"Махиндра" пусна евтино копие на "Джип Вранглер"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 740 Неутрално

    На мени ми бие не толкова на Джип, колкото на УАЗ-ка...

    Ако имах малко повече доверие в следпродажбената поддръжка на Махиндра на родна почва, бих си взел един такъв, впрочем!

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  2. 2 Профил на renegat
    renegat
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    ...то с оригинала оставаш без бъбреци след първият час, та с това направо си за реанимиране. само за кратки пътувания е - колкото да идеш за хляб от къщата горе до селската фурна долу...толко му е...

  3. 3 Профил на wornoxmaniak
    wornoxmaniak
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#1] от "Кецалкоатъл":

    Не знам, ама по селиата може и да ни връши работа, въпреки че на Бочо-Трактора трактора има повече екстри.

  4. 4 Профил на pich
    pich
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#1] от "Кецалкоатъл":

    ААбсолютно съм съгласен с теб за след продажбения сервиз.Иначе за тези пари си е супер за лов и риболов

  5. 5 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#2] от "renegat":
    До коментар [#3] от "wornoxmaniak":

    Дядо ми по майчина линия има у дома бордови траткор Т25А2 "сделано в СССР" - возил съм се на него порадъчно много... Действително - на асфалт или черен път всяка неравност ти прави чупки в кръста, обаче в разорана нива се носи като гондола, а и те издърпва откъде ли не извън пътя!

    В тоя смисъл - от Махиндрата не се очаква да бъда комфортна, а "бездорожник" - и предвид опита на фирмата, не бих я отрекъл априори!

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  6. 6 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 289 Весело

    Голяма новина, няма що - въпросното "копие" се произвежда от индийците от има-няма 25 години! Всъщност няма нищо общо с "Джип" освен фасона.
    Лично съм се возил в това чудо през 1996-7 година в Судан. Качеството и надеждността са отвратителни, но пък е много евтин, така че за определени цели си е съвсем подходящ.

    Culus capitem delit
  7. 7 Профил на smej
    smej
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Индия и Китай ще унищожат качествените масови коли, които сега се произвеждат. Хората от целия свят - и в богатия Запад, ще започнат да купуват по-евтините боклуци. Следват фалити на чудесните стари фирми и възход на такива мелези. Всъщност това се случва и със самите хора.

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  9. 9 Профил на renegat
    renegat
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    До коментар [#7] от "smej":

    ...световните ресурси не са неизчерпаеми Това ще фалира Китай. Процеса на задъхване вече е почнал, само дето си съсипаха природата...Няма да са първите. Обаче, но условията се променят барзо днес...

  10. 10 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#8] от "wornoxmaniak":

    К700!?
    С какво го храни твоя човек? Полски фиатчета и трабантчета ли?

    И той обаче няма такъв ход на пружините като на индиеца, предполагам...

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  11. 11 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#9] от "renegat":

    Изпускаш само един много важен факт - една голяма част от световните ресурси са средоточени в Китай. А и жълтата сган в момента е червива с кеш и изкупува мини и рафинерии като луда в третия свят (Африка и Азия основно). Партийната линия е да се сложи ръка на ресурсите. А развитите страни си галят оядените шкембета и гледат тъпо, неразбирайки, че тая работа, не е като оная работа.

    Не отиват на добре нещата.

  12. 12 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 289 Весело

    До коментар [#10] от "Кецалкоатъл":

    Тракторите въобще нямат пружини или ресьори, окачването е съвсем различно от автомобилното. Разчита се на гуми с голям размер и висок профил. Специално К700 има чупеща рама, като на челен товарач ("фадрома" по народному........

    Culus capitem delit
  13. 13 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 571 Весело

    Слаб им е мат'риала на азиатците/жУлязото/. Технологиите за яка стомана все още са доста по-на север...

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  14. 14 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#12] от "pag":

    Съгласих се по въпроса за окачването (или по-точно за липсата му) - ей го дядовият трактор веднъж не е сменял ябълковидните си болтове от перестройката насам

    Имаше впрочем един виц за времената отпреди 10-ти ноември, когато нашенец се оплаквал в писмо: "Тук е ужасно - едно пиле струва 10 лв.!"; след намесата на "компетентните органи" писмото звучало така: "Тук е прекрасно - един слон струва 10 лв.! Но нали цял слон не ми трябва - давам още 2 лв. и си купувам пиле!"

    Та и в случая се получава малко така - защо ми е цял трактор "втора ръка" за 7-8 бона? Давам още толкова и си купувам новеничка Махиндра Тар...
    Макар че, доколкото "и ловец, и рибар НЕ съм", ако ще е екзотика с прилични оф-роуд качества, може би по-скоро ще е запазено Субару Форестър

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  15. 15 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 264 Любопитно

    Добро начинание. Хората все още имат нужда от истински джипки. Такива, които ходят по поляните в балкана и по разните разкаляни подобия на път. Шосейните им събратя не могат да се справят там и да искат

  16. 16 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Кец, УАЗката е подарък за алкашите по Лендлийза, така че абсурдно е да говориш че майката била приличала на дъщеря си.
    То е обраното! Уазката си е обикновен Уилис, нещо което чак после го наричат Джип.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  17. 17 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#16] от "Десен":

    ОК, Не-ляв - почти цялото автомобилостроене на руснаците е "назаем", дори без да навлизаме в подробности...

    Мисълта ми като цяло беше, че и за такова возило ще се намерят мераклии

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  18. 18 Профил на kKk
    kKk
    Рейтинг: 958 Неутрално

    2005 Jeep Wrangler
    Kelley Blue Book Retail: $12,950 – $13,700
    Available Engines:
    147-hp, 2.4-liter I-4 (regular gas)
    190-hp, 4.0-liter I-6 (regular gas)
    Available Transmissions:
    4-speed automatic w/OD
    6-speed manual w/OD
    Few vehicles are more traditional in nature than the Wrangler, which is a descendant of the World War II Jeep. Few sport utility vehicles are more adept when off-road, but you pay a certain price for that prowess in noise and ride comfort.
    Като можеш да си вземеш оргинала на 4,5 години за подобни пари, защо трябва да се бориш с това копие. Чувал съм че качеството им е ужасно. За Джип има части да се заринеш и са за без пари. И дори и в БЪлгария можеш да си ги поръчаш без проблеми. Железни са не се трошат никога ... но точно за какво ти е такова чудо? Вози трърдо, шумно ... чудесни са за черни пътища и дерета ама къде такива пътища вече?

    And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?
  19. 19 Профил на о. Павел
    о. Павел
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Откъде накъде се нарича "Вранглер", след като на английски в думата Wrangler началното W не се произнася? Напишете тази дума в http://translate.google.bg/#en|ru|wrangler и чуйте как се произнася.
    .
    http://www.dveri.bg/content/view/12524/488/

    Прочетете:http://www.veren.org/product.php?b=3922
  20. 20 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#17] от "Кецалкоатъл":

    "Почти цялото"?!
    Какво ти е основанието да кажеш "почти"? Алкашите нямат двигател, нямат ск.кутия. Какво е това почти?

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  21. 21 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#20] от "Десен":

    "Почти" имат иновационен принос:

    ...За постоянното задвижване на двата моста на „Нива“ има следната легенда: В началото конструкторите искали да направят задвижването на предния мост да се включва само при нужда, но първите опитни образци пуснати на испитание бързо били върнати за доработка, защото стандартния „Жигулски“ мост не издържал на натоварването и се развалял. За това било решено постоянно да се разпределя въртящия момент между мостовете и така се получило намалено натоварване и на мостовете и на карданите. Счита се че подобна трансмисия е иновация на „ВАЗ“.

    Първите предложили аналогично решение са Англичаните, създавайки „Range Rover“. Впрочем използването на известни разработки на чуждестранни инжинери, помогнало на Толиатци да създадат първия в СССР наистина комфортен автомобил за извън пътя. Но в кацата с меда, типично по Руски добавили лъжица с катран. Необходимостта от използването на „Жигулската“ 4 степенна скоростна кутия, принудила конструкторите да променят карданния вал съединяващ разпределителната кутия със скоростната кутия. Този вал създава характерен шум и вибрации – фирмения знак на „Нива“. Така се появила и знаменитата шега „първи признак на конструиралия „Нива“ е глухота„.
    ...
    http://www.cphpvb.net/lada/5354-%D1%82%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0-%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%B0/

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  22. 22 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 123 Весело

    о. павел - виж как се произнася на сръбски - http://translate.google.bg/#en|sr|wrangler

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  23. 23 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 845 Неутрално

    По бих се доверил на Лада Нива..поне е нещо което подлежи на оправяне с тел, клещи и псувни

  24. 24 Профил на aimless
    aimless
    Рейтинг: 226 Неутрално

    Много ми е интересно: някой карал ли е Mahindra? Защото аз имам такава (макар и не същия модел) и не виждам връзка с коментарите?!
    По мое мнение най-високото съотношение цена/качество за този тип автомобили в България, а поддръжката ми засега е перфектна!

  25. 25 Профил на bayern
    bayern
    Рейтинг: 120 Неутрално

    тва ако ма качи до село веднага го зимам че уаза много гори

    Welthauptstadt Germania




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #