За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Кецалкоатъл
Рейтинг: 740 НеутралноНа мени ми бие не толкова на Джип, колкото на УАЗ-ка...
"Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)Ако имах малко повече доверие в следпродажбената поддръжка на Махиндра на родна почва, бих си взел един такъв, впрочем!
renegat
Рейтинг: 1191 Неутрално...то с оригинала оставаш без бъбреци след първият час, та с това направо си за реанимиране. само за кратки пътувания е - колкото да идеш за хляб от къщата горе до селската фурна долу...толко му е...
wornoxmaniak
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#1] от "Кецалкоатъл":
Не знам, ама по селиата може и да ни връши работа, въпреки че на Бочо-Трактора трактора има повече екстри.
pich
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#1] от "Кецалкоатъл":
ААбсолютно съм съгласен с теб за след продажбения сервиз.Иначе за тези пари си е супер за лов и риболов
Кецалкоатъл
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#2] от "renegat":
"Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)До коментар [#3] от "wornoxmaniak":
Дядо ми по майчина линия има у дома бордови траткор Т25А2 "сделано в СССР" - возил съм се на него порадъчно много... Действително - на асфалт или черен път всяка неравност ти прави чупки в кръста, обаче в разорана нива се носи като гондола, а и те издърпва откъде ли не извън пътя!
В тоя смисъл - от Махиндрата не се очаква да бъда комфортна, а "бездорожник" - и предвид опита на фирмата, не бих я отрекъл априори!
pag
Рейтинг: 289 ВеселоГоляма новина, няма що - въпросното "копие" се произвежда от индийците от има-няма 25 години! Всъщност няма нищо общо с "Джип" освен фасона.
Culus capitem delitЛично съм се возил в това чудо през 1996-7 година в Судан. Качеството и надеждността са отвратителни, но пък е много евтин, така че за определени цели си е съвсем подходящ.
smej
Рейтинг: 789 НеутралноИндия и Китай ще унищожат качествените масови коли, които сега се произвеждат. Хората от целия свят - и в богатия Запад, ще започнат да купуват по-евтините боклуци. Следват фалити на чудесните стари фирми и възход на такива мелези. Всъщност това се случва и със самите хора.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
renegat
Рейтинг: 1191 НеутралноДо коментар [#7] от "smej":
...световните ресурси не са неизчерпаеми Това ще фалира Китай. Процеса на задъхване вече е почнал, само дето си съсипаха природата...Няма да са първите. Обаче, но условията се променят барзо днес...
Кецалкоатъл
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#8] от "wornoxmaniak":
"Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)К700!?
С какво го храни твоя човек? Полски фиатчета и трабантчета ли?
И той обаче няма такъв ход на пружините като на индиеца, предполагам...
niakoi_si
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#9] от "renegat":
Изпускаш само един много важен факт - една голяма част от световните ресурси са средоточени в Китай. А и жълтата сган в момента е червива с кеш и изкупува мини и рафинерии като луда в третия свят (Африка и Азия основно). Партийната линия е да се сложи ръка на ресурсите. А развитите страни си галят оядените шкембета и гледат тъпо, неразбирайки, че тая работа, не е като оная работа.
Не отиват на добре нещата.
pag
Рейтинг: 289 ВеселоДо коментар [#10] от "Кецалкоатъл":
Culus capitem delitТракторите въобще нямат пружини или ресьори, окачването е съвсем различно от автомобилното. Разчита се на гуми с голям размер и висок профил. Специално К700 има чупеща рама, като на челен товарач ("фадрома" по народному........
naturisten
Рейтинг: 571 ВеселоСлаб им е мат'риала на азиатците/жУлязото/. Технологиите за яка стомана все още са доста по-на север...
Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!Кецалкоатъл
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#12] от "pag":
"Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)Съгласих се по въпроса за окачването (или по-точно за липсата му) - ей го дядовият трактор веднъж не е сменял ябълковидните си болтове от перестройката насам
Имаше впрочем един виц за времената отпреди 10-ти ноември, когато нашенец се оплаквал в писмо: "Тук е ужасно - едно пиле струва 10 лв.!"; след намесата на "компетентните органи" писмото звучало така: "Тук е прекрасно - един слон струва 10 лв.! Но нали цял слон не ми трябва - давам още 2 лв. и си купувам пиле!"
Та и в случая се получава малко така - защо ми е цял трактор "втора ръка" за 7-8 бона? Давам още толкова и си купувам новеничка Махиндра Тар...
Макар че, доколкото "и ловец, и рибар НЕ съм", ако ще е екзотика с прилични оф-роуд качества, може би по-скоро ще е запазено Субару Форестър
znayko84
Рейтинг: 264 ЛюбопитноДобро начинание. Хората все още имат нужда от истински джипки. Такива, които ходят по поляните в балкана и по разните разкаляни подобия на път. Шосейните им събратя не могат да се справят там и да искат
Десен
Рейтинг: 1416 НеутралноКец, УАЗката е подарък за алкашите по Лендлийза, така че абсурдно е да говориш че майката била приличала на дъщеря си.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.То е обраното! Уазката си е обикновен Уилис, нещо което чак после го наричат Джип.
Кецалкоатъл
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#16] от "Десен":
"Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)ОК, Не-ляв - почти цялото автомобилостроене на руснаците е "назаем", дори без да навлизаме в подробности...
Мисълта ми като цяло беше, че и за такова возило ще се намерят мераклии
kKk
Рейтинг: 958 Неутрално2005 Jeep Wrangler
And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?Kelley Blue Book Retail: $12,950 – $13,700
Available Engines:
147-hp, 2.4-liter I-4 (regular gas)
190-hp, 4.0-liter I-6 (regular gas)
Available Transmissions:
4-speed automatic w/OD
6-speed manual w/OD
Few vehicles are more traditional in nature than the Wrangler, which is a descendant of the World War II Jeep. Few sport utility vehicles are more adept when off-road, but you pay a certain price for that prowess in noise and ride comfort.
Като можеш да си вземеш оргинала на 4,5 години за подобни пари, защо трябва да се бориш с това копие. Чувал съм че качеството им е ужасно. За Джип има части да се заринеш и са за без пари. И дори и в БЪлгария можеш да си ги поръчаш без проблеми. Железни са не се трошат никога ... но точно за какво ти е такова чудо? Вози трърдо, шумно ... чудесни са за черни пътища и дерета ама къде такива пътища вече?
о. Павел
Рейтинг: 789 НеутралноОткъде накъде се нарича "Вранглер", след като на английски в думата Wrangler началното W не се произнася? Напишете тази дума в http://translate.google.bg/#en|ru|wrangler и чуйте как се произнася.
Прочетете:http://www.veren.org/product.php?b=3922.
http://www.dveri.bg/content/view/12524/488/
Десен
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#17] от "Кецалкоатъл":
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен."Почти цялото"?!
Какво ти е основанието да кажеш "почти"? Алкашите нямат двигател, нямат ск.кутия. Какво е това почти?
Кецалкоатъл
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#20] от "Десен":
%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%BB%D0%B0 %D0%B4%D0%B0-%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%B0/
"Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)"Почти" имат иновационен принос:
...За постоянното задвижване на двата моста на „Нива“ има следната легенда: В началото конструкторите искали да направят задвижването на предния мост да се включва само при нужда, но първите опитни образци пуснати на испитание бързо били върнати за доработка, защото стандартния „Жигулски“ мост не издържал на натоварването и се развалял. За това било решено постоянно да се разпределя въртящия момент между мостовете и така се получило намалено натоварване и на мостовете и на карданите. Счита се че подобна трансмисия е иновация на „ВАЗ“.
Първите предложили аналогично решение са Англичаните, създавайки „Range Rover“. Впрочем използването на известни разработки на чуждестранни инжинери, помогнало на Толиатци да създадат първия в СССР наистина комфортен автомобил за извън пътя. Но в кацата с меда, типично по Руски добавили лъжица с катран. Необходимостта от използването на „Жигулската“ 4 степенна скоростна кутия, принудила конструкторите да променят карданния вал съединяващ разпределителната кутия със скоростната кутия. Този вал създава характерен шум и вибрации – фирмения знак на „Нива“. Така се появила и знаменитата шега „първи признак на конструиралия „Нива“ е глухота„.
...
http://www.cphpvb.net/lada/5354-%D1%82%D0%B0%D0%B9
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 123 Веселоо. павел - виж как се произнася на сръбски - http://translate.google.bg/#en|sr|wrangler
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28Big_Villager
Рейтинг: 845 НеутралноПо бих се доверил на Лада Нива..поне е нещо което подлежи на оправяне с тел, клещи и псувни
aimless
Рейтинг: 226 НеутралноМного ми е интересно: някой карал ли е Mahindra? Защото аз имам такава (макар и не същия модел) и не виждам връзка с коментарите?!
По мое мнение най-високото съотношение цена/качество за този тип автомобили в България, а поддръжката ми засега е перфектна!
bayern
Рейтинг: 120 Неутралнотва ако ма качи до село веднага го зимам че уаза много гори
Welthauptstadt Germania