Американска компания лансира електрически роудстър

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Колкото "и други компании да се опитат да се наместят в апетитния сегмент", Тесла има зад гърба си нещо повече от ноу-хау - милионите на Тойота!

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  2. 2 Профил на lekia
    lekia
    Рейтинг: 620 Неутрално

    И кво като има ? Другите направо да се откажат и да оставят само Тесла така ли ? На мен тази ми се струва доста добра и е с интересни характеристики.

  3. 3 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    До коментар [#1] от "Кецалкоатъл":

    Спокойно, Тойота не е единствената с милиони. Ако този автомобил и съответно компания покажат добри качества и стабилност в развитието и те ще си намерят някой голям инвеститор.

  4. 4 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#3] от "conTXT":

    Стабилност в развитието?
    През по-голямата част от самостоятелното си съществуване Тесла е функционирала на загуба; затова и интересът на Тойота им дойде дюшеш... Въпросът е колко дълго могат да си позволят да губат всякакви мераклии за дребносерийно производство на електромобили, преди да почнат да печелят

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  5. 5 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 627 Неутрално

    В характеристиките на тая кола има ОГРОМНА ДОЗА преувеличение

  6. 6 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3585 Неутрално

    Чудя се защо електромобилите трябва да са спортни роудстери? Купувайки си електромобил човек едва ли го прави за да пили гуми например. Най-прякото приложение би трябвало да е в малки градски автомобили.

    I 💜 Leka Borislavovna
  7. 7 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1421 Неутрално

    Аз не разбрах, максималната скорост е 272 или 321км в час?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  8. 8 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#6] от "g_t":

    С "малки градски автомобили" при относително малки производствени тиражи и без развита моделна гама няма как да изкараш дълго - освен на субсидии, и то повече от предвижданите в разните законодателства...

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  9. 9 Профил на ndsbg
    ndsbg
    Рейтинг: 282 Неутрално

    ей такива коли трябва да мислят и всички останали "с едно зареждане на литиево-йонните батерии колата изминава 321 километра" а не повечето няма и 100км да минат и да ти искат 2342424323242 лв за тая електричка.

  10. 10 Профил на ebter
    ebter
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Хубав електромобил,....само където е много скъп!!!??? Но бъдещето, /ако го имаме при съществуването на тези войнолюбиви хазари???/ може би ...ще ги намали!!!???Като джи ес емите и компютрите, в началото бяха много скъпи ...но после паднаха цените им!!!??? БЪДЕЩЕТО Е В ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ И ...ЕЛЕКТРОМАГНИТНОТО ЗАДВИЖВАНЕ ПРЕЗ ...АТМОСФЕРАТА!!!!!!!!!!!!

  11. 11 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    До коментар [#4] от "Кецалкоатъл":

    От 99% сигурен източник, който лично се е срещал с шефа на Тесла през тази година в Барселона, имам инфо, че себестойността на колата е около 1/4 от нейната себестойност. Не ми се вярва да са на особена загуба. Освен това Тойота им дава пари за развойна дейност, а не ги купува, което не е едно и също. Пък и помощта май не беше някаква колосална сума.

  12. 12 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#9] от "ndsbg":

    Хаха, тия 321 километра всъщност са максималния теоретичен пробег, който не е тестван, а е смятан......

    Тествали сме подобна кола, но от малките градски. Няма да споменавам марка, да не стават излагации. При пробег от 150км "по книжка" във европейски град с не много натоварено движение изминахме точно 78км. При това говорим за заряд цяла нощ, есенен ден (15 градуса средно) и чисто нова батерия.

    Сега ти си направи извода как ще се държи същата тая кола в задръстване от тип София, зимно време и акумулатор на 2 години Аз мисля, че и 50 км ще са постижение

    Тези 150км по книжка са теоретични. И за да се приближиш до тях трябва да караш с оптималната скорост през цялото време, без спирачки, без баири и на топло време и чисто нова батерия. И пак е изключено да ги достигнеш.

    Така, че хич не вярвайте на глупостите които журналистите преписват от рекламните брошурки.

  13. 13 Профил на lbq26502948
    lbq26502948
    Рейтинг: 346 Неутрално

    Проблема с тези автомобили е не колко вдигат и колко км изминават с едно зареждане, а времето, необходимо за зареждане на батерията. Това е гболямо неудобство, тъй като автомобилът е напрактика неизползваем извън града. Като измислят технология за акумулиране на ел.енергия не в батерия, а по друг начин и зареждането да става за време, колкото е необходимо да се зарежда резервуар на бензинов двигател, тези коли ще станат масови.

  14. 14 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 845 Неутрално

    Тесла в момента правят батериите си от съединени батерии за лаптопи и постигат не лош резултата. При по сериозна инвестиция нещата ще стоят по друг начин.
    В Европа немците и французите работят сериозно по въпроса а и разстоянията в Европа са по-малки.
    Иначе в Щатите се подават роудстери защото клиентите се търсят в премиум сегмента - хора с много пари тъсещи определен имидж....ясно е че за сега неможе да се мисли за големи SUVта или лимузини на батерии...а и няма да качите калифорнийски гъзар в баничарка..нещата следват своя нормален ход...споко

  15. 15 Профил на Емо Ангелов
    Емо Ангелов
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    g_t не се чуди електромобили за градски условия се разработват - вчера тук имаше новина за фолксваген.
    Странно но факт - в класа роудстар има платежоспособно търсене (заможни зевзеци А това позволява на компаниите да експериментират на пределни усливия, каквито изисква един роудстар. Изобщо не става дума за масово производство, а за покриване на изследователските разходи.
    Най-хубавото на днешните електрички е, че изобщо ги има До масови, серийно производство има още време - въпрос на развитие и ... естествено, на цената на петрола.

  16. 16 Профил на badenbadenbaden
    badenbadenbaden
    Рейтинг: 233 Весело

    6то не го нарекат направо "инизио 321" - изминава 321км с 321км/4ас

  17. 17 Профил на Нико СУПЕР
    Нико
    Рейтинг: 740 Любопитно

    Niakoi_si, каква кола сте карали?

    http://www.youtube.com/watch?v=h9_fq8ZfaEM

    Тук може да видите как Mitsubishi i-MIEV катери 28 километра (1800м денивелация) на фарове с четвърт от заряда в батериите!

    Дават го 130км с едно зареждане и според мен ще ги измине.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #