За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Само Левски
Рейтинг: 696 НеутралноНякакви характеристики на ел.автомобила.Пробег в елект.режим и т.н., кога ще се продава в България.
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 796 Весело[quote#1:"Само Левски"]Някакви характеристики на ел.автомобила.Пробег в елект.режим и т.н., кога ще се продава в България. [/quote]
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Това е без значение, важното е, че ще има конктакт и ще стурва 2 пъти повече от бензиновата версия
Дразнител
Рейтинг: 860 НеутралноДо коментар [#1] от "Само Левски":
Жизнь или Life - избор има.Поредното копие на Мицубиши - идентичен с Пежо йон и Ситроен С-0. Струва колкото Нисан лииф, ама е по-малък.
lekia
Рейтинг: 631 Веселои все пак е Шевролет т.е. малко засмуква вода
Norie
Рейтинг: 734 НеутралноСигурно ще бъде малко повече от 70 км градско с едно зареждане. Ще мине още време докато технологията стане икономически изгодна. А и отделно постоянно трябва да си нащрек дали си заредил или не. Хибридите излизат по-рентабилни на този етап. То реално и Шевролета е хибрид, но доста по-скъп.
DareDebil
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#5] от "Norie":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.хибридите са по-рентабилни от електромобилите в момента, но пък от друга страна са много по-нерентабилни от традиционните евтини коли. Единствено приус е с добра цена, новият приус плъгин хибрид е с 8000 евро по-скъп, което едва ли някога ще се навакса от икономия на гориво.