За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
jubal harshaw
Рейтинг: 1441 Весело"Дневник" нема да е лошо да поработи над езиковата култура на списателите си. Тая статия не знам на какъв език е, но със сигурност не е на български.
http://jubalharshaw.wordpress.comМадлен
Рейтинг: 447 НеутралноМного симпатични коли, първите моделе особено са типично женски, допадат ми много, с удоволствие бих си взела такава.
Борко
Рейтинг: 631 НеутралноЧерната на седма страница е перфектна. Отивам да пусна тото, ако спечеля веднага си взимам една такава.Страшна бегачка е.
vasill
Рейтинг: 688 ЛюбопитноНе мога да разбера как може на някой да му допада тази дизайнерска безпомощност и липса на стил....? Пълна скръб.
burningworld
Рейтинг: 122 ВеселоУха, цели 15 мм. по дълго Айго
Alexander97
Рейтинг: 975 НеутралноБългарските стилисти и дизайнери- на първа линия!
Веднага ще ви наемат световните бюра!
ial
Рейтинг: 125 НеутралноДо коментар [#3] от "Борислав":
Авенсис (а и не само) са сред последните, които можеш да наречеш бегачки - нямат големи двигатели, адекватно окачване, дори мисъл за нещо спортно.
Дизайна е странен, да. Може би и заради това Хюндай май вече изпревари Тойота по продажби в Европа, а от еталоните като Фолксваген и Форд е толкова далече.
conTXT
Рейтинг: 1032 НеутралноПреди година и нещо писах, че Тойота тепърва ще страда от поредицата кампании със сервизно отстраняване на производствени дефекти. Тогава много форумисти ме анатемосаха
След няколко години на първенец в световен мащаб, компанията отстъпва позиции. Вярно е, че за съжаление тя сериозно пострада и от миналогодишните катаклизми в Япония. Освен това политиката на промоции и ниски цени в период на криза, което не правят само те, също има дългосрочен негативен ефект върху имиджа. Корейската конкуренция се засилва и то в традиционно силните за Тойота страни - качество и надеждност. Т.е. марката вече не предлага толкова уникалнен пакет на пазара.
Но се учудвам, че значително променят флагмана си и то може би още на етап 1/3 от живота на модела и при това го заявяват толкова чистосърдечно, а и не спират с агресивната си ценова политика и при това съвсем целенасочено. И другите правят големи отстъпки, но не го афишират толкова и смятам, че така е далеч по-разумно.
Въобще налице са признаци на слабост и нервност от страна на компанията, а също и стремеж за бързо възстановяване на пазарните позиции. И все пак смятам, че имат реален шанс да се задържат в топ три поне в следващото десетилетие, въпреки възраждането на американските марки и методичният напредък на корейските.
БМЗ
Рейтинг: 850 НеутралноНе е лош тоя Авенсис, особено комбито.
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)А разходът на гориво направо разбива.
Десен
Рейтинг: 1441 НеутралноКриза е.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Bitaka
Рейтинг: 768 Разстроеномале мале тея тойота все по куци и куци дизайни...
харпунRS1600
Рейтинг: 688 НеутралноАйгото е симпатяга, или поне беше преди този безобразен фейслифт. Авензиса, обаче, е един от най-скучните, посредствени и безлични представители на сегмента.
Bitaka
Рейтинг: 768 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "RS1600":
харпунвърви го обяснявай на зомбираните тойота маняци.за парите на авенсиса може да си вземеш всичко друго в пъти по добро ама не и авенсис...
Zayo Cicin
Рейтинг: 3685 НеутралноНа мен пък Авенсиса винаги ми е харесвал - и стария, и новия.
I 💜 Leka BorislavovnaЦезар
Рейтинг: 860 НеутралноКЕФИ МЕ НИСКИЯТ РАЗХОД НА ГОРИВО
wulkan
Рейтинг: 237 НеутралноБегачка, бегачка - колко да е бегачка. Че какво повече му трябва на човек за семеен автомобил? този двигател е повишен въртящ момент 310Нм., което напълно съвпада с тези на двигателя със 150к.с., но поради занижените к.с. е намален разхода. Този мотор харчи средно 4,5л/100, докато другия със 150к.с и със същите 310Нм харчи средно 5,6л./100. Как ви харесва да спестите до 1л/100? И със занижено отделяна на вредни газове! А със разбега 10сек до 100км. той отстъпва на този със 150к.с., който ги развива за 9,2сек до 100. Но същевременно развива до 200км/час. Е, какво повече му трябва на човек, за да превозва удобно и комфортно семейството си. Който иска бегачка си купува друг тип автомобили. Пък и ще поставят още камери навсякъде. Предпочитам комфортно и икономично пътуване. Като колегата по-горе, ако ми се падне от тотото вземам една аз, без да се замисля.