За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Deepdish
Рейтинг: 1360 ВеселоУспех на Шведите в борбата с конвенционалните автомобили. Победата е сигурна, само дано е по-скоро! Браво!!!
dudo
Рейтинг: 1416 ВеселоС30 много ме кефи. Яко Волво!
Дудо ви обича!Zhelyazkov
Рейтинг: 789 РазстроеноБавно, но сигурно електромобилите се превръщат в реалност, жалко че в България няма никакви облекчения, които да ускорят този процес.
Цената на тока се определя от ДЪРЖАВАТА!!!niakoi_si
Рейтинг: 627 Неутрално"Пробните шофирания показват, че С30 не се плаши от ниски температура и те не се отразяват негативно на запаса от ход."
А един мармот увува шоколад
Е освен ако не са измислили някаква нова физикохимия
Другия вариант е докато не са кара автомобила, седи включен в контакта и се топли.... Ама тогава консумацията на "гориво" ще е друга....
Просто трябва нов вид батерии. Литиевите пройзводни не деянат на ниски температури. Отделно, че запасите от Литии не са никак големи на нашата планетка.
mort
Рейтинг: 233 ЛюбопитноИнтересно защо е със същите показатели като миниатюрните пежа, които пуснаха в София преди няколко дена!
"Акумулаторите на колата са литиево-йонни и осигуряват автономност от 150 километра. С напълно заредени батерии максималната скорост е 130 км/ч, а ускорението до 100 км/ч става за 12 секунди"
Distributed
Рейтинг: 1023 Неутрално"Отделно, че запасите от Литии не са никак големи на нашата планетка. "
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/Икономически добиваеми запаси за литий има за поне 200 милиона електромобила, като този С30. Само в боливия има над 5 милиона тона добиваем литий. Докато ги построим ще се измисли нова батерия.
Distributed
Рейтинг: 1023 НеутралноДо коментар [#4] от "niakoi_si":
Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/"Worldwide reserves of lithium are estimated to be 23 million tonnes.[64] Using the battery efficiency figure of 400 g of lithium per kWh,[65] this gives a total maximum lithium battery capacity of 52 billion kWh which, assuming it is used exclusively for car batteries, is enough for approximately 2 billion cars with a 24 kWh battery (like a Nissan Leaf [66])."
И като имаме в предвид, че тези 2 милиарда автомобила са рециклируеми, т.е. няма да секне изведънж добива на литий - това не е въглище да се разрушава след употреба. Атомите остават.А а най-вероятно с тази руда ще можем да имаме едновременно около 500 милиона електромобила (така на око занижена оценка)
Проблемът с награяването на литиевите батерии не е нов и се бори от десетилетия. Нищо чудно да са измислилил някакво пасивно охлаждане на батериите, или по-добра подредба на клетките или и двете.
БМЗ
Рейтинг: 842 Неутрално<<"Волво С30 електрик" се задвижва от четири електромотора (по един във всяко колело), но задвижването не е 4Х4. Тягата от тях се прехвърля само към предния мост.>>
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)Това не можах да го схвана.
naturisten
Рейтинг: 571 ВеселоДо коментар [#4] от "niakoi_si":
Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!"никойІси", то само с мозъчни напъни не става, трябва и акъл...
DFGeneer
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#8] от "Bulgarische Motoren Werke":
ools/pages/c30_news.aspx?itemid=228
Не се и опитвай, това са свободните съчинения на автора.
Според самите Волво: The electric motor is housed under the bonnet, just like the engine in a conventional car.
http://www.volvocars.com/intl/all-cars/volvo-c30/t
Dude
Рейтинг: 902 Неутралнотова вече е друго нещо, не малките грозни въшки
сега остава да измислят някакъв вариатн за бензинов двигател 100-120 коня плюс 50-100 коня електически, за да може да се усети кеф от шофирането
Тъпата майна
Рейтинг: 1409 ВеселоДо коментар [#11] от "Dude":
Това мнение е дело на една тъпа майнаДаа, много революционно го измисли! Определено ще е свеж полъх при хибридите.
Виктор Флоров
Рейтинг: 1322 НеутралноКъде са българските мислители!!
Ако сега стъпим на този пазар и само възвърнем и осъвременим старите елпроми гниещи и разпадащи се ..и Гриша Ганчев не прави китайски джипове а някой го "прогледне"..то..
Ех къде сте.!!!
След 10 г. ще се тюхкаме целокупно.Как не се усетихме..
или Ех сега да съм на 20..години..хаахахаа
Не ставаме за нищо -само да дрънкаме ни дай!
Виктор Флоров
Рейтинг: 1322 Неутрално"Волво С30 електрик" се задвижва от четири електромотора (по един във всяко колело), но задвижването не е 4Х4. Тягата от тях се прехвърля само към предния мост."
от това по-голяма тъпотия не бях чул.хахах
къде е истината?
DFGeneer
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#11] от "Dude":
"сега остава да измислят някакъв вариатн за бензинов двигател 100-120 коня плюс 50-100 коня електически, за да може да се усети кеф от шофирането"
Колко му е: Lexus CT200h - 99 PS двигател + 82 PS електромотор.