Любимият бус на хипитата възкръсна като електромобил

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (34)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    Абе, като гледам тоз лек автомобил и си мисля как някое старо хипи от 60-те трябва май доста да се насаска за да му се привиди Фауве Були.....

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  2. 2 Профил на B52 СУПЕР
    B52
    Рейтинг: 1435 Любопитно

    До коментар [#1] от "KOBOLD":

    Абе не знам за друго, ама междувременно следва отдавна да не е "хипи" за да може да се "бръкне" и да си позволи това возило.

    За съжаление VW вече нямат много возила в сегмента който ги направи успе6ни преди 30-тина години - прости, лесни за поддържане, достъпни и наистина "народни" возила.

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  3. 3 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    До коментар [#2] от "B52":

    Дабе, така си е - от хипитата произхождат много от сегашните министри и собств. / шефове на фирми... а тогавашните зубрачи и примерни консервативни младежи са се пенсионирали като мижитурки......

    А Фауве след тоз Ню-Битъл шит.... сега и Ню-Булли са пуснали.

    Въпрос: Какво става като вземеш един компресор и напопмиш едно Аудм ТТ ?

    Отговор: Ню-Битъл

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  4. 4 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    Липсва нещо много съществено за да е ванът на хипитата. Липсва задната част на кабината където се практикуваха идеите за свободна любов. Иначе това си е един малко по-ръбат автомобил тип катафалка. Такива модели вече наводниха американския пазар от първо поколение китайски емигранти. Фолксваген даже малко позакъсняха с този модел. След като благодарение на бездарната си нова "костенурка" напълно отстъпиха територия на миникупъра сега се опитват да отскубнат поне нещо от пазара на катафалките.

    ИЗБОРИ С МАЖОРИТАРЕН ЕЛЕМЕНТ СА ЕДИНСТВЕНИЯТ ИЗХОД ОТ БАТАКА В КОЙТО НИ ВКАРА ПРОПОРЦИОНАЛНАТА СИСТЕМА
  5. 5 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    Трябва обаче да призная че тази количка изглежда най-симпатична измежду всички наизлезли коли катафалки (има една грозотия Сцион, която е по-квадратна и от кубчето на Рубик). Тази е поне сладурска и леко напомня Миникупъра което значи че вероятно там са се целили.

    ИЗБОРИ С МАЖОРИТАРЕН ЕЛЕМЕНТ СА ЕДИНСТВЕНИЯТ ИЗХОД ОТ БАТАКА В КОЙТО НИ ВКАРА ПРОПОРЦИОНАЛНАТА СИСТЕМА
  6. 6 Профил на wreck
    wreck
    Рейтинг: 624 Неутрално

    приликата с http://web420.com/blogs/wp-content/uploads/2010/11/bus1.jpg
    е впечатляваща.

    You should never underestimate the predictability of stupidity .
  7. 7 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 713 Неутрално

    "Die Hippie, Die"
    http://en.wikipedia.org/wiki/Die_Hippie,_Die

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  8. 8 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 829 Неутрално

    Една справка за електролюбите. Продажби на електрокари за последните два месеца.

    Чеви Волт: януари - 321, февруари - 281. Общо 928. Тук има държавни поръчки, нали знаете.

    Нисан Лийф: януари - 87, февруари - 67. Общо 173.

    А за сравнение, пак Шевролет през февруари е продавал средно по 5955 нормални леки автомобила НА ДЕН.

    Това е положението.

  9. 9 Профил на Ивайло Йосифов
    Ивайло Йосифов
    Рейтинг: 873 Неутрално

    Не мога да разбера защо не пуснат отново стария оригинален вариант - има чар, да му бутнат мотора да бъде в крак с 21 век, но да запазят формата, обема и групата, към която е бил насочен. Старите бусчета или са добре потдържани и не се продават, или са в толкова лошо състояние, че не можеш да ги оправиш. Пък мисля, че са много удобни за морето - един ден ту един ден там.

    http://5starhospitality.weebly.com/
  10. 10 Профил на ръпончо
    ръпончо
    Рейтинг: 1560 Весело

    До коментар [#6] от "wreck":

    Това е целта

    Много народ тук се е взел насериозно! :)
  11. 11 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 756 Неутрално

    Сега и хипита ако имаше...
    А, и да бяха я посмалили тая емблема малко.

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  12. 12 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    До коментар [#11] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Идеята е да се хванат старци-паралии с носталгия по миналото...

    Гледах репортаж за дедо и баба дето сума пара са дали за поддръжка и запазване на тогавашния Опел Дипломат в който на задната седалка са направили сина си..... и сега колата е култов обект.....

    Ама тогава опелите са си били коли.....

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  13. 13 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 538 Неутрално

    300км. с едно зареждане!Впечатляващо!Сега да се молим за по-евтини батерии и оптимизирано време за зареждането им.

    До коментар [#9] от "Ивайло Йосифов":

    Много правота има в съждението ти.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  14. 14 Профил на Луд Общественик СУПЕР
    Луд Общественик
    Рейтинг: 450 Весело

    GAY!

    Подпис във форума
  15. 15 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 713 Любопитно

    До коментар [#13] от "sandman":

    Не разбрахте ли, че това никога няма да се лучи, защото държавата трябва да си събира акциза от някъде. Според мен, ако се премине на ел. мобили веднага ще се въведе "Въглероден данък" на ел. енергията и всички, дори хората без пари ще го плащат... Забравете за по-евтино придвижване от това с въглеводороди

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  16. 16 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#15] от "spas27":

    Да обаче,най-вероятно бъдещето няма да принадлежи само на един вид енергоносители.Алтернатив има няколко,но предполагам засега само ги изпробват и "напасват".Батериите като енергоносител,могат да покрият само малка част от нуждите на транспорта.А най-естествено е отново да сме прецакани.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  17. 17
    ****

    Този коментар беше изтрит в 13:11 на 04/03/2011 от неговия автор.

  18. 18 Профил на Dude
    Dude
    Рейтинг: 822 Неутрално

    как така е дълъг 3.99? някаква грешка е според мен
    може би 4.99

  19. 19 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 521 Весело

    Електромобилите ще следват май подобна революция като при мобилните телефони. След 5-години, живот и здраве, ще си мерим пробезите и бързината на зареждане, вЕрвайте ми...

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  20. 20 Профил на B52 СУПЕР
    B52
    Рейтинг: 1435 Неутрално

    До коментар [#18] от "Dude": как така е дълъг 3.99? някаква грешка е според мен може би 4.99

    Не е за съжаление. Направили са градски автомобил със сме6но малък багажник, вместо мултифункционално бусче.

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  21. 21 Профил на kblxk
    kblxk
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#8] от "Lemmy":

    Не бъди комунист приятелю! Като даваш информация не давай 1/2 истина така че да можеш да си я интерпретираш както на тебе ти харесва. Нали знаеш че сега повече от един, двама знаят английски и също не е нужно да ходя до библиотеката в АОНСУ за да намеря истински данни.

    GM announced that it had sold 321 Chevy Volts. This is in addition to the 326 Volts sold in December, indicating 647 have so far reached customers. Nissan for its part only sold 87 Leafs , and only 19 in December for a total of 106 units sold, less than one sixth as many as Volts.
    Demand for the Volt has been red hot, and sales figures would be much higher if GM wasn’t deliberately pacing themselves. “Right now we’re selling every one we can make,” GM spokesman Tom Wilkinson said, “so as shipments rise we expect sales to rise as well.”
    Nissan has 20,000 people who placed $99 deposits for a Leaf, so they could have sold more as well but for the fact they are being exceptionally cautious.
    GM has plans to continue building on the Volt’s momentum. In addition to new plans to build 25,000 Volts this year and up to 120,000 next year, the Volt team is highly focused on reducing costs. After all with demand at $41,000 it is certain more would be sold a a lower price point. GM CEO Dan Akerson has charged his team with taking at least $7500 in cost out of the car by its next generation. With the federal tax credit still in place that would put the car well below $30,000 and in the reach of a far greater amount of people.

  22. 22 Профил на hinin37
    hinin37
    Рейтинг: 719 Неутрално

    Ако ми подарят този автомобил,сигурно ще го взема....

  23. 23 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    1:1 със Тойота Сцион. Тия от фауве не може ли да си вземат едни свестни дизайнери най-накрая.
    Какво общо има това със Тип2 буса на ФВ?

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  24. 24 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 822 Неутрално

    Очевидно, интуитивното отхвърляне на всяко ново нещо е човешка черта. Но все ми се струва, че при българите това особено силно изразено. Ето сега, всички се изказват негативно за "електрокарите". Ако ви харесва бензинът да скача всеки път, когато някъде в арабския свят някой си нещо е направил, то тогава – ок. Все пак да не забравяме, че тази технология е още "в пелени". След 5 -10 години няма да е същото. Както и ще се промени въобще начинът на производство на електричество, за да не бъде толкова зависим от органичните горива.
    Или пък реването срещу флуокомпактните крушки. Били вредни. Ами то и яденето, пиенето и сексът са вредни. Само помислете какви колосални количества електроенергия биха се "освободили" само от преминаването към такива крушки в световен мащаб. Ама на човека му дай само да ляля.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  25. 25 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 829 Неутрално

    До коментар [#21] от "kblxk":

    Батка, дал съм ти абсолютно коректни числа. Ама ти си недоволен. Ако обичаш говори ми в сегашно време - какво става с електрокарите тук и сега. Обонговите локуми за светлото бъдеще можеш да ги раздуваш вкъщи. Не че имам нещо против електричките, но не споделям телешкия възторг на цоциалистите. Когато електическите автомобили станат конкурентни по ЕСТЕСТВЕН, пазарен път, ще те информирам. Засега електрокари - само на голфкорса.

  26. 26 Профил на kblxk
    kblxk
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#25] от "Lemmy":

    Цифрите ти са верни но не и обяснението. Продадени са малко, защото са доставени малко. Прочети това което съм ти поствал. Продукцията на Шеви Волт не е достигнала капацитета си. Има повече желаещи да си купят отколкото коли са произведени и доставени. Също и за Лийф
    Не те знам къде живееш но тук в Калифорния бензина стана $4. Днес заредих за $55 един резервоар. Не ми е време да си сменям колата но ако сега бях на пазара определено щях да се замисля дали да не си взема Волт. Аз карам точно 40 мили на ден което значи че може би никога няма да ми се включи ДВГто. По елементарна сметка ще ми излиза около 5 до 7 пъти по-евтино. А и освен това е готина кола.
    Повярвай ми имал съм своя дял от V8 но това беше когато бензина беше $1.25. Имал съм и няколко спортни коли една от които беше 300ZX Turbo. Не бих си купил Приус просто защото не ми допада, не че е лоша кола. Форд Фюжън Хибрид има подобен разход и ми харесва. Определено ако съм на маркета за нова кола ще го пробвам. Не разбирам защо мислиш че Ел Автомобилите особено тези като Волт с екстендет пробег на са добра алтернатива. Постинга ти е тенденциозен - опитваш се да покажеш че тези коли не се купуват а истината е че има над 20,000 депозита но просто не са произведени още. В Европа се карат дизели но в Америка не. Никой не иска да им диша саждите и да му трака колата като междуградски автобус. Миналата година за първи път Мерцедес успяха да сертифицират дизелов двигател в Калифорния. Много е скъп, един приятел си купи защото е маняк на дизели ... ами трака. Колкото и да е тих трака като трактор. В БГ може да върха но не и тук. Затова ел автомобилите са добра алтернатива. Бензина само ще се качва, дизелите не са за тука ... какво остава?

  27. 27 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 112 Неутрално

    до коментар [#25] от kblxk

    относно дизеловите ауто - на вкус и на цвет... . дизеловите ауто за мен са много по-приятни за каране - големия въртящ момент на ниски обороти, ненужността за форсиране и тн. значителна част от моите познати ги предпочитат за това, а не заради спестяването на еди колко си стотинки на км.

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  28. 28 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#26] от "kblxk":

    Айде стига с тези сажди и тракане,21 век сме.Ако успееш да чуеш работата на двигателя ма Мерцедес/БМВ/Ауди//Тойота/Хнда,все дизелови, в салона,признавам си имаш кучешки слух,направо ти завиждам.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  29. 29 Профил на kblxk
    kblxk
    Рейтинг: 110 Неутрално

    никой не отрича огромния въртящ момент на дизелите! Факт, с него не можеш да се бориш. Но че са доста мръсни също е факт. За първи път 2009г Мерцедес успя да сертифицира БлуТек в Калифорния и то с каталиратор с кравешка пикня. Също факт.
    Застанете до най-евтината хонда като запали и до най-скъпия Мерцедес или Ауди дизел като запали и ще видите разликата.
    На мене предишната ми кола беше Лексъс sc400, като отвориш капака докъто мотора раоти се чува само въздуха от вентилатора и цъкането на инджекторите. И това е вечер когато е абсолютно тихо. Дори лагерите на вентилатора си имат собствено резервоарче с малсо което е поставено така че да намалява шума. 4 литра V8 има достатъчно въртящ момент за да не ти се налага да караш с повече от 2500 оборота 90% от времето. Като сложиш и че дизела е по-скъп а и цената на колата е около 15% повече - амортизирай това върху 6, 7 години и ти излиза колкото да си караш бензинова кола. Това също е така с хибридите или поне беше така. Сега цената им падна и определено са конкурентни с бензина. А за Волт сметката (за експлоатация) е поне 6, 7 пъти по-евтин. Проблема е че е кола в клас $25-$27К а се продава за $40К. Разбира се след таксови отбивки от правителството става около $32К. Но те сега започват! Ако им качат бройките малко ще си амортизират парите по дизайна, Ако намалят малко батериите и го оптимизират ще паднат от $10К за сет от батерии на около $5К .. ами ето ви след 2, 3 години ще са конкурентни. Имайте предвид че Тесла са на пазара. Виждам по една две всяка седмица. Нисан ... и другите ще излезнат с подобни коли. Цената ще падне. Е няма да я има романтиката на Американския V8 но не се бъркайте - ускорението на ел мобила може да е страхотно. Сега малко ги скопяват зада пазят батериите но и за това има решение.
    Дали ще са успешни ...само вреемето ще покаже но поне за САЩ дизела не е алтернатива а бензина стана $4 на галон и на хората им се повръща от това.
    Не забравяите също че дизела е яко субсидиран в Европа. Ако това спре икономичеки няма да има разлика между бензин и дизел. По-високата цена на колата ще изяжда всички спестявания от икономичния цикъл на горене.

  30. 30 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#29] от "kblxk":

    Така или инак,времето на евтините фосилни горива отминава.Всички очакваме с нетърпение появата на алтернатива.Уреята впръсквана в катализатора на дизелите,колкото и да ти се вижда странна,е добър ход.Това позволява оптимизиране работата на двигателя по посока по- голям въртящ момент,респективно,повишено кпд,като в същото време намалява драстично частиците/сажди/.Все си мисля,че някои компании са почти готови с алтернативи.Ще поживеем,ще видим.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  31. 31 Профил на Сашо
    Сашо
    Рейтинг: 668 Любопитно

    Интересно, макар и почти изтъркано вече, и със силен калифорнийски привкус, е да се види филма "Кой утрепа електромобила?"

    http://en.wikipedia.org/wiki/Who_Killed_the_Electric_Car

    Разбира се, оригиналният ФауВе бус е много по-красив, макар че това май зависи от възрастта на оценителя

  32. 32 Профил на kblxk
    kblxk
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#30] от "sandman":

    Аз не съм против дизелите. Мискя че Хонда правят дизел с вторично изгаряне на саждите в катализатора и без урея. Мисля че САЩ и Европа са две крайности - само бензин или само дизел. Според мене всички пикапи и СУВ трябва да са дизели и всички леки коли бензинови.
    Теоретично дизелов хибрид трябва да е най-ефективното нещо. Чудно защо почти никой не прави такова нещо.

  33. 33 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#32] от "kblxk":

    Знам ли,може би защото малолитражния дизел не е толкова ефективен,сравнен с големите двигатели.
    За справка,най- големите двигатели/корабните/харчат най-малко гориво на киловат/час.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  34. 34 Профил на kblxk
    kblxk
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#33] от "sandman":

    Мазда правят сега един интересен бензинов двигател с компресия 16 нещо между дизел и бензин... много икономичен. ще има интересни неща да видим





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #