За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноТия стопове много ми приличат на Волво...
DS
Рейтинг: 733 Неутралнос к'ви очи да го погледнеж та да ти се стори красиво????
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"wds23355772
Рейтинг: 793 ВеселоСценика е уникално удобен автомобил. Ако не беше имиджа на кола за чичковци с деца, трудно ще се намери по-добър избор (говоря за класа като цяло)!
*****
Неутрално"имиджа на кола за чичковци с деца"
По-добре чичко с деца във Сценик, отколкото 55 годишен чичко с провинциален манталитет и закалка, милион откраднати пари в банката, малолетна проститутка на дясната седалка, яхнал мерцедес спортен клас и тръгнал към БИАД.
*****
НеутралноДо коментар [#3] от "Варненски":
и кое му е уникално доброто - че стоиш нависоко като същевременно караш нестабилно кола с гадно люшкащо окачване, тромава и с по- висок разход на гориво поради естетсвото на формите си? Добро е само за семейни чичковци и такива, които си взимат и нощното якафче като пътуват нанякъде.
Рено отдавна бяха подминати от Ситроен в малките санове като Сценик и от Форд при големите като Еспас. А вярно бяха от първите.
*****
НеутралноТи карал ли си точно този Сеник или говориш по принцип?
*****
НеутралноЦените на "Рено Грансеник" започват от 43 900 лв. с ДДС, като е възможно ползване на данъчен кредит. Това е доста над стартовите цени на основните конкуренти като "Опел Зафира" (32 440 лв. с ДДС), "Киа Каренс" (33 987 лв.), "Мазда"5 (35 000 лв.), "Ситроен Грандпикасо" (37 794 лв.), "Фолксваген Туран" (38 485 лв.), и др., но при аналогочно оборудване сумите става доста близки. Другите интересни съперници на "Грандсеник" са "Мицубиши Грандис" (43 990 лв.) и "Форд S-макс" (44 900 лв.) и т.н.
Чудесно! Имате 40 000 лева и искате да изгубите половината за 2 години? Може да направите подарък на тъщата за 20 000 лева - ще държи влага поне 2 години. Или по-добре ги раздайте по домове за сираци. Ако обаче държите да ги загубите като си купите ново рено или тойота - бягайте към шоурумите и осигурете шампанското на французите или ориза на японците. Тези, които не искат да губят, си купуват перфектен Пасат на 3 години и на 60 000 за 20 000 лева и след 2 години могат да го продадат пак за толкова.
*****
НеутралноДо коментар [#6] от "ГТ до #5":
точно този не съмр но съм карал преднияр по- предния и почти всичката му конкуренция. тъй като вярвам на специализираната преса, която твърди, че единствено Форд правят по- спортни ванове, приемам, че точно този е направен в най- добрите френски традиции - мека возия, много умно измислени ниши и нишички и посредствена возия.
*****
НеутралноДо коментар [#7] от "schwacke":
нещо си в грешка - Грандис и Ес макс са конкуренти на Еспас по- скоро.
*****
ВеселоАйде Мдаааа, време е да се включиш с малко морал!
wds23355772
Рейтинг: 793 НеутралноКоментирам глупостите на "Аз" №5:
Очевидно говориш на изуст моето момче! Оказването на Сценик-а е комфортно, а не толкова модерното в последното деситилетие (незнайно защо) спортно=твърдо оказване! Същевременно напълно в най-добрите традиции на марката и този модел е с максимална степен на защита на пътниците и люшкането за което говориш е само в главата ти
Та да обобщя малко по-образно за такива като теб - Сценика е като удобни спортни обувки-стават и с дънки и с панталон. Колите за които ти си мислиш са като късо кожено яке от пазара - гъзарски са в определени заведения но с/в тях изглеждаш смешен
*****
НеутралноДо коментар [#11] от "Варненски":
Как успя да омесиш "максималната степен на защита на пътниците" - имаш предвид безопасността и 5-те звези от юроенкап? - и клатенето, твърде меката возия, по- високия център на тежестта и посредственото окачване?
И като говорим за окачване спортно не значи твърдо непременно освен за тези, които не са добри инженери в автомобилостроенето. Примери добри бол - последните модели бмв, форд и т.н. с перфектна возия и прецизно управление.
Този тип ванове си имат своите любители и неслучайно са замислени като семейни возила. Просто аз не се кефя на висока позиция на стоене, малък двигател, нестабилност, бавно ускорение и по- висок разход на гориво, това е.
Ако ползваш такъв автомобил да караш жената и децата - супер, но ако си мислиш, че ще изпиташ истинско удоволствие от управлението - не си карал добри автомобили.
*****
НеутралноНаистина ли струва 43 900лв.? Цената на базовия модел през септември 2009г. във Франция беше 17 999 Евра т.е. с около 4 000 Евра е по скъпа е в България. Откога сме станали по-богати от франсетата?!? Нито рекламата, нито труда в сервизите ни би трябвало да са по-скъпи от Франция, а превозът на един автомобил добавя около 500 лв.
ARIMAN
Рейтинг: 217 НеутралноКъм момента семейният автомобил на "Рено" се предлага на българския пазар само с един двигател - 1.9dCi дизел с мощност 130 к.с., комбиниран с шестстепенна механична скоростна кутия. Моторът ми се понрави със задоволителната си динамика (ускорение от 0 до 100 км/ч за 11.2 сек.) и нисък апетит
-----------------------
А стига, бе?!? Да не е тестван по нанадолнище?!?
Хубава френска кола - те такова животно нема!!!!
*****
НеутралноЕ, аз съм карал, макар и кратко, точно този Сеник и мога да кажа, че колата е чудесна. Да, центърът на тежестта е високо, защото колата е висока, но возията е вълшебна, двигателят е учудващо тих, скоростите се включват прецизно. Преценката за всяка кола е абсолютно субективна, зависи какво очакваш от нея. От миниван няма как да очаквам да седи на пътя като BMW Z4 например, и затова бях очарован от новия Сеник. По традиция и това Рено е пълно с разни високотехнологични джаджи, като например настройка на цвета на циферблатите на таблото, навигация Том Том и др.
*****
НеутралноДо коментар [#15] от "ГТ":
Не твръдя, че автомобила е лош - специално за интериора в този сегмент Рено направиха страхотни неща. На мен концепцията не ме кефи - ефино ванчер направено на платформата на С-автомобили (Меган).
А за возията - категорично има още много модели да сменят докато я направят сностна.
*****
НеутралноХОРА ОТВОРЕТЕ СИ ОЧИТЕ КОЛКОТО И ДА ПЛЮЕТЕ ТОВА Е КОЛАТА ЗА АВТОБИЛД