За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
manu_chao
Рейтинг: 830 НеутралноРаботят хората,подобряват качеството,на продуктите си непрекъснато...
deaf
Рейтинг: 2256 НеутралноДо коментар [#1] от "manu_chao":
Но не и цените! Автомобил Грейт Уол струва колкото Ситроен С4-22 000лв.
===.....
Рейтинг: 450 Весело[quote#1:"manu_chao"]Работят хората,подобряват качеството,на продуктите си непрекъснато...[/quote]
101 % ++
след пет год никой няма да може ги стигне..
сложна е за разбиране азиатската същност
Южна Корея - по-малка от България по площ ,
но Икономиката им е на 7-8 място в смета ...
а Китай..........какво да очакваме ?
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1413 ВеселоУспехите на Китай винаги ме радват !
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !===.....
Рейтинг: 450 Весело[quote#2:"deaf"]Но не и цените! Автомобил Грейт Уол струва колкото Ситроен С4-22 000лв.[/quote]
защо мислиш,че Ситроен е по-читав ?
Грейт Уол след пет год ще стане като Хюндай и Киа - най-продаваните в Западна Европа
я отвори аутоскаут.24 и виж какви са им цените !?!?
442
Рейтинг: 554 НеутралноАми БРАВО, просто показаха на разни други дето шикалкавят и икономисват за сметка на клиентите си, че постигането на високи изисквания по отношение на сигурността на хората не е чак толкова невъзможно и скъпо.
Съни
Рейтинг: 720 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "deaf":
Но затова пък автомобилите на Грейт уол са изключително качествени и възможно най-обезопасени при пътуване, дизайнът им също е много добър.
sadparrot
Рейтинг: 229 НеутралноБраво, това е правилната посока пред тях.
В началото гонеха само цена, защото според производителите в Китай живота не е чак толкова скъп. Да обаче, в Европа се ценят други качества.
Предполагам все пак, че масовите китайски автомобили, предназначени за тамошния пазар, ще си останат същите ковчези на колела
Кум Вълчан
Рейтинг: 1052 НеутралноДневник, "петзвезди" са две отделни думи. Във всяка новина имате смешни правописни грешки.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.Кум Вълчан
Рейтинг: 1052 НеутралноДо коментар [#2] от "deaf":
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.Да, но не отчиташ факта че Ситроена за 22 хиляди ще бъде с ръчни стъкла, тазове и без радио. Отделно че качеството на Ситроен е ужасяващо.
deaf
Рейтинг: 2256 ВеселоДо коментар [#7] от "Съни":
Колко ти платиха китайците за тази реклама?
др. Иванов
Рейтинг: 886 НеутралноАко не ни беше връхлетяло СДС когато се обърна кебапчето щяхме да сме по-добре от Китай и Корея. Две-три години още да беше устискал Тодор Велики, но КГБ успя да го свали.
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!deaf
Рейтинг: 2256 НеутралноДо коментар [#10] от "dragozow":
Сигурно и окачването (най-доброто в света),на Ситроен е "ужасно"! Отказвам се да споря с лаици.
Лично аз карам само немски коли,но любителите на Ситроен наистина ги харесват и купуват,въпреки че имат пари за тежкарски коли.
Индиана
Рейтинг: 450 НеутралноКитайците се научиха да правят и коли, както се научиха да правят и компютри, а след това и самолети. В Европа произвеждаме дългове, финасови спекулации и клепто-цоциализъм.
pavur
Рейтинг: 728 НеутралноАко на маската има мачка,пичка и елхичка,мани я таа кола.
Еколог
Рейтинг: 893 Неутрално[quote#5:"slave holder"]Хюндай и Киа - най-продаваните в Западна Европа[/quote]
Път без препятствия не води до никъде.в Германия е Шкода, а в някои околни държави дори я ползват за полицейска кола.
Øϰϰå Çҩßё
Рейтинг: 340 Веселолаконично бих изкоментирала, че всички автопроизводители получиха един урок от куро-с и силно се надявам, китайците да не останат само с това, защото ако успеят да подбият цените и на автомобилите световно, това ще е равно, като да обявим, че комунизма победи над лошите, алчни, нагли и нахални капиталисти
иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общорапорт даден - рапорт приет
baybars
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#8] от "sadparrot":
Като гледам "сигурните" гробници втора-трета ръка по нашите пътища .... не ми се говори!
[quote#8:"sadparrot"]Предполагам все пак, че масовите китайски автомобили, предназначени за тамошния пазар, ще си останат същите ковчези на колела[/quote]
Предполагаш ли също, че масовият китайски купувач е по-глупав от европейският?
walking.dead
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#1] от "manu_chao":
платили са си
Goblin
Рейтинг: 479 НеутралноДано да се продава и в България .. Много харесвам седани и приветствам появата на всеки един, независимо от марката и произхода.
Колкото до Грейт Уол, засега се държат добре - все повече ги виждам по улиците. Да понавъртят 4-5 зими и 150-200 хиляди километра по родните пътища, тогава ще си говорим пак.
gost22
Рейтинг: 838 ЛюбопитноЛеко с прогнозите. След ВСВ, европейските автопроизводители са започнали от триколки, та знаят и 2 и 200 — не ги подценявайте. Това, че досега са успявали да доят пазара с високи цени, съвсем не означава, че са неподготвени за конкуренция. Сигурен съм, че помнят как Япония е развила автомобилната си индустрия от велосипеди с моторче до автомобилни заводи в САЩ, и се подготвят за китайската конкуренция.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...===.....
Рейтинг: 450 Весело[quote#18:"qnv53316818"]Предполагаш ли също, че масовият китайски купувач е по-глупав от европейският?
съгласен
Като гледам "сигурните" гробници втора-трета ръка по нашите пътища .... не ми се говори![/quote]
200 % ++
а българската глупост е вечна
===.....
Рейтинг: 450 Весело[quote#12:"др. Иванов"]Ако не ни беше връхлетяло СДС когато се обърна кебапчето щяхме да сме по-добре от Китай и Корея.
-
Две-три години още да беше устискал Тодор Велики, но КГБ успя да го свали.[/quote]
колкото и абсурдно да звучи поста ти -
не е лишен от здрав разум , от логика
и това го казвам аз -
ортодоксален Антикомунист
лошото е , че и КГБ "го свалиха"
оставиха ги за колорит ,
очертаха им локален периметър-бившия СССР ...
даже някои от вътрешните им колонии вече дърпат на Запад ..
Азербайджан,Армения,Грузия,Украйна
външните ги изгубиха Всичките : Югославия,България,Румъния,Либия,Ирак,Сирия,
Тунис...
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2030 Неутрално[quote#21:"gost22"]. След ВСВ, европейските автопроизводители са започнали от триколки,[/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleСлагам ти плюсче но с много резервни !
Живеем в 2013 компаниите вече са толкова глобални ,че в една кола има компоненти от целия свят ! Често и дизайнерите творят някъде далеч ...
Европейския производител аз мисля ,че не е готов за това предизвикателство ! Положението е като със сапунерките,тирбушоните ,моливи и химикалки ! Китай става у тежко индустриална държава а това е дълъг и сложен процес на германците им трябваха повече 100 години !
Китай ще прави плавателни съдове и космически кораби а с новата железница Пекин-Лондон Европа ще стане нещо като автономна търговска колония !Разбира се най-тежко ще го понесат немските индустриалци !
Trayan
Рейтинг: 975 НеутралноДоста добре. Единственото, което не ми хареса е, че при челния удар предният калник минава пред вратата, но това е дреболия.
Или китайците са откраднали конструкцията 1:1 на някой европейски автомобил, или израелците са им помогнали с инженеринга.
Кум Вълчан
Рейтинг: 1052 НеутралноДо коментар [#13] от "deaf":
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.Може да не е най-комфортно, но е здраво. И не всички Ситроени за с хидравлика.
===.....
Рейтинг: 450 Весело[quote#26:"dragozow"]Може да не е най-комфортно, но е здраво. И не всички Ситроени за с хидравлика.[/quote]
не можеш го убеди...
хората си знаят - Немско и в краен случай френско
като е Ситроен с хидравлика - та е голям праз ...
след 50 000 км и две год е изгубил Поне 50 % от цената си
[quote#13:"deaf"]Лично аз карам само немски коли,но любителите на Ситроен наистина ги харесват и купуват,въпреки че имат пари за тежкарски коли.[/quote]
тук ти го казва - немско........
може да е "пернишки" тунинг , но да е немско
а вкарва и традиционният израз за ???????
- тежкарски коли
sadparrot
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#18] от "qnv53316818":
Масовия китайски купувач може да не е по-глупав от европейския, но със сигурност е по-беден. Затова си купува това, за което има пари. А то е нещо от сорта на:
http://www.youtube.com/watch?v=S5HUtX4JgOk
http://www.youtube.com/watch?v=RVG5eBIQYx4
...
В тубата има доста материали.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Чардо
Рейтинг: 1391 Любопитно""" Qoros Auto Co. Ltd е китайско-израелска компания """
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24=====================
Китайско-израелска компания . . .
*****
ВеселоДо коментар [#12] от "др. Иванов":
[quote#12:"др. Иванов"]Ако не ни беше връхлетяло СДС когато се обърна кебапчето щяхме да сме по-добре от Китай и Корея.[/quote]Най вероятно имаш предвид Северна Корея...
townboy
Рейтинг: 506 ВеселоЗначи вече големите автомобилни производители могат спокойно да си изнесат производството изцяло в китай. После да се фукаме с "американски" айфон и "немски" фолксваген.
Too much цензура Баце.S.P.Q.R.
Рейтинг: 383 Любопитно[quote#32:"townboy"]Значи вече големите автомобилни производители могат спокойно да си изнесат производството изцяло в китай. После да се фукаме с "американски" айфон и "немски" фолксваген[/quote]
zenrus.ruГолемите автомобилни производители много отдавна са си изнесли производството в Китай.
Къде е сглобен един продукт няма особено значение, важното е къде са инженерите и къде е проектиран: дори и на съветския технически гении се удаде да произвежда автомобили по лиценз и с ноу-хау на Фиат (повече от 40 години).
Designed in е доста по-важното от Made in (стига да не е "Сделано"
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
S.P.Q.R.
Рейтинг: 383 Неутрално[quote#7:"Съни"]автомобилите на Грейт уол са изключително качествени и възможно най-обезопасени при пътуване, дизайнът им също е много добър.[/quote]
zenrus.ruСъмнявам се да са по-добри от Хонда/Тойота, за Волво да не говорим.
S.P.Q.R.
Рейтинг: 383 Неутрално[quote#14:"Индиана"]Китайците се научиха да правят и коли, както се научиха да правят и компютри, а след това и самолети.[/quote]
zenrus.ruИма малка, но съществена разлика между безцеремонна кражба на западни технологии и собствена разработка на такива.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Big_Villager
Рейтинг: 830 НеутралноВ Китай е евтин ръчният труд.
Другото което поевтинява продуктите са големите им серии.
Все пак когато започнат да правят качествени коли със специвикация за съответния пазар и да влагат свой интелектуален продукт, цените ще са доста близки до европейските и американските и няма да им е никак лесно да продават.
cinik
Рейтинг: 2772 НеутралноКато автомобил не знам, но такъв урок по маркетинг досега не съм виждал. Всичките тонове изписани забележки, подмятания и омаловажавания по отношение на китайското качество само с един удар почват да работят за твоя сметка.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Този производител спокойно можеше да насочи инвестициите си в рекламни кампании, дилърска мрежа, подбиване на пазара с ниска цена или нещо друго от стандартната програма, но вместо това те са излекували най-първо болното място и сега вече всеки ги знае...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
socioscan
Рейтинг: 395 Весело[quote#39:"cinik"]Като автомобил не знам, но такъв урок по маркетинг досега не съм виждал. [/quote]
)) os-three-sedan-2013-02-15
#ДАВАЙДОСВИДАНИЯ http://www.youtube.com/watch?v=M9RcdLCJkw4Цената на тази кола ще бъде около 20 000 евро
Не мисля, че могат да минат без масирана реклама, за да я продават в Европа ...
http://www.topgear.com/uk/car-news/this-is-the-qor
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
ugi
Рейтинг: 775 НеутралноКитайските компании още дълги години ще има да се учат как се прави бизнес с богати и претенциозни клиенти. Защото, за да продаваш коли не иска само да правиш сапунерки на ниска цена - това и европейците го могат. Цената се увеличава и след това от организирането и поддържането на цялата дилърска и сервизна мрежа, целия маркетинг и имидж мейкинг (извинявам се за чудесния български израз), а там китайците са много зле. В момента като цяло китайският пазар и разбиране за икономика са като тези в Европа и САЩ отпреди ВСВ - който произведе повече на по-ниска цена - той ще спечели. И може би за там работи. Само че САЩ и Европа са преминали поне 2 ери в маркетинга напред.
cinik
Рейтинг: 2772 Неутрално[quote#40:"SPQR"]Не съм сигурен къде си го прочел това... но първият символ [/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Нашият стар приятел-блъфьор за пореден път си е намерил майстора. Довечера няма да може да се похвали в таверната, с каква лекота е преметнал варварите от Севера
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Rage Against
Рейтинг: 954 ВеселоДо коментар [#12] от "др. Иванов":
РЕФОРМИ !хахахаха, Тодар Велики щял да ни направи по-добри от Китай и Корея, хахахаха!
и с какво ще ни направи по-добри от Корея? с домати? или с крадените Правец-16 или ИЗОТ?
другарю, на твое място бих се самоубил! немедленно!
след което бих самоубил и близките и роднините си, за да не се размножава тази шумкарска паплач!
Rage Against
Рейтинг: 954 Неутралногледам снимки на тоя Qoros 3.
РЕФОРМИ !не мога да разбера на какво ми прилича повече. на Ауди, на БМВ, или на Киа?
а щом си задавам въпросът на какво ми прилича определен продукт (телефон, автомобил, лаптоп), значи няма нищо уникално.
този Qoros 3 е поредният китайски автобоклук. китайците няма да направят читава кола в следващите 10 години. ако е читава, то тя ще е произведена в заводите на европейски, японски или американски производители.
китайците най-много да откраднат дизайн. механика, носещи механизми, двигатели, са твърде далече от способностите на китайците...
convince
Рейтинг: 893 НеутралноДо коментар [#47] от "Rage Against":
Прилича на "Москвич Алеко", сглобяван и продаван у нас ограничено...
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 854 НеутралноДо коментар [#10] от "dragozow":
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειТасове, не "тазове". Ако ще ги поправяш - бъди перфектен.
Иначе за "цитруса" съм абсолютно с теб.
historama
Рейтинг: 671 Неутрално[quote#5:"From Перник"]Грейт Уол след пет год ще стане като Хюндай [/quote]
Няма да стане. Не сравнявай Ю. Корея с Китай! Отделно, и на Хюндай, и на Киа конструкторските бюра са в Рюселхайм, Германия, т.е. ползват германски инженери, дизайнери, дори и технлогии. Отделно Ю. Корея е приета от западния свят като надежден партньор, като своя, нещо което не може да се каже за Китай.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Rage Against
Рейтинг: 954 НеутралноДо коментар [#48] от "convince":
РЕФОРМИ !кажи ми сега, не ти ли прилича на евтинджос? ти били си купил такъв автомобил за личен, бил си качил семейството и децата си в него?
аз не бих...
Кум Вълчан
Рейтинг: 1052 НеутралноДо коментар [#49] от "Чичи (Ice Man's fan)":
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.Прав си, едното е за баня.
convince
Рейтинг: 893 НеутралноДо коментар [#12] от "др. Иванов":
Тодор Велики Първи, компрометира България до неузнаваемост, като това е извършено на инат, и в съревнование, кой колко и защо е по-предан на еднакауза в която никой невярва. Това като външна политика, а като вътрешна разиграната карта е същата но с още по-нагли системни послания и заплатени мероприятия, докарали населението до точката на психични промени, на която сме жертва целокупно.
Chavo64
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#16] от "Еколог":
chavo64Много неточно сравнение. Първо колите на Шкода са Фолксваген и второ Шкода е от най старите и уважавани фирми в Европа ( нищо че я съсипаха по време на комунизма заради СССР).
convince
Рейтинг: 893 НеутралноДо коментар [#53] от "Rage Against":
КИТАЙ, както и РУСИЯ са оперативно системно изостанали в отрасъл АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ.
Целокупните им сухи напъни продължават неспирно десетилетие след десетилетие, особено за руснаците, всеки следващ модел е един все по-голям неуспех и затъване. Защото за да я имаш тази промишлен сектор успешно трябва да развиеш над 2000 други успешни индустриални направления.
Това е днес вече абсолютно нито възможно, нито постижимо, тъй като нещата са светлинни години напред вече защитени законово, лицензирани и разработени до съвършенство, а лицензионните фючъри са обвързани юридически с суми надвищаващи милярди застраховки и обезпечавания.
Еколог
Рейтинг: 893 Неутрално[quote#56:"chavo64"]Много неточно сравнение.[/quote]
Път без препятствия не води до никъде.Не е сравнение, а констатация - през август са регистрирани 10802 Шкоди, 4872 КИА и 7436 Хюндай.
И не съм казал нищо лошо за Шкода, даже напротив. И аз самия карам Шкода
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
2.5
Рейтинг: 758 НеутралноБеше ясно, че е само въпрос на време китайците да "хванат ниво".
I Want To BelieveОттук нататък пътят е ясен - предстоят тежки моменти за мениджъри на преуспяващи европейски, корейски и японски автомобилопроизводители.
Rage Against
Рейтинг: 954 НеутралноДо коментар [#60] от "2.5":
РЕФОРМИ !нали? наслушах се на същите дитирамби и за руснаците, които преди 50 години щели да унищожат янките физически, психически и на атомно ниво...
за японците, които щели преди 20 години да изкупят Америка и със своето свръхкачествено производство да разсипят американците веднъж и завинаги.
после го слушах и за южно-корейците, които със своята непримиримост към примиримостта отново щели да съкрушат Американците и да ги бият на собствения им пазар - дисплеи за смартфони...
сега ти си поредният лумпен, който твърди, че китайците щели да разсипят европейците и американците със свръх напредничавите си автомобилни технологии...
а новината е за първият китайски автомобил, който получаил максималните звезди за сигурност. прави си сметката за какви боклуци и ковчези става въпрос, като погледнеш предходните модели на китайски автомобили...
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноГледам, тази статия събира доста фенове на китайския модел.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Но удобно се изпуска една негова главна концепция - backwards engineering. Западни коли се произвеждат в Китай от десетилетия. Беше въпрос на време да създадат кола с европейски стандарти за сигурност. Но ако се поразровим, със сигурност ще стане пределно ясно, че творението им е продиктувано от желанието да продават в Европа, където трябва да покрият стандарта. Изобщо не биха се интересували в противен случай, особено за техния си пазар.
И да, ще е по-евтино, след като имат богат избор на готови технически елементи и концепции, създадени от други.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#3] от "From Перник":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨[quote#3:"From Перник"]а Китай..........какво да очакваме ?[/quote]
В краткосрочен план, същото - бурно развитие и заливане на света с евтини стоки.
В дългосрочен план - социално напрежение, загуба на конкурентноспособност, застаряване на населението, може би и разпад на китайския капитало-комунистически режим.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
2.5
Рейтинг: 758 Весело[quote#61:"Rage Against"]сега ти си поредният лумпен, който твърди, че китайците щели да разсипят европейците и американците със свръх напредничавите си автомобилни технологии...[/quote]
I Want To BelieveМалко рязко си "отлЕпил", но това е въпрос на възпитание.
Никъде не съм твърдял дословно или косвено написаното от Вас по-горе.
Понеже не мога да допусна, че съм цитиран свободно, предполагам, че така съм разбран, корто ме подсети за пасаж от Илф и Петров:
"Речникът на Уилям Шекспир според изчисленията на изследователите съдържа 12 000 думи. Речникът на негъра от людоедското племе мумбо-юмбо има само 300 думи.
Елочка Шчукина си служеше с лекота и свободно и с тридесет."
Линкът на колегата в пост №41 е полезен - ако вече не сте го прочел можете да се пробвате...
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#65] от "2.5":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Излиза, че китайската кола дори не е толкова китайска.
kukuf
Рейтинг: 118 НеутралноПреди около месец жена ми се върна от един мол с новината,че си купува най-малката кирайка от Баховица.Нямате представа колко кола купи за 16000лв.Дотук само хубаво.Бълха с голям мотор,климатроник,че и парктроник!Има всичко без капандура.5 годишна гаранция.Абе,само гумите и са кофти-летни китайски,ама се преживява.Който ще-да робува на митове,който не-да пробва новото.Толкоз.
kukuf
Рейтинг: 118 Неутрално"кирайка"=китайка
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#41] от "socioscan":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Съдейки по китайските нрави, рано или късно ще се провбат с дъмпинг.
2.5
Рейтинг: 758 ВеселоДо коментар [#66] от "deutschwagen":
I Want To BelieveИмах преподавател, който казваше: занаят не се учи, занаят се краде.
Пикасо го е казал още по-точно.
Така е - всеки трябва да започне отнякъде!
lefty
Рейтинг: 229 НеутралноКитай втора поредна година са най-големия производител на автомобили в света. Тенденцията е разликата с втория (САЩ) да се увеличава.
Иначе Бай Ганьо най-добре умее да философства по теми, за които и идея си няма за какво иде реч!
Продължавайте
xps
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#2] от "deaf":
Първо престанете да мерите колите по цени, а гледайте и обуредване и кой в какъв клас е позоциониран. Незнам Ситроен С4 с какво го сравняваш. Ако е с волекс С10... определено не са в един клас.... пък и там цената е около 18 000 лв. Ако е с волекс С20Р там цената е минимун 22 хил.
А твоят С4 започва от скромните 28 000 лв.
Тъй че престанете да пишете, а ми прочетете, сравнете и чак тогава говорете.
xps
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#20] от "sam_vimes":
Ти ако мислих че Горубляне и Дупница колите са по читави от колкото след 200 000 грейт лоул много се лъжеш.
Ако така беше, всички араби, ауто плюс, ауто хит, евро 7 и сие да са фалирали, а по Цар Симеон и Козлодуй магазините за авточасти да се броят на пръсти
Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
Рейтинг: 1391 НеутралноКитай напредва с гигантски стъпки!
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯЩе изместят Германия по брой на патентите до 1-2 години!
S.P.Q.R.
Рейтинг: 383 Неутрално[quote#71:"lefty"]Китай втора поредна година са най-големия производител на автомобили в света. [/quote]
zenrus.ruАбсолютно нормално, имайки предвид че са най-големия пазар в света.
Когато китайците започнат да продават повече автомобили в САЩ от американските производители, тогава ще бъде новина.
historama
Рейтинг: 671 Неутрално[quote#67:"kukuf"]Който ще-да робува на митове,който не-да пробва новото.[/quote]
Затова си прав, най-хубавата кола е новата. Каквато и да, няколко години проблеми няма да имаш.
deaf
Рейтинг: 2256 НеутралноДо коментар [#72] от "xps":
Признавам,че се обърках. 24 000хил. лева е Ситроен С4 ако не се лъжа. Видях го в един автомагазин в Несебър.
deaf
Рейтинг: 2256 НеутралноДо коментар [#76] от "historama":
Моята Опел "Калибра" е произведена на 13-ти декември 1991год. Демек е над двадесет годишна,но е убиец. И почти нищо не съм ремонтирал по нея вече осем години. Освен някои ремъци и подобни дребни неща.
Biker
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#78] от "deaf":
Мда, убиец е. Ковчег на колела.
pepi1442
Рейтинг: 775 НеутралноКратък виц: "Българи се подиграват на Китай, че не можел да прави коли

"
dnevnik са част от статуквото!Федор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1114 Любопитно[quote#3:"Перник - дъ city of дъ dreams"]Южна Корея - по-малка от България по площ ,
но Икономиката им е на 7-8 място в смета ...
[/quote]
За площта ясно, а как са с населението? Като общ брой и като хора на квадратен метър?
sa6
Рейтинг: 345 НеутралноКитай по нищо не отстъпва от останалите развити и индустриализирани държави, така че подобни успехи не са изненада за никой. Колкото до стандарта на българина, са нормални коментарите от рода на: "най-добрите коли са немските, произведени до 2000 година, щото после ги развалиха", "най-добре се кара на газ, но в другите държави са глупаци и не знаят"
Евроатлантида*****
НеутралноДо коментар [#71] от "lefty":
[quote#71:"lefty"]Китай втора поредна година са най-големия производител на автомобили в света. Тенденцията е разликата с втория (САЩ) да се увеличава. [/quote]И нормално-Китай има 4 пъти повече население.Значи за да се изравни със САЩ-следва да произвежда 4 пъти повече автомобили.
*****
НеутралноДо коментар [#81] от "Федор Венедиктович Езерский":
[quote#81:"Федор Венедиктович Езерский"]За площта ясно, а как са с населението? Като общ брой и като хора на квадратен метър? [/quote]май нее само до броя или гъстота на населението,а до това какво имат в главите.Щото и Северна са корейци,ама....
znaesht
Рейтинг: 277 ЛюбопитноДо коментар [#23] от "Перник - дъ city of дъ dreams":
Това за Тунис "съветска колония" сам си си го съчинил май!? Подобна глупост само в булгаристан може някой "учен" да измисли...
Athanatos
Рейтинг: 1723 Неутрално[quote#8:"sadparrot"]Предполагам все пак, че масовите китайски автомобили, предназначени за тамошния пазар, ще си останат същите ковчези на колела[/quote]
38/albums/5931729493250712065?authkey=CP-Cp4-hl-LW 8wE
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Нямаш представа какви коли се карат в Китай.
Имаме само да си мечтаем за тях.
Говоря за масовите коли.
Преди няколко месеца, като бях там, най-масовите коли бяха Buick, Chevrolet, Audi и VW. Мярнах и екзотични коли като Ферари (магазин даже техен видях), Мазерати, Порше, Ролс Ройс...
https://plus.google.com/photos/1118808301500576255
selianin
Рейтинг: 340 НеутралноДо коментар [#47] от "Rage Against":
...каждое новое поколение лучше...V.V.PUTIN" + "
Шеф-дизайнер Герт Хильдебранд
компании Chery (создатель
современного облика MINI) и
дизайнерские студии Мюнхена .
Клаус Шмидт (ранее трудился в BMW M-Power).
(китайская тачка)
viktoranzio
Рейтинг: 229 Неутралнодо SPQR.В Италия най-продавани са италиянските а в Румъния румънските автомобили.Според теб кои са най-добри?
Athanatos
Рейтинг: 1723 Неутрално[quote#88:"viktoranzio"]до SPQR.В Италия най-продавани са италиянските а в Румъния румънските автомобили.Според теб кои са най-добри?[/quote]
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Италианските, разбира се.
Ферари, Ламборгини, Мазерати... кажи някой по-добри от тях?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноДо коментар [#89] от "Athanatos":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНе мога да се съглася. Какво значи най-добър автомобил? За всяко предназначение с иима различно решение. С Ферарито можеш ли да караш по черни пътища, да возиш вар и цимент, да спиш в него, да превозваш хора... Ми не, ферарито е добро за едно, Еспейса за друго, Камаза за трето.
Проблемът на китайците обаче е, че чак в 2013година успяват да сглобят един автомобил, който дори го няма в серийно производство, така че да отговаря на евронормите. А европейските и японските коли отдавна пълнят петте звездички.
Тази новина е срам за Китай, а не хвалба, и не виждам основание за форумните въздишки по посока Китай.
nogica
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#78] от "deaf":
може,но за 22годишна кола.Защото тате има една Лада 1978г. и от 20г. я кара без да прави нищо и за нищо не става.Децата ми се качват на нея както на каручка на панаир.
колкото до Ситроен става,но нè е върха моля имам ксара от 10години от магазина и не съм впечатлен до фен.
Postmodern Reality
Рейтинг: 1114 НеутралноДо коментар [#2] от "deaf":
Ала, бала!Коя модификация на Great Wall?
Климент Горанов
Рейтинг: 1204 НеутралноДо коментар [#27] от "Перник - дъ city of дъ dreams":
Всеки автомобил като излезе от магазина губи около 30% процента от цената си , след това около 10% процента на година следващите 5, по-нататък вече зависи много от експлоатацията и състоянието му.
===.....
Рейтинг: 450 ВеселоДо коментар [#93] от "Климент Горанов":
==========
абсолютно съгласен....
истината е ,че автомобилът Губи толкова,колкото можем да си позволим !
ЩЕ изгуби 30 % веднага - ако сме позволили на Продавача да спечели Още 30 % от нас
При капитализма Твърди цени Няма .......
или преговори по цената -
или друг вариант........всеки избира !
deaf
Рейтинг: 2256 НеутралноДо коментар [#92] от "Референдум за монголския thrash metal!":
Не обърнах внимание,но беше от същият клас като С4.