За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
442
Рейтинг: 554 НеутралноЖелая успех на всички автомобилостроители. Дано по скоро направят пробив в областта на електрическите автомобили, такъв, че да надминат във всяко едно отношение днешните.
Bullet
Рейтинг: 344 ЛюбопитноТова ли е новото... ми то съ6тото кът старото?
Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.И за кво са му изтипосали, тоя бензинов мотор отпред, само не моа разбера?
Рубиконан от Балъкимерия
Рейтинг: 1391 Неутрално"Шевролет Спарк" със 114 "електрически коня", въртящият момент на които започва, образно казано, "от нула" обороти? Това звучи като светофарна резачка
кинти
Рейтинг: 1170 Неутрално114 к.с електрика на Спарк ?! Nice
http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8naturisten
Рейтинг: 561 ВеселоДо коментар [#1] от "442":
Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!За щастие - духът вече е изпуснат от бутилката.
"Който превари - той ще натовари!"
кинти
Рейтинг: 1170 Неутралноhttp://www.youtube.com/watch?&v=fkij3yZuMmo
ugi
Рейтинг: 775 НеутралноДо коментар [#2] от "Bullet":
Най-вероятно, за да зарежда батериите. Поне в началото ще бъдат така - докато не измислят някакви батерии, които имат достатъчно голям пробег.
Tuco
Рейтинг: 413 ВеселоВсичко опира до читави батерии, там трябва да се открие нещо с доста голям капацитет, за да се получи желаният ефект - естествено не да са около тон-тон и половина...
Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The Ratkeipax
Рейтинг: 775 НеутралноКолко е преходът с едно зареждане?
Време на максимално и мимимално зареждане?
shumkar
Рейтинг: 348 НеутралноОт 2-3 години упорито се говори за електромобили, но май единственият комерсиализиран чист такъв е американския роудстар на "Тесла". Европа бълва всякакви концептуални елекрически глупости като поршета или супе БМВ с електрическа тяга - нещо което никога няма да се продава. Нишата на електромобила е в малкия градски, т.е. точно този модел на Шевролет. И много скоро ще констатираме, че европейските гиганти отново са закъснели - Мрецедес и БМВ бълват всякакви модели с по 400 к.с., във Франция догонват Пасат, а ще стане така, че парижанките ще се прехласнат от един малък електромобил, с който да се придвижват в големия град.
Макар че всичко зависи от фискалната политика на отделните държави в ЕС, и цените на горивата.
sasho1914
Рейтинг: 395 НеутралноДо коментар [#10] от "shumkar":
БМВ точно пускат "и3" 2013та година серийно, тва е малка кола с огромен процент части от карбон. Наскоро завършиха нов завод специално за карбоновите части. Много сериозно го дават в тая насока, спортните електрички са на заден план за момента.
Tuco
Рейтинг: 413 Любопитно[quote#10:"shumkar"]От 2-3 години упорито се говори за електромобили, но май единственият комерсиализиран чист такъв е американския роудстар на "Тесла". [/quote]
Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The RatАко направят поне малко като самият Тесла, наистина евала...
Но тук идва и друго като питане. Ще направим такива електромобили, а как ще осигурим необходимата енергия, заместваща еквивалента на Петрола???
Поне засега и аз не знам как. Празни приказки от рода на атомна енергия-не вървят. Щото е недостатъчна а и горивото им изчезва по съвсем логични перспективи.
Tuco
Рейтинг: 413 ЛюбопитноВеличието на самият Тесла според мен се крие в това, че е успял по някакъв начин за"прихване" различини потенциали и по този начин да осигури "безплатна" енергия. Но самото изпълнение остава загадка.
Tuco Benedicto Pacifico Juan Maria Ramirez A.K.A: The RatBullet
Рейтинг: 344 НеутралноДо коментар [#7] от "ugi":
Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.Ами да напишат че е някакъв хибрид, кво са лигавят с това електрическа версия, при положение, че не е.
Teodor Bochev
Рейтинг: 8 НеутралноНови електродвигатели - www.valiadis.bg