Фоторазказ: "Мицубиши Аутлендър": Пред пенсия, но в отлична форма

Дневник

Фоторазказ: "Мицубиши Аутлендър": Пред пенсия, но в отлична форма

От следващата година у нас ще се продава "Мицубиши Аутлендър III". Второто поколение на модела обаче все още има какво да предложи

  • Второто поколение на "Мицубиши Аутлендър" се появи в Европа през 2007 година. Това се оказа и първият съвместен проект на "Мицубиши", "Пежо" и "Ситроен", като французите получиха наготово пълноразмерен кросоувър. Интересната визия, ефективните мотори, доброто оборудване и не на последно място седемте фабрични места, даващи право на данъчен кредит, направиха триото популярно и у нас.
    Второто поколение на "Мицубиши Аутлендър" се появи в Европа през 2007 година. Това се оказа и първият съвместен проект на "Мицубиши", "Пежо" и "Ситроен", като французите получиха наготово пълноразмерен кросоувър. Интересната визия, ефективните мотори, доброто оборудване и не на последно място седемте фабрични места, даващи право на данъчен кредит, направиха триото популярно и у нас.
  • Пет години след като карах "Аутлендър", имах повод да го карам отново, буквално в края на производствения му цикъл. От следващата година у нас ще се продава "Аутлендър" III. Второто поколение на модела обаче все още има какво да предложи. Междувременно колата мина през фейслифт, предлага се и с нов дизелов мотор, оригинална разработка на "Мицубиши".
    Пет години след като карах "Аутлендър", имах повод да го карам отново, буквално в края на производствения му цикъл. От следващата година у нас ще се продава <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2012/02/10/1763347_novoto_micubishi_autlendur_shte_debjutira_v_jeneva/" target="_blank">"Аутлендър" III</a>. Второто поколение на модела обаче все още има какво да предложи. Междувременно колата мина през фейслифт, предлага се и с нов дизелов мотор, оригинална разработка на "Мицубиши".
  • Основните промени във външния вид на "Аутлендър" са в предната част, която е почти точно копие на най-новия представител на кросоувърите на компанията ASX. Фаровете са по-тесни и издължени, радиаторната решетка е приела формата на обърнат трапец, създаваща прилика с реактивните изтребители. На разположение са и нови джанти и външни цветове.
    Основните промени във външния вид на "Аутлендър" са в предната част, която е почти точно копие на най-новия представител на кросоувърите на компанията ASX. Фаровете са по-тесни и издължени, радиаторната решетка е приела формата на обърнат трапец, създаваща прилика с реактивните изтребители. На разположение са и нови джанти и външни цветове.
  • Отзад различия почти липсват, но задницата остава модерна със своите LED-светлини.
    Отзад различия почти липсват, но задницата остава модерна със своите LED-светлини.
  • На пътя Outlander стои уверено, като осигурява комфорт, не по-лош от редица престижни седани. Неравностите по пътя, малките дупки, фугите между кръпките, автомобилът преодолява невъзмутимо, без неприятни вибрации. При влизане в завой с висока скорост наклонът е една идея по-сериозен от приятното.
    На пътя Outlander стои уверено, като осигурява комфорт, не по-лош от редица престижни седани. Неравностите по пътя, малките дупки, фугите между кръпките, автомобилът преодолява невъзмутимо, без неприятни вибрации. При влизане в завой с висока скорост наклонът е една идея по-сериозен от приятното.
  • Водачът може да избира между три режима на шофиране - само предно предаване, задвижване на четирите колела или 4Х4 с блокиран централен диференциал. Просветът от почти 22 сантиметра позволява на Outlander да се справи и с по-екстремни оф-роуд терени. Липсва обаче асистент за спускане по-наклон, който би улесни по-неопитните в шофирането извън пътя водачи.
    Водачът може да избира между три режима на шофиране - само предно предаване, задвижване на четирите колела или 4Х4 с блокиран централен диференциал. Просветът от почти 22 сантиметра позволява на Outlander да се справи и с по-екстремни оф-роуд терени. Липсва обаче асистент за спускане по-наклон, който би улесни по-неопитните в шофирането извън пътя водачи.
  • Новият 2.2 литров дизел има мощност 177 к.с. и максимален въртящ момент 350 Нм. Той гарантира ускорени до 100 км/ч за 9.9 сек. В рамките на теста разходът на гориво в извънградски цикъл варираше от 5.4 л/100 км при движение с постоянна скорост около 90 км/ч по равнинен път, до 7.5 л/ 100 км. при шофиране основно по магистрала и планински път.
    Новият 2.2 литров дизел има мощност 177 к.с. и максимален въртящ момент 350 Нм. Той гарантира ускорени до 100 км/ч за 9.9 сек. В рамките на теста разходът на гориво в извънградски цикъл варираше от 5.4 л/100 км при движение с постоянна скорост около 90 км/ч по равнинен път, до 7.5 л/ 100 км. при шофиране основно по магистрала и планински път.
  • Макар и с механична скоростна кутия, тестовият автомобил се караше почти като автоматик, заради фактът, че шеста предавка можеше да се включи още при 60 км/ч.
    Макар и с механична скоростна кутия, тестовият автомобил се караше почти като автоматик, заради фактът, че шеста предавка можеше да се включи още при 60 км/ч.
  • Моторът поема добре още при 1100 оборота, а при 1600 индикаторът за смяна на предавките дава знак да се мине на по-висока скорост. Отличните спирачки и приятно тежкия волан допълват, като цяло отличните впечатления от пътното поведение на "Аутлендър".
    Моторът поема добре още при 1100 оборота, а при 1600 индикаторът за смяна на предавките дава знак да се мине на по-висока скорост. Отличните спирачки и приятно тежкия волан допълват, като цяло отличните впечатления от пътното поведение на "Аутлендър".
  • Фоторазказ: "Мицубиши Аутлендър": Пред пенсия, но в отлична форма
  • В салона се предлагат нови комбинации от тапицерии. В купето на "Аутлендър" има място за всичко и всички. Седалките на третия ред могат да се ползват от пасажери отдавна подминали детската възраст, като дори остава място за малко багаж.
    В салона се предлагат нови комбинации от тапицерии. В купето на "Аутлендър" има място за всичко и всички. Седалките на третия ред могат да се ползват от пасажери отдавна подминали детската възраст, като дори остава място за малко багаж.
  • Работното място на водача изглежда семпло, но е добре организирано, като осветените в бяло прибори са лесни четими. Червената илюминация на бутоните, когато е тъмно пък придава нужната доза стил.
    Работното място на водача изглежда семпло, но е добре организирано, като осветените в бяло прибори са лесни четими. Червената илюминация на бутоните, когато е тъмно пък придава нужната доза стил.
  • Облечените в кожа волан и скоростен лост са много приятни на допир, а използваните в салона материали изглеждат добре.
    Облечените в кожа волан и скоростен лост са много приятни на допир, а използваните в салона материали изглеждат добре.
  • Средният разход на гориво в края на теста. Вижда се и индикаторът на екрана между оборотомера и километража, който подсказва кога е добре да се мине на по-висока/по-ниска предавка.
    Средният разход на гориво в края на теста. Вижда се и индикаторът на екрана между оборотомера и километража, който подсказва кога е добре да се мине на по-висока/по-ниска предавка.
  • Специално внимание заслужава аудиосистемата RocfordPickford, част от стандартното оборудване на второто ниво на изпълнение, която осигурява качествен звук.
    Специално внимание заслужава аудиосистемата RocfordPickford, част от стандартното оборудване на второто ниво на изпълнение, която осигурява качествен звук.
  • В петместна конфигурация автомобилът предлага щедро пространство за разнообразни товари, като качването и свалянето им е улеснено от петата врата от две част, долната част на която може да се ползва за сядане.
    В петместна конфигурация автомобилът предлага щедро пространство за разнообразни товари, като качването и свалянето им е улеснено от петата врата от две част, долната част на която може да се ползва за сядане.
  • До края на месеца моделът се предлага на специални цени. Най-евтината модификация на "Мицубиши Аутлендър" струва 42 700 лева с ДДС. Най-луксозното изпълнение е с цена 63 590 лв. с ДДС. Колата ползва данъчен кредит.
    До края на месеца моделът се предлага на специални цени. Най-евтината модификация на "Мицубиши Аутлендър" струва 42 700 лева с ДДС. Най-луксозното изпълнение е с цена 63 590 лв. с ДДС. Колата ползва данъчен кредит.