Бъдещето на "Опел" наднича от Дуденхофен

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Опел, продължава да влага огромни ресурси в развитието на конвенционални двигатели !!! Това ми се струва, като да усъвършенстваш парна машина в ерата на електричеството.

  2. 2 Профил на B52 СУПЕР
    B52
    Рейтинг: 1555 Любопитно

    До коментар [#1] от "442":
    Така де, хората от GM са тъпаци и нито от втомобили разбират, нито от сметки и инвестиции. Не им е ясно че в ДВГ "има хляб" за идните 10-15г и поради това залудо се трудят тези хиляди специалисти...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  3. 3 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 645 Неутрално

    Опел-Хлопел

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  4. 4 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 244 Любопитно

    При двигателите с вътрешно горене има резерв от още 15-20% за подобряване на КПД и достигане до теоретичния максимум.
    Достатъчно е да си припомним историята с двигателя на Ванкел.
    Използването на нови материали и технологии доведе до намаление на разхода на гориво до 30% за последните 10г.

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  5. 5 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 63 Неутрално

    Бъдещето ще покаже.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  6. 6 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 996 Неутрално

    Струва си да се работи по въпроса, защото ДВГ имат поне още 20 години живот.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  7. 7 Профил на По инерция
    По инерция
    Рейтинг: 395 Весело

    [quote#6:"КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ"]Струва си да се работи по въпроса, защото ДВГ имат поне още 20 години живот.[/quote]

    а ако беше казал:

    6 Х 20 год , щеше да си още по-прав

    трябва да се арчи нефт .......

    как се мисли тази работа-
    ..............
    както си написал в подписа си:

    "Глупостта е вечен източник на пари"

    Всеки си заслужава Съдбата
  8. 8 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    GM и Опел са лидери и при електрическите автомобили - Шевролет Волт, Опел Ампера, Шевролет Спарк.От следващата година се очаква дебюта и на Кадилак в електрическа версия.

  9. 9 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2864 Неутрално

    дано подобрят и антикорозионната защита

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  10. 10 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 340 Неутрално

    Всеки двигател е снабден с турбина.Караш 150 хил. и хвърляш.После нова кола.Потребление трябва.Иначе вярвам,че докато работят,тези мотори ще са супер.

    rock n' roll is king!
  11. 11 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#10] от "TAC":

    Така е, потребителско общество. Но кара ли ти се атмосферен двигател, особено дизел, така наречения трактор. Едва ли. А като издухаш турбината, просто я сменяш, не струва състояние. И колата пак хвърчи и гори малко. Освен това, животът на турбината зависи твърде много от начина на каране. Ако някой идиот си вземе турбодизел и си мисли, че ще има състезателна кола... И настъпва ли настъпва... И колата започва да гори много като на бензин, издухва турбината.... и разбира се не става пъргава като бензиновата, особено на ниски предавки си е направо мъртвец в сравнение с бензиновите. Човек трябва като купува кола ясно да знае какво иска - ниска цена, скорост, ускорение, дълъг живот, нисък разход... Не може обаче всичките неща накуп.

  12. 12 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#11] от "simo87":

    ??? на ниски предавки викаш? Имал съм бензинки атмосферки, турбинирани... сега карам семеен ван турбо дизел... да поведението е много по спортно отколкото на същите коне ама атмосферен. При турбинираните е сходно...

    Интересно, но определено смятам, че за една атмосферка, докато не й изпълниш до средата оборотомера е пълен мъртвец, след това е ОК, за турбинираните бензинки пак от по-високи обороти се усеща, отделно, кривата на въртящия момент каквото и да я правят е много по стръмна при бензинките отколкото при дизелите.

    Явно не сте се качвали в дизел след 2008, че дори и след 2000... погледнете характеристиките, често турбинирания дизел достига по-бързо 0-100 от атмосферния бензинов. Очаквам да видя новото поколение, 1 - 2 литра турбинирани бензинки, очаквам да видя приятни изненади относно разход и динамика.

    Няма изобщо смисъл да говорим за разход и т.н.

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  13. 13 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 340 Неутрално

    До коментар [#11] от "simo87":

    Бъркаш за нафтовите коли.Карах Форд Кънект,служебен,1,8 дизел с турбина.Предполагам,че този мотор се монтира и на Фокус.Щом вкарам втора и все едно някой и бие един як шут на тази кола!Превръща се в шосеен самолет.И както и да я карах(понякога се налагаше наистина да бързам),не можех да надвиша 6,5 л градско.

    rock n' roll is king!
  14. 14 Профил на Karla c Україна Hanneman
    Karla c Україна Hanneman
    Рейтинг: 727 Неутрално

    А ако си наемат и накой и друг дизайнер...

    To Crush Your Enemies, See Them Driven Before You, And To Hear The Lamentation Of Their Women!
  15. 15 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2267 Неутрално

    Явно бъдещето е на малко обеми с трбо но - Тhere is no replacement for displacement - нищо не можа да замени обема! Който е карал голям спокоен бензинов V8 ще разбере за какво говоря. Няма дизел или турбо което да замени това усещане.

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  16. 16 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#12] от "Capricornicus":

    Не съм съгласен. Качвал съм се и на стари, и на нови дизели и бензини, със и без турбо ( дизелите ). И новите турбодизели са тромави на първа-втора, едва на трета започват да "дърпат". Не казвам нищо лошо за дизелите, даже си карам турбодизел. Но ако някой търси спортна кола - да си вземе бензинка.

  17. 17 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#13] от "TAC":

    Карал съм Фокус модел от 2010-та мисля, с 1.6 турбодизел. На първа и втора го нямаше никакъв, иначе нагоре - отличен. И беше доста икономичен.

  18. 18 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#4] от "Captain Shakespeare":

    теоретичният максимум никога няма да бъде достигнат, а паралели да се правят с ванкеловия двигатели и какво било станало там е безпочвено, при буталните двигатели няма една ахилесова пета (като уплътненията на ротора на ванкела) дето да трябва да се подобри, за да разкрият потенциала си. Ще драпат с по 0.5-1% най-много на година, като стават все по-скъпи за производство и все по-чупливи.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  19. 19 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#8] от "Само Левски":

    Леко спорно е доколко са лидери. Волт има някакви продажби в САЩ, но нисан ги гонят и понякога изпреварват. В европа обаче опел ампера е пълен провал, и ГМ си го казват открито.

    February 2013- 0
    January 2013 – 42
    December – 6
    November – 19
    October – 2

    Това са произведените бройки ампера. Малко вероятно е да са се изстреляли нагоре от март насам. Спарк въобще не е в продажба все още.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  20. 20 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3021 Неутрално

    [quote#19:"DareDebil"] но нисан ги гонят и понякога изпреварват. [/quote]

    Не си съвсем прав, Нисан+Рено минаха 100000 бройки EV скоро, имаше изявление на Карлос Гон, иначе пазарът на хибридни+плъг-ин хибридни+електрически коли вероятно ще са близо до милион тази година, първата половина е винаги по- слаба от втората заради данъчните кредити, погледнете какъв растеж има в САЩ:

    http://www.electricdrive.org/index.php?ht=d/sp/i/20952/pid/20952

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #