За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
ВеселоТатаизъм- новата религия
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
WOI
Рейтинг: 1454 НеутралноДо коментар [#1] от "Lift":
“Better racy and sexy than racist and sexist!”Което би следвало да ни радва, след десет+ години фанатичен есювизъм, кулминирал в култа на Хамърщината...
*****
ВеселоИзглежда прилично за категорията си , но базовата цена от 16000 евро е доста висока за този клас автомобили!
*****
НеутралноЦената е висока, но все пак е ауди не е тойота
ЕВАЛА
Рейтинг: 118 Веселоче те тойотките с тези екстри не са на много по-ниска цена
Делян Ковачев
Рейтинг: 727 Неутралноquattro ли е неразбрах?
*****
НеутралноДо #7 Делян:
Не е куатро, само предно предаване.
Симпатична количка.
wds23355772
Рейтинг: 838 ВеселоБазова цена от 16000 евро е малко по-висока от Мини (у нас е около 13500 евро), Алфа (също 13-14 хиляди евро) и доста повечко от Ситроен който е около 12500 евро. Но предвид, че става дума за Ауди е нормално. Една А3-ка дето е пипната до съвършенство (като изработка) Голф струва минимум 40х.лв.
Дизайна на А1-чката е готин и ще се хареса на градските лигли, но да очаквате, че подобна кола ще стане бест-селър е наивно
Тъпата майна
Рейтинг: 1384 НеутралноАйде, започна изповядването на сектантите
Това мнение е дело на една тъпа майнаИ какво толкова му е впечатляващото на Ауди-то, че да струва повече от всички свои конкуренти? Цената горе много ме съмнява, че е за българския пазар, а е препоръчителната ритейл цена, което означава, че тук ще дойде вероятно по-скоро на 18-19 хиляди евро. Цените на всичките й конкуренти (тук в България) е доста по-ниска. В момента за 29,000 ЛЕВА човек може да си вземе накичен с екстри Лансър, с 18" джанти и т.н. Нямаме данъчни и практически облекчения (като например по-евтин паркинг) за подобен размер автомобили, за да е успешен за нашия пазар. Апропо, АЙго (в България) започва от 19,000 лева, накичения с екстри вариант е около 27,000 лева.
enterfornone
Рейтинг: 349 НеутралноСамо на мен ли ми прилича на 500 със сменена решетка и светлини?
А и много, много по-скъпо.
*****
ВеселоХе-хе, това все пак е АУДИ и цената си му приляга.
*****
ВеселоРазочарован съм ... какви 3.8 литра, аз очаквах докато я караш не да разходва, а да пълни резервоара
Все пак това е ауди, не кола
VX
Рейтинг: 174 НеутралноНе го разбрах вторият дизел с какъв обем е. Някой да знае?
DFGeneer
Рейтинг: 229 НеутралноСамо за ценители!
16000 евро за сапунерка с надпис "ауди".
lo ridah
Рейтинг: 423 НеутралноДо коментар [#14] от "VX":
Пак 1.9. Който ще е адския за тая количка
Вярно че близо 40 хилки за тая кола са много, ама като решиш да я махаш на 5тата година, ще се е обезценила мега-много-по-малко от съответна алфа или фиат. Не знам някой да си купува кола за вечни времена...
*****
НеутралноТоя модел ще е актуален сред столичните сополиви глезнани.
DareDebil
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#10] от "Пловдивски":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.какви данъчни облекчения, ауди едва ли се надяват на някакви продажби в българия, обема на пазара на върха на строителния балон беше малък, сега се сгромоляса. А ФВ груп предлагат широка гама модели, за всеки. Сеат Ibiza, който е на базата на поло (както и това ауди) е хит в германия, цените почват от 10 990 евро за версия с три врати, минават през Ibiza FR за 20 000 евро, и стигат до 23 000 за ibiza cupra. Alfa Romeo Mito наистина почва по-никсо, но мощните двигатели и по-високите нива на обурудване спокойно могат да я докарат до 23 000 евро също.
И какъв всъщност е тоя рев, отново, че били неоправдано скъпи? Някой да ви кара да купувате? Да имате акции в ауди че се тревожите за парите си? Ми радвайте се, така ауди няма да има продажби, ще умре, и тойота ще купят фабриките им на безценица. Какво по-хубаво от това?
Тъпата майна
Рейтинг: 1384 НеутралноДо коментар [#18] от "DareDebil":
Това мнение е дело на една тъпа майнаDareDebil, мен не ме засяга нито това Ауди, нито който и да е от конкурентите му, без значение италиански, френски или японски са - просто защото това не е моят клас кола. Реакцията ми беше заради репликите над мен, че цената била висока, но това все пак било ауди (това какво трябва да значи?), а не Тойота, което пък въобще не мога да разбера какво значи, все едно да кажеш "е 30 бона в евро е, ама все пак е БМВ, а не Мерцедес!"... реплика лишена от какъвто и да е смисъл. Важното е да се почешем и да покажем колко много разбираме от автомобили и най-важното, да хвърлим по една слюнка на всичко, което е различно като марка от 15 годишната ни внос от някъде таратайка
Според мен ревът е най-вече заради това, е Ауди се опитват да се натикат в ниша, която вече е заета от легенди - Мини Купър, 500, МиТо. И се опитват да се набутат не с друго, а със скъпа кола, която като излъчване следва 1:1 по-големите им модели. Този клас търси по-различна визия от намусеното горе Ауди. Разбира се, всичко си има пазар и при всички положения и този автомобил ще си намери клиенти. Просто не смятам (като страничен наблюдател на автомобилния пазар), че това е автомобилът, който един производител от ранга на Ауди може да покаже, особено когато тепърва се опитва да стъпне на нов пазар.
В крайна сметка маркетинговия им отдел си е направил сметките, няма какво да ги мислим. Не виждам нищо лошо в това да дискутираме автомобила и евентуалното му положение на пазара - не са ли за това форумите?
*****
Неутрално"...той изстрелва мъника до 100 км/ч за 9.1 секунди..."
***
Мале, мале направо по-бърз от светлината, да го е...
*****
ГневноОт Ауди може първо да си оправят високото ниво на дефекти и после да искат толкова пари .
Аман от "премиум" марки които нищо различно не предлагат но искат пари само защото били престижни.
*****
НеутралноДо #14 и #16:
Двигателят е винаги 1,6 ТДИ, с различни мощности. Пише го в статията.
*****
НеутралноДо #15 ДФГнер:
Стига с тая злоба бе човек. Няма ли нещо в тоя живот, извън Лексус и Тойота, което да те радва?
"Сапунерка". Дали не се изцепваш така, защото Лексус няма отговор на това Ауди?
*****
Неутрално"Ауди А1" ще се произвежда в завода в Брюксел, в който са били инвестирани над 100 млн. евро.".
Нека мълчим и уважаваме хората с такива възможности. Акционерите в "АУДИ" сигурно знаят на кого са поверили парите си. Нали ако такава сума влезе в БГ, първо нашите момчета ще я откраднат, а после ще я завъртят в друг бизнес: нарко, проститутки и контрабанда.
RS1600
Рейтинг: 664 НеутралноВсички срещи Мини. И Ауди се наредиха в анти Мини лигата.
Иначе предполагам ще е добро автомобилчето, но няма да е нищо повече от напудрено Поло, с което споделя цялата си механика.
*****
НеутралноСимпатична, Поло, надценена.
С А2 имаха неуспех, може би сега времената ще им помогнат.
Играта в малките коли обаче не е като в сегмента на големи с масови марки и премиум такива. Да видим.
*****
ВеселоДо коментар [#15] от "DFGeneer":
карай си смексуса и чакай да излезе малкия му модел,ще те питам тогава колко струва и дали е за ценители,или джапанките спират с разработките на малък смексус заради проблеми с качеството?
DareDebil
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#19] от "Пловдивски":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.когато се опиташ да разбереш защо някой неща са по-скъпи от други, може би ще престанеш да се чудиш. А ако мислиш че само ауди искат повече пари, си в силно заблуждение Можеш ли например да си обясниш защо Лексус ES350 струва повече от Toyota Avalon? При положение че това е една и съща кола, с един и същи двигател. Да не говорим че авалона от своя страна е базиран на камри. А малоумно изявление като "е 30 бона в евро е, ама все пак е БМВ, а не Мерцедес!" никой няма никога да направи, зашото и БМВ и Мерцедес са Tier 1 производители, и моделите им са на абсолютно еднакви или много близки цени. Като изключим някой АМГ модели, каквито БМВ не предлага. А алфа Мито пък каква легенда е и от кога??? Че името го избраха с конкурс преди 3 години, значи Милан и Торино, разбирам да възкръсва някаква алфа отпреди 50 години, ама това е вариант на алфа на фиат гранде пунто. Какви легенди, какви 5 лева. Да не говорим че 500 е на базата на панда, и е по-малък и от мито, и от поло, и от това ауди. Поразително е и твоето познаване на пазара, какво търсил, какво очаква, как бил запълнен... Изглежда не мислиш че маркетинговия им отдел си е направил сметката, макар и да го казваш с полвин оста. Еми на какво да прилича модела, ако не на по-големите аудита, на лада самара ли??? И самия ти говориш неща като "от ранга на ауди" пък после се чудиш защо ауди е по-скъпо от тойота. Какъв е тоя ранг, дето го имат ауди??
VX
Рейтинг: 174 НеутралноДо коментар [#22] от "ГТ":
Е сега го пише
Тъпата майна
Рейтинг: 1384 НеутралноДо коментар [#28] от "DareDebil":
Това мнение е дело на една тъпа майнаНе ми се спори вече със закоравяли профани на тема Ауди. Нека не се правим на чукнати - знаеш каква е платформата на колата горе. Единствената й разлика е малко интериор и много екстериор, който е 1:1 с всички останали аудита от линия. Казвам ти, че според мен колата горе няма да си намери подходящ пазар, особено в България. Ще видиш след година и половина като излезнат първите пазарни резултати.
Десен
Рейтинг: 1391 Неутрално=== € = 1 = 6 = 0 = 0 = 0 ===
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Moooляя?
Тия от ауди май живеят в някаква паралела вселена където еврата са се девалвирали до 50% от стойността си.
Същите параметри можеш да си ги вземеш на 1/2 от цената от почти всеки автопоризводител и на 1/3 от нея от по-бюджетните..
Айде мерси, ама нема нужда, спокойно бий си купил едно канго, дачия, октавия за тия пари и да не ми се налага да се вра като сардела в консерва. И то пластмасова на всичко отгоре.
DareDebil
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#30] от "Пловдивски":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.ми като не ти се спори, защо спориш бе?!?! Нямало да си намери пазар в българия, защото така ти се иска. Аз ти казвам че пазара на ауди в българия е нищожен, след година и полвина като излязат резултатите и има повече продадени такива от Алфа Мито и Мини, да не вземеш да ревеш пак. В българия едни марки бележат по 60% ръст на година, следващата по 70% спад, продадени бройки - 300 коли на кръст, голям пазар! Била запълнена нишата и нямало място... Ми то ако тойота и нисан слушаха такива маркетингови калъфи като теб, щяха да са се отказали да правят коли преди 60 години, да не говорим за навлизането им на пазара на луксозни коли, и то в европа.
А аз платформата много добре я знам каква е, ама ти май не знаеше, докато не прочете в коментара ми. И отново въпроса, защо Ауди А3, което е напудрен голф, се продава като топъл хляб, а това нямало да се продава, щото там било минито? Бах туй мини, чесно, дето е завзело цял сегмент и не го пуска. А благодарение на тоя екстериор, щото аудитата явно са напудрени фолксвагени, Ауди е един от малкото производители които имат ръст по време на кризата, не подозираш ли че разбират нещата малко по-добре от теб?
Тъпата майна
Рейтинг: 1384 НеутралноДо коментар [#32] от "DareDebil":
Това мнение е дело на една тъпа майнаСлаби са сравненията като какво си се закучил. Вместо да ми обясняваш колко велики били Ауди в продажбите на А3, вземи провери каква е нишата на горния автомобил, още веднъж ти казвам. И не ми прави сравнения с А3 и това горе, защото разликата е от земята до небето като пазари. И стига си се правил на Интересен колко били разбили пазара Ауди с А3, защото ако погледнеш някъде, когато хората не са закоравяли на тема европейски автомобили (като САЩ например) ще видищ колко се кльопат Ауди и как се опитват с триста зора да се задържат на пазара и то с комплексарски реклами висша класа. Нещо като Тойота в България - кретат на пазара, ама на изкуствено дишане. Затова нека не прекаляваме с биенето на гърдите колко добри са Ауди и това горе, защото, пак казвам, пазарът ще покаже по-добре.
И за да ти обясня за финален път защо тази кола е ужасна на външен вид: прилича на всички останали Ауди-та. Това, ще кажеш, не е нещо лошо - добре, съгласявам се, макар и с особено мнение. Обаче, пак казвам, този клас търси съвсем друга визия. Тази агресивния визия горе, вписва ли ти се някак с джобните размери на колата? Виж всички нейни конкуренти и ще разбереш защо това Ауди (според мен!) няма да прокопса.
И стига си се вживявал, че ще си съкратиш живота от нерви.
DareDebil
Рейтинг: 450 НеутралноАйде няма нужда, ти точно ще ми говориш за вживяване. Казвам то го за пореден път, зашото явно си решил че предните 7 не съм ти прочел бълнуванията в стил "нишата на горния автомобил е съвсем друга от тоя дизайн" : това са си твои разсъждения, с нищо неподкрепени. Като си почнал с нереалните сравнения и изкривената логика, защо не посочиш колко са продажбите на Голф в япония, за да покажеш как се продава в 435 000 бройки на година само заради манията по европейските автомобили. И така между другото, това ауди е в класа на пежо 207, кола с доста агресивен дизайн, огормни фарове и огромна решетка. Резултат - най-продаваната кола в европа за 2008ма.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.Аналогията с А3 е точно на една плюнка разстояние, едното е на базата на голф, другото на поло. Новата Ибиса също озглежда доста агресивно, както и Митото. Ти виждал ли си им поне снимките? Виждал ли си колко агресивен е ситроен DS3? И пазарът показва колко са добре ауди, минаха 1 млн коли и имат ръст 20 поредни години, ама още трябвало да чакаме пазара какво ще покаже. Много интересен подход също ти е и изречението че тойота се държали на изкуствено дишане на българския пазар, при положение че са една от най-продаваните марки. А в европа са на осмо място, около ситроен и фиат.
DareDebil
Рейтинг: 450 Неутралновидях конкурентите му, всичките, по няколко пъти, и още не мога да ти разбера бъртвежите. Не казвам че ще стане най-продаваната кола в класа си, очевидно няма, но е много добре позиционирано и като дизайн, и като цена.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.Тъпата майна
Рейтинг: 1384 НеутралноЗабрави в края на последното ти изречение да добавиш "според мен" и си стискаме ръцете, иначе ще си въртим цял ден ан едно и също място, тъй като моето лично мнение е, че няма да е успешна. Предстои да разберем. Ако се окажа сгрешил ме намери след година и половина да ти купя каса бира
Това мнение е дело на една тъпа майнаDareDebil
Рейтинг: 450 Неутралноза да се отсъди дали е успешна или не, не е достатъчно само да се видят продажбите, трябва да има и с какво да се сравнят, някаква цел. За някой коли 1000 бройки са успех, ако са искали да продадат 500, за други 200 000 са провал, ако са се целели в 300 000. Сравнено с мини, DS3 и Мито, като пордажби, ще е добра индикация за това как се продава В ЕВРОПА. Да кажем ако успее да се доближи до тях ще е успех, ако е наполвина от продажбите на лидера (който и да е той) ще е провал, примерно. 500 за мен е по-малка кола, и по-евтина и не е пряк конкурент.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.Тъпата майна
Рейтинг: 1384 НеутралноВсъщност е много лесно - достатъчно е да се види, че колата е заела добър пазарен дял в нишата - примерно 20-30%. Аз не мисля, че ще ги достигне.
Това мнение е дело на една тъпа майнаDFGeneer
Рейтинг: 229 ВеселоРекламите са много показателни за имиджа на една марка. Накратко: Ауди = фукльовци
ture=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=e16QgD5-aLc&fea
БМВ не падат по-долу, затова ще ми е интересен отгорът им.
*****
ВеселоОлелеее тези ли са големите победители?!!!
Да вземат първо да си оправят дефектите на всички трошляци ,че наистина са победили конкуренцията там.
И какво слагаш на един Фолксваген друга муцуна и продаваш скъпо това ли е победната стратегия ?
Като има глупаци да се връзват .
Поредния надут балон с големи претенции без да предлага нищо ново.
За парите ,които искат поне трябва да се напънат малко да предложат нещо повече от конкуренцията.
Но Ауди освен в Германия и на комплексарски пазари като нашия не се продава така ,че те са си направили сметката на кого да говорят глупости за уж високи технологии и лидерство.
*****
НеутралноДо коментар [#40] от "реалист":
Гледам с право съдиш как еди кой си прави боклук, щото си типичен представител на държавата с най-голямо автомобилно производство в Европа - България. Даже съм сигурен, че си част от тази индустрия с която истински се гордееш. Та наистина ТИ си човека, дето може да отсъди дали концерн като VAG прави трошляци или не. Не за друго ама тия автомобили дето лично ги проектираш и сглобяваш са по-хубави.
А, и съм сигурен, че си виртуоз зад волана!
*****
Неутралнокое му е толкова специалното на ауди - друснята ли или това че му се изтрива рециклираната пластмаса дори при скъпите модели - иначе е здрава и твърдо-возеща като повечето германски автомобили