За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
442
Рейтинг: 554 НеутралноОхаааа, имат вкус БПЦ-то и по специално митрополит Кирил не може да им се отрече. Иначе БРАВО дано успеят да постигнат все по-добри резултати и накрая в колата на петролен продукт да остане само едно моторче от дърворезачка зе авариино придвижване. Желая им успех.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#1] от "442":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!++++
Norman Granz
Рейтинг: 1391 НеутралноАмериканците, които се славят (не знам дали "славят" е думата) с многолитровите си gas guzzlers, са всъщност доста напред с електрическото задвижване. Вижте това:
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.http://www.teslamotors.com/
Apolon ot Tiana
Рейтинг: 498 НеутралноА цените ще са малко по- високи от Дачия, с отстъпките и поощренията за хибридни и ел.автомобили. И цената на $ към Бг.лв.
apoloniyk@lcho
Рейтинг: 174 Неутрално.. добре изглежда, но цената каква ли е
няма кой, значи – аз, няма кога, значи – сега! Control - C Control - V! DONT Control - ME! ... Просто е НАЛИ!Realist
Рейтинг: 3021 НеутралноЕлектрическият двигател ще е 200 конски сили за разлика от този на Волт, който е 150 в спортен режим, 120 в нормален, батерията е оптимизирана за по- високи пикови натоварвания. Бензиновият двигател е турбо за разлика от атмосферният на Волт. Батерията и ходовата част са Волтек версия 1.5, около 50- 60 километра на ток, толкова колкото на сегашният Волт независимо от по- голямата мощност.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Иииии електрически отварящи се поставки за чаши като във всеки Кадилак, американска работа.
Realist
Рейтинг: 3021 НеутралноДо коментар [#3] от "Norman Granz":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Всяка сутрин минавам с моят Волт покрай една Тесла Модел S, страхотен автомобил, 17 инчов екран, колкото средно голям компютър има на таблото.
Norman Granz
Рейтинг: 1391 Неутрално[quote#7:"Realist"]Всяка сутрин минавам с моят Волт покрай една Тесла Модел S, страхотен автомобил[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.А имаш ли представа колко струва?
Realist
Рейтинг: 3021 НеутралноЦената ще е над 55 хиляди преди данъчният кредит, който е 7500 федерален и 2500 за Калифорния. С данъчните кредити тази година Нисан Лийф ще струва под $18000 в Калифорния.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Фокус Илектрик вече се продава с $10000 под цената от 40000, офертата е до краят на април. С тази отстъпка електрическият Фокус с всички електронни екстро и съвършенно термално стабилизирана батерия ще струва около $20000 в Калифорния.
Realist
Рейтинг: 3021 Неутрално[quote#8:"Norman Granz"]А имаш ли представа колко струва? [/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Моят Волт го взех преди 6 месеца с $3500 отстъпка и нулева лихва, имам федерален кредит, калифорнийски кредит. И кредит на станцията за бързо зареждане, която купих от интернет магазина на Шевролет и която също се приспада от данъците. Спестява ми по $300 на месец за бензин, 92% от времето е на ток. Сключих договор с месното ютилити да зареждам на 5 цента на киловатчас.
deaf
Рейтинг: 2256 НеутралноКупе да е,ако ще и на Пунто.
Само Левски
Рейтинг: 672 Неутралноhttps://www.facebook.com/groups/182177075126821/
Realist
Рейтинг: 3021 Неутрално[quote#8:"Norman Granz"]А имаш ли представа колко струва? [/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.А Теслата започва от 55000 в САЩ с батерия за 160 мили, най голямата батерия е за 300, тогава цената мисля е около 80000. Това е преди данъчен кредит. Следете Модел X, SUV- то на Тесла.
За Модел S има чакащи, поне година и половина ще им е нужно да произвеждат коли само за записалите се в списъка, в завода във Фаирфиелд, Калифорния, който Тесла купи от ГМ и Тойота имат капацитет за 20000 модела S на година.
Norman Granz
Рейтинг: 1391 Неутрално[quote#13:"Realist"]За Модел S има чакащи, поне година и половина ще им е нужно да произвеждат коли само за записалите се в списъка...[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Звучи много обнадеждаващо. След като има такова търсене, това трябва да доведе до разрастване на производството и спадане на цените.
Аз съм свидетел на първите мобилни телефони, които се носеха в куфарчета. Тогава си казах: What the fuck?! Who NEEDS that thing?
Това беше преди малко повече от двайсетина години, а сега кой може да си представи живота без мобилни устройства?
Realist
Рейтинг: 3021 НеутралноРазгледайте тази галерия, това е Tesla Model X, SUV- то на Тесла, което дебютира на автомобилният салон в Детройт тази година. Три реда седалки, има багажник отпред защото няколко стотин конски сили електрическият мотор е с големината на диня и е прекалено малък, а цялата батерия се поставя на пода и практически не заема място от колата.
a-motors-moving-forward-model-x-electric-suv-even- verdict-out-success-its
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.http://www.ibtimes.com/detroit-auto-show-2013-tesl
Само Левски
Рейтинг: 672 НеутралноТрябва Тесла да увеличат капацитета и да започнат производство и в Европа и Азия, ако искат да бъдат голяма компания, а не бутикова.
Realist
Рейтинг: 3021 Неутрално[quote#14:"Norman Granz"]Звучи много обнадеждаващо.[/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.И за мен, тази година Нисан започна производство на Лийф в Смирна, Тенеси. В новият завод с капацитет 300000 електрически автомобила на година. Имат завод за батерии и завод за електродвигатели до него. Цените само могат да падат при такова наводняване на пазара.
DrAvalanche
Рейтинг: 1059 ВеселоСкоро ще има специална серия "Митрополит едишън"
Just get on stage AND FOOKING AVE ITJean-Luc Picard
Рейтинг: 118 НеутралноСлуховете за падението на САЩ покрай петролната им зависимост са силно преувеличени значи.
Китай, който ти "настигал", май ще продължи да кашля във въглищен прах, а богаташите им ще наливат пари в немското луксозно автомобилостроене (като консуматори, разбира се
. А петролните изнудвачи от Близкия изток ще си ядат .. камилите. Така и трябва
kardinalat
Рейтинг: 561 ВеселоПолзата на Дженерал Мотърс от Опел
и най-умният си е малко прост....Хейтъромразец
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#19] от "Jean-Luc Picard":
Частично си прав. Но големите камиони, кораби, самолетии т.н. логистика скоро няма да минат на ток. Както и военните.
Засега.
Karla BAN Hanneman XIII
Рейтинг: 693 РазстроеноАбе пуснали са го на ток , ама от отвратителните вертикални фарове не се отказват...
Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”fletcherlind
Рейтинг: 229 Неутралноhttp://www.youtube.com/watch?v=LfI4589J_xI - а така могат да изглеждат бъдещите "бензиностанции", само трябва да калибрират батериите.
Jean-Luc Picard
Рейтинг: 118 Неутрално[quote#21:"IronHead"]Частично си прав. Но големите камиони, кораби, самолетии т.н. логистика скоро няма да минат на ток. Както и военните.
Засега. [/quote]
Е да, но важното е, че има надежда за този все по-яростно консумиращ енергия свят
DS
Рейтинг: 775 Неутрално[quote#18:"DrAvalanche"]Скоро ще има специална серия "Митрополит едишън"[/quote]
Това е версията без Airbag и колани- тях господ ги пази.
pag
Рейтинг: 284 ВеселоЗа градски автомобил ми се вижда големичък и неудобен ("купе" с две врати, 2+2 места), а пробега на ток е 30 мили (вероятно през пролетта/есента; лятото с климатика и зимата с печката ще е още по-малък).
Culus capitem delitЗа по-далечни разстояния пак не става - като свършат батериите, остава да го движи бензиново моторченце от 1.4 (!!!) литра.
И да, знам, че то зарежда батериите, а те движат колата - това само още намалява разполагаемата мощност.
"Кадилак" с обем 1.4 литра - американците съвсем изтрещяха.......
pag
Рейтинг: 284 ЛюбопитноИстината е в добре организиран обществен транспорт, желателно релсов, и то под земята или на естакади, над улиците.
Culus capitem delitВ (Северозападна) Европа отдавна са го разбрали и полагат усилия в тази посока.
Да купуваш подобно двутонно недоразумение за да си возиш задника по 20 км на ден реално хич не е екологично, да не говорим за преработката на 500 кг батерии след десетина години.