"Ланчия" прекопира три модели на "Крайслер" и направи нов "Ипсилон"

"Ланчия" прекопира три модели на "Крайслер" и направи нов "Ипсилон"

Италианският производител "Ланчия" ще представи куп новости на започващото след броени дни изложение в Женева. Три от моделите, вече са ни познати, тъй като са копия на коли на "Крайслер".
Както е известно "Фиат груп", част от който е и "Ланчия", е сред основните акционери в американската компания и между фирмите усилено се обменят модели. В Женева под италианската марка ще видим "Крайслер" 300, "Крайслер" 200 (седан и кабрио) и "Крайслер Вояджър".
Авторските разработки на "Ланчия" включват новата генерация на "Ипсилон" и фейслифт на "Делта".
Новата "Ланчия Тема"
"Крайслер" 300" се преражда като "Ланчия Тема" - най-големият и престижен модел на италианците. Седанът ще се появи на пазарите в Европа през октомври, като ще замени "Тезис".
"Ланчия Тема" е дълга 5.08 метра, широка 1.89 м., висока 1.5 м. и има междуосие 3.05 м. С тези си размери, колата е по-голяма от "Ягуар" XF и има сходни размери с "Фолксваген Фаетон".
При моторите изборът е само между шестцилиндрови представители, разработка на "Крайслер". Става въпрос за два дизела (3.0 литра 190 или 224 к.с.) и един бензин (3.6 литра, 292 к.с.).
Най-мощният мотор се комбинира с осемстепенна автоматична трансмисия. При дизелите автоматът е с пет предавки.
Най-мощният мотор в гамата ускорява "Тема" до 100 км/ч за 7.2 секунди и осигурява достигане на максимална скорост от 230 км/ч. Разходът на гориво е 8.2 л/100 км.
В интериора могат да поръчат седалка с тапицерия "Nappa" и отопление, дървени детайли по централната конзола, панелите на вратите и волана. Предлага се и цветно осветление със светодиоди.
Сред опциите са адаптивен круиз контрол, система предупреждаваща при опасност от сблъсък, сигнализация за кола в мъртвия ъгъл на огледалата, безключов достъп и т.н.
"Флавия" е обвита в мистерия
"Ланчия Флавия"
"Ланчия Флавия"
Вгледате ли се в "Ланчия Флавия" няма как да не забележете, че това е "Крайслер" 200. Към момента обаче няма никакви подробности за колата, като те ще бъдат обявени в Женева. "Флавия" ще се предлага и като кабриолет, което всъщност е "Крайслер" 200 кабрио.
"Гранд Вояджър" само сменя марката
"Ланчия Гранд Вояджър" дори не сменя името на своя донор. В Европа ванът ще се предлага с шестицилиндров бензинов двигател с работен обем 3.6 литра и мощност 283 к.с. и дизел с мощност 163 коня и максимален въртящ момент 360 Нм.
"Ипсилон" няма тайни
Далеч повече информация от "Ланчия" дават за третото поколение на "Ипсилон". Автомобилът е дълъг 3.84 метра, широк 1.67 м., висок 1.51 м., при междуосие от 2.39 метра.
При моторите изборът е два бензинови двигателя, един дизелов и един можещ да работи както на бензин, така и на пропан-бутан. Интересен сред тях у двуцилиндровият агрегат с работен обем 900 кубика, турбокомпресор и мощност 85 к.с.
"Ланчия Ипсилон"
"Ланчия Ипсилон"
Интересното е, че моторчето може да работи в два режима - "нормален", при който въртящият момент достига 145 Нм при 2000 об/мин и "еко" с пик от 100 Нм/2000 об/мин.
Вторият бензинов двигател е 1.2 литров (69 к.с.). Той има и версия, работеща на бензин и газ
Дизеловият мотор е 1.3 Multijet 95 к.с. и е с променлива геометрия на турбокомпресора.
Всички двигатели са оборудвани стандартно със системата на двигателя старт-стоп и индикатор за смяна на предавките.
Новата "Ланчия Ипсилон" ще се предлага в три нива на оборудване - "Сребро", "Злато" и "Платина". Изборът е между 17 цвята, като има и четири варианта от двуцветни комбинации.
Тапицериите са шест различни вида. Сред екстрите правят впечатления системата за автоматично паркиране, достъпът до интернет и панорамен стъклен покрив с площ от 0.64 квадратни метра. "Ипсилон" ще се предлага и с марката "Крайслер".
Лека промяна за "Делта"
Обновената "Ланчия Делта"
Обновената "Ланчия Делта"
Последната новост, свързана с "Ланчия" е лекият фейслифт на модела "Делта". Колата има различна радиаторна решетка и може да се поръча с нов 1.6-литров дизел с мощност 105 к.с.