За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноВижте охлюва на 5та снимка...
*****
НеутралноС тоя въздухозаборник на капака направо да му се присере на човек. Винаги съм се чудел Субару, Тойота или Фолксваген голф е най-грозната кола, ама сега вече везните накланят. Преди 5 години даже от Волво се усетиха и си оправиха дизайна на сандъците.
Субару как не се постараха на кола с такива динамични характеристики и баланс да придадат и малко красота? След време, като тръгнат на фалит някои фирми, да не се изправят мениджърите им, като този на Дженерал Морърс и да кажат : "Извинявам се на американския народ, че години наред произвеждахме не особено надеждни и НЕУГЛЕДНИ автомобили".
VX
Рейтинг: 174 НеутралноНа базата на Импреза ама на тази глупавата с 2.0. 2.5 с турбо друга Импреза няма смисъл
Страхотен автомобил за каране но да бяха бутнали малко повече дизайна че на нищо не прилича
*****
НеутралноКойто се качи веднаж на Субару трудно сменя марката. Няма да е лесно да намерите собственик недоволен от колата си за разлика от всички други масовки по пътя.
Субару просто няма база за сравнение - много е различно от всичко друго на пътя и не е за всеки. Но това малцина го разбират, щото се иска нещо повече от хлапашко зяпане подир дизайн и мощност на двигателя.
И за щастие не е масов автомобил и никога няма да бъде.
*****
НеутралноКакъв кросовър е това? Класическият кросовър на Субару е "Аутбек".
*****
ВеселоДо коментар [#4] от "NK":
Колата е не е просто средство за предвижване.
Тя изразява лайфстайла на притежателя си...
Също както дрехите, обувките, часовника, бужутата, козметиката и т.н
Ако за теб е нормално да носиш грозни дрехи, часовник и т.н, само защото са здрави или праткични, това е кола за теб.
За останалите, има алтернативи, за съжаление все по-малко...
FakePath
Рейтинг: 1052 НеутралноСубару - най-добрите са просто!
*****
НеутралноДо коментар [#6] от "Убитак":
Интересен ник - явно си фен на Опел Астра или Голф 2? Или може би на Бумер или CLK? И в двата случая банално...
В интерес на истината тази Импреза е в пъти по-красива от предишната версия, но всеки фен на Субару предпочита онази старата - грозната, която носи духа и историята в себе си, която е легенда в рали спорта.
Но както се казва - простено да ти е невежеството.
P.S. Позагледай се кои карат Субару по пътищата. Нито са с горзни дрехи, нито с грозни обувки. Имат си стандарта, но не са типичните "гъзари". Защото сами са направили този избор, а не им го е наложила модата. И са много над средното ниво собственик на МПС у нас.
*****
ВеселоДо коментар [#8] от "NK":
Айде пак до "гъзарията" опряхме.
Виж сега, никой не иска да си признае, че кара грозна кола, нито пък, че спи с грозна жена
Май се опитваме да минем за различни с маратонки AdiBas...?
ПП. Карам Acura RSX
The Stig
Рейтинг: 782 НеутралноПоздравления от мен за качествените постове на NK, най-добрите от доста време тукр открояващи се от простотията и фенщината.
Напълно съм съгласен с теб. Субару са коли за индивидуалисти, за хора, които знаят какво искат и го заслужават.
Да, автомобил на Субару никога няма да спечели приз за красота в Пебъл бийч, но пък всеки се обръща след моделите на марката, особени с бадж STi. Всеки, който знае, че тя е носител на наградата двигател на годинатар разбира и се възхищава на автомобилите като цяло.
В началото и на мен ми харесваше повече предишното поколение Импреза - седанът, който напълно носеше духа на марката и традициите от WRC. А лаиците плюеха и оприличаваха на Сеат.
За любителите на "невероятно чувствената и вълнуваща" магистрална динамика има Мерцедес, БМВ и Ауди. За истинските автомобилни фенове има Субару и Мицубиши.
*****
НеутралноАкурата не е лош автомобил. Но не значи, че другите са толкова зле, колкото твърдиш.
Аз пък бих предпочел едно LEGACY GT, но кой ли ме пита.
*****
НеутралноДо коментар [#10] от "The Stig":
Благодаря за подкрепата. Аз не деля марките на лоши и добри. За всеки влак си има пътници и за всеки пътник - влакове.
Но за Субару не може да не се говори с РЕСПЕКТ.
*****
НеутралноАбе, тоя нема ли да спре да реже тия снимки бе? Номер три пак е кръцната в краищата. Аман.
Кум Вълчан
Рейтинг: 1052 НеутралноСубару никога не са се харесвали на всеки. И никога не са се старали да са японски Голф или Астра. Аз карам Голф 4, но си мечтая за ново Субару някога.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.*****
НеутралноКрасотата е субективно възприятие,на мен външният вид на колата пък много ми харесва!Няма нищо общо със стандартните кросовъри.Хората ще се обръщат след нея,без значение дали с одобрение или без!Наистина кола за индивидуалисти.А техниката под капака не буди съмнение.
*****
НеутралноЗа истинските ценители -само "Субару Легаси 2010".
index.html
http://www.subaru.com/vehicles/legacy/25i-limited/
*****
НеутралноДо коментар [#8] от "NK":
При нас пък Субару карат някакви бабички, които държат 5-10 мили под ограничението и правят опашка зад тях. Всичко е много относително, мразя когато някой си позволява да ме убеждава коя кола за кого била.
*****
НеутралноМного, ама много добър афтомобил и аз мечтая да си взема един . Мисля че те нямат завод извън Япония и качеството е перфектно.
*****
НеутралноНе виждам нищо специално в тази кола. Двигателите бензин и дизел са със скромни конски сили спрямо кубатурата, скоростната кутия е 5 степена ,а автоматичната е направо жалка с 4 степени, дизаина е направо меко казано отвращаващ. Тази кола може да служи само за назидание. Абе все пак някой трябваше да каже ,че "Краля" е гол
*****
НеутралноИзвинете ме за грешката - Автомобил!
Detroit Muscle
Рейтинг: 8 ВеселоИнтересно , този автомобил се предлага в САЩ като Импреза Аутбек на цена от 19995$ , а тамошните медии писаха за него през февруари - Аутоблог например : -impreza-xv-crossover-debut-for-geneva/
- сайта на модела в Субару Америка : rt/index.html
!
"...it sounds as if this Europe-only model is pretty much the Outback Sport we get here..."
http://www.autoblog.com/2010/02/06/subaru-confirms
,така че нищо ново под слънцето както се казва , а само "ребаджване" ( смяна на надписа на модела )
http://www.subaru.com/vehicles/impreza/outback-spo
Лично за мен предната генерация Импреза ( означение "GD"/"GG" от 2001–2007г. ) си остава най-добра от всички поколения до сега !
Но пък този отбеляза ръст от 25% през 2008 г. по продажби спрямо стария модел , така че си го харесва народа
*****
НеутралноДо коментар [#19] от "Разбиращ":
Сложих ти едно +.
Boriaz
Рейтинг: 609 ВеселоФеновете на марката Субару да ме поправят където греша (без извода- той изразява моето лично мнение):
Искането няма мярка- даването има КРАЙ!1. Субару е фирма за спортни автомобили (или не е). Като такива
1.1 Возят твърдо
1.2 Харчат повечко бензинец (което за ЕС си е проблематично малко или много).
1.3 Не разполагат с много място.
2. Субару е японска фирма, поради кето се обмитява допълнително като непроизведена в ЕС (същото важи и за резервните части), което от своя страна прави закупуването и експлоатацията й тука малко по-скъпичко.
3. Субару са всичко друго само не и масови автомобили, което автоматично ги прави нежелани от хора, които постоянно пътуват на дълги разстояния защото при 90% от проблемите от сервиза казват "Трябва да дойде тая част от склада в София/ Пловдив/ Варна ..." и ти увисваш.
Извод: Може да са всякакви, обаче не са практични. Та не се знае хората, които се обръщат след вашите Субара дали не си казват "Я, и тоя се е излъгал!"
*****
НеутралноСтереотипите винаги са вървели ръка за ръка с автомобилите. Маздите са винаги здрави, хондите много бягат, бмв-тата - голяма гъзария, френските- чупливи, италианските- резачки... Само че едно време, като са "разпределяли" титлите, за Субару никой не се е сетил и не е останало нищо за тях. Затова сега просто маниаците им казват "мноо яки", без и те самите да знаят защо.
Boriaz
Рейтинг: 609 НеутралноНе ме разбирайте неправилно- не казвам, че автомобилът е лош! Обаче не е практичен по нашите места. Аз тая драма я минах с един СААБ и оттова за ежедневен или служебен автомобил си избирам само такива, за които има резервни части и по селата.
Искането няма мярка- даването има КРАЙ!Detroit Muscle
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#18] от "111":
Доста от моделите на Субару предвидени за Америка се пройзвеждат във щата Индиана , САЩ . Завода отваря врати за пръв път през 1988 година като общо предприятие на Исузу и Субару и работи до момента . Първите модели излязли от халетата са Легаси и Исузу Родео . В момента се пройзвеждат - Легаси , Аутбек , Трибека и от 2007-ма Тойота Камри !!! Ето и оригиналния текст :
" Subaru of Indiana Automotive, Inc. (SIA) is an automobile manufacturer in Lafayette, Indiana USA. The address is 5500 State Road 38 E, Lafayette, IN 47905. It began as a joint venture between Fuji Heavy Industries (FHI) and Isuzu Motors Ltd. before the latter fell on hard times. The company was incorporated on March 17, 1988 as Subaru Isuzu Automotive, Inc., and the plant building was completed on December 31, 1988 and began producing the Subaru Legacy and Isuzu Rodeo in 1989. "
*****
НеутралноПрося извинение от всички разбиращи по-горе. Изглежда съм се объркАл и са ми грешни изводите.
Единственото което е категорично ясно е, че никой от вас не е карал такова "грозно чудо". Достатъчно много мога да говоря по темата, но все пак като се има предвид, че сме в България е малко безмислено. Имам достатъчно широк поглед върху много различни марки и съм наясно какво говоря.
Ако имате желание да разберете какво е СУБАРУ и ви се занимава - четете: http://www.subaruclubbg.com/forum/index.php
Ако не сте запознати - не разбирам какво точно коментирате. В България по традиция немските коли са "най-най". Аз лично карам френски и оценявам достойнствата му напук на традиционната дойч - тенденция. Това няма да се промени, така че... със здраве.
P.S. За да се хареса автомобил като Субару е необходимо малко повече от първосигнално възприемане на визията и ТТ-данните на автомобила. Изисква се пипе. И не става много лесно и бързо, защото изисква много опит зад волана.
Това между другото се приема за щастие от феновете на марката, защото те искат всичко друго, но не и да става масова.
*****
Неутрално#23, с уговорката, че Северна Америка ( САЩ и Канада) и Европа са различни пазари с различни подходи и различни модели, мога да кажа следното:
1. В Северна Америка има специализирани списания, които дават рейтинги на различните автомобили на база множество критерии. Най-популярното от тях е "Consumer Report".
Субару неизменно е сред първите в почти всички класове, в които имат модели. Напр. Subaru Outback е обявен в момента за най-добрия кросовър, Subaru Legacy за най-добрия среден клас седан, а Subaru Forest за най-добрия компактен SUV.
2. Точно в "Consumer Report" возията на Субару се определя като по-добра от средната, което е впечатляващ показател. Най-силни са Субару в категорията надеждност, където са маркирани като "значително по-добра от средната", а това е най-добрия използван маркер.
3. Колкто до размерите на отделните модели, иди в сайта на Субару и след като намериш информацията, мижеш да я сравниш с други модели-няма особена разлика. Обаче най-важното за автомобилите Субару е, че те са неизменно първи в една друга категория- съхранение на стойността. Т.е. след години на употреба Субару най-малко губи от своята стойност в сравнение с други модели.
4. Всички тези класации са правени на база на т.н. нелуксозен клас автомобили. Луксозните автомобили като Мерцедес, БМВ, Кадилак, Лексъс, Акюра, Инфинити и пр. се класифицирани в списанието отделно.
*****
НеутралноАз си търся импреза комби производство от 94-та с 1.6 90 коня - бензин. Не намирам запазена обаче.
Boriaz
Рейтинг: 609 ВеселоДо коментар [#28] от "kirsner ":
Искането няма мярка- даването има КРАЙ!О. К. Не искам да се заяждам. Може и да возят перфектно- по-добре даже и от френските. Лично според мене добра возия и спортно каране са леко противоречиви, обаче японците може и да са му хванали цаката и на това. Само че нали се досещаш, че в САЩ и Канада ако си запазват стойноста тука не е така! Незнам колко ви е бензина в момента в северна Америка, обаче тука е около или малко над евро/ литър (зависи от държавата, но разликите са минимални) поради което ако днеска измина 400 км. с разход 5-6 л./100 км или при разхот 8-10 л./ 100 км. си е перо (особено ако ти се случва да го правиш поне 1 дена в месеца). + допълнителните мита за внос в ЕС + липсата на достатъчно сервизи + ...
Аз говоря за пазара в BG и съм абсолютно съгласен с NK за едно- най-практични за момента в ЕС са френските автомобили като цена+поддръжка + разход на гориво. Влез им в сайтовете и ще разбереш за каква разлика говоря между ТУК (ЕС) и ТАМ (САЩ).
Boriaz
Рейтинг: 609 ВеселоSorry, да се чете "поне 12 дена в месеца"
))
Искането няма мярка- даването има КРАЙ!*****
Неутрално#24, като става въпрос за стереотипите, то в САЩ за Мазда и Мицубиши са че автомобилите на въпросните производители не са много здрави - особено сравнени с останалите японски марки като Тойота, Хонда, Нисан и Субару. Сузуки също нямат добра репутация.
Специално за Мазда ( в която Форд държи все още значително дялове участие от 25% даже след като намалиха дяла си от 40%) проблемът е в автоматичните скоросттни кутии, които се използват и във Форд. На 70-80,000 мили често почват да се скапват.
VX
Рейтинг: 174 НеутралноДо коментар [#8] от "NK":
. След него излезе ХоукАй който да ме извиниш ама си остава доста по-хубавичък от сегашният WRX. Единствената Импреза от третото поколение която бих купил е WRXS или STi, които имат спойлер, други калници, по-ниско окачване и т.н. Карал съм я, стои страхотно на пътя (все пак симетрично AWD, боксър) но като изляза от нея си задавам въпроса... Е не можеше ли да е малко по-хубава?
Аз съм фен на Импреза някъде от средата на 90те
Кой ти дава правото да казваш че старата е грозна а новата е хубава? :-P
Първото поколение се превърна във визитна картичка на Субару. Последните модели на първата серия, пък особенно лимитираните версии с три врати (Терцо и т.н.) си остават най-хубавите не само за феновете на Субару а и феновете на моторизацията. Втората генерация с кръглите фарове си беше една голяма излагация от дизайнерска гледна точка. После й оправиха фаровете и заприлича по-скоро на автомобил е не опулена жаба
Blasphemer
Рейтинг: 118 ВеселоКрасив автомобил. Иска ми се да го покарам поне за малко, но...ще си търкалям старият Галант...
*****
НеутралноДо коментар [#33] от "VX":
Новата въобще не е толкова грозна, но определено не е фотогенична. Говоря за "цивилните" версии. Не върви да сравняваш STI от предишните с атмосферка от сегашния модел, което между другото е масова грешка.
Все пак добре е, че има и някой във форума, който да е малко по-напред от гледане отстрани по улиците на некви странни колички със звездички по емблемата.
Относно коментарите за мястото на производство. Завода в Индиана прави основно ТРИБЕКА (за всички пазари) и когато се наложи Legacy & OUTBACK - последните само за местния хамерикански пазар. Всичко останало е произведено в Япония. Със съответното качество.
Blasphemer
Рейтинг: 118 ЛюбопитноДо коментар [#30] от "Boriaz":
Стар Меган 2007г. се продава вече за по-малко от 12хил. лв. Поддръжката ужасна...вече съм давал клапани(!?!), вложки(7.50лв парчето) и поне 3-4 полуоски(!?!?!!!!!). И другите френски клозети са същите...пфу...
*****
НеутралноСубару трябва на момента да обесят шефа на дизайнерския си отдел за топките на първата японска вишна пълна със цвят
*****
НеутралноИмам чувството, че някои хора не са добре. О,кей,ще се обоснова и то добре.Това било "кросоувар'' ако е кросоувар какво подяволите е КОМБИ и то стращно грозно комби???
*****
НеутралноДо коментар [#38] от "Razbira6t":
Комби? И се наричаш "Разбиращ"?
*****
Неутралнокросоувар? И се наричаш "NK''
*****
НеутралноНякой в Дневник не си е написал домашното.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
*****
НеутралноДо # 26 ,благодаря ви за информацията ще потърся по подробно и ще го прочета . Вие ми давате информация само за Легаси и Исузо. Но хората ги предпочитат и са много здрави. До 100,000мили почти нямат никакъв ремонт.
Daniel Ivanov
Рейтинг: 720 Любопитнолеле тва по грозно и от тъщата
Everyone is entitled to his own opinion, but not to his own facts.me, myself and I
Рейтинг: 174 НеутралноПросто тези са си казали "ние на дизайн няма да се развиваме"
*****
НеутралноБе на мен ми аресва точно щото е грозното пате на автомобилестроенето. Иначе от ония дни карах на един фриенд легацито което е 2.5 автоматик и ми допадна доста. Стабилна здрава имш чуството че си се качил баш в кола, ама разхода не ми хареса
. Така като се замисля май няма да си сменя скоро писана, добър е, а и икономичен
VX
Рейтинг: 174 НеутралноДо коментар [#35] от "NK":
. Мога да я купя, не е проблем, само пътният данък и застраховката на Импрезата са меко казано убийственни
Единствената причина да нямам още някой WRX с РРР (или STi) е факта че не мога да я издържам
Тъкмо се оглеждам за нов автомобил, вчера видях два Type R, другата седмица ще погледна един много добре запазен Skyline R34... но... Импрезата си е Импреза
*****
Неутралноаман от разбирачи!
Само знаете да плюете
кой изобщо го интересува вашето мнение
*****
НеутралноНе намирам Субару за грозни автомобили. Особено след като оправиха дизайна на трибеката, в момента изглеждат доста различни и стилни. Все пак в район на света, където немският подход към дизайна е доминиращ, не виждам нищо лошо да си различен. Все пак това и продава. А и технологично погледнато Субару са иноватори, което е доста голям плюс.
*****
НеутралноКрасотата е индивидуално усещане и всеки има право на избор, но ДИЗАЙНЪТ, е " функционалност+красота", където всички японски марки все още изостават. Може по всеки друг критерий да са отлични, но им куца точно ДИЗАЙНЪТ!!!. Европейските марки са много напред поради голямата конкуренция, като на едни им е повече едното (Германия), а на други - другото (Италия, Франция).
Десен
Рейтинг: 1391 НеутралноЕгаси грозната кола!
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.*****
НеутралноНово Субару?!? Та то си изглежда еднакво грозно от 20 години...
*****
НеутралноКоментирайте следната констатация на специализираните издания:
"Уважаващите себе си бизнесмени от Токио, Осака и Нагасаки се возят в германска бизнескласа- Мерцедес, БМВ и АУДИ. "
Ако японците можеха да правят коли с добри динамични характеристики и едновременно с това красиви, май нямаше да е така.
Като махнем Нисан и отчасти луксозния сегмент на Тойота- Лексъс, дизайнът на всички японски марки е "да плюеш и да бягаш". Толкова старомодна е тази Импреса, че всеки момент от нея очакваш да излезе Луй Дьофинес. Ако курдисат предницата й на селскостопанско изложение, може да мине за фуражомелка.
*****
НеутралноСубаруто дали е красиво или грозно, е въпрос на субективно мнение. Определено не са първото име, за което човек се сеща, когато се споменава думата "дизайн", но за разлика от останалите японски фирми, Субару се отличава със собствен стил, не копират ничий дизайн и заслужават поздравления затова.
Другото им заслужаващо уважение постижение е придържането към традицията на боксерните двигатели, като в тази сфера имат и световен принос - първият сериен боксер дизел.
Затова заслужават уважение.
RS1600
Рейтинг: 664 НеутралноНе обичам да критикувам достойни автомобили, ама не мога да се сдържа:
НЯМА ТАКОВА ГРОЗИЛИЩЕ.
Почти се доближава до небезизвестния с грозотата си Rodius.
*****
НеутралноКарам Субару Аутбек вече трета година. Поздравявам водачите на марките, спечелили конкурс за най-красива кола и дришльовците, които се изказват без никога да са карали Субару с песента "Изкарай Гано говедата".
*****
РазстроеноSubaru му е майката.и то чисто ново