Новите "Камаро" купе и кабриолет ще дебютират във Франкфурт

Новите "Камаро" купе и кабриолет ще дебютират във Франкфурт

По време на 65-ото автомобилно изложение във Франкфурт (10 - 22 септември) "Шевролет" ще представи новите "Камаро" кабриолет и купе. Шестото поколение на култовия модел се отличава с подобрена спортна аеродинамика, която спомага за по-ефективно охлаждане на мотора и по-висока стабилност на автомобила. 
 
Задвижването на двете версии на "Камаро" се осигурява от изпитания 6.2-литров осемцилиндров V-образен двигател в съчетание с шестстепенна механична или автоматична предавателна кутия. Версията с механична предавателна кутия постига максимална мощност 432 к.с. при 5900 об./мин. и максимален въртящ момент 569 Нм при 4600 об./мин. Времето за ускорение от 0 до 100 км/ч е 5.2 секунди при купето и 5.4 секунди при кабриото.
 
Новият "Камаро" вече се предлага с безключов достъп. Може да бъде поръчан и със спортни анатомични седалки "Рекаро" с кожени тапицерии и електрорегулиране за предните места.
 
Сред останалите забележителни елементи в интериора са новият heads-up дисплей с цветни показания и инфоразвлекателната система Chevrolet MyLink, вградена в централната конзола на арматурното табло. Управлението на системата се осъществява посредством чувствителен на докосване цветен екран с висока разделителна способност и диагонал седем инча, който предлага ясно структурирано и лесно за използване меню с икони.
 
В допълнение към разпознаването на гласови команди системата предлага и възможност за TTS (Text-To-Speech – четене на текст чрез гласов синтезатор), което ще позволи на водачите да прослушват текстовите съобщения от своя смартфон, без да отделят вниманието си от пътя и ръцете си от волана. Видеокамера за следене на маневрите и зоната зад автомобила е част от серийното оборудване на модела.
 
Новият "Камаро" ще започне да се предлага в Европа към края на настоящата година. В България цените ще тръгват от 78 526 лв. с ДДС за купе версията и 88 306 лв. с ДДС за кабриолета. Първият "Шевролет Камаро" се появява през 1966 година и е описано от един автомобилен журналист като "малко зло създание, което се храни с мустанги".