За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
alter_ego
Рейтинг: 785 ВеселоПросто рекрасни...
Beyond
Рейтинг: 740 ЛюбопитноИ това не е за изхвърляне, само 1200 cc:
/03/2012-Honda-Crosstourer_red.jpg
TAKE THE RED PILL!http://www.ridergroups.com/wp-content/uploads/2012
alter_ego
Рейтинг: 785 ВеселоВъв всяка една италианска машина, била то мотоциклет или автомобил, има нещо което в останалите липсва. Като ги погледнеш и окото ти се изпълва с красота...
Norman Granz
Рейтинг: 1316 Неутрално200 к.с. мотор, който развива 300 км./ч.?
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Трябва да въведат задължителна застраховка "пешеходец"...
Zayo Cicin
Рейтинг: 3411 НеутралноПреди години представителството на МВ Агуста за БЪлгария се държеше от Дару Кар (вносителя на БМВ по това време). Така че, Дневник, информацията ви не е точна.
I 💜 Leka Borislavovnaпетър палчев
Рейтинг: 785 НеутралноС такъв мотор все едно ,че се намираш в РАЯ.
Десен
Рейтинг: 1316 НеутралноИ с това редакцията изпълнява отдавна критикуваната си практика че не пише нищо за моторетки.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Дебюта е супер, модела сигурно е страхотен.
Имам опит само с Ф4 1000С на един познат грък който ми го даде за едно кръгче на серес след работа и от него впечатленията ми са че много лесно, но и плавно вдига предницата, като Р4 но по-благо някак си. Скоростите влизаха мазно и без характерното за японците отчетливо чаткане което за мен беше малко объркващо.
Като всеко мотор над 600сс изстрелва се без никакво колебание. Честно казано страх ме беше да го карам, леко нервен ми се стори особено в най-често използваната среда - между 3 и 8х.об/м. Другия му минус беше че имаше един тласък при отпускане на съединителя, който липсва при хонда, ямаха и кавазаки заради преоразмеряването на тампоните им. Не знаех че е така, но човека който ми го даде каза че повече италиански модели са така и че той е карал и Каджива и било същото. Не ми се стори много така понеже съм се качвал на същата писта на Априлия Дорсодуро 1200 и си тръгваше бая меко и благо. Дано са премахнали тия дребни и незначителни кусури, и най-вече дано смъкнат цените малко.
Десен
Рейтинг: 1316 Неутрално[quote#2:"Beyond"]И това не е за изхвърляне, само 1200 cc:[/quote]
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Да, направили са го за конкуренция на групата с BMW R1200GS, Triumph Tiger Explorer 1200, Ducati Multistrada 1200 и Kawasaki Versys 1000.
Лично на мен тоя клас не ми харесва. Нито е пистарка като за тая кубатура и скорости, нито с тоя тежък двигател, заради кубатурата е достатъчно надежден и лек за да се ползва и в класа на ендуро. Това е собствен клас вече - шосейни европейски моторетки за магистрали. Макар че то по магистрали с мотор си е малко дискомфортно, заради малкото багаж който можеше да вземеш със себе си.
Всъщност за всеки влак си има пътници, така че и този няма да остане без търсене на пазара.
monarchist
Рейтинг: 733 НеутралноMV Agusta: love @ 1st sight!
"Всеки ден се радвай на слънцето и на това, че си жив" --- Стоян ВеневДо коментар [#8] от "Десен":
Тоя клас се води "адвенчър" т.е. мотор за дълги преходи. При него се залага повече на надежността, удобството и ергономията от колкото на скоростта и дизайна. Проектиран е да можеш да караш еднакво добре, както по магистрали, така и по лошо поддържани и каменисти пътища и дори леки офроуд пътеки. Примерно ако разгледаш повечето околосветски пътешествия са правени именно с такъв клас мотори.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3411 НеутралноДо коментар [#7] от "Десен":
I 💜 Leka BorislavovnaКарал съм Ф4 по времето, по което беше "само" 180 к.с (2006 г.). Беше невероятно. А звукът от 4-те гърнета, подаващи се под задната седалка беше като на концертен орган. Дару Кар го продаваха за 42 х.лв. Ръчката на газта се навиваше доста трудно, предполагам нарочно. Пробвах и Брутале. То беше по-"юзър-френдли", но си беше наистина брутално. Прекрасен нейкид байк. Впрочем, като дизайн много не се различаваха от сегашните модели.
dearblue
Рейтинг: 733 Неутралнода сложат малко вьздушни вьзглавници които да се отвариат в случаи на нужда при движение с високи скорости
на оцелелите честито
ܔܢܜܔ
Рейтинг: 217 НеутралноИма едно нещо което не ми харесва на тия мотори - това че двигателя "виси" закачен за гръбнака, а няма една твърда рамка около целия двигател.
sbk
Рейтинг: 217 НеутралноТова са си произведения на изкуството. Признавам си без свян, че завиждам на всеки, имал шанса да кара подобна машина.