Доставките на електрическото "Волво С30" започват през втората половина на годината

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Deepdish
    Deepdish
    Рейтинг: 1360 Весело

    Успех на Шведите в борбата с конвенционалните автомобили. Победата е сигурна, само дано е по-скоро! Браво!!!

  2. 2 Профил на dudo
    dudo
    Рейтинг: 1416 Весело

    С30 много ме кефи. Яко Волво!

    Дудо ви обича!
  3. 3 Профил на Zhelyazkov
    Zhelyazkov
    Рейтинг: 789 Разстроено

    Бавно, но сигурно електромобилите се превръщат в реалност, жалко че в България няма никакви облекчения, които да ускорят този процес.

    Цената на тока се определя от ДЪРЖАВАТА!!!
  4. 4 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 627 Неутрално

    "Пробните шофирания показват, че С30 не се плаши от ниски температура и те не се отразяват негативно на запаса от ход."

    А един мармот увува шоколад

    Е освен ако не са измислили някаква нова физикохимия

    Другия вариант е докато не са кара автомобила, седи включен в контакта и се топли.... Ама тогава консумацията на "гориво" ще е друга....

    Просто трябва нов вид батерии. Литиевите пройзводни не деянат на ниски температури. Отделно, че запасите от Литии не са никак големи на нашата планетка.

  5. 5 Профил на mort
    mort
    Рейтинг: 233 Любопитно

    Интересно защо е със същите показатели като миниатюрните пежа, които пуснаха в София преди няколко дена!

    "Акумулаторите на колата са литиево-йонни и осигуряват автономност от 150 километра. С напълно заредени батерии максималната скорост е 130 км/ч, а ускорението до 100 км/ч става за 12 секунди"

  6. 6 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 1023 Неутрално

    "Отделно, че запасите от Литии не са никак големи на нашата планетка. "

    Икономически добиваеми запаси за литий има за поне 200 милиона електромобила, като този С30. Само в боливия има над 5 милиона тона добиваем литий. Докато ги построим ще се измисли нова батерия.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  7. 7 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 1023 Неутрално

    До коментар [#4] от "niakoi_si":

    "Worldwide reserves of lithium are estimated to be 23 million tonnes.[64] Using the battery efficiency figure of 400 g of lithium per kWh,[65] this gives a total maximum lithium battery capacity of 52 billion kWh which, assuming it is used exclusively for car batteries, is enough for approximately 2 billion cars with a 24 kWh battery (like a Nissan Leaf [66])."

    И като имаме в предвид, че тези 2 милиарда автомобила са рециклируеми, т.е. няма да секне изведънж добива на литий - това не е въглище да се разрушава след употреба. Атомите остават.А а най-вероятно с тази руда ще можем да имаме едновременно около 500 милиона електромобила (така на око занижена оценка)

    Проблемът с награяването на литиевите батерии не е нов и се бори от десетилетия. Нищо чудно да са измислилил някакво пасивно охлаждане на батериите, или по-добра подредба на клетките или и двете.


    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  8. 8 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 842 Неутрално

    <<"Волво С30 електрик" се задвижва от четири електромотора (по един във всяко колело), но задвижването не е 4Х4. Тягата от тях се прехвърля само към предния мост.>>

    Това не можах да го схвана.

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  9. 9 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 571 Весело

    До коментар [#4] от "niakoi_si":

    "никойІси", то само с мозъчни напъни не става, трябва и акъл...

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  10. 10 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#8] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Не се и опитвай, това са свободните съчинения на автора.
    Според самите Волво: The electric motor is housed under the bonnet, just like the engine in a conventional car.

    http://www.volvocars.com/intl/all-cars/volvo-c30/tools/pages/c30_news.aspx?itemid=228

  11. 11 Профил на Dude
    Dude
    Рейтинг: 902 Неутрално

    това вече е друго нещо, не малките грозни въшки

    сега остава да измислят някакъв вариатн за бензинов двигател 100-120 коня плюс 50-100 коня електически, за да може да се усети кеф от шофирането

  12. 12 Профил на Тъпата майна СУПЕР
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1409 Весело

    До коментар [#11] от "Dude":

    Даа, много революционно го измисли! Определено ще е свеж полъх при хибридите.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  13. 13 Профил на Виктор Флоров
    Виктор Флоров
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    Къде са българските мислители!!
    Ако сега стъпим на този пазар и само възвърнем и осъвременим старите елпроми гниещи и разпадащи се ..и Гриша Ганчев не прави китайски джипове а някой го "прогледне"..то..

    Ех къде сте.!!!
    След 10 г. ще се тюхкаме целокупно.Как не се усетихме..
    или Ех сега да съм на 20..години..хаахахаа
    Не ставаме за нищо -само да дрънкаме ни дай!

  14. 14 Профил на Виктор Флоров
    Виктор Флоров
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    "Волво С30 електрик" се задвижва от четири електромотора (по един във всяко колело), но задвижването не е 4Х4. Тягата от тях се прехвърля само към предния мост."
    от това по-голяма тъпотия не бях чул.хахах
    къде е истината?

  15. 15 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#11] от "Dude":

    "сега остава да измислят някакъв вариатн за бензинов двигател 100-120 коня плюс 50-100 коня електически, за да може да се усети кеф от шофирането"

    Колко му е: Lexus CT200h - 99 PS двигател + 82 PS електромотор.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #