Фотогалерия: Завръщането на "Шевролет Корвет Стингрей"

GM

Фотогалерия: Завръщането на "Шевролет Корвет Стингрей"

След пауза от 46 години "Шевролет Корвет" отново ще има версия "Стингрей" в гамата си. Новият модел ще дебютира на изложението в Детройт, което се открива днес

  • След пауза от 46 години "Шевролет Корвет" отново ще има версия "Стингрей" в гамата си. Новият модел ще дебютира на изложението в Детройт, което се открива днес и ще продължи до 27 януари.
    След пауза от 46 години "Шевролет Корвет" отново ще има версия "Стингрей" в гамата си. Новият модел ще дебютира на изложението в Детройт, което се открива днес и ще продължи до 27 януари.
  • Както "Стингрей" от 1963 година така и сегашния модел ще притежава уникални за "Шевролет" качества по отношение на динамика, модерните технологични решения, вдъхновяващия дизайн и изключителното преживяване зад волана", коментира новината президентът на General Motors North America Марк Ройс.
    Както "Стингрей" от 1963 година така и сегашния модел ще притежава уникални за "Шевролет" качества по отношение на динамика, модерните технологични решения, вдъхновяващия дизайн и изключителното преживяване зад волана", коментира новината президентът на General Motors North America Марк Ройс.
  • "Корвет" има две модификации "Стингрей". Първата се произвежда между 1953 и 1962, а втората - между 1962 и 1967 година.
    "Корвет" има две модификации "Стингрей". Първата се произвежда между 1953 и 1962, а втората - между 1962 и 1967 година.
  • "Корвет С7 Стингрей" 2013 заимства само два компонента от предишното поколение на модела С6. Той е базиран на изцяло нова каросерийна конструкция и ходова част, използва нов задвижващ агрегат и силово предаване, както и изцяло нови стилистични решения по отношение на външния дизайн и интериора.
    "Корвет С7 Стингрей" 2013 заимства само два компонента от предишното поколение на модела С6. Той е базиран на изцяло нова каросерийна конструкция и ходова част, използва нов задвижващ агрегат и силово предаване, както и изцяло нови стилистични решения по отношение на външния дизайн и интериора.
  • При производството на автомобила са използвани леки материали за различни детайли като карбонов капак над двигателя и отделящия се покривен панел; предни и задни калници и врати от композитни материали; карбонови-нанокомпозитни материали за подподовите панели и нова алуминиева носеща рама на каросерията. Всички те спомагат за изместване на центъра на тежестта назад в името на постигането на оптимално съотношение на теглото между предния и задния мост от 50/50 и водещо за класа съотношение между мощност и тегло
    При производството на автомобила са използвани леки материали за различни детайли като карбонов капак над двигателя и отделящия се покривен панел; предни и задни калници и врати от композитни материали; карбонови-нанокомпозитни материали за подподовите панели и нова алуминиева носеща рама на каросерията. Всички те спомагат за изместване на центъра на тежестта назад в името на постигането на оптимално съотношение на теглото между предния и задния мост от 50/50 и водещо за класа съотношение между мощност и тегло
  • Аеродинамиката на "Шевролет Корвет Стингрей" е изпитана на състезателните писти. С колата ще се предлага и адаптирано за пистово шофиране допълнително оборудване Z51 Performance Package включващо електронно управляван блокируем диференциал, система за смазване със сух картер, интегрална система за охлаждане на спирачките, диференциала и трансмисията, както и аеропакет, който допълнително подобрява стабилността при висока скорост.
    Аеродинамиката на "Шевролет Корвет Стингрей" е изпитана на състезателните писти. С колата ще се предлага и адаптирано за пистово шофиране допълнително оборудване Z51 Performance Package включващо електронно управляван блокируем диференциал, система за смазване със сух картер, интегрална система за охлаждане на спирачките, диференциала и трансмисията, както и аеропакет, който допълнително подобрява стабилността при висока скорост.
  • Моделът се задвижва от изцяло нови 6.2-литров V8 двигател със системата Active Fuel Management, изключваща част от цилиндрите при слабо натоварване). Моторът има мощност 450 конски сили и максимален въртящ момент 610 Нм.
    Моделът се задвижва от изцяло нови 6.2-литров V8 двигател със системата Active Fuel Management, изключваща част от цилиндрите при слабо натоварване). Моторът има мощност 450 конски сили и максимален въртящ момент 610 Нм.
  • Новият "Корвет Стингрей" е най-мощният стандартен модел в историята на марката, като е и най-динамичният, като ускорението до 100 км/ч става за 4 секунди. Очакванията са новият модел да бъде най-икономичният "Корвет" в историята със среден разход от 10,9 литра на 100 км.
    Новият "Корвет Стингрей" е най-мощният стандартен модел в историята на марката, като е и най-динамичният, като ускорението до 100 км/ч става за 4 секунди. Очакванията са новият модел да бъде най-икономичният "Корвет" в историята със среден разход от 10,9 литра на 100 км.
  • Фотогалерия: Завръщането на "Шевролет Корвет Стингрей"
  • Фотогалерия: Завръщането на "Шевролет Корвет Стингрей"
  • В интериора са използвани не имитации, а детайли от истински усилени с въглеродни влакна полимери (карбон), алуминий и ръчно обработена кожа.
    В интериора са използвани не имитации, а детайли от истински усилени с въглеродни влакна полимери (карбон), алуминий и ръчно обработена кожа.
  • Предлагат два избора по отношение на седалките – всяка включваща лека магнезиева носеща рамка с изключителна здравина.
    Предлагат два избора по отношение на седалките – всяка включваща лека магнезиева носеща рамка с изключителна здравина.
  • По-малкият волан с диаметър 360 мм. осигурява по-директно, непосредствено чувство при управлението
    По-малкият волан с диаметър 360 мм. осигурява по-директно, непосредствено чувство при управлението
  • На разположение са два осем инчови екрана за информация за водача и за инфоразвлекателни цели с възможност за конфигуриране
    На разположение са два осем инчови екрана за информация за водача и за инфоразвлекателни цели с възможност за конфигуриране
  • "Шевролет Корвет Стингрей" разполага с петрежимен селектор за избор на режим (вижда се пред скоростния лост), с който се настройват 12 параметъра на автомобила. Вариантите за избор са Weather (климатични условия), Eco (икономичен), Tour (стандартно пътуване), Sport (спортно шофиране) и Track (писта). Новата седем-степенна механична трансмисия е с функция Active Rev Matching (активно съответствие на оборотите), която установява избора на предавка и настройва оборотите на двигателя, така че да бъде осъществен перфектен процес на превключване
    "Шевролет Корвет Стингрей" разполага с петрежимен селектор за избор на режим (вижда се пред скоростния лост), с който се настройват 12 параметъра на автомобила. Вариантите за избор са Weather (климатични условия), Eco (икономичен), Tour (стандартно пътуване), Sport (спортно шофиране) и Track (писта).

Новата седем-степенна механична трансмисия е с функция Active Rev Matching (активно съответствие на оборотите), която установява избора на предавка и настройва оборотите на двигателя, така че да бъде осъществен перфектен процес на превключване
  • Новият "Корвет Стингрей" ще се произвежда в завода на GM в Боулинг Грийн, Кентъки, в който са инвестирани 131 милиона долара. Продажбите на модела ще започнат през третото тримесечие на 2013 година
    Новият "Корвет Стингрей" ще се произвежда в завода на GM в Боулинг Грийн, Кентъки, в който са инвестирани 131 милиона долара. Продажбите на модела ще започнат през третото тримесечие на 2013 година
  • Стандартните спирачки Brembo, с четирибутални фиксирани спирачни апарати са разработка на състезателната програма на "Шевролет". Дисковете отпред са с размер 320 мм отпред, а отзад 338 мм. Те имат с 35% по-голяма активна площ на спирачно зацепване от това на предишните. При оборудването Z51 Performance Package дисковете са лети, перфорирани, с размер 345 мм отпред и 338 мм отзад.
    Стандартните спирачки Brembo, с четирибутални фиксирани спирачни апарати са разработка на състезателната програма на "Шевролет". Дисковете отпред са с размер 320 мм отпред, а отзад 338 мм. Те имат с 35% по-голяма активна площ на спирачно зацепване от това на предишните. 
При оборудването Z51 Performance Package дисковете са лети, перфорирани, с размер 345 мм отпред и 338 мм отзад.