"Нисан" стана на 80 години

"Нисан" стана на 80 години

Поглед към миналото на "Нисан"
Нисан
Поглед към миналото на "Нисан"
Японската марка "Нисан" стана на 80 години и ще отбележи юбилея с грандиозното събитие "Nissan 360". В програмата се набляга върху последните модели и инженерни иновации чрез серия от презентации и възможности за тестове за над 1000 журналиста, инвеститори, доставчици, дилъри и експерти в индустрията.
За мероприятието са осигурени над 100 леки и лекотоварни aвтомобила от марките "Нисан", "Инфинити" и "Датсун", който ще се карат на няколко специално подготвени тестови трасета. В рамките на събирането ще бъде уточнен и хода на програмата Power 88, предвиждаща до 2016 година марката да постигне 8% световен пазарен дял и 8% оперативни маржове.
"След 80 години на диктуване на модата в нашата индустрия, "Нисан" е готов да продължи растежа и иновативното развитие", коментира президентът и главен изпълнителен директор на компанията Карлос Гон.