"Киа Оптима" направи европейския си дебют

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stobom
    stobom
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Браво на корейците.

  2. 2 Профил на Михаил
    Михаил
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    Тия джантииии...

    Scientia non habet inimicum praeter ignorantem.
  3. 3 Профил на chushka
    chushka
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Добре изглежда, но според мен дизайна му е кръстоска м/у : авенсис+мондео+малко от ягуар+ лексус ...

  4. 4 Профил на permanent
    permanent
    Рейтинг: 152 Неутрално

    Да ви кажа, като видях новия пасат а сега това определено ми се струва, че следващата ми кола няма да е немска...

  5. 5 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Това се казва прогрес!
    Включително защото Киа вече имат "лице" (комбинацията от рисунък на радиаторната маска и на светлините, която явно върви към налагане на цялата моделна гама)...

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  6. 6 Профил на Тодор Ангелов
    Тодор Ангелов
    Рейтинг: 608 Любопитно

    Чакам " Разбирачите" в форума да се появят и да ни светна от къде е краден дизайна на тази КИА!!!

    „До 9 септември 1944 г., тази паметна дата, българският народ се намираше на ръба на една бездънна пропаст! След девети той направи съдбоносната крачка напред!“
  7. 7 Профил на senser СУПЕР
    senser
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Не знам каква е разликата в радиаторната решетка на спортната версия, но аз не виждам нищо такова сравянвайки снимки 1 и 7

    simple mind
  8. 8 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Супер е!

    The biggest risk in life is not taking one.
  9. 9 Профил на ndsbg
    ndsbg
    Рейтинг: 277 Неутрално

    До коментар [#6] от "todor1981":

    а ти като си толкова разбирач толкова ли си сигурен че дизайнерите на тая кола не са взаимствали някои детайли а?

    Всички взаимстват, като някои и по променат леко. в уеб дизайна дизайнерите му викат вдъхновение. При дизайнерите на коли незнам как му казват.

  10. 10 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 997 Неутрално

    До коментар [#6] от "todor1981":

    От Лексус, не виждаш ли?
    Азиатците започнаха да крадат сами от себе си - това е новината.

  11. 11 Профил на Димитър Димитров СУПЕР
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    Задницата (сн. 3) е убийствена.

  12. 12 Профил на lekia
    lekia
    Рейтинг: 609 Весело

    Азиатците може да крадат от себе си, но това значи че немците не правят нещо от което да си струва да се краде. Истината е че азиатците взеха да правят все по добри коли, а немците изостават като инженери ... но са на първо място по цени
    В момента не виждам защо да дам 20-30% отгоре за немска кола.

    Браво на Киа !!!

  13. 13 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 997 Неутрално

    До коментар [#12] от "lekia":

    Да, с крадене може да се изравниш с учителя си, но не и да го задминеш!

    Чисто практически: Новостите и тънкостите винаги тръгват първо от скъпите/горните сегменти, където немците доминират тотално, така че няма изгледи да бъдат изпреварени.

  14. 14 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 997 Неутрално

    Азиатска мутра - чуждо тяло в гаража - неуютно ми е даже да го гледам отстрани.

    Не е като да седнеш в доброто любимо БМВнце - сякаш мама ми го е направила за мен! Сякаш невидим вълшебник е реализирал ТОЧНО моите автомобилни мечти!

  15. 15 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 578 Неутрално

    До коментар [#12] от "lekia":

    Това,че азиатците са добри инженери,как направи от немците лоши такива?Машиностроенето е в гените на немците.Наивно е да бъдат подценявани.
    Впрочем корейците вече никого не учудват с добрите си коли.Превърнаха качеството в традиция.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  16. 16 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 875 Неутрално

    До коментар [#6] от "todor1981":

    Най-първата снимка на въпросния модел (2008) беше с тези джанти:
    http://www.vwvortex.com/artman/uploads/golf6_2.jpg

    За елементите на Пасат и Акюра/Хонда и също така в задницата и Форд няма да коментирам. Който иска да го купува.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  17. 17 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1015 Неутрално

    Фен съм на немските коли, но с ръка на сърцето бих избрал корейскат машина!
    От нея лъха освен немско качество и корейска красота!
    "Жесток" дизайн

    Слава на Украйна! Слава на украинските герои!
  18. 18 Профил на Dub
    Dub
    Рейтинг: 775 Неутрално

    Eдинствено вътре изглежда прилично, апък тази решетка е отвратителна.

  19. 19 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Много сполучлив дизайн. Ясно е че в днешно време няма как всички детайли да са уникални и винаги ще има елементи които приличат на елементи в други автомобили. По-важно е цялостното излъчване на автомобила, а тук то определено е на високо ниво.
    А иначе на iazdaseizloja не му прави впечатление че bangle butt-a на любимото му БМВнце си е чисто копие на задницата на Hyundai XG от 98-ма, ама ние няма да му казваме, да не му разваляме кефа на човека.

  20. 20 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 875 Неутрално

    До коментар [#19] от "DFGeneer":

    Кои вие, да не би вече колите да ти говорят?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  21. 21 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Не мога да разбера защо има все още хора които не са схванали че главнит дизайнер на КИА се казва Петер Шрайер, бившият дизайнер на ауди, правил първото ТТ и А3, А4 и А6, бил е и дизайнер на екстериорите на Фолксваген. Та корейците не крадат дизайн от немците, те "крадат" самите дизайнери, като им плащат една камара пари. Човека е обявен за един от най-влиятелните дизайнери в историята на автомобилите. Интересно че Киа след като се изправят срещу тойота и хонда, защо ли не отмъкнат някой от техните дизайнери... Някой да знае как се казва дизайнера на тойота камри или на королата или на акорд? Или поне главният им дзайнер?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  22. 22 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 997 Неутрално

    До коментар [#19] от "DFGeneer":

    Е, глупости... багажникът леко изпъкнал или огледалото правоъгълно или гумите кръгли - това не може да е копиране на дизайн - копира се цяла концепция, подход към разпределение, пропорции и форми... Това горе е цялостно копи на Лексус ИС, вгледай се.
    Който пък е базиран на 3ката - колелата силно изтеглени напред, купето назад, съотв. централно положение на шофьора, ниски прозорци, дълъг капак, къс багажник, всички наклони, чупката на прозореца на задната врата, целяща двувратен(порше)ефект... ясно се вижда как водещият на пазара принудително е станал прототип на кандидат-конкурентите - иначе въобще не биха привекли вниманието на вече оформения вкус на тия клиенти.

  23. 23 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#22] от "iazdakaja":

    Киа Оптима има различни пропорции от лексус ИС, най-малкото заради дългия преден надвес, който е характерен за автомобили с предно предаване.

    А иначе тая концепция която си описал е много стара и аз лично не се наемам да твърдя кой и е авторът. Тойота Корола КЕ10 от 1966-та се вписва напълно в нея, докато БМВ-тата от това време (1500/1800/2002) - не толкова, заради по-издължените багажници и по-големите предни надвеси.

    Ето, убеди се сам:
    http://madedition.com/wp-content/uploads/l_1445_680_1FCFAEE2-07E0-4503-A4F4-B64D32400724.jpeg
    http://www.autowallpaper.de/Wallpaper/images/BMW/5er/BMW-1500-.jpg

  24. 24 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#21] от "DareDebil":

    Великолепна логика. Понеже на БМВ дизайнерите кой от кой по-немец, нали? Бангъл, Хабиб, ван Хойдонк, Нагашима - все звучни немски имена...
    Ами БМВ 3200 CS дело на Бертоне което си е копие на Alfa Romeo Giulietta Sprint от 1954, предишно негово дело?
    Или на ФВ/Ауди дето цяло италианско дизайн студио купиха напоследък..
    Има ли смисъл да продължавам?

  25. 25 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 775 Неутрално

    Много се палите: глей к'во става като пуснат Литекс- Грейт Уол Мотор

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  26. 26 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#24] от "DFGeneer":

    можеше да спреш на момента когато шрайер е немец и хвалеше дизайна на ТОЗИ модел на киа. Така че не, няма смисъл да продължаваш. Даже нямаше смисъл и да почваш.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  27. 27 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#26] от "DareDebil":

    Не си ме разбрал правилно - коментарът ми е отговор на "Та корейците не крадат дизайн от немците, те "крадат" самите дизайнери, като им плащат една камара пари."

  28. 28 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 997 Неутрално

    До коментар [#23] от "DFGeneer":

    Значи предното предаване е причинило отклонение от предписанието...)

    Тая малка количка може да прилича на много неща... Пише 1968 - виж и това от тогава:
    http://farm3.static.flickr.com/2521/3840144883_05cb2334e3_o.jpg
    или
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/79/BMW_3.0CSi-Side.jpg

    А и толкова отдавна да разпознаваш размити следи и прилики едва ли има смисъл... Те даже и сегашните са размити... няма твърди доказателства... Според окото и усета.

  29. 29 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 997 Неутрално

    От къде е дизайнерът едва ли е важно - той е един служител, нает да обръща в материя вижданията на стратезите водачи на компанията. Които пък се базират освен на наблюдения в/у потребители, и на собствената установена култура - фирмена, национална, манталитет, подход, визия...

    Дизайнерът прави сума варианти, мозъците избират един, после той от него пак прави още сума и така нататък... Добрият дизайнер е вероятно този, който добре разбира какво се иска, не който рисува по-чудато.

    Той също е презентатор - да обясни пред медиите какво го е вдъхновило и т.н. Иначе някой маркетингов сухар да обяснява какво инфо са извлекли от сатистически проучвания за оптимални корекции, не би било много ПиАрско.

    Затова никой не казва, че примерно Голф 1 е италианска кола, щото дизайнерът бил италианец, май.

  30. 30 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#29] от "iazdakaja":

    "Затова никой не казва, че примерно Голф 1 е италианска кола, щото дизайнерът бил италианец, май."

    Така е, Голф е немски автомобил, точно както и Киа Оптима от тази статия е корейски. Нали така, DareDebil
    В края на краищата който плаща за дизайна, той му става собственик.
    Но от друга страна когато някой отвори дума за взаимстване на дизайн, нека бъде ясно че в по-голямата част от случаите всички взаимстват дизайн от италианците.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #