Мотоциклетите MV Agusta стъпиха на българския пазар

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на alter_ego
    alter_ego
    Рейтинг: 785 Весело

    Просто рекрасни...

  2. 2 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 740 Любопитно

    И това не е за изхвърляне, само 1200 cc:

    http://www.ridergroups.com/wp-content/uploads/2012/03/2012-Honda-Crosstourer_red.jpg

    TAKE THE RED PILL!
  3. 3 Профил на alter_ego
    alter_ego
    Рейтинг: 785 Весело

    Във всяка една италианска машина, била то мотоциклет или автомобил, има нещо което в останалите липсва. Като ги погледнеш и окото ти се изпълва с красота...

  4. 4 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    200 к.с. мотор, който развива 300 км./ч.?

    Трябва да въведат задължителна застраховка "пешеходец"...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  5. 5 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3411 Неутрално

    Преди години представителството на МВ Агуста за БЪлгария се държеше от Дару Кар (вносителя на БМВ по това време). Така че, Дневник, информацията ви не е точна.

    I 💜 Leka Borislavovna
  6. 6 Профил на петър палчев
    петър палчев
    Рейтинг: 785 Неутрално

    С такъв мотор все едно ,че се намираш в РАЯ.

  7. 7 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    И с това редакцията изпълнява отдавна критикуваната си практика че не пише нищо за моторетки.
    Дебюта е супер, модела сигурно е страхотен.
    Имам опит само с Ф4 1000С на един познат грък който ми го даде за едно кръгче на серес след работа и от него впечатленията ми са че много лесно, но и плавно вдига предницата, като Р4 но по-благо някак си. Скоростите влизаха мазно и без характерното за японците отчетливо чаткане което за мен беше малко объркващо.
    Като всеко мотор над 600сс изстрелва се без никакво колебание. Честно казано страх ме беше да го карам, леко нервен ми се стори особено в най-често използваната среда - между 3 и 8х.об/м. Другия му минус беше че имаше един тласък при отпускане на съединителя, който липсва при хонда, ямаха и кавазаки заради преоразмеряването на тампоните им. Не знаех че е така, но човека който ми го даде каза че повече италиански модели са така и че той е карал и Каджива и било същото. Не ми се стори много така понеже съм се качвал на същата писта на Априлия Дорсодуро 1200 и си тръгваше бая меко и благо. Дано са премахнали тия дребни и незначителни кусури, и най-вече дано смъкнат цените малко.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  8. 8 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#2:"Beyond"]И това не е за изхвърляне, само 1200 cc:[/quote]
    Да, направили са го за конкуренция на групата с BMW R1200GS, Triumph Tiger Explorer 1200, Ducati Multistrada 1200 и Kawasaki Versys 1000.
    Лично на мен тоя клас не ми харесва. Нито е пистарка като за тая кубатура и скорости, нито с тоя тежък двигател, заради кубатурата е достатъчно надежден и лек за да се ползва и в класа на ендуро. Това е собствен клас вече - шосейни европейски моторетки за магистрали. Макар че то по магистрали с мотор си е малко дискомфортно, заради малкото багаж който можеше да вземеш със себе си.
    Всъщност за всеки влак си има пътници, така че и този няма да остане без търсене на пазара.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  9. 9 Профил на monarchist
    monarchist
    Рейтинг: 733 Неутрално

    MV Agusta: love @ 1st sight!

    До коментар [#8] от "Десен":

    Тоя клас се води "адвенчър" т.е. мотор за дълги преходи. При него се залага повече на надежността, удобството и ергономията от колкото на скоростта и дизайна. Проектиран е да можеш да караш еднакво добре, както по магистрали, така и по лошо поддържани и каменисти пътища и дори леки офроуд пътеки. Примерно ако разгледаш повечето околосветски пътешествия са правени именно с такъв клас мотори.

    "Всеки ден се радвай на слънцето и на това, че си жив" --- Стоян Венев
  10. 10 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3411 Неутрално

    До коментар [#7] от "Десен":

    Карал съм Ф4 по времето, по което беше "само" 180 к.с (2006 г.). Беше невероятно. А звукът от 4-те гърнета, подаващи се под задната седалка беше като на концертен орган. Дару Кар го продаваха за 42 х.лв. Ръчката на газта се навиваше доста трудно, предполагам нарочно. Пробвах и Брутале. То беше по-"юзър-френдли", но си беше наистина брутално. Прекрасен нейкид байк. Впрочем, като дизайн много не се различаваха от сегашните модели.

    I 💜 Leka Borislavovna
  11. 11 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 733 Неутрално

    да сложат малко вьздушни вьзглавници които да се отвариат в случаи на нужда при движение с високи скорости
    на оцелелите честито

  12. 12 Профил на ܔܢܜܔ
    ܔܢܜܔ
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Има едно нещо което не ми харесва на тия мотори - това че двигателя "виси" закачен за гръбнака, а няма една твърда рамка около целия двигател.

  13. 13 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Това са си произведения на изкуството. Признавам си без свян, че завиждам на всеки, имал шанса да кара подобна машина.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #