За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
stobom
Рейтинг: 8 НеутралноБраво на корейците.
Михаил
Рейтинг: 1052 НеутралноТия джантииии...
Scientia non habet inimicum praeter ignorantem.chushka
Рейтинг: 118 НеутралноДобре изглежда, но според мен дизайна му е кръстоска м/у : авенсис+мондео+малко от ягуар+ лексус ...
permanent
Рейтинг: 152 НеутралноДа ви кажа, като видях новия пасат а сега това определено ми се струва, че следващата ми кола няма да е немска...
Кецалкоатъл
Рейтинг: 727 НеутралноТова се казва прогрес!
"Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)Включително защото Киа вече имат "лице" (комбинацията от рисунък на радиаторната маска и на светлините, която явно върви към налагане на цялата моделна гама)...
Тодор Ангелов
Рейтинг: 608 ЛюбопитноЧакам " Разбирачите" в форума да се появят и да ни светна от къде е краден дизайна на тази КИА!!!
„До 9 септември 1944 г., тази паметна дата, българският народ се намираше на ръба на една бездънна пропаст! След девети той направи съдбоносната крачка напред!“senser
Рейтинг: 118 НеутралноНе знам каква е разликата в радиаторната решетка на спортната версия, но аз не виждам нищо такова сравянвайки снимки 1 и 7
simple mindДесен
Рейтинг: 664 НеутралноСупер е!
The biggest risk in life is not taking one.ndsbg
Рейтинг: 277 НеутралноДо коментар [#6] от "todor1981":
а ти като си толкова разбирач толкова ли си сигурен че дизайнерите на тая кола не са взаимствали някои детайли а?
Всички взаимстват, като някои и по променат леко. в уеб дизайна дизайнерите му викат вдъхновение. При дизайнерите на коли незнам как му казват.
iazdakaja
Рейтинг: 997 НеутралноДо коментар [#6] от "todor1981":
От Лексус, не виждаш ли?
Азиатците започнаха да крадат сами от себе си - това е новината.
Димитър Димитров
Рейтинг: 1417 НеутралноЗадницата (сн. 3) е убийствена.
lekia
Рейтинг: 609 ВеселоАзиатците може да крадат от себе си, но това значи че немците не правят нещо от което да си струва да се краде. Истината е че азиатците взеха да правят все по добри коли, а немците изостават като инженери ... но са на първо място по цени
В момента не виждам защо да дам 20-30% отгоре за немска кола.
Браво на Киа !!!
iazdakaja
Рейтинг: 997 НеутралноДо коментар [#12] от "lekia":
Да, с крадене може да се изравниш с учителя си, но не и да го задминеш!
Чисто практически: Новостите и тънкостите винаги тръгват първо от скъпите/горните сегменти, където немците доминират тотално, така че няма изгледи да бъдат изпреварени.
iazdakaja
Рейтинг: 997 НеутралноАзиатска мутра - чуждо тяло в гаража - неуютно ми е даже да го гледам отстрани.
Не е като да седнеш в доброто любимо БМВнце - сякаш мама ми го е направила за мен! Сякаш невидим вълшебник е реализирал ТОЧНО моите автомобилни мечти!
sandman
Рейтинг: 578 НеутралноДо коментар [#12] от "lekia":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Това,че азиатците са добри инженери,как направи от немците лоши такива?Машиностроенето е в гените на немците.Наивно е да бъдат подценявани.
Впрочем корейците вече никого не учудват с добрите си коли.Превърнаха качеството в традиция.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#6] от "todor1981":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Най-първата снимка на въпросния модел (2008) беше с тези джанти:
http://www.vwvortex.com/artman/uploads/golf6_2.jpg
За елементите на Пасат и Акюра/Хонда и също така в задницата и Форд няма да коментирам. Който иска да го купува.
Zizu
Рейтинг: 1015 НеутралноФен съм на немските коли, но с ръка на сърцето бих избрал корейскат машина!
Слава на Украйна! Слава на украинските герои!От нея лъха освен немско качество и корейска красота!
"Жесток" дизайн
Dub
Рейтинг: 775 НеутралноEдинствено вътре изглежда прилично, апък тази решетка е отвратителна.
DFGeneer
Рейтинг: 229 НеутралноМного сполучлив дизайн. Ясно е че в днешно време няма как всички детайли да са уникални и винаги ще има елементи които приличат на елементи в други автомобили. По-важно е цялостното излъчване на автомобила, а тук то определено е на високо ниво.
А иначе на iazdaseizloja не му прави впечатление че bangle butt-a на любимото му БМВнце си е чисто копие на задницата на Hyundai XG от 98-ма, ама ние няма да му казваме, да не му разваляме кефа на човека.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#19] от "DFGeneer":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Кои вие, да не би вече колите да ти говорят?
DareDebil
Рейтинг: 450 НеутралноНе мога да разбера защо има все още хора които не са схванали че главнит дизайнер на КИА се казва Петер Шрайер, бившият дизайнер на ауди, правил първото ТТ и А3, А4 и А6, бил е и дизайнер на екстериорите на Фолксваген. Та корейците не крадат дизайн от немците, те "крадат" самите дизайнери, като им плащат една камара пари. Човека е обявен за един от най-влиятелните дизайнери в историята на автомобилите. Интересно че Киа след като се изправят срещу тойота и хонда, защо ли не отмъкнат някой от техните дизайнери... Някой да знае как се казва дизайнера на тойота камри или на королата или на акорд? Или поне главният им дзайнер?
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.iazdakaja
Рейтинг: 997 НеутралноДо коментар [#19] от "DFGeneer":
Е, глупости... багажникът леко изпъкнал или огледалото правоъгълно или гумите кръгли - това не може да е копиране на дизайн - копира се цяла концепция, подход към разпределение, пропорции и форми... Това горе е цялостно копи на Лексус ИС, вгледай се.
Който пък е базиран на 3ката - колелата силно изтеглени напред, купето назад, съотв. централно положение на шофьора, ниски прозорци, дълъг капак, къс багажник, всички наклони, чупката на прозореца на задната врата, целяща двувратен(порше)ефект... ясно се вижда как водещият на пазара принудително е станал прототип на кандидат-конкурентите - иначе въобще не биха привекли вниманието на вече оформения вкус на тия клиенти.
DFGeneer
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#22] от "iazdakaja":
0_1FCFAEE2-07E0-4503-A4F4-B64D32400724.jpeg er/BMW-1500-.jpg
Киа Оптима има различни пропорции от лексус ИС, най-малкото заради дългия преден надвес, който е характерен за автомобили с предно предаване.
А иначе тая концепция която си описал е много стара и аз лично не се наемам да твърдя кой и е авторът. Тойота Корола КЕ10 от 1966-та се вписва напълно в нея, докато БМВ-тата от това време (1500/1800/2002) - не толкова, заради по-издължените багажници и по-големите предни надвеси.
Ето, убеди се сам:
http://madedition.com/wp-content/uploads/l_1445_68
http://www.autowallpaper.de/Wallpaper/images/BMW/5
DFGeneer
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#21] от "DareDebil":
Великолепна логика. Понеже на БМВ дизайнерите кой от кой по-немец, нали? Бангъл, Хабиб, ван Хойдонк, Нагашима - все звучни немски имена...
Ами БМВ 3200 CS дело на Бертоне което си е копие на Alfa Romeo Giulietta Sprint от 1954, предишно негово дело?
Или на ФВ/Ауди дето цяло италианско дизайн студио купиха напоследък..
Има ли смисъл да продължавам?
DS
Рейтинг: 775 НеутралноМного се палите: глей к'во става като пуснат Литекс- Грейт Уол Мотор
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"DareDebil
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#24] от "DFGeneer":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.можеше да спреш на момента когато шрайер е немец и хвалеше дизайна на ТОЗИ модел на киа. Така че не, няма смисъл да продължаваш. Даже нямаше смисъл и да почваш.
DFGeneer
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#26] от "DareDebil":
Не си ме разбрал правилно - коментарът ми е отговор на "Та корейците не крадат дизайн от немците, те "крадат" самите дизайнери, като им плащат една камара пари."
iazdakaja
Рейтинг: 997 НеутралноДо коментар [#23] от "DFGeneer":
b2334e3_o.jpg /BMW_3.0CSi-Side.jpg
Значи предното предаване е причинило отклонение от предписанието...)
Тая малка количка може да прилича на много неща... Пише 1968 - виж и това от тогава:
http://farm3.static.flickr.com/2521/3840144883_05c
или
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/79
А и толкова отдавна да разпознаваш размити следи и прилики едва ли има смисъл... Те даже и сегашните са размити... няма твърди доказателства... Според окото и усета.
iazdakaja
Рейтинг: 997 НеутралноОт къде е дизайнерът едва ли е важно - той е един служител, нает да обръща в материя вижданията на стратезите водачи на компанията. Които пък се базират освен на наблюдения в/у потребители, и на собствената установена култура - фирмена, национална, манталитет, подход, визия...
Дизайнерът прави сума варианти, мозъците избират един, после той от него пак прави още сума и така нататък... Добрият дизайнер е вероятно този, който добре разбира какво се иска, не който рисува по-чудато.
Той също е презентатор - да обясни пред медиите какво го е вдъхновило и т.н. Иначе някой маркетингов сухар да обяснява какво инфо са извлекли от сатистически проучвания за оптимални корекции, не би било много ПиАрско.
Затова никой не казва, че примерно Голф 1 е италианска кола, щото дизайнерът бил италианец, май.
DFGeneer
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#29] от "iazdakaja":
"Затова никой не казва, че примерно Голф 1 е италианска кола, щото дизайнерът бил италианец, май."
Така е, Голф е немски автомобил, точно както и Киа Оптима от тази статия е корейски. Нали така, DareDebil
В края на краищата който плаща за дизайна, той му става собственик.
Но от друга страна когато някой отвори дума за взаимстване на дизайн, нека бъде ясно че в по-голямата част от случаите всички взаимстват дизайн от италианците.