За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
simval
Рейтинг: 664 НеутралноОтзад ми мяза на Поршето от едно време.
Аз не зареждам в Лукойл.felipeeee
Рейтинг: 772 НеутралноДано и да са оправили спойлерите, че на предишното ТТ нещо не се бяха постарали.
bezsmyrtenjohn_law
Рейтинг: 733 НеутралноС тази шарения, приличаща на евтин гаражен тунинг, Ауди ни демонстрират, че китайският пазар наистина е важен !!!
nsu16354744
Рейтинг: 120 Весело[quote#3:"john_law"] Ауди ни демонстрират, че китайският пазар наистина е важен !!![/quote]
имал си съмнения , ли ?
Автомобилът е стока като всичко останало което купуваш
а ТЕ трябва да продават.......
имената на купувачите,цвета на кожата им,религията , ,континента и пр нямат значение...........
гонят се продажби
Euronymous
Рейтинг: 1078 НеутралноДобре звучи и изглежда
From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !Публикувано през m.dnevnik.bg
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
meteor
Рейтинг: 676 Неутралновървят към порше, но нали те ги правят, нормално
k@lcho
Рейтинг: 177 Неутрално... тази "диета" я е направила по пъргава, но честно не бих си купил такава кола
няма кой, значи – аз, няма кога, значи – сега! Control - C Control - V! DONT Control - ME! ... Просто е НАЛИ!iazdakaja
Рейтинг: 1003 НеутралноДо коментар [#4] от "Decadente":
[quote#4:"Decadente"]гонят се продажби[/quote]
Гони се оцеляване!
Конкуренцията е жестока. Свръхкапацитетите са рекордни, разходите растат, в единствения значим ненаситен пазар Китай се очаква двоен спад в растежа...
Не им е лесно в бранша хич. Дано това доведе не само до фалити, а и до революционни развития.
frequentflyer
Рейтинг: 120 ЛюбопитноLIB? Дано имат повече късмет от BOE.
Seb
Рейтинг: 282 НеутралноЗабравили са да му нарисуват дръжка на вратата
nsu16354744
Рейтинг: 120 Весело[quote#9:"iazdakaja"]Конкуренц ята е жестока. Свръхкапацитетите са рекордни, разходите растат, в единствения значим ненаситен пазар Китай се очаква двоен спад в растежа...
Не им е лесно в бранша хич. Дано това доведе не само до фалити, а и до революционни развития[/quote]
цяло чудо е,че нямаш минуси за този пост
като чета постовете на останалите-
имам чувство,че или живеем в Рая...........
или напълно заслужено сме на това дередже
според мен е второто!
Българинът не разбира пазарната икономика........
той е сляп подражател и съотв резултатите му са предвидими
Пишеш за фалити - едва ли си далече от истината..но това е друга тема
Sdoto...to
Рейтинг: 402 Неутрално[quote#9:"iazdakaja"]Конкуренц ята е жестока. Свръхкапацитетите са рекордни,[/quote]
спечелете 6+1 от сдото...тоНе си прав , конкуренцията Не е жестока -
тя е Свръх Жестока
най-доброто потвърждение на тезата ти в немските сайтове за коли-нови е втора ръка!
има марки - доста по-евтини от тукашните аналози!
Автомобилът е Движима собственост а Германия е на 1500 км.......
все повече хора ще се ориентират към внос на Първокачествена кола вместо предлаганите на високи цени в БГ
гледах в мобиле.де - има дилъри на нови автомобили - които имат по 7500 Чакащи продажба Нови автомобили.........
а това е сериозна цифра
convince
Рейтинг: 909 НеутралноДо коментар [#11] от "Seb":
Като натиснеш дистанцията вратата отскача и дръжката е вътре, кат пантите...
convince
Рейтинг: 909 НеутралноТо и външни огледала няма, а само камери, та дръжки за врати...
bayern
Рейтинг: 120 Неутралноуникална е
Welthauptstadt Germaniakokoto2
Рейтинг: 131 Неутрално310кс*3.6кг=1116кг - за двуврата кола не е кой знае каква диета.
Пишете грамотно на кирилица! Shift + ь = ѝКилограмите отговарят на Корола, Меган, Астра...така че всичко е в реда на нещата...
Zayo Cicin
Рейтинг: 3585 Любопитно[quote#17:"kokoto2"]Килограмит е отговарят на Корола, Меган, Астра...[/quote]
I 💜 Leka BorislavovnaА конските сили?
deutschwagen
Рейтинг: 885 НеутралноДо коментар [#12] от "Decadent":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨От Ауди със сигурност разбират от пазарна икономика, за българина не знам. Но изглежда доста българи разбират от злоба, вещаят фалити....
deutschwagen
Рейтинг: 885 НеутралноДо коментар [#10] от "frequentflyer":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨[quote#10:"frequentflyer"]LIB? Дано имат повече късмет от BOE. [/quote]
И аз това си помислих. На всичкото отгоре искат да го сложат под седалките.
deutschwagen
Рейтинг: 885 НеутралноДо коментар [#9] от "iazdakaja":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Френските марки вече изпитват затруднения, както и целият френски бизнес и икономиката като цяло. Франция закъсва яко, а сега май някои си мислят, че ако това стане и при Германия, на българина ще му е по-добре. Това, за съжаление, е типичният начин на мислене в България - сакам на Вуте да му е зле. Евентуални масови фалити няма да доведат до нищо революционно, само до мизерия за обикновените хора. Включително в България.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3585 НеутралноДо коментар [#21] от "deutschwagen":
I 💜 Leka BorislavovnaТи пък си от тези, дето смятат, че закъсването на френските марки и на Франция ще те направи щастлив. Каква е разликата?
deutschwagen
Рейтинг: 885 НеутралноДо коментар [#22] от "g_t_DimebagDarrell":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Кой е казал, че съм щастлив? Просто напомням факта и за това, че не води до хубаво.
Чарли
Рейтинг: 1294 РазстроеноКолата е "прилична".
Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)Конкуренцията е огромна.
Фирмите произвеждащи автомобили имат огромен капацитет. Измислят се системи за "спестяване на пари", но това ще помогне за кратко.
А хората/купувачите нямат пари и нужда да си сменят колите като "прани гащи". Всичко е разходи.
Бизнес моделът на автомобилните фирми ако не се промени в близките години, ще има много фалити и загуба на работни места, защото китайския пазар ще е панацея до време.