на ГТ до @65
    *****
    Неутрално

    "Вие не разбрахте ли..." - ами не, не разбрахме, то заклинанието не е доказателство за дадена теза. А ти не разбра ли, че М3 е по-добрата кола?
    "300 000 км стига ли ти" - на мен ми стига, въпросът е от това следва ли, че двигателят на М3 издържа по-малко. Впрочем, този двигател с появяването си на пазара спечели наградата за най-добър такъв в класа си. Нали си сигурен, че ако е подсилен с една или 2 турбини ще извади мощност, колкото си пожелаеш? Гледал съм тунинговани Голфове в Швеция, дето са по 950 к.с. И какво от това? Конските сили не са всичко.
    Колкото до сглобяването в херметична среда, ако е вярно (доколкото знам, в херметична среда се сглобяват само чипове, дори Ролс-Ройс и Майбах не се сглобяват в такава среда, а струват по 1 000 000 лева), това говори за уникален автомобил, докато М3 е сериен такъв.
    Убеден съм, че Нисан ГТР има багажник. То и Ферарито има такъв. Въпросът е, че М3 е все пак нормален седан, с багажник, 4 врати, дето се вика, може да го направиш такси ))
    По отношение на окачване и поведение на пътя - това даже не ми се коментира. Тук има смисъл да спорим, само ако и двамата сме карали и двата модела, и то един след друг, за да сравняваме. Е, аз не съм ги карал. Карал съм предната М3 (е 46), новата не съм, но като знам старата какво можеше, предполагам какво може новата. Говорим за нормално шофиране, не за дрифтене.
    И така. Можем да спорим до утре.

  68. 68 Профил на ГТ до #66
    *****
    Неутрално

    Ами не знам дали съм капацитет, ама знам някои неща.
    А ти смяташ ли се капацитет?
    Например чувал ли си, че вносни мита се плащат за японски автомобили, ама само ако са произведени в Япония? За тези, произведени в Еропа (каквито са повечето, движещи се унас) не се плаща мито. И обратно, за Мерцедесите и БМВтата, произведени в Щатите например, тук се плаща мито.

  69. 69 Профил на ГТ
    *****
    Неутрално

    Пак до японските фенове:
    Посочете ми някой клон на автомобилния спорт, в който японците са най-добрите.
    Във Формула 1 - Браун с двигател Мерцедес.
    В рали шампионата - Ситроен.
    В Льо Ман - Пежо 908.
    В другия шамионат (интернейшенъл рали челиндж) - Пежо 207
    В Дакар - Фолксваген.
    В Световния шампионат за туристически автомобили - Сеат.

    Нисан ГТР участва само в японския пистов шампионат.

    Добре че беше бразилецът Карлос Гон, за да извади Нисан от тинята и да ги възроди като производител.

    Айде чао.

  70. 70 Профил на VX
    VX
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#67] от "ГТ до @65":

    Херметичната сглобка ако е вярна? АКО Е ВЯРНА?!
    Моля те... прочети за GTR пък тогава ще говорим
    GTR не съм карал още, но ми се обади след няколко месеца като свърши зимата. Имам шанс да врътна с него няколко обиколки на писта и не искам да ги пропилея когато времето не е подходящо.
    А за специялно проектираните джанти чувал ли си? Ръбът е направен така че като влизаш с огромна скорост в завоя гумите да не излязат от джантата
    GTR SpecV? Продаван само на седем места където дилърите и механиците са минали специялно обучение и имат опит в каране на автомобили на писта

    И ти ми твърдиш че М3 бил уникален... Абе вие направо ще се скъсате от реклама на баварците

    За цена да споменавам ли? Айде ще го сметна в левове че хората да имат представа за какво говорим
    М3 ~109000 лева
    GTR ~121000 лева

    И обиколка на "Рингът", който забелязвам става все по-популярен в България

    Nissan GTR - 7:26

    Въпроси?

    Казах веднъж и ще повторя, М3 да си мери пи*ките със Субару Импреза и Митсу Ево. Възможностите на пътя и на пистата му са такива. Пак същият "Ринг"
    BMW M3 E92 - 8:05
    Subaru WRX STi - 8:06
    Mitsubishi Lancer Evo IX - 8:11

    Да споменавам ли факта че М3 струва колкото Импрезата и Евото взети заедно?
    И преди да си наточиш зъбите и дадеш коментар под адрес на Импрезата помисли два пъти защото съм я карал (за последно WRXS, преди два месеца)

  71. 71 Профил на ГТ до горния
    *****
    Неутрално

    Никъде на твърдя,че М3 е уникален. Ти обаче твърдиш, че ГТР-а е уникален и се късаш да го рекламираш.
    Аз твърдя, че М3 е нормален седан, който става и за такси. Мицубиши Ево и Субару Имреза не струват двойно по-малко от М3, защото Евото е около 100 000. Субаруто може и да е по-скъпо.
    Би ли казал за колко вземат Нюрбургринг Мерцедес АМГ Е 65 или БМВ М5?

  72. 72 Профил на Видял
    *****
    Неутрално

    Колега (ГТ) явно не си карал японска кола и за това си повтаряш колко велико е БМВ. Прочети тази статия ,там сравнението е с Порше ,кола ,която много превъзхожда БМВ. Хората са преценили ,че това са две коли достойни за срвнение.

    http://ams.bg/?act=content&rec=6454
    Понеже не може да си карал всичко на света може да прочетеш това онова и да ми кажеш кое точно 12 цилиндрово БМВ на върха на гамата ще бие това Порше или този Нисан.
    Понеже този Нисан е правен в Япония има мито ,но не знам защо пак не е по-скъп от близко до него по параметри БМВ.
    И обърни внимание ,че статията е писана от германци.
    И не ми говори за тунинговани голфове защото сравнението тук е между две коли ,които си купуваш от магазина и ги караш без да пипнеш нищо.
    И понеже аз съм карал М3 2008 ще ти кажа ,че им 2 врати и ще ти е трудно да го узакониш като такси.
    Явно ти си карал нещо с надпис М3 или броиш багажника и капака на двигателя за врати.
    А между другото моят приятел ,който има М3 сега ще го сменя точно за GTR защото го е пробвал и каза ,че разликата е огромна в полза на Нисан естествено ,а цената е еднаква.
    Явно не си наясно как стоят нещата , не ставай смешен с тези повторения за немското величие
    От известно време има и други фирми,които все по-често започнаха да показват и по-добри неща от германците.
    Вземи малко се поогледай и тогава пиши общи приказки по форумите и брой вратите на колите

  73. 73 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 450 Неутрално

    ох мале, вносните мита на японските автомобили в германия... Ами я кажи какви са вносните мита за автомобили в Япония бе?! По-протекционистична държава в света едва ли има... освен може би южна корея. Да не говорим че всички японски марки имат заводи в ЕС и съответно не плащат никакви мита.... за мазда и субару не съм сигурен. И беше неизбежно някой да довлачи нисан гтр и да докаже колко са яки японските коли. Това че нисана е як не прави по никакъв начин боклучавата тойота rav4 по-яка, или пък последния сивик, дето е по-зле като окачване от предния модел. GTR, или преди skyline, от много време може да бие повечето поршета и т.н. ама нещо не се харчи особено много. Щото тия на които има харесва си падат малко много по електронните игри и нямат парици, затова се задоволяват само с някое wallpaper-че и да пуснат кдето могат "ода за нисан гтр". А, и на колко поршета, ферарита, или ламборгинита им излизат гумите от джантите в завой? Единствената причина тоя нисан да е толкова бърз в завоите, е че използва torque vectoring, много успешна технология, която държи колата стабилна. Новото поколение quattro ще го има това, както и порше. и пак ще са по-скъпи от нисана, който въпреки по-ниската си цена никога няма да ги изпревари по продажби.

    качеството, доколкото може да се измери, не прави лексус по-добра кола. По тая логика всички в европа и япония трябва силно да желаят да карат нов Буик, защото те са наравно с лексус последната година. Само че не се случва нещо. И даже и в америка Буик не води по продажби, просто защото продукта им не е желан.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  74. 74 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 450 Неутрално

    има М3 с 4 врати, стига дрънка глупости...
    M3 не е в същия клас като гтр, ако ще и цените им да са еднакви, AMG C63, RS4, IS-F, това са колите в тоя клас. В америка и кадилак CTS-V, който ги прави смешни всичките.

    True, IS-F sedans aren't exactly flying off of dealer lots; the company has sold 445 from January of this year through June 5.

    And it turns out that BMW is doing very well indeed with the M3 convertible. Through May of this year, the convertible version of the M3 racked up 817 sales compared to the coupe's 854. The M3 sedan was a distant third with 530 sales

    Защо на нюрбургринг нисан ползваха като еталон за сравнение порше 911 турбо? защото е най-добрата кола в класа си. Успяха да ги изпреварят с 8 секунди, или колкото там беше, на по-ниска цена. халал да им е. Те и фолксваген направиха файтон с цел да е по-добър от S класата и седмицата, и супяха, ама някак си не е особено успешен модел. А това че доста народ от много време копира от немците, и най-накрая взимат да ги настигат, по никакъв начин не значи, че немските фирми ще фалират и всички ще купуват само японско.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  75. 75 Профил на Ф1
    *****
    Неутрално

    Ами аз като гледам какво пише този ГТ направо ми е смешно ,не знае колко врати имат колите ,а тръгнал да гледа спортни постижения. Ами аз нито едно БМВ не видях сред изброените фирми победители
    Може би трябва да си купиш Ситроен или Пежо тогава ,а не немска кола защото французите печелят.
    Ако преброиш колко пъти японски фирми са били победители в рали шампионата мисля ,че доста ще надвишат броя на германските победи.
    Същото се отнася и за Париж-Дакар.
    А Мерцедес колко години се мъчи да пробие между Рено и Ферари и толкова милиони изсипа във Формула1 ,че нямаше как да не стане един път шампион.
    За това пък БМВ тотално се насраха и си заминаха с подвити опашки.
    Ако пресметнеш Хонда има 5 титли във Формула1 като доставчик на двигатели ,а колко имат БМВ ?
    Сега японските фирми не участват и за това не е коректно да правиш сравнения.Но ти тези неща не ги знаеш както не знаеш и колко врати имат колите ,които ще правиш такси.

  76. 76 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#73] от "DareDebil":

    "ох мале, вносните мита на японските автомобили в германия... Ами я кажи какви са вносните мита за автомобили в Япония бе?!"

    Това пък какво общо има? Въпроса беше защо немските коли имат по-големи продажби от японските в Европа.

    "Да не говорим че всички японски марки имат заводи в ЕС и съответно не плащат никакви мита...."

    Лексус нямат. Инфинити мисля също, но не съм сигурен.

    "Единствената причина тоя нисан да е толкова бърз в завоите, е че използва torque vectoring, много успешна технология, която държи колата стабилна. Новото поколение quattro ще го има това, както и порше."

    Та, кой от кого копира, викаш?

    "качеството, доколкото може да се измери, не прави лексус по-добра кола."

    Нее, ни най-малко, ха-ха-ха. Всеки човек има различни критерии, разбира се, но качество е доста по-разумен критерий от "дух", "характер", "традиции" и др. виртуализми.

  77. 77 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 450 Неутрално

    щото рено и ферари малко пари изсипаха или??? Тойота имаше най-големия бюджет във формула едно, и те си тръгнаха доста по-насрани от БМВ, които все пак имаха втори и трето място при конструкторите. Мерцедес това им беше трета титла, предните две са на хакинен. Хонда пък горките се мъчиха толкова години, накрая се отказаха, и сега Браун ще спечелят с тяхната кола, само че с много по-добрия двигател на мерцедес. Иначе преди хонда са си били силен доставчик на двигатели, това си е така, този път обаче не.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  78. 78 Профил на Немеца
    *****
    Неутрално

    До коментар [#62] от "Наблюдател":

    "А ,че хората ,които карат БМВ са келемета две думи няма."

    Тогава си длъжен да признаеш, че от 100 БМВта в сервиза, 50 са заради келемяшкото каране, а при Тойотите са 37, примерно... чаткаш ли??

    Тия класации се влияят от 20 фактора - ти 19 ми замиташ под килима и 1 ми тикаш в носа, агент ли си, дилър ли си, що така?

    Кат си такъв хитрец, я ми кажи колко са средните оброти на средното БМВ в Англия? Изкам да ми изчислиш колко пъти се завърта средно коляновият вал на едно БМВ, преди да отиде на сервиз и да сравним с Тойотите, хахаха - статистика-стъкмистика - забавление за образованите и опиум за неуките!!!

  79. 79 Профил на Немеца
    *****
    Неутрално
  80. 80 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#76] от "DFGeneer":

    Ха-ха, ето го още един... абе вие немските фенове сте били големи капацитети бе... Да си чувал нещо за вносни мита на японски автомобили в Европа??

    абе ти май не помниш особено дълго, след като самия ти казваш че в германия немските коли са най-продавани, щото японските трябвало да плащат мито. Аз ти казвам да провериш какво мито трябва да плащат немските коли за да се продават в япония. Въпроса бе че не е митото причината японските коли да нямат големи продажби в германия.

    Torque vectoring е изобертение на хонда, така че и нисан са копирали от тях, но това му се вика конкуренция. Без нея щехме да караме все още москвичи и първо поколение опел кадет.

    Лексус нямат, и инфинити нямат, и няма и да имат защото няма търсене за техните модели тука. Хонда, тойота, нисан, май и мицубиши имат заводи в европа и въпреки това не изпреварват никой. И малко по-глобално погледнато, лексус е на тойота, а инфинити на нисан.

    Разумен или неразумен, дух, характер и т.н. също продават коли, особено във високия клас. В ниския, където са камри и корола, се търси наистина друго, но по твоята логика ферари, бмв и ауди трябваше отдавна да са фалирали, щом отстъпват в JD power на японците. Ама не са, няма и да го направят, хвала на инфинити и лексус, достойна конкуренция на немците, acura са много назад, хюндай също иска да се набута там, мазерати и новия ягуар XJ имат много силен дизайн и интериор, за всеки по нещо. Традиции било виртуализъм, ама в същото време ти или някой друг тръби че немските коли имали повече продажби само благодарение на традициите, пък БМВ имали само една емблема и тя продавала. Ами ще продава, да...

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  81. 81 Профил на Някой
    *****
    Неутрално

    И какво излиза японците първи въвеждат torque vectoring и германците сега като го въведат гледай какво става. Нали уж японците копираха от германците?
    А това за ,което говори горният коментар означава само едно:
    Вие си правете по-добри коли от нас ,но ние ще си купуваме пак БМВ щото е модерно.
    По това никой не спори коне с капаци е имало и ще има и наистина германците няма да фалират докато има хора мислещи по този начин.

  82. 82 Профил на VX
    VX
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#73] от "DareDebil":

    "Единствената причина тоя нисан да е толкова бърз в завоите, е че използва torque vectoring, много успешна технология, която държи колата стабилна. Новото поколение quattro ще го има това, както и порше."

    И после пак ще излезе че германците били първи а японците ги копирали, rofl

    GTR по-евтин с 40%, по-бърз и по-пъргав от 911. Т'ва е
    Пък и за продажбите времето ще покаже. За последните два месеца видях три "Датсуна". Проблемът е че максималната бройка която излиза от фабриката е 1000 на месец

  83. 83 Профил на ГТ до #72
    *****
    Неутрално

    Айде пак провери дали има М3 с 4 врати и пак да си говорим, става ли?

  84. 84 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 450 Неутрално

    нисан имаха на пистата 911 турбо. ФАКТ!!! Ами така ще излизат по 1000 , да, щото ако са малко повече, може и да се окаже че нисан са на загуба. Кой им е виновен че трябваше да се дуят с "херметическата стая за сглобяване на двигатели" и "всяка скоростна кутия се калибрира с двигателя".

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  85. 85 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 450 Неутрално

    порше правят към 20 000 евро печалба на всеки продаден модел май, нисан колко прави от ГТР? -10 лв?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  86. 86 Профил на ГТ до #75
    *****
    Неутрално

    Ти гледам много ги знаеш и колите, и вратите. Тойота не уачства ли във формула 1 в момента? Тя японска фирма ли е? Дава ли двигатели на Уилямс? Уилямс имат ли някакви успехи с този двигател? Браун не е ли бившата Хонда? Имаше ли успехи до миналата година с японския двигател? Не започнаха ли успехите тази година, когато взеха двигател на Мерцедес? Къде точно видя че хваля само БМВ?
    Става ли да четеш точно какво съм писал и после да почваш с епитетите?

  87. 87 Профил на VX
    VX
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#71] от "ГТ до горния":

    "(...)Мицубиши Ево и Субару Имреза не струват двойно по-малко от М3, защото Евото е около 100 000. Субаруто може и да е по-скъпо.(...)

    Не живея в България така че цените в родината не са ми известни
    Та където аз се намирам STi на ден днешен струва около 46626.32 лева. М3 ти го споменах горе 109k
    Още някакви въпроси имаш ли?

  88. 88 Профил на ГТ до #87
    *****
    Неутрално

    Въпроси по цените там, където си, нямам и никога не съм имал. Аз знам цените тук в България. Имах въпрос за данните за Мерцедес АМГ Е63 и БМВ М5 за обиколка на Нюрбургринг, но ти не отговори. Защото Мерцедес и БМВ започват оттам, от където свършва Нисан.

  89. 89 Профил на наблюдател
    *****
    Неутрално

    До немеца . Не знам как разбра ,че средните обороти на БМВ били повече ,глупостите ,които говориш вече станаха смешни.
    Мога да ти кажа ,че в Англия не можеш да караш като в България . Така ,че оборотите са горе долу еднакви. А хората ,които карат Хонда също не са от най-спокойните шофьори. А проблемите в ел.инсталацията не идват от бързо или високооборотно каране ,а просто от германско качество на сглобка. Но какво да ти обяснявам ,за теб всичко ,което не хвали германците било стъкмистика.

  90. 90 Профил на VX
    VX
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#88] от "ГТ до #87":

    "Имах въпрос за данните за Мерцедес АМГ Е63 и БМВ М5 за обиколка на Нюрбургринг, но ти не отговори. Защото Мерцедес и БМВ започват оттам, от където свършва Нисан."

    Извинявай, отидох до кухнята да приказвам с жена ми и да я питам какво е нейното мнение относно автомобилите които споменаваме
    Ето ти ги времената
    Mercedes CLK 63 AMG - Black Series (който според мен е голям изрод, въртящия момент е нещо от сорта на 800 ако добре помня) - 8:02
    BMW M5 E60 - 8:13

    GT-R - 7:26

    Както виждаш даже и не се доближават до Нисанчето. Което даже не е минало през AMG или M series тунинг

  91. 91 Профил на VX
    VX
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Ааааа... btw... има М3 с 4 врати. Ама толкова и си следиш любимата марка автомобили

  92. 92 Профил на Читател
    *****
    Неутрално

    Не ти ли ясно,че щом времето на Нисан е по-добро от това на Порше няма как кошници като Е63 и М5 да имат по-добро време.
    Мерцедес и БМВ свършват ,там където почва Порше ,останалото би трябвало сам да разбереш. А цената на М3 е 180 000 ти кажи за 80000 каква кола още можеш да си купиш от разликата.
    Тази дискусия беше интересна докато не прочетох ,че няма значение колко са добри японците ние ще си купуваме немско защото така ни харесва.
    А двувратата М3 си е точно като Ниссан и на размери и на цена не знам защо вие страх да ги сравнявате.
    Аз предпочитам италианския дизайн ,но понеже и там чувам същите приказки от фенове на немското колко били напред немците и как учели всички на всичко разбирам хората ,които от чисто практична гледна точка избират японски коли.
    А ако трябва да броим успехите на италианците в спорта ,немците трябва да си скъсат дипломите за инженери.
    Явно някои хора вадят това ,което им е изгодно като аргументи.

  93. 93 Профил на Немеца
    *****
    Неутрално

    До коментар [#89] от "наблюдател":

    Абе ти майтапиш ли се - погледни флотата на БМВ с какви двигатели е и Тойотките с какви...! В света има РАЗЛИЧНИ марки/модели, за РАЗЛИЧНИ пазари, РАЗЛИЧНИ клиенти, РАЗЛИЧНИ условия на експлоатация или поддръжка. Дори само разликата във възрастта на средния шофьор може да обезсмисли ябълково-крушовото ти сравнение!

    А стъкмистика има и при немските успехи - аз що не давам класациите на ДЕКРА и АДАЦ, където японските са осезаемо по-зле. Но това не са някакви престъпни стъкмистики, а замервания при-определени-условия, които такива като теб подминават.

    А истината е доста скучна: всички са еднакво добри, ако се махнат "смущенията при измерването". Това е така, понеже всички имат еднакви доставчици, в глобализацията лесно се обменят технологии, хора и пари, и всички имат вече десетилетен опит (и корейците даже). Демек: нема балами.

  94. 94 Профил на Наблюдател
    *****
    Неутрално

    Тази флота освен много двигатели и надути цени друго кой знае какво повече от другите няма.
    Аз не ти давам японски статистики ,за това и не гледам германски.
    Англия и Америка са два независими пазара и на двата резултатите сочат ,че специално БМВ е много надолу в класацията. Това може би наричаш конспирация срещу БМВ ,но е факт. Доставчиците може и да са едни и същи ,но технологичната дисциплина и качеството на сглобяване в Япония и другаде са доста различни.
    Хонда спря да произвежда Акорд в Англия през 2003 защото уж еднакви коли сглобени там и в Япония имаха големи разлики в надеждността.
    Освен това по-горе ти споменах ,че аз имам личен опит с експлоатация на БМВ , Хонда и Субару.
    Само ти е достатъчно да видиш как е направено японското окачване и ще разбереш защо са по-надеждни от германците.За японска електроника мисля ,че няма нужда да говорим.
    А що се отнася до двигатели не бих казал ,че като качество и надеждност Хонда или Субару отстъпват на БМВ.Дори бих казал,че Акорд е по- икономичен от БМВ разхода му може да слезе до5,5 бензин,което никое БМВ в този клас не може да направи , опитвал съм няколко пъти.
    Да ,нямат такъв асортимент,но той не им е и нужен.
    За какво ми е двигател 400 коня ,когато скоростта е ограничена на 250. 200 коня са предостатъчни за кола от средния клас.
    Ако искам да си купя екстремна кола ще взема Нисана за ,който говорят колегите по горе БМВ въпреки големия си асортимент няма такава кола.
    Ако искам нещо красиво и предизвикателно италианците предлагат доста неща пак по-добри от БМВ.
    В средния клас Лексъс и Хонда също предлагат доста изгодни оферти Акорд,Ледженд ,Gs ,LS са добри алтернативи на БМВ моделите.
    И какво излиза ,за да си купя БМВ няма разумни аргументи освен да искам да правя впечатление на хората,които не познават други марки.
    ако ти се сещаш за нещо с ,което БМВ превъзхожда другите,което да ме накара да платя с 30 процента средно над цената на другите марки кажи ми.

  95. 95 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 450 Неутрално

    кой е италианския съперник на БМВ 5? много ми е интересно да чуя. 166? Един от най-неуспешните модели в историята на Алфа? Или ланча тезис, дето я заклаха, след като се мъчиха дълги години да я продават, ама не искаше нещо. Акорд пък на кой модел на бмв е алтернатива, като едното е с предно и двигател максимум 2.4Л, а другото е спортен компактен седан, със задно и двигатели от 2 до 4 литра? Коя е италианската алтернатива на 7ма серия? Quattroporte е много добро явно, обаче си е бутиков модел. Всички тези изброени модели са наистина добри алтернативи (без споменатия акорд), но все още всички се мерят по 3та и 5та серия.

    200 коня са предостатъчни за кола от средния клас. Ама М3 не е точно кола среден клас, нали се сещаш, с тая цена и тоя двигател е маааалко по-нагоре от средния клас. И като 200 коня са достатъчни, защо ще си взимаш нисана, дето е с 535 или нещо такова?

    За електрониката, да японците са добри там, но това не значи че не се развалят или че са недостижими.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  96. 96 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 450 Неутрално

    EA08- 2005 HONDA ODYSSEY UNEXPECTED CLOSING OF POWER LIFTGATE 08-AUG-2008

    002-03HONDA ACCORD MODELS WITH AUTOMATIC TRANSMISSION IGNITION PARK-SHIFT INTERLOCK

    2003-2005 INFINITI Q45 AND2003-2004 INFINITI M45 SIDE AIR BAG NON-DEPLOYMENT

    2002-2003SUBARU IMPREZA WRX VEHICLES FUEL LINE LEAK

    сляпата вяра че японското няма грешка е почти толкова странна, колкото и вярата че има само една страна в света която може да прави коли. Новите модели са наблъскани догоре със сложни електронни системи, ВСИЧКИ производители дават дефекти.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  97. 97 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 450 Неутрално

    2007 LEXUS ES350 AND 2002-2003 LEXUS ES300 UNWANTED AND UNINTENDED ACCELERATION

    в сайта на http://www.nhtsa.gov/ има доста интересни работи...

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  98. 98 Профил на Nasty Nar
    *****
    Неутрално

    Пичове, само да напомня, че тук ставаше въпрос за "луксозни китайски автомобили" и имат ли те почва у нас. Иначе въпросът кой автомобил е най-добър е като за кокошката и яйцето - един обича омлет, друг пикантни крилца ... И само да отбележа че нито един човек на света не е карал всички марки и модели при едни и същи условия, че да ги сравни коректно. Та, така..

  99. 99 Профил на VX
    VX
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#92] от "Читател":

    "Тази дискусия беше интересна докато не прочетох ,че няма значение колко са добри японците ние ще си купуваме немско защото така ни харесва."

    Абе според мен дискусията тук трябваше и да свърши ама много се увлякохме
    Айде лека приятна вечер на вас момчета. Чакам следваща седмица да се покаже някоя тема за японски/немски автомобил и пак да започнем... :p

  100. 100 Профил на Немеца
    *****
    Неутрално

    До коментар [#94] от "Наблюдател":

    Ама и аз това ти казвам - няма какво повече нито при едните нито при другите.

    Да бе, Англия е по-независм пазар, дето са заводите на Нисан и Тойота, дада...

    Това за преместването на завод заради качеството на сглобката са абсолютни глупости!!! Подобно нещо е сложно решение, влияещо се от Х0 фактора - всичките икономически - защото техническите и персоналните проблеми се решават веднага, ако икономическите са решени.

    Представи си, че си кифладжия и имаш проблеми с кифлите - кое ти е по-лесно: да смениш кифларницата, града и държавата, или просто да посръгаш твоите хора да внимават с кифлите?

    Качеството на производство е, разбира се, еднакво (те които не можеха, фалираха) - разликата идва след като различни хора купят различните коли и ги експлоатират различно - от там статистическите изкривявания, които тебе те омайват толкова.
    Няма никакви изчистени доказателства - лабораторни или статистически - че японските коли са по-здрави от немските, това е. (и никой не е обобщавал с подобни твърдения - това са си свободни интерпретации)





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #