За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
Неутрално50-60 Коли?!
Сигурни ли сте?! Не ми се струва възможо с оглед на големите разходи... дори е още по малко рентабилно от преди...
Arthur Dent
Рейтинг: 111 ЛюбопитноЛеле... 50-60 коли за цялата година??? Че те в Спайкър ще произведат повече... Да ли пък не става въпрос за 50-60 хиляди???
Климент Горанов
Рейтинг: 1204 Неутралноа може би седмично
Beyond
Рейтинг: 782 НеутралноСупер! Една от любимите ми марки!
TAKE THE RED PILL!Bloodymirova
Рейтинг: 174 Неутрално50 - 60 хиляди са: http://www.reuters.com/article/idUSLDE62P0EU201003 26
Някой не чете като превежда
Климент Горанов
Рейтинг: 1204 НеутралноДо коментар [#3] от "kgoranov": for-production-leap-with-50-5268574.html
Става въпрос за хиляди (50-55) годишно, като 2012 иска да стигнат 120 000
http://uk.news.yahoo.com/18/20100324/tbs-saab-set-
*****
НеутралноВажното е, че Сааб продължава да съществува. Страхотна марка е.
*****
Любопитно50 до 60 ХИЛЯДИ за тази година!
the Onion
Рейтинг: 561 НеутралноДобра новина. Сааб винаги са ми харесвали, така че дано заработят отново на пълни обороти.
Tu Stultus EsКрасен
Рейтинг: 941 НеутралноБраво - шведите за пореден път предизвикват симпатиите ми. Ето хора, които без много да говорят и да се мотаят, правят нещата както трябва.
*****
НеутралноСааб са били хубава марка до преди 20 години.
Аз лично съм скептик за бъдещето им под крилото на Спайкър.
*****
ВеселоДо коментар [#10] от "Красен":
И аз мисля така за шведите, но фалиралите Сааб и Волво са най-лошото доказателство за това. Щях да дам положителен пример с телефончетата на Ериксон, но се усетих навреме. Затова ще дам пример с водка Абсолют и с пушената сьомга.
*****
НеутралноШведите май нищо не правят щом ги купуват вече два пъти други фирми.
Американските дървари скапаха доста от европейските фирми които притежаваха в това число и СААБ. Дано новия собственик се върне към традициите от миналото когато СААБ беше символ на качество и надеждност а не просто копие на някой Опел.
*****
НеутралноОткакто шведите в безизходицата си като демократи,се извъртяха като фурнаджийска лопата за да продадът "ВОЛВО" на омразната им , но печелищи добре от комунистическата диктатура в Китай ,за да го превърнът в евтина народна кола им нямам вяра че могат вече да произведът нещо качествено...
*****
НеутралноШведите отиват на зле. Явно даже и там социализЪма не може да прокопса.....
*****
НеутралноSAAB RULZ! Индивидуалистите си купуват СААБ, а селяните БМВ и МЕРЦЕДЕС!
*****
НеутралноДопълнителен шанс за СААБ да дръпнат от клиентите на Волво, след като премина в китайски ръце.
*****
ЛюбопитноИ ЗАЩО!
*****
НеутралноСега пък,ако се окаже че и собственика на СААБ, фирмата "Спайкър" е създадена и оперира с руски посткомунистически финанси и в дъното си е с прикрити руски собственици, ще ги бойкотирам,че са тайно прокомунистически пазарно ориентирани и хептем няма да си купя нищо шведско...
*****
НеутралноПРоверихме,каката е забравила нулите.
*****
НеутралноОтдавна няма нищо шведско във Волво.Тя е собственост на Форд и е сглобка.Моторите бяха рено или пежо,ламарините пък са съвместни с Мазда.Мазда 3 и Форд Фокус и Волво 60 са на практика с абсолютно еднакви долнища,-само фарове и тапицерии се различават-основните компоненти са еднакви.
*****
НеутралноВолво вече е китайско,СААБ отива в съмнителни ръце едва ли парите са холандски там.
Скоро ще си спомняме с носталгия за времената , когато шведите правеха машини надживяващи собственика.