Новият любимец на града

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Ако в Нисан с последната Микра зачеркнаха определени стилистични решения на предшественика, то в Рено с актуалното Туинго зачеркнаха на 99% пространствената концепция на предшественика - а тя имаше както някои неоспорими достойнства, така и обективна неповторимост в класа.

    Дано предполагаемият завой към повече качество (и по-спортен характер, но кому точно е нужен?) компенсира изгубеното...

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  2. 2 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 842 Неутрално

    Още помня рекламата на Туинго I - беше супер.
    Да го видим това що за птица ще е.

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  3. 3 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3585 Неутрално

    Това, което не ми харесва е, че няма 4 врати. А конкуренцията има. Тойота Айго, Ситроен С1 и Пежо 107 се предлагат и с малко дизелче, освен с бензинов двигател. Непредлагането на някои модели за българския пазар е отколешна странност в пазарната политика на Рено. Пак за разлика от френските му конкуренти, които предлагат всички модели тук. Дали някой не трябва да подскаже на Рено, че България е в ЕС. Може да не са разбрали.

    I 💜 Leka Borislavovna
  4. 4 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#3] от "g_t":

    Че то ония процепи отзад на "братчедите" от Тойота, Ситроен и Пежо могат ли да бъдат наречени "врати"? От хора с ръст над 160 см. - само с пропорционално на ръста въображение...

    Иначе за "непредлагането" на Режията у нас, което си е своеобразна дискриминация, съм съгласен... Двигателят 1.2 ТСе с турбо и 100 к.с. (или по-точно официалната му липса) е показателен пример!

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  5. 5 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Жалко! Предното Туинго си имаше неподражаема индивидуалност. Това го оприличих на Тойота в първия момент Мина времето, когато марките и моделите се разпознаваха по характерните силуети, от "един километър" разстояние!

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  6. 6 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Икономичната кола трябва да е печка

  7. 7 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Или пропан-бутан/метан....

  8. 8 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3585 Неутрално

    До коментар [#4] от "Кецалкоатъл":

    Така е, малки са им вратичките, но пак вършат работа. Примерно, ако трябва да си сложиш детето в детската седалка.

    I 💜 Leka Borislavovna
  9. 9 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Господа, колкото по-малък автомобила - толкова по-малко има смисъл дизеловия двигател. Спрямо цената на автомобила е много по-скъп пропорционално, а предимството в разхода е по-ниско. Не случайно едва няколко процента от този сегмент са дизели, а при коли като Мондео, Пасат, Лагуна - над 70%.

  10. 10 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#8] от "g_t":
    ...ако трябва да си сложиш детето в детската седалка...

    В това отношение точно Туинго-2 се беше орезилило неподобаващо преди време:
    ...Child occupant
    With the front seats set to the Euro NCAP test position (mid-position of fore-aft adjustment), the child restraints recommended by Renault could not be fitted in the rear seats. Therefore, it was not possible to establish the child protection rating of the Twingo.
    ...
    http://www.euroncap.com/tests/renault_twingo_2007/296.aspx


    Дано сега ситуацията е по-различна...

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  11. 11 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3585 Неутрално

    До коментар [#9] от "RS1600":

    Има логика в това, което твърдиш, но обясни на Тойота, Пежо и Ситроен, че погрешно предлагат дизелов двигател в този клас.

    I 💜 Leka Borislavovna
  12. 12
    ****

    Този коментар беше изтрит в 18:04 на 27/10/2010 от неговия автор.

  13. 13 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#11] от "g_t":

    Всъщност Тойота не предлагат дизелово Айго вече, а при Французите е по-скоро за цвят, отколкото да има пазарно значение.

    При Ситроен С1 дизела е 2 791 лв. по-скъп, които ще се "избият" след 317 159 км. при посочената разлика в разхода (според скромните ми сметки). Ха кажете ми има ли смисъл дизела.

    Просто това е реалността при тия дребосъци - не е загуба ако няма дизел изобщо.

  14. 14 Профил на easy_rider
    easy_rider
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Колеги малко извън темата ,но попаднах на интересно проучване..........................

    Най-агресивните шофьори по пътищата на Великобритания са собствениците на BMW. До такъв извод са стигнали аналитиците на сайта Gocompare.com, съобщава The Daily Telegraph. Резултатите са получени след допитване до 3 000 англичани.

    За горчив опит от "общуването" с водачи на BMW споделят повече от половината анкетирани. Поведението на собствениците на "баварки" най-често се определя като опасно и грубиянско.

    На второ място в антикласацията се подреждат шофьорите на баничарки. В списъка попадат също собствениците на Audi, Ford, Land Rover, Vauxhall, Volkswagen и Mercedes-Benz. Сред най-мразените са също водачите на камиони, които карат много бавно и затормозяват трафика.

    Над 10% от анкетираните споделят, че са попадали в инцидент заради агресивното поведение на други участници в движението. Една четвърт пък са участвали в разправии на пътя с шофьори, които според тях не са били прави.

    Британците определят като най-неприятни прояви на грубо поведение неспазването на дистанция (58%), превишаването на скоростта (39%), примигването с дълги светлини за "разчистване" на платното (37%) и неприличните жестове (32%).

    През 2006 г. анкета на Autonational Rescue определи най-лошите шофьори във Великобритания. На първо място в тази антикласация се подредиха младите водачи на възраст 16-24 години, на второ - автомобилистите над 70 години, а на трето - "пилотите" на баничарки.

  15. 15 Профил на easy_rider
    easy_rider
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Относно дизела при малки коли съм напълно съгласен ,че е безсмислен. Някога дори при по големите коли беше рядкост.
    А сега например Фолксваген предлага много добра алтернатива на метан ,която е по евтина от дизела и естествено по-екологична.
    Мощността беше 110 коня ако се не лъжа на Кади.

    Но това са временни решения докато чакаме електрическите задвижвания.

  16. 16 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3585 Неутрално

    До коментар [#14] от "easy_rider":

    Викаш, извън темата, пак да си поплюем по омразното БМВ. Само че, агресивността на шофьорите на дадена марка означава единствено и само това, че колата е хубава и позволява по-спортно и агресивно каране.
    Така че - сядай си, пак двойка.
    Опитай нещо друго.

    I 💜 Leka Borislavovna
  17. 17 Профил на easy_rider
    easy_rider
    Рейтинг: 8 Весело

    http://news.gocompare.com/2010/10/britain%E2%80%99s-angriest-drivers-revealed-0000011/
    Ето ти да видиш какви "хора" карат БМВ. И после ми разправяй че не са комплексари.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #