За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
442
Рейтинг: 554 НеутралноОпел, продължава да влага огромни ресурси в развитието на конвенционални двигатели !!! Това ми се струва, като да усъвършенстваш парна машина в ерата на електричеството.
B52
Рейтинг: 1555 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "442":
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Така де, хората от GM са тъпаци и нито от втомобили разбират, нито от сметки и инвестиции. Не им е ясно че в ДВГ "има хляб" за идните 10-15г и поради това залудо се трудят тези хиляди специалисти...
qwertqwert
Рейтинг: 645 НеутралноОпел-Хлопел
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Captain Shakespeare
Рейтинг: 244 ЛюбопитноПри двигателите с вътрешно горене има резерв от още 15-20% за подобряване на КПД и достигане до теоретичния максимум.
Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!Достатъчно е да си припомним историята с двигателя на Ванкел.
Използването на нови материали и технологии доведе до намаление на разхода на гориво до 30% за последните 10г.
socialen
Рейтинг: 63 НеутралноБъдещето ще покаже.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgКОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
Рейтинг: 996 НеутралноСтрува си да се работи по въпроса, защото ДВГ имат поне още 20 години живот.
Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/По инерция
Рейтинг: 395 Весело[quote#6:"КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ"]Струва си да се работи по въпроса, защото ДВГ имат поне още 20 години живот.[/quote]
Всеки си заслужава Съдбатаа ако беше казал:
6 Х 20 год , щеше да си още по-прав
трябва да се арчи нефт .......
как се мисли тази работа-
..............
както си написал в подписа си:
"Глупостта е вечен източник на пари"
Само Левски
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#1] от "442":
GM и Опел са лидери и при електрическите автомобили - Шевролет Волт, Опел Ампера, Шевролет Спарк.От следващата година се очаква дебюта и на Кадилак в електрическа версия.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 Неутралнодано подобрят и антикорозионната защита
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!TAC
Рейтинг: 340 НеутралноВсеки двигател е снабден с турбина.Караш 150 хил. и хвърляш.После нова кола.Потребление трябва.Иначе вярвам,че докато работят,тези мотори ще са супер.
rock n' roll is king!simo87
Рейтинг: 727 НеутралноДо коментар [#10] от "TAC":
Така е, потребителско общество. Но кара ли ти се атмосферен двигател, особено дизел, така наречения трактор. Едва ли. А като издухаш турбината, просто я сменяш, не струва състояние. И колата пак хвърчи и гори малко. Освен това, животът на турбината зависи твърде много от начина на каране. Ако някой идиот си вземе турбодизел и си мисли, че ще има състезателна кола... И настъпва ли настъпва... И колата започва да гори много като на бензин, издухва турбината.... и разбира се не става пъргава като бензиновата, особено на ниски предавки си е направо мъртвец в сравнение с бензиновите. Човек трябва като купува кола ясно да знае какво иска - ниска цена, скорост, ускорение, дълъг живот, нисък разход... Не може обаче всичките неща накуп.
Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#11] от "simo87":
Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!??? на ниски предавки викаш? Имал съм бензинки атмосферки, турбинирани... сега карам семеен ван турбо дизел... да поведението е много по спортно отколкото на същите коне ама атмосферен. При турбинираните е сходно...
Интересно, но определено смятам, че за една атмосферка, докато не й изпълниш до средата оборотомера е пълен мъртвец, след това е ОК, за турбинираните бензинки пак от по-високи обороти се усеща, отделно, кривата на въртящия момент каквото и да я правят е много по стръмна при бензинките отколкото при дизелите.
Явно не сте се качвали в дизел след 2008, че дори и след 2000... погледнете характеристиките, често турбинирания дизел достига по-бързо 0-100 от атмосферния бензинов. Очаквам да видя новото поколение, 1 - 2 литра турбинирани бензинки, очаквам да видя приятни изненади относно разход и динамика.
Няма изобщо смисъл да говорим за разход и т.н.
TAC
Рейтинг: 340 НеутралноДо коментар [#11] от "simo87":
rock n' roll is king!Бъркаш за нафтовите коли.Карах Форд Кънект,служебен,1,8 дизел с турбина.Предполагам,че този мотор се монтира и на Фокус.Щом вкарам втора и все едно някой и бие един як шут на тази кола!Превръща се в шосеен самолет.И както и да я карах(понякога се налагаше наистина да бързам),не можех да надвиша 6,5 л градско.
Karla c Україна Hanneman
Рейтинг: 727 НеутралноА ако си наемат и накой и друг дизайнер...
To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!Pontif
Рейтинг: 2267 НеутралноЯвно бъдещето е на малко обеми с трбо но - Тhere is no replacement for displacement - нищо не можа да замени обема! Който е карал голям спокоен бензинов V8 ще разбере за какво говоря. Няма дизел или турбо което да замени това усещане.
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Allessimo87
Рейтинг: 727 НеутралноДо коментар [#12] от "Capricornicus":
Не съм съгласен. Качвал съм се и на стари, и на нови дизели и бензини, със и без турбо ( дизелите ). И новите турбодизели са тромави на първа-втора, едва на трета започват да "дърпат". Не казвам нищо лошо за дизелите, даже си карам турбодизел. Но ако някой търси спортна кола - да си вземе бензинка.
simo87
Рейтинг: 727 НеутралноДо коментар [#13] от "TAC":
Карал съм Фокус модел от 2010-та мисля, с 1.6 турбодизел. На първа и втора го нямаше никакъв, иначе нагоре - отличен. И беше доста икономичен.
DareDebil
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#4] от "Captain Shakespeare":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.теоретичният максимум никога няма да бъде достигнат, а паралели да се правят с ванкеловия двигатели и какво било станало там е безпочвено, при буталните двигатели няма една ахилесова пета (като уплътненията на ротора на ванкела) дето да трябва да се подобри, за да разкрият потенциала си. Ще драпат с по 0.5-1% най-много на година, като стават все по-скъпи за производство и все по-чупливи.
DareDebil
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#8] от "Само Левски":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.Леко спорно е доколко са лидери. Волт има някакви продажби в САЩ, но нисан ги гонят и понякога изпреварват. В европа обаче опел ампера е пълен провал, и ГМ си го казват открито.
February 2013- 0
January 2013 – 42
December – 6
November – 19
October – 2
Това са произведените бройки ампера. Малко вероятно е да са се изстреляли нагоре от март насам. Спарк въобще не е в продажба все още.
Realist
Рейтинг: 3021 Неутрално[quote#19:"DareDebil"] но нисан ги гонят и понякога изпреварват. [/quote]
0952/pid/20952
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Не си съвсем прав, Нисан+Рено минаха 100000 бройки EV скоро, имаше изявление на Карлос Гон, иначе пазарът на хибридни+плъг-ин хибридни+електрически коли вероятно ще са близо до милион тази година, първата половина е винаги по- слаба от втората заради данъчните кредити, погледнете какъв растеж има в САЩ:
http://www.electricdrive.org/index.php?ht=d/sp/i/2