За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
wds23355772
Рейтинг: 868 РазстроеноВсичкото хубаво, но тази 7 цифрена сума ...
!
Д.Станев
Рейтинг: 925 НеутралноУникален автомобил! Това само потвърждава колко съвършена е била конструкцията на Стратос по онова време. Промените са само стилистични иначе клиновидната форма и общия изглед са същите. А с този двигател и това тегло е нещо невероятно - 3.3 за спринта от 0 до 100 и 9.7 до 200!!! Явно ще се пуска и къса серия за да могат да го вкарат в ГТ сериите в клас ГТ2. Не се съмнявам, че ще постигне успех.
Само ме е яд, че не го пускат сериен за по-масовия потребител, да речем с двулитров турбомотор, никак няма да е зле... та един ден да се надяваме, че можем да се качим на нещо такова...
Zayo Cicin
Рейтинг: 3685 НеутралноДо коментар [#1] от "Варненски":
I 💜 Leka BorislavovnaМного точен коментар. Взе ми думите от устата.
skruch
Рейтинг: 616 НеутралноОсемцилиндровият V-образен осмак има максимален въртящ момент от 500 Нм......... какво ли би било ако осемцилиндровия беше десетак....
Анастас
Рейтинг: 1443 НеутралноСтарата версия я имах едно време на matchbox количка, а май и с нея ще си остана
http://atphoto.bg_plamen_
Рейтинг: 803 НеутралноЛегендата е жива!
СЛАВА НА УКРАЙНА! СЛАВА НА ГЕРОИТЕ!niakoi_si
Рейтинг: 638 НеутралноКола легенда. Също като:
Ланча Делта Интеграле, Ауди Куатро, Пежо 205 Турбо, Рено 5 Турбо....
Ех великите коли на В ерата в рали спорта. Коли за луди мъжкари.
naturisten
Рейтинг: 581 ВеселоЕх, навремето много се котираше от Би-Бип дъвките...
Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!Александър
Рейтинг: 746 НеутралноУникален автомобил! Доказателство, че Ланча правят легендарни автомобили!!!
АЗconcept
Рейтинг: 975 НеутралноДо коментар [#2] от "Д.Станев":
напротив- нищо не доказва
в текста се посочва, че колата е с шасито на Ферари F430, също с двигател на F430 Scuderia. Приликата със Стратос от едно време е само външна и се дължи на дизайна на Пининфарина, които явно това са целяли.
Д.Станев
Рейтинг: 925 НеутралноДо коментар [#10] от "concept":
Напротив доказва. Това е спортен автомобил и аеродинамиката е от съществено значение. Външния вид не е само от носталгични съображения - този автомобил се готви да влезе в автомобилния спорт, а не да бъде с декоративни функции. А колко е бил съвършен оригиналът свидетелстват успехите.
BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
Рейтинг: 524 НеутралноТежък удар по реномето на прословутия ,,италиянски дизайн''. Това е може би най-грозният италиянски спортен автомобил произвеждан някога. Трябва човек да е тотално изперкал за да предпочете това недоразумение пред Ferrari-F430. При условие, че и цената му е няколко пъти по-висока.
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.Ivan
Рейтинг: 688 Неутралнотози автомобил ще струва 3 пъти цената си след 10 години
www.betdouble.combayern
Рейтинг: 122 Неутралнокато знам че е италианска не ми вдъхва доверие
Welthauptstadt Germaniaколи само немси и японски са истински
ANAGOR
Рейтинг: 746 НеутралноДо коментар [#12] от "Face the Truth":
Ми аз явно съм изперкал.
Уникална е колата.