За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Кецалкоатъл
Рейтинг: 740 НеутралноКолкото "и други компании да се опитат да се наместят в апетитния сегмент", Тесла има зад гърба си нещо повече от ноу-хау - милионите на Тойота!
"Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)lekia
Рейтинг: 620 НеутралноИ кво като има ? Другите направо да се откажат и да оставят само Тесла така ли ? На мен тази ми се струва доста добра и е с интересни характеристики.
conTXT
Рейтинг: 1014 НеутралноДо коментар [#1] от "Кецалкоатъл":
Спокойно, Тойота не е единствената с милиони. Ако този автомобил и съответно компания покажат добри качества и стабилност в развитието и те ще си намерят някой голям инвеститор.
Кецалкоатъл
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#3] от "conTXT":
"Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)Стабилност в развитието?
През по-голямата част от самостоятелното си съществуване Тесла е функционирала на загуба; затова и интересът на Тойота им дойде дюшеш... Въпросът е колко дълго могат да си позволят да губат всякакви мераклии за дребносерийно производство на електромобили, преди да почнат да печелят
niakoi_si
Рейтинг: 627 НеутралноВ характеристиките на тая кола има ОГРОМНА ДОЗА преувеличение
Zayo Cicin
Рейтинг: 3585 НеутралноЧудя се защо електромобилите трябва да са спортни роудстери? Купувайки си електромобил човек едва ли го прави за да пили гуми например. Най-прякото приложение би трябвало да е в малки градски автомобили.
I 💜 Leka BorislavovnaDarth Plagueis
Рейтинг: 1421 НеутралноАз не разбрах, максималната скорост е 272 или 321км в час?
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККецалкоатъл
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#6] от "g_t":
"Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)С "малки градски автомобили" при относително малки производствени тиражи и без развита моделна гама няма как да изкараш дълго - освен на субсидии, и то повече от предвижданите в разните законодателства...
ndsbg
Рейтинг: 282 Неутралноей такива коли трябва да мислят и всички останали "с едно зареждане на литиево-йонните батерии колата изминава 321 километра" а не повечето няма и 100км да минат и да ти искат 2342424323242 лв за тая електричка.
ebter
Рейтинг: 1416 НеутралноХубав електромобил,....само където е много скъп!!!??? Но бъдещето, /ако го имаме при съществуването на тези войнолюбиви хазари???/ може би ...ще ги намали!!!???Като джи ес емите и компютрите, в началото бяха много скъпи ...но после паднаха цените им!!!??? БЪДЕЩЕТО Е В ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ И ...ЕЛЕКТРОМАГНИТНОТО ЗАДВИЖВАНЕ ПРЕЗ ...АТМОСФЕРАТА!!!!!!!!!!!!
conTXT
Рейтинг: 1014 НеутралноДо коментар [#4] от "Кецалкоатъл":
От 99% сигурен източник, който лично се е срещал с шефа на Тесла през тази година в Барселона, имам инфо, че себестойността на колата е около 1/4 от нейната себестойност. Не ми се вярва да са на особена загуба. Освен това Тойота им дава пари за развойна дейност, а не ги купува, което не е едно и също. Пък и помощта май не беше някаква колосална сума.
niakoi_si
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#9] от "ndsbg":
При това говорим за заряд цяла нощ, есенен ден (15 градуса средно) и чисто нова батерия.


Аз мисля, че и 50 км ще са постижение 

Хаха, тия 321 километра всъщност са максималния теоретичен пробег, който не е тестван, а е смятан......
Тествали сме подобна кола, но от малките градски. Няма да споменавам марка, да не стават излагации. При пробег от 150км "по книжка" във европейски град с не много натоварено движение изминахме точно 78км.
Сега ти си направи извода как ще се държи същата тая кола в задръстване от тип София, зимно време и акумулатор на 2 години
Тези 150км по книжка са теоретични. И за да се приближиш до тях трябва да караш с оптималната скорост през цялото време, без спирачки, без баири и на топло време и чисто нова батерия. И пак е изключено да ги достигнеш.
Така, че хич не вярвайте на глупостите които журналистите преписват от рекламните брошурки.
lbq26502948
Рейтинг: 346 НеутралноПроблема с тези автомобили е не колко вдигат и колко км изминават с едно зареждане, а времето, необходимо за зареждане на батерията. Това е гболямо неудобство, тъй като автомобилът е напрактика неизползваем извън града. Като измислят технология за акумулиране на ел.енергия не в батерия, а по друг начин и зареждането да става за време, колкото е необходимо да се зарежда резервуар на бензинов двигател, тези коли ще станат масови.
Big_Villager
Рейтинг: 845 НеутралноТесла в момента правят батериите си от съединени батерии за лаптопи и постигат не лош резултата. При по сериозна инвестиция нещата ще стоят по друг начин.
В Европа немците и французите работят сериозно по въпроса а и разстоянията в Европа са по-малки.
Иначе в Щатите се подават роудстери защото клиентите се търсят в премиум сегмента - хора с много пари тъсещи определен имидж....ясно е че за сега неможе да се мисли за големи SUVта или лимузини на батерии...а и няма да качите калифорнийски гъзар в баничарка..нещата следват своя нормален ход...споко
Емо Ангелов
Рейтинг: 1416 Неутралноg_t не се чуди
електромобили за градски условия се разработват - вчера тук имаше новина за фолксваген.
А това позволява на компаниите да експериментират на пределни усливия, каквито изисква един роудстар. Изобщо не става дума за масово производство, а за покриване на изследователските разходи.
До масови, серийно производство има още време - въпрос на развитие и ... естествено, на цената на петрола.
Странно но факт - в класа роудстар има платежоспособно търсене (заможни зевзеци
Най-хубавото на днешните електрички е, че изобщо ги има
badenbadenbaden
Рейтинг: 233 Весело6то не го нарекат направо "инизио 321" - изминава 321км с 321км/4ас
Нико
Рейтинг: 740 ЛюбопитноNiakoi_si, каква кола сте карали?
http://www.youtube.com/watch?v=h9_fq8ZfaEM
Тук може да видите как Mitsubishi i-MIEV катери 28 километра (1800м денивелация) на фарове с четвърт от заряда в батериите!
Дават го 130км с едно зареждане и според мен ще ги измине.