За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
KOBOLD
Рейтинг: 1027 НеутралноАбе, като гледам тоз лек автомобил и си мисля как някое старо хипи от 60-те трябва май доста да се насаска за да му се привиди Фауве Були.....
When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.B52
Рейтинг: 1435 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "KOBOLD":
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Абе не знам за друго, ама междувременно следва отдавна да не е "хипи" за да може да се "бръкне" и да си позволи това возило.
За съжаление VW вече нямат много возила в сегмента който ги направи успе6ни преди 30-тина години - прости, лесни за поддържане, достъпни и наистина "народни" возила.
KOBOLD
Рейтинг: 1027 НеутралноДо коментар [#2] от "B52":
When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.Дабе, така си е - от хипитата произхождат много от сегашните министри и собств. / шефове на фирми... а тогавашните зубрачи и примерни консервативни младежи са се пенсионирали като мижитурки......
А Фауве след тоз Ню-Битъл шит.... сега и Ню-Булли са пуснали.
Въпрос: Какво става като вземеш един компресор и напопмиш едно Аудм ТТ ?
Отговор: Ню-Битъл
emil
Рейтинг: 1052 НеутралноЛипсва нещо много съществено за да е ванът на хипитата. Липсва задната част на кабината където се практикуваха идеите за свободна любов. Иначе това си е един малко по-ръбат автомобил тип катафалка. Такива модели вече наводниха американския пазар от първо поколение китайски емигранти. Фолксваген даже малко позакъсняха с този модел. След като благодарение на бездарната си нова "костенурка" напълно отстъпиха територия на миникупъра сега се опитват да отскубнат поне нещо от пазара на катафалките.
ИЗБОРИ С МАЖОРИТАРЕН ЕЛЕМЕНТ СА ЕДИНСТВЕНИЯТ ИЗХОД ОТ БАТАКА В КОЙТО НИ ВКАРА ПРОПОРЦИОНАЛНАТА СИСТЕМАemil
Рейтинг: 1052 НеутралноТрябва обаче да призная че тази количка изглежда най-симпатична измежду всички наизлезли коли катафалки (има една грозотия Сцион, която е по-квадратна и от кубчето на Рубик). Тази е поне сладурска и леко напомня Миникупъра което значи че вероятно там са се целили.
ИЗБОРИ С МАЖОРИТАРЕН ЕЛЕМЕНТ СА ЕДИНСТВЕНИЯТ ИЗХОД ОТ БАТАКА В КОЙТО НИ ВКАРА ПРОПОРЦИОНАЛНАТА СИСТЕМАwreck
Рейтинг: 624 Неутралноприликата с http://web420.com/blogs/wp-content/uploads/2010/11 /bus1.jpg
You should never underestimate the predictability of stupidity .е впечатляваща.
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 713 Неутрално"Die Hippie, Die"
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!http://en.wikipedia.org/wiki/Die_Hippie,_Die
Lemmy
Рейтинг: 829 НеутралноЕдна справка за електролюбите. Продажби на електрокари за последните два месеца.
Чеви Волт: януари - 321, февруари - 281. Общо 928. Тук има държавни поръчки, нали знаете.
Нисан Лийф: януари - 87, февруари - 67. Общо 173.
А за сравнение, пак Шевролет през февруари е продавал средно по 5955 нормални леки автомобила НА ДЕН.
Това е положението.
Ивайло Йосифов
Рейтинг: 873 НеутралноНе мога да разбера защо не пуснат отново стария оригинален вариант - има чар, да му бутнат мотора да бъде в крак с 21 век, но да запазят формата, обема и групата, към която е бил насочен. Старите бусчета или са добре потдържани и не се продават, или са в толкова лошо състояние, че не можеш да ги оправиш. Пък мисля, че са много удобни за морето - един ден ту един ден там.
http://5starhospitality.weebly.com/ръпончо
Рейтинг: 1560 ВеселоДо коментар [#6] от "wreck":
Много народ тук се е взел насериозно! :)Това е целта
БМЗ
Рейтинг: 756 НеутралноСега и хипита ако имаше...
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)А, и да бяха я посмалили тая емблема малко.
KOBOLD
Рейтинг: 1027 НеутралноДо коментар [#11] от "Bulgarische Motoren Werke":
When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.Идеята е да се хванат старци-паралии с носталгия по миналото...
Гледах репортаж за дедо и баба дето сума пара са дали за поддръжка и запазване на тогавашния Опел Дипломат в който на задната седалка са направили сина си..... и сега колата е култов обект.....
Ама тогава опелите са си били коли.....
sandman
Рейтинг: 538 Неутрално300км. с едно зареждане!Впечатляващо!Сег а да се молим за по-евтини батерии и оптимизирано време за зареждането им.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.До коментар [#9] от "Ивайло Йосифов":
Много правота има в съждението ти.
Луд Общественик
Рейтинг: 450 ВеселоGAY!
Подпис във форумаАла-бала с Президента
Рейтинг: 713 ЛюбопитноДо коментар [#13] от "sandman":
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Не разбрахте ли, че това никога няма да се лучи, защото държавата трябва да си събира акциза от някъде. Според мен, ако се премине на ел. мобили веднага ще се въведе "Въглероден данък" на ел. енергията и всички, дори хората без пари ще го плащат... Забравете за по-евтино придвижване от това с въглеводороди
sandman
Рейтинг: 538 НеутралноДо коментар [#15] от "spas27":
има няколко,но предполагам засега само ги изпробват и "напасват".Батериите като енергоносител,могат да покрият само малка част от нуждите на транспорта.А най-естествено е отново да сме прецакани.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Да обаче,най-вероятно бъдещето няма да принадлежи само на един вид енергоносители.Алтернатив
****
Този коментар беше изтрит в 13:11 на 04/03/2011 от неговия автор.
Dude
Рейтинг: 822 Неутралнокак така е дълъг 3.99? някаква грешка е според мен
може би 4.99
naturisten
Рейтинг: 521 ВеселоЕлектромобилите ще следват май подобна революция като при мобилните телефони. След 5-години, живот и здраве, ще си мерим пробезите и бързината на зареждане, вЕрвайте ми...
Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!B52
Рейтинг: 1435 НеутралноДо коментар [#18] от "Dude": как така е дълъг 3.99? някаква грешка е според мен може би 4.99
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Не е за съжаление. Направили са градски автомобил със сме6но малък багажник, вместо мултифункционално бусче.
kblxk
Рейтинг: 110 НеутралноДо коментар [#8] от "Lemmy":
Не бъди комунист приятелю! Като даваш информация не давай 1/2 истина така че да можеш да си я интерпретираш както на тебе ти харесва. Нали знаеш че сега повече от един, двама знаят английски и също не е нужно да ходя до библиотеката в АОНСУ за да намеря истински данни.
GM announced that it had sold 321 Chevy Volts. This is in addition to the 326 Volts sold in December, indicating 647 have so far reached customers. Nissan for its part only sold 87 Leafs , and only 19 in December for a total of 106 units sold, less than one sixth as many as Volts.
Demand for the Volt has been red hot, and sales figures would be much higher if GM wasn’t deliberately pacing themselves. “Right now we’re selling every one we can make,” GM spokesman Tom Wilkinson said, “so as shipments rise we expect sales to rise as well.”
Nissan has 20,000 people who placed $99 deposits for a Leaf, so they could have sold more as well but for the fact they are being exceptionally cautious.
GM has plans to continue building on the Volt’s momentum. In addition to new plans to build 25,000 Volts this year and up to 120,000 next year, the Volt team is highly focused on reducing costs. After all with demand at $41,000 it is certain more would be sold a a lower price point. GM CEO Dan Akerson has charged his team with taking at least $7500 in cost out of the car by its next generation. With the federal tax credit still in place that would put the car well below $30,000 and in the reach of a far greater amount of people.
hinin37
Рейтинг: 719 НеутралноАко ми подарят този автомобил,сигурно ще го взема....
Десен
Рейтинг: 1291 Неутрално1:1 със Тойота Сцион. Тия от фауве не може ли да си вземат едни свестни дизайнери най-накрая.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Какво общо има това със Тип2 буса на ФВ?
leon555
Рейтинг: 822 НеутралноОчевидно, интуитивното отхвърляне на всяко ново нещо е човешка черта. Но все ми се струва, че при българите това особено силно изразено. Ето сега, всички се изказват негативно за "електрокарите". Ако ви харесва бензинът да скача всеки път, когато някъде в арабския свят някой си нещо е направил, то тогава – ок. Все пак да не забравяме, че тази технология е още "в пелени". След 5 -10 години няма да е същото. Както и ще се промени въобще начинът на производство на електричество, за да не бъде толкова зависим от органичните горива.
"Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард ШaaИли пък реването срещу флуокомпактните крушки. Били вредни. Ами то и яденето, пиенето и сексът са вредни. Само помислете какви колосални количества електроенергия биха се "освободили" само от преминаването към такива крушки в световен мащаб. Ама на човека му дай само да ляля.
Lemmy
Рейтинг: 829 НеутралноДо коментар [#21] от "kblxk":
Батка, дал съм ти абсолютно коректни числа. Ама ти си недоволен. Ако обичаш говори ми в сегашно време - какво става с електрокарите тук и сега. Обонговите локуми за светлото бъдеще можеш да ги раздуваш вкъщи. Не че имам нещо против електричките, но не споделям телешкия възторг на цоциалистите. Когато електическите автомобили станат конкурентни по ЕСТЕСТВЕН, пазарен път, ще те информирам. Засега електрокари - само на голфкорса.
kblxk
Рейтинг: 110 НеутралноДо коментар [#25] от "Lemmy":
Цифрите ти са верни но не и обяснението. Продадени са малко, защото са доставени малко. Прочети това което съм ти поствал. Продукцията на Шеви Волт не е достигнала капацитета си. Има повече желаещи да си купят отколкото коли са произведени и доставени. Също и за Лийф
Не те знам къде живееш но тук в Калифорния бензина стана $4. Днес заредих за $55 един резервоар. Не ми е време да си сменям колата но ако сега бях на пазара определено щях да се замисля дали да не си взема Волт. Аз карам точно 40 мили на ден което значи че може би никога няма да ми се включи ДВГто. По елементарна сметка ще ми излиза около 5 до 7 пъти по-евтино. А и освен това е готина кола.
Повярвай ми имал съм своя дял от V8 но това беше когато бензина беше $1.25. Имал съм и няколко спортни коли една от които беше 300ZX Turbo. Не бих си купил Приус просто защото не ми допада, не че е лоша кола. Форд Фюжън Хибрид има подобен разход и ми харесва. Определено ако съм на маркета за нова кола ще го пробвам. Не разбирам защо мислиш че Ел Автомобилите особено тези като Волт с екстендет пробег на са добра алтернатива. Постинга ти е тенденциозен - опитваш се да покажеш че тези коли не се купуват а истината е че има над 20,000 депозита но просто не са произведени още. В Европа се карат дизели но в Америка не. Никой не иска да им диша саждите и да му трака колата като междуградски автобус. Миналата година за първи път Мерцедес успяха да сертифицират дизелов двигател в Калифорния. Много е скъп, един приятел си купи защото е маняк на дизели ... ами трака. Колкото и да е тих трака като трактор. В БГ може да върха но не и тук. Затова ел автомобилите са добра алтернатива. Бензина само ще се качва, дизелите не са за тука ... какво остава?
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 112 Неутралнодо коментар [#25] от kblxk
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28относно дизеловите ауто - на вкус и на цвет... . дизеловите ауто за мен са много по-приятни за каране - големия въртящ момент на ниски обороти, ненужността за форсиране и тн. значителна част от моите познати ги предпочитат за това, а не заради спестяването на еди колко си стотинки на км.
sandman
Рейтинг: 538 НеутралноДо коментар [#26] от "kblxk":
нда,все дизелови, в салона,признавам си имаш кучешки слух,направо ти завиждам.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Айде стига с тези сажди и тракане,21 век сме.Ако успееш да чуеш работата на двигателя ма Мерцедес/БМВ/Ауди//Тойота/Х
kblxk
Рейтинг: 110 Неутралноникой не отрича огромния въртящ момент на дизелите! Факт, с него не можеш да се бориш. Но че са доста мръсни също е факт. За първи път 2009г Мерцедес успя да сертифицира БлуТек в Калифорния и то с каталиратор с кравешка пикня. Също факт.
Застанете до най-евтината хонда като запали и до най-скъпия Мерцедес или Ауди дизел като запали и ще видите разликата.
На мене предишната ми кола беше Лексъс sc400, като отвориш капака докъто мотора раоти се чува само въздуха от вентилатора и цъкането на инджекторите. И това е вечер когато е абсолютно тихо. Дори лагерите на вентилатора си имат собствено резервоарче с малсо което е поставено така че да намалява шума. 4 литра V8 има достатъчно въртящ момент за да не ти се налага да караш с повече от 2500 оборота 90% от времето. Като сложиш и че дизела е по-скъп а и цената на колата е около 15% повече - амортизирай това върху 6, 7 години и ти излиза колкото да си караш бензинова кола. Това също е така с хибридите или поне беше така. Сега цената им падна и определено са конкурентни с бензина. А за Волт сметката (за експлоатация) е поне 6, 7 пъти по-евтин. Проблема е че е кола в клас $25-$27К а се продава за $40К. Разбира се след таксови отбивки от правителството става около $32К. Но те сега започват! Ако им качат бройките малко ще си амортизират парите по дизайна, Ако намалят малко батериите и го оптимизират ще паднат от $10К за сет от батерии на около $5К .. ами ето ви след 2, 3 години ще са конкурентни. Имайте предвид че Тесла са на пазара. Виждам по една две всяка седмица. Нисан ... и другите ще излезнат с подобни коли. Цената ще падне. Е няма да я има романтиката на Американския V8 но не се бъркайте - ускорението на ел мобила може да е страхотно. Сега малко ги скопяват зада пазят батериите но и за това има решение.
Дали ще са успешни ...само вреемето ще покаже но поне за САЩ дизела не е алтернатива а бензина стана $4 на галон и на хората им се повръща от това.
Не забравяите също че дизела е яко субсидиран в Европа. Ако това спре икономичеки няма да има разлика между бензин и дизел. По-високата цена на колата ще изяжда всички спестявания от икономичния цикъл на горене.
sandman
Рейтинг: 538 НеутралноДо коментар [#29] от "kblxk":
о кпд,като в същото време намалява драстично частиците/сажди/.Все си мисля,че някои компании са почти готови с алтернативи.Ще поживеем,ще видим.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Така или инак,времето на евтините фосилни горива отминава.Всички очакваме с нетърпение появата на алтернатива.Уреята впръсквана в катализатора на дизелите,колкото и да ти се вижда странна,е добър ход.Това позволява оптимизиране работата на двигателя по посока по- голям въртящ момент,респективно,повишен
Сашо
Рейтинг: 668 ЛюбопитноИнтересно, макар и почти изтъркано вече, и със силен калифорнийски привкус, е да се види филма "Кой утрепа електромобила?"
ic_Car
http://en.wikipedia.org/wiki/Who_Killed_the_Electr
Разбира се, оригиналният ФауВе бус е много по-красив, макар че това май зависи от възрастта на оценителя
kblxk
Рейтинг: 110 НеутралноДо коментар [#30] от "sandman":
Аз не съм против дизелите. Мискя че Хонда правят дизел с вторично изгаряне на саждите в катализатора и без урея. Мисля че САЩ и Европа са две крайности - само бензин или само дизел. Според мене всички пикапи и СУВ трябва да са дизели и всички леки коли бензинови.
Теоретично дизелов хибрид трябва да е най-ефективното нещо. Чудно защо почти никой не прави такова нещо.
sandman
Рейтинг: 538 НеутралноДо коментар [#32] от "kblxk":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Знам ли,може би защото малолитражния дизел не е толкова ефективен,сравнен с големите двигатели.
За справка,най- големите двигатели/корабните/харчат най-малко гориво на киловат/час.
kblxk
Рейтинг: 110 НеутралноДо коментар [#33] от "sandman":
Мазда правят сега един интересен бензинов двигател с компресия 16 нещо между дизел и бензин... много икономичен. ще има интересни неща да видим