За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
lekia
Рейтинг: 631 Веселоеми изглежда доста яко, остава и да го направят сега
Кецалкоатъл
Рейтинг: 753 НеутралноМного наточено, многообещаващо...
Това Blue 2 може да мине без подсмихвания само в обществата, дето брадите растат горди и необезпокоявани...
"Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)Обаче пустият им маркетингов отдел на корейците толкова ли не можа да измисли нещо по-оригинално за заглавие на тая концепция?
yield
Рейтинг: 860 Неутралноприлича ми на тостер за филийки или обратното беше
суматоха
Рейтинг: 237 Неутралнообещавам като си я купя, да зареждам само в лукоил
renegat
Рейтинг: 1212 НеутралноТОВА Е БЪДЕЩЕТО - И товече е тук! ВОДОРОДА ЩЕ ДВИЖИ ПРОГРЕСА НАПРЕД... Решили се проблема с неговото съхранение и безопасност нещата ще вземат друг обрат, а петрола ще се доизползва за химията, но никога вече за гориво.
renegat
Рейтинг: 1212 Неутрално...иначе...??? Кат гледам нема го багажнико за цапарагите...
Окото
Рейтинг: 1441 ЛюбопитноДърпат яко корейците. Вървят по пътя на Япония. Пък гледам Гриша Ганчев е започнал едни китайски коли да внася /или ги сглобява в Ловеч - не съм сигурен/, интересно докъде ще я докарат.
Част от диаметъра на кръга "Капитал"Rael
Рейтинг: 975 НеутралноАко имаше и повече технически подробности...
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 1064 НеутралноНаистина прилича на сайлонски кораб, но този цитат ме убеди, че наистина е такъв:
"реагиращ на допир прозрачен ОРГАНИЧЕН светодиоден монитор"
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#5] от "renegat":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.На ся минах край един дилър на хюндай, и туй на снимката не беше изложено до i30, нямаше и картонче със снимка "очаквайте скоро" и цена отдолу. Та май така нареченото бъдеще не е тука все още...
renegat
Рейтинг: 1212 НеутралноДо коментар [#10] от "DareDebil":
ТОКА ТРУДНО СЕ ЗАДЪРЖА В КАКВИТО И АКУМУЛАТОРИ ДА ГО ДЪРЖИМ - МНОГО Е ПЪРГАВ, ИНАК ГО БИВА ЗА ВСИчКО.
renegat
Рейтинг: 1212 Неутрално...зареждането за минути с електричество е невъзможна работа...Или трябва да караме чужди коли както преди са се сменяли конете на спирките за да почиват или горивото трябва да е друго, което не изключва електрозадвижването...
renegat
Рейтинг: 1212 НеутралноКОЛИТЕ С БАТЕРИИ ИМАТ СВОЕТО МЯСТО, НО САМО В ГОЛЕМИТЕ ГРАДОВЕ И МАРШРУТНИТЕ ПРЕВОЗИ - НИКЪДЕ ДРУГАДЕ.
gvalchanov
Рейтинг: 746 НеутралноСамо крила му липсват .Ако му ги вградят магистралите стават излишни.Майтап ве Уили.
noshorn
Рейтинг: 803 НеутралноДо коментар [#11] от "renegat":
a_na_bydeshteto.html
nology/article/1477
До коментар [#12] от "renegat":
До коментар [#13] от "renegat":
В статията пише за водородни горивни клетки като източник на енергията, а не акумулатор.
http://www.computers.bg/gorivnata_kletka__energiqt
Сериозния проблем е "високата цена за производство и трудностите, свързани със съхранението" на водорода в автомобила. Всъщност ето една интересна статия и по този въпрос:
http://www.ecomedia.bg/doctor-eco/science-and-tech
sandman
Рейтинг: 600 НеутралноДо коментар [#15] от "PopEye":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.И според мен в технологията има бъдеще.Още повече,че има опити за получаване на водород от...бактерии подобни на водорасли.Нуждаят се единствено от светлина.В не много далечно бъдеще ще бъдем свидетели на няколко енергоносители.Единия със сигурност е горивните клетки.
dante_18
Рейтинг: 294 НеутралноТова вече е стахотно!.
If you are going through hell... Keep going!не е като скапаните хибриди!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноЧе има бъдеще, има, по-скоро потенциал, но да се обявява че бъдещето видите ли пристигнало и работата е ясна, само защото хюндай пуснали някакъв концептуален хечбек е, меко казано, изсилване. Че тока трудно се задържал в батерии и бягал няма да го коментирам, но да споменем че за 4 кг водород е необходим резервоар колкото за 80 литра бензин. А преобразуването ток-водород-ток колко му беше теоретичния максимум? 50%? И колко е реалната ефективност с днешните технологии?
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.lone wolf
Рейтинг: 810 ВеселоДо коментар [#3] от "yield":
Да разлая троловете!!Повече прилича на забит боздуган (булава) в дупето на износителите на петрол и газ.
Arthur Dent
Рейтинг: 115 ВеселоОК, това ОЧЕВАДНО е Peugeot 508. Не само отпред е същото, но и задницата е 1:1. pt/#4016713
.html
http://www.autoblog.com/photos/hyundai-blue2-conce
Ето и Пежо-то
http://carsnotice.blogspot.com/2010/10/peugeot-508
Не разбирам само защо са му сложили емблема на Aston Martin
DS
Рейтинг: 803 Неутрално"Хюндай Блуту" (Blue 2)-ножчета на Gillette 2-ро поколение
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"B52
Рейтинг: 1605 НеутралноДо коментар [#5] от "renegat": Решили се проблема с неговото съхранение и безопасност нещата ще вземат друг обрат.
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Безспорно е така; но понеже тези проблеми (вкл. производството му) не са решени - водородните коли си остават фантастика.
s_pantchev
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#16] от "sandman":
Технологията не само че има бъдеще, има голямо бъдеще - на мен ми е много интересна и ще се хвана да прочета повече.Доста скъпи са за момента обаче горивните клетки