За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноКато ги гледам тези щепсели май АЕЦ технологията има бъдеще.
Вместо да правят Белене, трябваше да се изгради 7ми реактор в Козлодуй (по френска или американска технология) изцяло с частни средства срещу дял от компанията.
Български патриот
Рейтинг: 453 НеутралноПоредната глупост. Автономност 150 км.
Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов*****
НеутралноДо коментар [#2] от "Български патриот":
Що не си смениш ника на "Български идиот"
*****
НеутралноДо коментар [#1] от "ха!":
Нима ток може да се произвежда само и единствено от АЕЦ и ТЕЦ?
Кум Вълчан
Рейтинг: 1071 Неутрално150 километра са си доста за града. Въпроса е друг...колко струва? И има ли алтернативно задвижване в случай че свършат батериите? Арабите май ще се върнат пак към камилите ако се измисли нещо подобно
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.*****
НеутралноЕлектрификация това е истината стига са смърдяли разни дизели.
Арабите да яхат камилите крайно време беше да спрат да им пълнят гушите.
*****
НеутралноДо коментар [#1] от "ха!":
Трабва да ти се изгради елементарна интелигентност, но ще е сложен и продължителен процес
neo3
Рейтинг: 8 НеутралноЛамарините трябва да са минимум за да не се хаби ток за носенето им
*****
НеутралноВолво традиционно е лидер в безопасността и екологията, с тази кола затвърждават второто.
*****
НеутралноДо коментар [#3] от "V":
А ти защо не се гръмнеш......
*****
НеутралноТочно в екологията не са лидер. Просто последваха и другите фирми. Иначе винаги са инвестирали много в сигурността.
За съжаление вече са един клонинг на Форд ползват техни платформи и не са онази фирма ,която бяха.
Но е добре че се върви по пътя на електрификацията.
m17
Рейтинг: 798 НеутралноТова е прототип, показва визията на фирмата за бъдещето. Визия за технологиите и насоките в които ще работят.
Съвсем ясно е че докато няма инфаструктура за зареждане ( един вид бензиностанции ) не е практичен напълно електически автомобил ( освен за нишови сценарии - втора семейна кола само за в града, таксита, сървиси - зареждане, почистване )
Практичния вариант в ДВГ + генератор + батерии за 100км + 4 двигателя в колелата. Ако погледнете всички нови модели хибриди - Prius 3, Insight, ... работят в тази посока. Засега проблемите са основно тежеста и надеждноста на батерията и затова в серийните модели се ползват Никем-Манга батерии още.
*****
НеутралноВолво е голяма марка!!!
Alexandros
Рейтинг: 789 НеутралноИнтериора както винаги е МНОГО стилен!
Inside every cynical person, there is a disappointed idealist.*****
НеутралноУважаеми съфорумци,гледайте по свежо на нещата.Важното че процеса е тръгнал.Със всичко е така-телевизия,мобифони.Пр греса върви
*****
НеутралноУважаеми съфорумци,гледайте по свежо на нещата.Важното че процеса е тръгнал.Със всичко е така-телевизия,мобифони.Пр греса върви
*****
НеутралноА защо не се монтира мини зареждащо генераторче/ДВГ +куплиран ел.генератор/ и като отидеш до супермаркета или в офиса на работа,лягаш да спиш- включваш го да зарежда и винаги си готов за дълъг преход.Автоматиката е толкова напреднала че отдавна не е проблем минитюаризацията на двигателчето и генератора
*****
НеутралноДоста ще е мини това генераторче. Знаеш ли колко е голямо едно 10 киловатово генераторче ? Хората гледат да избягат от ДВГ това е целта не да си носят генератори с ДВГ.
m17
Рейтинг: 798 НеутралноДо коментар [#18] от "tesla":
Всъщност не сте прав. Схемата за която говори "джънкс" си съществува но има някаолко проблема поради което засега не е популярна. Но проблемите не са в размера на генератора - към момента 60кв генератор е голям колкото двата диска на съединителя т.е съвсем малък. Проблемите са:
1. Тази схема има смисъл при големи батерии т.е поне за 100км.
Тогава говорим за двойно зареждане - веднъж през ЗДГ, веднъж от контакта
1.1 Тези големи батерии ако са ни-мн са прекалено големи и тежки. Ежентуално следващото поколение Ли-полимер ще стават.
1.2 Ако сметнете енергийноте съотношения ще видите че за зареждане на батериите за 100км пробег, в някакво разумно време като 20 мин ви трябва трифазен контакт 380В/150А т.е на практика трудно се намира такова чудо. Ако пък контакта е стандартен 220в/16А ще зареждате поне 4-5 часа.
Извод - слемата с ДВГ - генератор-батерия- ел.двигатели в колелата си е супер и е бъдещето ама изисква батерии. И ще има голям смисъл ако има инфраструктура по бензиностанците - контакт с електромер със стотинка
*****
НеутралноДо коментар [#11] от "Eriksson":
са и то още от временатар когато дори на японците не им е минавало през главата
ако си ходил до Швеция ще разбереш
*****
НеутралноКакво точно не съм видял в Швеция ,което Волво е направило за екологията преди всички други и по специално на японците защото за тях пишеш?