Фотогалерия: Новата "Ланча Стратос"

www.NewStratos.com

Фотогалерия: Новата "Ланча Стратос"

Новата "Ланча Стратос" ще използва двигателя на "Ферари 430 Скудерия", но той ще е с мощност 540, а не 508 конски сили

  • Новата "Ланча Стратос" ще използва двигателя на "Ферари 430 Скудерия", но той ще е с мощност 540, а не 508 конски сили, съобщи сайтът eurocarblog.com. Осемцилиндровият V-образен осмак има максимален въртящ момент от 500 Нм
    Новата "Ланча Стратос" ще използва двигателя на "Ферари 430 Скудерия", но той ще е с мощност 540, а не 508 конски сили, съобщи сайтът eurocarblog.com.  Осемцилиндровият V-образен осмак има максимален въртящ момент от 500 Нм
  • Моторът осигурява ускорение от място до 100 км/ч за 3.3 секунди(4.0 за F430), а достигането до 200 км/ч става за 9.7 секунди. Максималната скорост е 274 км/ч
    Моторът осигурява ускорение от място до 100 км/ч за 3.3 секунди(4.0 за F430), а достигането до 200 км/ч става за 9.7 секунди. Максималната скорост е 274 км/ч
  • Както стана известно още през август, новата "Ланча Стратос" е създаден върху шасито на "Ферари" F430 Скудерия", но междуосието е намалено с 20 сантиметра, а общата дължина с 33 см
    Както стана известно още през август, новата "Ланча Стратос" е създаден върху шасито на "Ферари" F430 Скудерия", но междуосието е намалено с 20 сантиметра, а общата дължина с 33 см
  • Късото междуосие беше отличителната черта на "Ланча Стратос" от 70-те години (вдясно), което я правеше много маневрен рали автомобил
    Късото междуосие беше отличителната черта на "Ланча Стратос" от 70-те години (вдясно), което я правеше много маневрен рали автомобил
  • Купето на колата е направено от въглеродни влакна, което позволява теглото да бъде едва 1247 килограма (при 1420 кг на донора F430)
    Купето на колата е направено от въглеродни влакна, което позволява теглото да бъде едва 1247 килограма (при 1420 кг на донора F430)
  • Тежестта е почти перфектно разпределена, като на предния мост се падат 44% от нея, а на задния 56 на сто
    Тежестта е почти перфектно разпределена, като на предния мост се падат 44% от нея, а на задния 56 на сто
  • Автомобилът е дълъг 4.2 м, широк 1.98 м, висок 1.24 м и има междуосие 2.4 м. Колата разполага с два резервоара с общ обем 90 литра
    Автомобилът е дълъг 4.2 м, широк 1.98 м, висок 1.24 м и има междуосие 2.4 м. Колата разполага с два резервоара с общ обем 90 литра
  • Спирачките са на "Брембо" с карбонови дискове с размер 398 mm x 36 mm отпред и 350 mm x 34 mm отзад
    Спирачките са на "Брембо" с карбонови дискове с размер 398 mm x 36 mm отпред и 350 mm x 34 mm отзад
  • Преди по-малко от месец беше разкрита окончателната версия на автомобила
    Преди по-малко от месец беше разкрита окончателната версия на автомобила
  • Фаровете са биксесонови, разработка на "Хела"
    Фаровете са биксесонови, разработка на "Хела"
  • Стоповете са с LED светлини и се използват и от "Ферари 599"
    Стоповете са с LED светлини и се използват и от "Ферари 599"
  • Акумулаторът е литиево-йонен с карбонов корпус. Тежи едва 4.2 кг
    Акумулаторът е литиево-йонен с карбонов корпус. Тежи едва 4.2 кг
  • Гумите са "Дънлоп спорт макс" с рамер 265/30 19’’ отпред и 315/30 19’’ отзад
    Гумите са "Дънлоп спорт макс" с рамер 265/30 19’’ отпред и 315/30 19’’ отзад
  • Дизайнът е дело на "Пининфарина". Лошата новина е, че новата "Ланча Стратос" ще бъде произведена в лимитирана серия и ще струва седемцифрена сума в евро
    Дизайнът е дело на "Пининфарина". Лошата новина е, че новата "Ланча Стратос" ще бъде произведена в лимитирана серия и ще струва седемцифрена сума в евро
  • Екипът на "Пининфарина", работил по автомобила
    Екипът на "Пининфарина", работил по автомобила
  • В аеродинамичния тунел
    В аеродинамичния тунел
  • Фотогалерия: Новата "Ланча Стратос"
  • Първата "Ланча Стратос" се появява през 1972 година и се прави до 1974 година. От автомобила са произведени 492 бройки. "Стратос" е дълга 3.71 м и има междуосие от 2.18 м. Дизайнът на колата е дело на "Бертоне", а задвижването е поверено на V6 мотор с мощност 190 к.с. Състезателните версии на колата обаче имат мощност от 280 и дори 506 к.с.
    Първата "Ланча Стратос" се появява през 1972 година и се прави до 1974 година.
От автомобила са произведени 492 бройки. "Стратос" е дълга 3.71 м и има междуосие от 2.18 м. Дизайнът на колата е дело на "Бертоне", а задвижването е поверено на V6 мотор с мощност 190 к.с. Състезателните версии на колата обаче имат мощност от 280 и дори 506 к.с.
  • Фотогалерия: Новата "Ланча Стратос"
  • Фотогалерия: Новата "Ланча Стратос"
  • Фотогалерия: Новата "Ланча Стратос"
  • Фотогалерия: Новата "Ланча Стратос"