Най-малкото "Ауди" идва през лятото

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (42)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Lift
    *****
    Весело

    Татаизъм- новата религия

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  3. 3 Профил на WOI
    WOI
    Рейтинг: 1454 Неутрално

    До коментар [#1] от "Lift":

    Което би следвало да ни радва, след десет+ години фанатичен есювизъм, кулминирал в култа на Хамърщината...

    “Better racy and sexy than racist and sexist!”
  4. 4 Профил на Ал
    *****
    Весело

    Изглежда прилично за категорията си , но базовата цена от 16000 евро е доста висока за този клас автомобили!

  5. 5 Профил на provokaciqNaJapsetata
    *****
    Неутрално

    Цената е висока, но все пак е ауди не е тойота

  6. 6 Профил на ЕВАЛА
    ЕВАЛА
    Рейтинг: 118 Весело

    че те тойотките с тези екстри не са на много по-ниска цена

  7. 7 Профил на Делян Ковачев
    Делян Ковачев
    Рейтинг: 727 Неутрално

    quattro ли е неразбрах?

  8. 8 Профил на ГТ
    *****
    Неутрално

    До #7 Делян:

    Не е куатро, само предно предаване.
    Симпатична количка.

  9. 9 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 838 Весело

    Базова цена от 16000 евро е малко по-висока от Мини (у нас е около 13500 евро), Алфа (също 13-14 хиляди евро) и доста повечко от Ситроен който е около 12500 евро. Но предвид, че става дума за Ауди е нормално. Една А3-ка дето е пипната до съвършенство (като изработка) Голф струва минимум 40х.лв.
    Дизайна на А1-чката е готин и ще се хареса на градските лигли, но да очаквате, че подобна кола ще стане бест-селър е наивно

  10. 10 Профил на Тъпата майна СУПЕР
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Айде, започна изповядването на сектантите

    И какво толкова му е впечатляващото на Ауди-то, че да струва повече от всички свои конкуренти? Цената горе много ме съмнява, че е за българския пазар, а е препоръчителната ритейл цена, което означава, че тук ще дойде вероятно по-скоро на 18-19 хиляди евро. Цените на всичките й конкуренти (тук в България) е доста по-ниска. В момента за 29,000 ЛЕВА човек може да си вземе накичен с екстри Лансър, с 18" джанти и т.н. Нямаме данъчни и практически облекчения (като например по-евтин паркинг) за подобен размер автомобили, за да е успешен за нашия пазар. Апропо, АЙго (в България) започва от 19,000 лева, накичения с екстри вариант е около 27,000 лева.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  11. 11 Профил на enterfornone
    enterfornone
    Рейтинг: 349 Неутрално

    Само на мен ли ми прилича на 500 със сменена решетка и светлини?
    А и много, много по-скъпо.

  12. 12 Профил на Цецо
    *****
    Весело

    Хе-хе, това все пак е АУДИ и цената си му приляга.

  13. 13 Профил на Бим
    *****
    Весело

    Разочарован съм ... какви 3.8 литра, аз очаквах докато я караш не да разходва, а да пълни резервоара Все пак това е ауди, не кола

  14. 14 Профил на VX
    VX
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Не го разбрах вторият дизел с какъв обем е. Някой да знае?

  15. 15 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Само за ценители!
    16000 евро за сапунерка с надпис "ауди".

  16. 16 Профил на lo ridah
    lo ridah
    Рейтинг: 423 Неутрално

    До коментар [#14] от "VX":
    Пак 1.9. Който ще е адския за тая количка
    Вярно че близо 40 хилки за тая кола са много, ама като решиш да я махаш на 5тата година, ще се е обезценила мега-много-по-малко от съответна алфа или фиат. Не знам някой да си купува кола за вечни времена...

  17. 17 Профил на вай-вай
    *****
    Неутрално

    Тоя модел ще е актуален сред столичните сополиви глезнани.

  18. 18 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#10] от "Пловдивски":

    какви данъчни облекчения, ауди едва ли се надяват на някакви продажби в българия, обема на пазара на върха на строителния балон беше малък, сега се сгромоляса. А ФВ груп предлагат широка гама модели, за всеки. Сеат Ibiza, който е на базата на поло (както и това ауди) е хит в германия, цените почват от 10 990 евро за версия с три врати, минават през Ibiza FR за 20 000 евро, и стигат до 23 000 за ibiza cupra. Alfa Romeo Mito наистина почва по-никсо, но мощните двигатели и по-високите нива на обурудване спокойно могат да я докарат до 23 000 евро също.

    И какъв всъщност е тоя рев, отново, че били неоправдано скъпи? Някой да ви кара да купувате? Да имате акции в ауди че се тревожите за парите си? Ми радвайте се, така ауди няма да има продажби, ще умре, и тойота ще купят фабриките им на безценица. Какво по-хубаво от това?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  19. 19 Профил на Тъпата майна СУПЕР
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#18] от "DareDebil":

    DareDebil, мен не ме засяга нито това Ауди, нито който и да е от конкурентите му, без значение италиански, френски или японски са - просто защото това не е моят клас кола. Реакцията ми беше заради репликите над мен, че цената била висока, но това все пак било ауди (това какво трябва да значи?), а не Тойота, което пък въобще не мога да разбера какво значи, все едно да кажеш "е 30 бона в евро е, ама все пак е БМВ, а не Мерцедес!"... реплика лишена от какъвто и да е смисъл. Важното е да се почешем и да покажем колко много разбираме от автомобили и най-важното, да хвърлим по една слюнка на всичко, което е различно като марка от 15 годишната ни внос от някъде таратайка

    Според мен ревът е най-вече заради това, е Ауди се опитват да се натикат в ниша, която вече е заета от легенди - Мини Купър, 500, МиТо. И се опитват да се набутат не с друго, а със скъпа кола, която като излъчване следва 1:1 по-големите им модели. Този клас търси по-различна визия от намусеното горе Ауди. Разбира се, всичко си има пазар и при всички положения и този автомобил ще си намери клиенти. Просто не смятам (като страничен наблюдател на автомобилния пазар), че това е автомобилът, който един производител от ранга на Ауди може да покаже, особено когато тепърва се опитва да стъпне на нов пазар.

    В крайна сметка маркетинговия им отдел си е направил сметките, няма какво да ги мислим. Не виждам нищо лошо в това да дискутираме автомобила и евентуалното му положение на пазара - не са ли за това форумите?

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  20. 20 Профил на Drug
    *****
    Неутрално

    "...той изстрелва мъника до 100 км/ч за 9.1 секунди..."
    ***
    Мале, мале направо по-бърз от светлината, да го е...

  21. 21 Профил на купувач
    *****
    Гневно

    От Ауди може първо да си оправят високото ниво на дефекти и после да искат толкова пари .

    Аман от "премиум" марки които нищо различно не предлагат но искат пари само защото били престижни.

  22. 22 Профил на ГТ
    *****
    Неутрално

    До #14 и #16:

    Двигателят е винаги 1,6 ТДИ, с различни мощности. Пише го в статията.

  23. 23 Профил на ГТ
    *****
    Неутрално

    До #15 ДФГнер:

    Стига с тая злоба бе човек. Няма ли нещо в тоя живот, извън Лексус и Тойота, което да те радва?
    "Сапунерка". Дали не се изцепваш така, защото Лексус няма отговор на това Ауди?

  24. 24 Профил на с уважение
    *****
    Неутрално

    "Ауди А1" ще се произвежда в завода в Брюксел, в който са били инвестирани над 100 млн. евро.".

    Нека мълчим и уважаваме хората с такива възможности. Акционерите в "АУДИ" сигурно знаят на кого са поверили парите си. Нали ако такава сума влезе в БГ, първо нашите момчета ще я откраднат, а после ще я завъртят в друг бизнес: нарко, проститутки и контрабанда.

  25. 25 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Всички срещи Мини. И Ауди се наредиха в анти Мини лигата.
    Иначе предполагам ще е добро автомобилчето, но няма да е нищо повече от напудрено Поло, с което споделя цялата си механика.

  26. 26 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    Симпатична, Поло, надценена.
    С А2 имаха неуспех, може би сега времената ще им помогнат.
    Играта в малките коли обаче не е като в сегмента на големи с масови марки и премиум такива. Да видим.

  27. 27 Профил на :)
    *****
    Весело

    До коментар [#15] от "DFGeneer":

    карай си смексуса и чакай да излезе малкия му модел,ще те питам тогава колко струва и дали е за ценители,или джапанките спират с разработките на малък смексус заради проблеми с качеството?

  28. 28 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#19] от "Пловдивски":

    когато се опиташ да разбереш защо някой неща са по-скъпи от други, може би ще престанеш да се чудиш. А ако мислиш че само ауди искат повече пари, си в силно заблуждение Можеш ли например да си обясниш защо Лексус ES350 струва повече от Toyota Avalon? При положение че това е една и съща кола, с един и същи двигател. Да не говорим че авалона от своя страна е базиран на камри. А малоумно изявление като "е 30 бона в евро е, ама все пак е БМВ, а не Мерцедес!" никой няма никога да направи, зашото и БМВ и Мерцедес са Tier 1 производители, и моделите им са на абсолютно еднакви или много близки цени. Като изключим някой АМГ модели, каквито БМВ не предлага. А алфа Мито пък каква легенда е и от кога??? Че името го избраха с конкурс преди 3 години, значи Милан и Торино, разбирам да възкръсва някаква алфа отпреди 50 години, ама това е вариант на алфа на фиат гранде пунто. Какви легенди, какви 5 лева. Да не говорим че 500 е на базата на панда, и е по-малък и от мито, и от поло, и от това ауди. Поразително е и твоето познаване на пазара, какво търсил, какво очаква, как бил запълнен... Изглежда не мислиш че маркетинговия им отдел си е направил сметката, макар и да го казваш с полвин оста. Еми на какво да прилича модела, ако не на по-големите аудита, на лада самара ли??? И самия ти говориш неща като "от ранга на ауди" пък после се чудиш защо ауди е по-скъпо от тойота. Какъв е тоя ранг, дето го имат ауди??

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  29. 29 Профил на VX
    VX
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#22] от "ГТ":

    Е сега го пише

  30. 30 Профил на Тъпата майна СУПЕР
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#28] от "DareDebil":

    Не ми се спори вече със закоравяли профани на тема Ауди. Нека не се правим на чукнати - знаеш каква е платформата на колата горе. Единствената й разлика е малко интериор и много екстериор, който е 1:1 с всички останали аудита от линия. Казвам ти, че според мен колата горе няма да си намери подходящ пазар, особено в България. Ще видиш след година и половина като излезнат първите пазарни резултати.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  31. 31 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    === € = 1 = 6 = 0 = 0 = 0 ===

    Moooляя?
    Тия от ауди май живеят в някаква паралела вселена където еврата са се девалвирали до 50% от стойността си.

    Същите параметри можеш да си ги вземеш на 1/2 от цената от почти всеки автопоризводител и на 1/3 от нея от по-бюджетните..

    Айде мерси, ама нема нужда, спокойно бий си купил едно канго, дачия, октавия за тия пари и да не ми се налага да се вра като сардела в консерва. И то пластмасова на всичко отгоре.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  32. 32 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#30] от "Пловдивски":

    ми като не ти се спори, защо спориш бе?!?! Нямало да си намери пазар в българия, защото така ти се иска. Аз ти казвам че пазара на ауди в българия е нищожен, след година и полвина като излязат резултатите и има повече продадени такива от Алфа Мито и Мини, да не вземеш да ревеш пак. В българия едни марки бележат по 60% ръст на година, следващата по 70% спад, продадени бройки - 300 коли на кръст, голям пазар! Била запълнена нишата и нямало място... Ми то ако тойота и нисан слушаха такива маркетингови калъфи като теб, щяха да са се отказали да правят коли преди 60 години, да не говорим за навлизането им на пазара на луксозни коли, и то в европа.

    А аз платформата много добре я знам каква е, ама ти май не знаеше, докато не прочете в коментара ми. И отново въпроса, защо Ауди А3, което е напудрен голф, се продава като топъл хляб, а това нямало да се продава, щото там било минито? Бах туй мини, чесно, дето е завзело цял сегмент и не го пуска. А благодарение на тоя екстериор, щото аудитата явно са напудрени фолксвагени, Ауди е един от малкото производители които имат ръст по време на кризата, не подозираш ли че разбират нещата малко по-добре от теб?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  33. 33 Профил на Тъпата майна СУПЕР
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#32] от "DareDebil":

    Слаби са сравненията като какво си се закучил. Вместо да ми обясняваш колко велики били Ауди в продажбите на А3, вземи провери каква е нишата на горния автомобил, още веднъж ти казвам. И не ми прави сравнения с А3 и това горе, защото разликата е от земята до небето като пазари. И стига си се правил на Интересен колко били разбили пазара Ауди с А3, защото ако погледнеш някъде, когато хората не са закоравяли на тема европейски автомобили (като САЩ например) ще видищ колко се кльопат Ауди и как се опитват с триста зора да се задържат на пазара и то с комплексарски реклами висша класа. Нещо като Тойота в България - кретат на пазара, ама на изкуствено дишане. Затова нека не прекаляваме с биенето на гърдите колко добри са Ауди и това горе, защото, пак казвам, пазарът ще покаже по-добре.

    И за да ти обясня за финален път защо тази кола е ужасна на външен вид: прилича на всички останали Ауди-та. Това, ще кажеш, не е нещо лошо - добре, съгласявам се, макар и с особено мнение. Обаче, пак казвам, този клас търси съвсем друга визия. Тази агресивния визия горе, вписва ли ти се някак с джобните размери на колата? Виж всички нейни конкуренти и ще разбереш защо това Ауди (според мен!) няма да прокопса.

    И стига си се вживявал, че ще си съкратиш живота от нерви.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  34. 34 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Айде няма нужда, ти точно ще ми говориш за вживяване. Казвам то го за пореден път, зашото явно си решил че предните 7 не съм ти прочел бълнуванията в стил "нишата на горния автомобил е съвсем друга от тоя дизайн" : това са си твои разсъждения, с нищо неподкрепени. Като си почнал с нереалните сравнения и изкривената логика, защо не посочиш колко са продажбите на Голф в япония, за да покажеш как се продава в 435 000 бройки на година само заради манията по европейските автомобили. И така между другото, това ауди е в класа на пежо 207, кола с доста агресивен дизайн, огормни фарове и огромна решетка. Резултат - най-продаваната кола в европа за 2008ма.

    Аналогията с А3 е точно на една плюнка разстояние, едното е на базата на голф, другото на поло. Новата Ибиса също озглежда доста агресивно, както и Митото. Ти виждал ли си им поне снимките? Виждал ли си колко агресивен е ситроен DS3? И пазарът показва колко са добре ауди, минаха 1 млн коли и имат ръст 20 поредни години, ама още трябвало да чакаме пазара какво ще покаже. Много интересен подход също ти е и изречението че тойота се държали на изкуствено дишане на българския пазар, при положение че са една от най-продаваните марки. А в европа са на осмо място, около ситроен и фиат.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  35. 35 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 450 Неутрално

    видях конкурентите му, всичките, по няколко пъти, и още не мога да ти разбера бъртвежите. Не казвам че ще стане най-продаваната кола в класа си, очевидно няма, но е много добре позиционирано и като дизайн, и като цена.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  36. 36 Профил на Тъпата майна СУПЕР
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Забрави в края на последното ти изречение да добавиш "според мен" и си стискаме ръцете, иначе ще си въртим цял ден ан едно и също място, тъй като моето лично мнение е, че няма да е успешна. Предстои да разберем. Ако се окажа сгрешил ме намери след година и половина да ти купя каса бира

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  37. 37 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 450 Неутрално

    за да се отсъди дали е успешна или не, не е достатъчно само да се видят продажбите, трябва да има и с какво да се сравнят, някаква цел. За някой коли 1000 бройки са успех, ако са искали да продадат 500, за други 200 000 са провал, ако са се целели в 300 000. Сравнено с мини, DS3 и Мито, като пордажби, ще е добра индикация за това как се продава В ЕВРОПА. Да кажем ако успее да се доближи до тях ще е успех, ако е наполвина от продажбите на лидера (който и да е той) ще е провал, примерно. 500 за мен е по-малка кола, и по-евтина и не е пряк конкурент.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  38. 38 Профил на Тъпата майна СУПЕР
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Всъщност е много лесно - достатъчно е да се види, че колата е заела добър пазарен дял в нишата - примерно 20-30%. Аз не мисля, че ще ги достигне.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  39. 39 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 229 Весело

    Рекламите са много показателни за имиджа на една марка. Накратко: Ауди = фукльовци

    http://www.youtube.com/watch?v=e16QgD5-aLc&feature=player_embedded

    БМВ не падат по-долу, затова ще ми е интересен отгорът им.

  40. 40 Профил на реалист
    *****
    Весело

    Олелеее тези ли са големите победители?!!!

    Да вземат първо да си оправят дефектите на всички трошляци ,че наистина са победили конкуренцията там.

    И какво слагаш на един Фолксваген друга муцуна и продаваш скъпо това ли е победната стратегия ?

    Като има глупаци да се връзват .

    Поредния надут балон с големи претенции без да предлага нищо ново.
    За парите ,които искат поне трябва да се напънат малко да предложат нещо повече от конкуренцията.

    Но Ауди освен в Германия и на комплексарски пазари като нашия не се продава така ,че те са си направили сметката на кого да говорят глупости за уж високи технологии и лидерство.

  41. 41 Профил на xtyre
    *****
    Неутрално

    До коментар [#40] от "реалист":

    Гледам с право съдиш как еди кой си прави боклук, щото си типичен представител на държавата с най-голямо автомобилно производство в Европа - България. Даже съм сигурен, че си част от тази индустрия с която истински се гордееш. Та наистина ТИ си човека, дето може да отсъди дали концерн като VAG прави трошляци или не. Не за друго ама тия автомобили дето лично ги проектираш и сглобяваш са по-хубави.

    А, и съм сигурен, че си виртуоз зад волана!

  42. 42 Профил на боби
    *****
    Неутрално

    кое му е толкова специалното на ауди - друснята ли или това че му се изтрива рециклираната пластмаса дори при скъпите модели - иначе е здрава и твърдо-возеща като повечето германски автомобили





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #