Китайски автомобил за първи път получи максималните пет звезди на краштест на ЕuroNCAP (видео)

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (95)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на manu_chao
    manu_chao
    Рейтинг: 830 Неутрално

    Работят хората,подобряват качеството,на продуктите си непрекъснато...

  2. 2 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    До коментар [#1] от "manu_chao":

    Но не и цените! Автомобил Грейт Уол струва колкото Ситроен С4-22 000лв.

  3. 3 Профил на ===.....
    ===.....
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#1:"manu_chao"]Работят хората,подобряват качеството,на продуктите си непрекъснато...[/quote]

    101 % ++
    след пет год никой няма да може ги стигне..
    сложна е за разбиране азиатската същност

    Южна Корея - по-малка от България по площ ,

    но Икономиката им е на 7-8 място в смета ...

    а Китай..........какво да очакваме ?

  4. 4 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 1413 Весело

    Успехите на Китай винаги ме радват !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  5. 5 Профил на ===.....
    ===.....
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#2:"deaf"]Но не и цените! Автомобил Грейт Уол струва колкото Ситроен С4-22 000лв.[/quote]

    защо мислиш,че Ситроен е по-читав ?

    Грейт Уол след пет год ще стане като Хюндай и Киа - най-продаваните в Западна Европа

    я отвори аутоскаут.24 и виж какви са им цените !?!?

  6. 6 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Ами БРАВО, просто показаха на разни други дето шикалкавят и икономисват за сметка на клиентите си, че постигането на високи изисквания по отношение на сигурността на хората не е чак толкова невъзможно и скъпо.

  7. 7 Профил на Съни
    Съни
    Рейтинг: 720 Любопитно

    До коментар [#2] от "deaf":

    Но затова пък автомобилите на Грейт уол са изключително качествени и възможно най-обезопасени при пътуване, дизайнът им също е много добър.

  8. 8 Профил на sadparrot
    sadparrot
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Браво, това е правилната посока пред тях.

    В началото гонеха само цена, защото според производителите в Китай живота не е чак толкова скъп. Да обаче, в Европа се ценят други качества.

    Предполагам все пак, че масовите китайски автомобили, предназначени за тамошния пазар, ще си останат същите ковчези на колела

  9. 9 Профил на Кум Вълчан
    Кум Вълчан
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    Дневник, "петзвезди" са две отделни думи. Във всяка новина имате смешни правописни грешки.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  10. 10 Профил на Кум Вълчан
    Кум Вълчан
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    До коментар [#2] от "deaf":

    Да, но не отчиташ факта че Ситроена за 22 хиляди ще бъде с ръчни стъкла, тазове и без радио. Отделно че качеството на Ситроен е ужасяващо.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  11. 11 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2256 Весело

    До коментар [#7] от "Съни":

    Колко ти платиха китайците за тази реклама?

  12. 12 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 886 Неутрално

    Ако не ни беше връхлетяло СДС когато се обърна кебапчето щяхме да сме по-добре от Китай и Корея. Две-три години още да беше устискал Тодор Велики, но КГБ успя да го свали.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  13. 13 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    До коментар [#10] от "dragozow":

    Сигурно и окачването (най-доброто в света),на Ситроен е "ужасно"! Отказвам се да споря с лаици.
    Лично аз карам само немски коли,но любителите на Ситроен наистина ги харесват и купуват,въпреки че имат пари за тежкарски коли.

  14. 14 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Китайците се научиха да правят и коли, както се научиха да правят и компютри, а след това и самолети. В Европа произвеждаме дългове, финасови спекулации и клепто-цоциализъм.

  15. 15 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 728 Неутрално

    Ако на маската има мачка,пичка и елхичка,мани я таа кола.

  16. 16 Профил на Еколог
    Еколог
    Рейтинг: 893 Неутрално

    [quote#5:"slave holder"]Хюндай и Киа - най-продаваните в Западна Европа[/quote]

    в Германия е Шкода, а в някои околни държави дори я ползват за полицейска кола.

    Път без препятствия не води до никъде.
  17. 17 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 340 Весело

    лаконично бих изкоментирала, че всички автопроизводители получиха един урок от куро-с и силно се надявам, китайците да не останат само с това, защото ако успеят да подбият цените и на автомобилите световно, това ще е равно, като да обявим, че комунизма победи над лошите, алчни, нагли и нахални капиталисти
    рапорт даден - рапорт приет

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  18. 18 Профил на baybars
    baybars
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#8] от "sadparrot":


    [quote#8:"sadparrot"]Предполагам все пак, че масовите китайски автомобили, предназначени за тамошния пазар, ще си останат същите ковчези на колела[/quote]
    Предполагаш ли също, че масовият китайски купувач е по-глупав от европейският? Като гледам "сигурните" гробници втора-трета ръка по нашите пътища .... не ми се говори!

  19. 19 Профил на walking.dead
    walking.dead
    Рейтинг: 118 Неутрално

    До коментар [#1] от "manu_chao":

    платили са си

  20. 20 Профил на Goblin
    Goblin
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Дано да се продава и в България .. Много харесвам седани и приветствам появата на всеки един, независимо от марката и произхода.
    Колкото до Грейт Уол, засега се държат добре - все повече ги виждам по улиците. Да понавъртят 4-5 зими и 150-200 хиляди километра по родните пътища, тогава ще си говорим пак.

  21. 21 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 838 Любопитно

    Леко с прогнозите. След ВСВ, европейските автопроизводители са започнали от триколки, та знаят и 2 и 200 — не ги подценявайте. Това, че досега са успявали да доят пазара с високи цени, съвсем не означава, че са неподготвени за конкуренция. Сигурен съм, че помнят как Япония е развила автомобилната си индустрия от велосипеди с моторче до автомобилни заводи в САЩ, и се подготвят за китайската конкуренция.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  22. 22 Профил на ===.....
    ===.....
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#18:"qnv53316818"]Предполагаш ли също, че масовият китайски купувач е по-глупав от европейският?

    Като гледам "сигурните" гробници втора-трета ръка по нашите пътища .... не ми се говори![/quote]

    200 % ++ съгласен

    а българската глупост е вечна

  23. 23 Профил на ===.....
    ===.....
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#12:"др. Иванов"]Ако не ни беше връхлетяло СДС когато се обърна кебапчето щяхме да сме по-добре от Китай и Корея.

    Две-три години още да беше устискал Тодор Велики, но КГБ успя да го свали.[/quote]

    колкото и абсурдно да звучи поста ти -
    не е лишен от здрав разум , от логика

    и това го казвам аз -
    ортодоксален Антикомунист

    лошото е , че и КГБ "го свалиха" -
    оставиха ги за колорит ,
    очертаха им локален периметър-бившия СССР ...

    даже някои от вътрешните им колонии вече дърпат на Запад ..

    Азербайджан,Армения,Грузия,Украйна

    външните ги изгубиха Всичките : Югославия,България,Румъния,Либия,Ирак,Сирия,
    Тунис...

  24. 24 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    [quote#21:"gost22"]. След ВСВ, европейските автопроизводители са започнали от триколки,[/quote]
    Слагам ти плюсче но с много резервни !
    Живеем в 2013 компаниите вече са толкова глобални ,че в една кола има компоненти от целия свят ! Често и дизайнерите творят някъде далеч ...
    Европейския производител аз мисля ,че не е готов за това предизвикателство ! Положението е като със сапунерките,тирбушоните ,моливи и химикалки ! Китай става у тежко индустриална държава а това е дълъг и сложен процес на германците им трябваха повече 100 години !

    Китай ще прави плавателни съдове и космически кораби а с новата железница Пекин-Лондон Европа ще стане нещо като автономна търговска колония !Разбира се най-тежко ще го понесат немските индустриалци !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  25. 25 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 975 Неутрално

    Доста добре. Единственото, което не ми хареса е, че при челния удар предният калник минава пред вратата, но това е дреболия.
    Или китайците са откраднали конструкцията 1:1 на някой европейски автомобил, или израелците са им помогнали с инженеринга.

  26. 26 Профил на Кум Вълчан
    Кум Вълчан
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    До коментар [#13] от "deaf":

    Може да не е най-комфортно, но е здраво. И не всички Ситроени за с хидравлика.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  27. 27 Профил на ===.....
    ===.....
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#26:"dragozow"]Може да не е най-комфортно, но е здраво. И не всички Ситроени за с хидравлика.[/quote]

    не можеш го убеди...

    хората си знаят - Немско и в краен случай френско

    като е Ситроен с хидравлика - та е голям праз ...

    след 50 000 км и две год е изгубил Поне 50 % от цената си

    [quote#13:"deaf"]Лично аз карам само немски коли,но любителите на Ситроен наистина ги харесват и купуват,въпреки че имат пари за тежкарски коли.[/quote]


    тук ти го казва - немско........
    може да е "пернишки" тунинг , но да е немско

    а вкарва и традиционният израз за ???????

    - тежкарски коли

  28. 28 Профил на sadparrot
    sadparrot
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#18] от "qnv53316818":

    Масовия китайски купувач може да не е по-глупав от европейския, но със сигурност е по-беден. Затова си купува това, за което има пари. А то е нещо от сорта на:
    http://www.youtube.com/watch?v=S5HUtX4JgOk
    http://www.youtube.com/watch?v=RVG5eBIQYx4
    ...
    В тубата има доста материали.

  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  30. 30 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    """ Qoros Auto Co. Ltd е китайско-израелска компания """
    =====================

    Китайско-израелска компания . . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  31. 31 Профил на yanne
    *****
    Весело

    До коментар [#12] от "др. Иванов":


    [quote#12:"др. Иванов"]Ако не ни беше връхлетяло СДС когато се обърна кебапчето щяхме да сме по-добре от Китай и Корея.[/quote]Най вероятно имаш предвид Северна Корея...

  32. 32 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 506 Весело

    Значи вече големите автомобилни производители могат спокойно да си изнесат производството изцяло в китай. После да се фукаме с "американски" айфон и "немски" фолксваген.

    Too much цензура Баце.
  33. 33 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 383 Любопитно

    [quote#32:"townboy"]Значи вече големите автомобилни производители могат спокойно да си изнесат производството изцяло в китай. После да се фукаме с "американски" айфон и "немски" фолксваген[/quote]
    Големите автомобилни производители много отдавна са си изнесли производството в Китай.
    Къде е сглобен един продукт няма особено значение, важното е къде са инженерите и къде е проектиран: дори и на съветския технически гении се удаде да произвежда автомобили по лиценз и с ноу-хау на Фиат (повече от 40 години).
    Designed in е доста по-важното от Made in (стига да не е "Сделано"

    zenrus.ru
  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  35. 35 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 383 Неутрално

    [quote#7:"Съни"]автомобилите на Грейт уол са изключително качествени и възможно най-обезопасени при пътуване, дизайнът им също е много добър.[/quote]
    Съмнявам се да са по-добри от Хонда/Тойота, за Волво да не говорим.

    zenrus.ru
  36. 36 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 383 Неутрално

    [quote#14:"Индиана"]Китайците се научиха да правят и коли, както се научиха да правят и компютри, а след това и самолети.[/quote]
    Има малка, но съществена разлика между безцеремонна кражба на западни технологии и собствена разработка на такива.

    zenrus.ru
  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  38. 38 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 830 Неутрално

    В Китай е евтин ръчният труд.
    Другото което поевтинява продуктите са големите им серии.

    Все пак когато започнат да правят качествени коли със специвикация за съответния пазар и да влагат свой интелектуален продукт, цените ще са доста близки до европейските и американските и няма да им е никак лесно да продават.

  39. 39 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2772 Неутрално

    Като автомобил не знам, но такъв урок по маркетинг досега не съм виждал. Всичките тонове изписани забележки, подмятания и омаловажавания по отношение на китайското качество само с един удар почват да работят за твоя сметка.

    Този производител спокойно можеше да насочи инвестициите си в рекламни кампании, дилърска мрежа, подбиване на пазара с ниска цена или нещо друго от стандартната програма, но вместо това те са излекували най-първо болното място и сега вече всеки ги знае...

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  41. 41 Профил на socioscan
    socioscan
    Рейтинг: 395 Весело

    [quote#39:"cinik"]Като автомобил не знам, но такъв урок по маркетинг досега не съм виждал. [/quote]

    Цената на тази кола ще бъде около 20 000 евро ))
    Не мисля, че могат да минат без масирана реклама, за да я продават в Европа ...
    http://www.topgear.com/uk/car-news/this-is-the-qoros-three-sedan-2013-02-15

    #ДАВАЙДОСВИДАНИЯ http://www.youtube.com/watch?v=M9RcdLCJkw4
  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  43. 43 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 775 Неутрално

    Китайските компании още дълги години ще има да се учат как се прави бизнес с богати и претенциозни клиенти. Защото, за да продаваш коли не иска само да правиш сапунерки на ниска цена - това и европейците го могат. Цената се увеличава и след това от организирането и поддържането на цялата дилърска и сервизна мрежа, целия маркетинг и имидж мейкинг (извинявам се за чудесния български израз), а там китайците са много зле. В момента като цяло китайският пазар и разбиране за икономика са като тези в Европа и САЩ отпреди ВСВ - който произведе повече на по-ниска цена - той ще спечели. И може би за там работи. Само че САЩ и Европа са преминали поне 2 ери в маркетинга напред.

  44. 44 Профил на cinik СУПЕР
    cinik
    Рейтинг: 2772 Неутрално

    [quote#40:"SPQR"]Не съм сигурен къде си го прочел това... но първият символ [/quote]

    Нашият стар приятел-блъфьор за пореден път си е намерил майстора. Довечера няма да може да се похвали в таверната, с каква лекота е преметнал варварите от Севера

    Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“
  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  46. 46 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 954 Весело

    До коментар [#12] от "др. Иванов":

    хахахаха, Тодар Велики щял да ни направи по-добри от Китай и Корея, хахахаха!

    и с какво ще ни направи по-добри от Корея? с домати? или с крадените Правец-16 или ИЗОТ?

    другарю, на твое място бих се самоубил! немедленно!
    след което бих самоубил и близките и роднините си, за да не се размножава тази шумкарска паплач!

    РЕФОРМИ !
  47. 47 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 954 Неутрално

    гледам снимки на тоя Qoros 3.
    не мога да разбера на какво ми прилича повече. на Ауди, на БМВ, или на Киа?

    а щом си задавам въпросът на какво ми прилича определен продукт (телефон, автомобил, лаптоп), значи няма нищо уникално.

    този Qoros 3 е поредният китайски автобоклук. китайците няма да направят читава кола в следващите 10 години. ако е читава, то тя ще е произведена в заводите на европейски, японски или американски производители.

    китайците най-много да откраднат дизайн. механика, носещи механизми, двигатели, са твърде далече от способностите на китайците...

    РЕФОРМИ !
  48. 48 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 893 Неутрално

    До коментар [#47] от "Rage Against":

    Прилича на "Москвич Алеко", сглобяван и продаван у нас ограничено...

  49. 49 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 854 Неутрално

    До коментар [#10] от "dragozow":
    Тасове, не "тазове". Ако ще ги поправяш - бъди перфектен.
    Иначе за "цитруса" съм абсолютно с теб.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  50. 50 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 671 Неутрално

    [quote#5:"From Перник"]Грейт Уол след пет год ще стане като Хюндай [/quote]
    Няма да стане. Не сравнявай Ю. Корея с Китай! Отделно, и на Хюндай, и на Киа конструкторските бюра са в Рюселхайм, Германия, т.е. ползват германски инженери, дизайнери, дори и технлогии. Отделно Ю. Корея е приета от западния свят като надежден партньор, като своя, нещо което не може да се каже за Китай.

  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  53. 53 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 954 Неутрално

    До коментар [#48] от "convince":

    кажи ми сега, не ти ли прилича на евтинджос? ти били си купил такъв автомобил за личен, бил си качил семейството и децата си в него?

    аз не бих...

    РЕФОРМИ !
  54. 54 Профил на Кум Вълчан
    Кум Вълчан
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    До коментар [#49] от "Чичи (Ice Man's fan)":

    Прав си, едното е за баня.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  55. 55 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 893 Неутрално

    До коментар [#12] от "др. Иванов":

    Тодор Велики Първи, компрометира България до неузнаваемост, като това е извършено на инат, и в съревнование, кой колко и защо е по-предан на еднакауза в която никой невярва. Това като външна политика, а като вътрешна разиграната карта е същата но с още по-нагли системни послания и заплатени мероприятия, докарали населението до точката на психични промени, на която сме жертва целокупно.

  56. 56 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 118 Неутрално

    До коментар [#16] от "Еколог":

    Много неточно сравнение. Първо колите на Шкода са Фолксваген и второ Шкода е от най старите и уважавани фирми в Европа ( нищо че я съсипаха по време на комунизма заради СССР).

    chavo64
  57. 57 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 893 Неутрално

    До коментар [#53] от "Rage Against":

    КИТАЙ, както и РУСИЯ са оперативно системно изостанали в отрасъл АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ.

    Целокупните им сухи напъни продължават неспирно десетилетие след десетилетие, особено за руснаците, всеки следващ модел е един все по-голям неуспех и затъване. Защото за да я имаш тази промишлен сектор успешно трябва да развиеш над 2000 други успешни индустриални направления.

    Това е днес вече абсолютно нито възможно, нито постижимо, тъй като нещата са светлинни години напред вече защитени законово, лицензирани и разработени до съвършенство, а лицензионните фючъри са обвързани юридически с суми надвищаващи милярди застраховки и обезпечавания.

  58. 58 Профил на Еколог
    Еколог
    Рейтинг: 893 Неутрално

    [quote#56:"chavo64"]Много неточно сравнение.[/quote]

    Не е сравнение, а констатация - през август са регистрирани 10802 Шкоди, 4872 КИА и 7436 Хюндай.

    И не съм казал нищо лошо за Шкода, даже напротив. И аз самия карам Шкода

    Път без препятствия не води до никъде.
  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  60. 60 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 758 Неутрално

    Беше ясно, че е само въпрос на време китайците да "хванат ниво".
    Оттук нататък пътят е ясен - предстоят тежки моменти за мениджъри на преуспяващи европейски, корейски и японски автомобилопроизводители.

    I Want To Believe
  61. 61 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 954 Неутрално

    До коментар [#60] от "2.5":

    нали? наслушах се на същите дитирамби и за руснаците, които преди 50 години щели да унищожат янките физически, психически и на атомно ниво...

    за японците, които щели преди 20 години да изкупят Америка и със своето свръхкачествено производство да разсипят американците веднъж и завинаги.

    после го слушах и за южно-корейците, които със своята непримиримост към примиримостта отново щели да съкрушат Американците и да ги бият на собствения им пазар - дисплеи за смартфони...

    сега ти си поредният лумпен, който твърди, че китайците щели да разсипят европейците и американците със свръх напредничавите си автомобилни технологии...

    а новината е за първият китайски автомобил, който получаил максималните звезди за сигурност. прави си сметката за какви боклуци и ковчези става въпрос, като погледнеш предходните модели на китайски автомобили...

    РЕФОРМИ !
  62. 62 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 875 Неутрално

    Гледам, тази статия събира доста фенове на китайския модел.

    Но удобно се изпуска една негова главна концепция - backwards engineering. Западни коли се произвеждат в Китай от десетилетия. Беше въпрос на време да създадат кола с европейски стандарти за сигурност. Но ако се поразровим, със сигурност ще стане пределно ясно, че творението им е продиктувано от желанието да продават в Европа, където трябва да покрият стандарта. Изобщо не биха се интересували в противен случай, особено за техния си пазар.

    И да, ще е по-евтино, след като имат богат избор на готови технически елементи и концепции, създадени от други.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  63. 63 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 875 Неутрално

    До коментар [#3] от "From Перник":

    [quote#3:"From Перник"]а Китай..........какво да очакваме ?[/quote]

    В краткосрочен план, същото - бурно развитие и заливане на света с евтини стоки.

    В дългосрочен план - социално напрежение, загуба на конкурентноспособност, застаряване на населението, може би и разпад на китайския капитало-комунистически режим.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  65. 65 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 758 Весело

    [quote#61:"Rage Against"]сега ти си поредният лумпен, който твърди, че китайците щели да разсипят европейците и американците със свръх напредничавите си автомобилни технологии...[/quote]

    Малко рязко си "отлЕпил", но това е въпрос на възпитание.
    Никъде не съм твърдял дословно или косвено написаното от Вас по-горе.
    Понеже не мога да допусна, че съм цитиран свободно, предполагам, че така съм разбран, корто ме подсети за пасаж от Илф и Петров:
    "Речникът на Уилям Шекспир според изчисленията на изследователите съдържа 12 000 думи. Речникът на негъра от людоедското племе мумбо-юмбо има само 300 думи.
    Елочка Шчукина си служеше с лекота и свободно и с тридесет."

    Линкът на колегата в пост №41 е полезен - ако вече не сте го прочел можете да се пробвате...

    I Want To Believe
  66. 66 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 875 Неутрално

    До коментар [#65] от "2.5":

    Излиза, че китайската кола дори не е толкова китайска.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  67. 67 Профил на kukuf
    kukuf
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Преди около месец жена ми се върна от един мол с новината,че си купува най-малката кирайка от Баховица.Нямате представа колко кола купи за 16000лв.Дотук само хубаво.Бълха с голям мотор,климатроник,че и парктроник!Има всичко без капандура.5 годишна гаранция.Абе,само гумите и са кофти-летни китайски,ама се преживява.Който ще-да робува на митове,който не-да пробва новото.Толкоз.

  68. 68 Профил на kukuf
    kukuf
    Рейтинг: 118 Неутрално

    "кирайка"=китайка

  69. 69 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 875 Неутрално

    До коментар [#41] от "socioscan":

    Съдейки по китайските нрави, рано или късно ще се провбат с дъмпинг.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  70. 70 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 758 Весело

    До коментар [#66] от "deutschwagen":

    Имах преподавател, който казваше: занаят не се учи, занаят се краде.
    Пикасо го е казал още по-точно.
    Така е - всеки трябва да започне отнякъде!

    I Want To Believe
  71. 71 Профил на lefty
    lefty
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Китай втора поредна година са най-големия производител на автомобили в света. Тенденцията е разликата с втория (САЩ) да се увеличава.
    Иначе Бай Ганьо най-добре умее да философства по теми, за които и идея си няма за какво иде реч!
    Продължавайте

  72. 72 Профил на xps
    xps
    Рейтинг: 118 Неутрално

    До коментар [#2] от "deaf":
    Първо престанете да мерите колите по цени, а гледайте и обуредване и кой в какъв клас е позоциониран. Незнам Ситроен С4 с какво го сравняваш. Ако е с волекс С10... определено не са в един клас.... пък и там цената е около 18 000 лв. Ако е с волекс С20Р там цената е минимун 22 хил.
    А твоят С4 започва от скромните 28 000 лв.
    Тъй че престанете да пишете, а ми прочетете, сравнете и чак тогава говорете.

  73. 73 Профил на xps
    xps
    Рейтинг: 118 Неутрално

    До коментар [#20] от "sam_vimes":

    Ти ако мислих че Горубляне и Дупница колите са по читави от колкото след 200 000 грейт лоул много се лъжеш.
    Ако така беше, всички араби, ауто плюс, ауто хит, евро 7 и сие да са фалирали, а по Цар Симеон и Козлодуй магазините за авточасти да се броят на пръсти

  74. 74 Профил на Курт Деликуртев  662 галерии плюс X
    Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Китай напредва с гигантски стъпки!

    Ще изместят Германия по брой на патентите до 1-2 години!

    http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯ
  75. 75 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 383 Неутрално

    [quote#71:"lefty"]Китай втора поредна година са най-големия производител на автомобили в света. [/quote]
    Абсолютно нормално, имайки предвид че са най-големия пазар в света.
    Когато китайците започнат да продават повече автомобили в САЩ от американските производители, тогава ще бъде новина.

    zenrus.ru
  76. 76 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 671 Неутрално

    [quote#67:"kukuf"]Който ще-да робува на митове,който не-да пробва новото.[/quote]
    Затова си прав, най-хубавата кола е новата. Каквато и да, няколко години проблеми няма да имаш.

  77. 77 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    До коментар [#72] от "xps":

    Признавам,че се обърках. 24 000хил. лева е Ситроен С4 ако не се лъжа. Видях го в един автомагазин в Несебър.

  78. 78 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    До коментар [#76] от "historama":

    Моята Опел "Калибра" е произведена на 13-ти декември 1991год. Демек е над двадесет годишна,но е убиец. И почти нищо не съм ремонтирал по нея вече осем години. Освен някои ремъци и подобни дребни неща.

  79. 79 Профил на Biker СУПЕР
    Biker
    Рейтинг: 118 Неутрално

    До коментар [#78] от "deaf":

    Мда, убиец е. Ковчег на колела.

  80. 80 Профил на pepi1442
    pepi1442
    Рейтинг: 775 Неутрално

    Кратък виц: "Българи се подиграват на Китай, че не можел да прави коли "

    dnevnik са част от статуквото!
  81. 81 Профил на Федор  Венедиктович  Езерский
    Федор Венедиктович Езерский
    Рейтинг: 1114 Любопитно

    [quote#3:"Перник - дъ city of дъ dreams"]Южна Корея - по-малка от България по площ ,
    но Икономиката им е на 7-8 място в смета ...
    [/quote]

    За площта ясно, а как са с населението? Като общ брой и като хора на квадратен метър?

  82. 82 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 345 Неутрално

    Китай по нищо не отстъпва от останалите развити и индустриализирани държави, така че подобни успехи не са изненада за никой. Колкото до стандарта на българина, са нормални коментарите от рода на: "най-добрите коли са немските, произведени до 2000 година, щото после ги развалиха", "най-добре се кара на газ, но в другите държави са глупаци и не знаят"

    Евроатлантида
  83. 83 Профил на yanne
    *****
    Неутрално

    До коментар [#71] от "lefty":


    [quote#71:"lefty"]Китай втора поредна година са най-големия производител на автомобили в света. Тенденцията е разликата с втория (САЩ) да се увеличава. [/quote]И нормално-Китай има 4 пъти повече население.Значи за да се изравни със САЩ-следва да произвежда 4 пъти повече автомобили.

  84. 84 Профил на yanne
    *****
    Неутрално

    До коментар [#81] от "Федор Венедиктович Езерский":


    [quote#81:"Федор Венедиктович Езерский"]За площта ясно, а как са с населението? Като общ брой и като хора на квадратен метър? [/quote]май нее само до броя или гъстота на населението,а до това какво имат в главите.Щото и Северна са корейци,ама....

  85. 85 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 277 Любопитно

    До коментар [#23] от "Перник - дъ city of дъ dreams":

    Това за Тунис "съветска колония" сам си си го съчинил май!? Подобна глупост само в булгаристан може някой "учен" да измисли...

  86. 86 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    [quote#8:"sadparrot"]Предполагам все пак, че масовите китайски автомобили, предназначени за тамошния пазар, ще си останат същите ковчези на колела[/quote]
    Нямаш представа какви коли се карат в Китай.
    Имаме само да си мечтаем за тях.
    Говоря за масовите коли.

    Преди няколко месеца, като бях там, най-масовите коли бяха Buick, Chevrolet, Audi и VW. Мярнах и екзотични коли като Ферари (магазин даже техен видях), Мазерати, Порше, Ролс Ройс...
    https://plus.google.com/photos/111880830150057625538/albums/5931729493250712065?authkey=CP-Cp4-hl-LW8wE

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  87. 87 Профил на selianin
    selianin
    Рейтинг: 340 Неутрално

    До коментар [#47] от "Rage Against":

    " + "
    Шеф-дизайнер Герт Хильдебранд
    компании Chery (создатель
    современного облика MINI) и
    дизайнерские студии Мюнхена .
    Клаус Шмидт (ранее трудился в BMW M-Power).
    (китайская тачка)

    ...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN
  88. 88 Профил на viktoranzio
    viktoranzio
    Рейтинг: 229 Неутрално

    до SPQR.В Италия най-продавани са италиянските а в Румъния румънските автомобили.Според теб кои са най-добри?

  89. 89 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    [quote#88:"viktoranzio"]до SPQR.В Италия най-продавани са италиянските а в Румъния румънските автомобили.Според теб кои са най-добри?[/quote]
    Италианските, разбира се.
    Ферари, Ламборгини, Мазерати... кажи някой по-добри от тях?

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  90. 90 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    До коментар [#89] от "Athanatos":

    Не мога да се съглася. Какво значи най-добър автомобил? За всяко предназначение с иима различно решение. С Ферарито можеш ли да караш по черни пътища, да возиш вар и цимент, да спиш в него, да превозваш хора... Ми не, ферарито е добро за едно, Еспейса за друго, Камаза за трето.

    Проблемът на китайците обаче е, че чак в 2013година успяват да сглобят един автомобил, който дори го няма в серийно производство, така че да отговаря на евронормите. А европейските и японските коли отдавна пълнят петте звездички.

    Тази новина е срам за Китай, а не хвалба, и не виждам основание за форумните въздишки по посока Китай.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  91. 91 Профил на nogica
    nogica
    Рейтинг: 118 Неутрално

    До коментар [#78] от "deaf":

    може,но за 22годишна кола.Защото тате има една Лада 1978г. и от 20г. я кара без да прави нищо и за нищо не става.Децата ми се качват на нея както на каручка на панаир.
    колкото до Ситроен става,но нè е върха моля имам ксара от 10години от магазина и не съм впечатлен до фен.

  92. 92 Профил на Postmodern Reality
    Postmodern Reality
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    До коментар [#2] от "deaf":

    Коя модификация на Great Wall?

    Ала, бала!
  93. 93 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 1204 Неутрално

    До коментар [#27] от "Перник - дъ city of дъ dreams":

    Всеки автомобил като излезе от магазина губи около 30% процента от цената си , след това около 10% процента на година следващите 5, по-нататък вече зависи много от експлоатацията и състоянието му.

  94. 94 Профил на ===.....
    ===.....
    Рейтинг: 450 Весело

    До коментар [#93] от "Климент Горанов":

    ==========
    абсолютно съгласен....
    истината е ,че автомобилът Губи толкова,колкото можем да си позволим !

    ЩЕ изгуби 30 % веднага - ако сме позволили на Продавача да спечели Още 30 % от нас

    При капитализма Твърди цени Няма .......
    или преговори по цената -
    или друг вариант........всеки избира !

  95. 95 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    До коментар [#92] от "Референдум за монголския thrash metal!":

    Не обърнах внимание,но беше от същият клас като С4.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #