Български дебют за рестилизираните "Тойота Айго" и "Тойота Авенсис"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1441 Весело

    "Дневник" нема да е лошо да поработи над езиковата култура на списателите си. Тая статия не знам на какъв език е, но със сигурност не е на български.

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  2. 2 Профил на Мадлен
    Мадлен
    Рейтинг: 447 Неутрално

    Много симпатични коли, първите моделе особено са типично женски, допадат ми много, с удоволствие бих си взела такава.

  3. 3 Профил на Борко
    Борко
    Рейтинг: 631 Неутрално

    Черната на седма страница е перфектна. Отивам да пусна тото, ако спечеля веднага си взимам една такава.Страшна бегачка е.

  4. 4 Профил на vasill
    vasill
    Рейтинг: 688 Любопитно

    Не мога да разбера как може на някой да му допада тази дизайнерска безпомощност и липса на стил....? Пълна скръб.

  5. 5 Профил на burningworld
    burningworld
    Рейтинг: 122 Весело

    Уха, цели 15 мм. по дълго Айго

  6. 6 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 975 Неутрално

    Българските стилисти и дизайнери- на първа линия!
    Веднага ще ви наемат световните бюра!

  7. 7 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 125 Неутрално

    До коментар [#3] от "Борислав":

    Авенсис (а и не само) са сред последните, които можеш да наречеш бегачки - нямат големи двигатели, адекватно окачване, дори мисъл за нещо спортно.

    Дизайна е странен, да. Може би и заради това Хюндай май вече изпревари Тойота по продажби в Европа, а от еталоните като Фолксваген и Форд е толкова далече.

  8. 8 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 1032 Неутрално

    Преди година и нещо писах, че Тойота тепърва ще страда от поредицата кампании със сервизно отстраняване на производствени дефекти. Тогава много форумисти ме анатемосаха

    След няколко години на първенец в световен мащаб, компанията отстъпва позиции. Вярно е, че за съжаление тя сериозно пострада и от миналогодишните катаклизми в Япония. Освен това политиката на промоции и ниски цени в период на криза, което не правят само те, също има дългосрочен негативен ефект върху имиджа. Корейската конкуренция се засилва и то в традиционно силните за Тойота страни - качество и надеждност. Т.е. марката вече не предлага толкова уникалнен пакет на пазара.

    Но се учудвам, че значително променят флагмана си и то може би още на етап 1/3 от живота на модела и при това го заявяват толкова чистосърдечно, а и не спират с агресивната си ценова политика и при това съвсем целенасочено. И другите правят големи отстъпки, но не го афишират толкова и смятам, че така е далеч по-разумно.

    Въобще налице са признаци на слабост и нервност от страна на компанията, а също и стремеж за бързо възстановяване на пазарните позиции. И все пак смятам, че имат реален шанс да се задържат в топ три поне в следващото десетилетие, въпреки възраждането на американските марки и методичният напредък на корейските.

  9. 9 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 850 Неутрално

    Не е лош тоя Авенсис, особено комбито.
    А разходът на гориво направо разбива.

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  10. 10 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Криза е.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  11. 11 Профил на Bitaka
    Bitaka
    Рейтинг: 768 Разстроено

    мале мале тея тойота все по куци и куци дизайни...

    харпун
  12. 12 Профил на RS1600
    RS1600
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Айгото е симпатяга, или поне беше преди този безобразен фейслифт. Авензиса, обаче, е един от най-скучните, посредствени и безлични представители на сегмента.

  13. 13 Профил на Bitaka
    Bitaka
    Рейтинг: 768 Любопитно

    До коментар [#12] от "RS1600":

    върви го обяснявай на зомбираните тойота маняци.за парите на авенсиса може да си вземеш всичко друго в пъти по добро ама не и авенсис...

    харпун
  14. 14 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3685 Неутрално

    На мен пък Авенсиса винаги ми е харесвал - и стария, и новия.

    I 💜 Leka Borislavovna
  15. 15 Профил на Цезар
    Цезар
    Рейтинг: 860 Неутрално

    КЕФИ МЕ НИСКИЯТ РАЗХОД НА ГОРИВО

  16. 16 Профил на wulkan
    wulkan
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Бегачка, бегачка - колко да е бегачка. Че какво повече му трябва на човек за семеен автомобил? този двигател е повишен въртящ момент 310Нм., което напълно съвпада с тези на двигателя със 150к.с., но поради занижените к.с. е намален разхода. Този мотор харчи средно 4,5л/100, докато другия със 150к.с и със същите 310Нм харчи средно 5,6л./100. Как ви харесва да спестите до 1л/100? И със занижено отделяна на вредни газове! А със разбега 10сек до 100км. той отстъпва на този със 150к.с., който ги развива за 9,2сек до 100. Но същевременно развива до 200км/час. Е, какво повече му трябва на човек, за да превозва удобно и комфортно семейството си. Който иска бегачка си купува друг тип автомобили. Пък и ще поставят още камери навсякъде. Предпочитам комфортно и икономично пътуване. Като колегата по-горе, ако ми се падне от тотото вземам една аз, без да се замисля.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #