За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
manu_chao
Рейтинг: 830 НеутралноСамо, да не се окаже, че "Фиат" е "купил фабрика на 9 септ. 1944".
Защото "Мерцедес" се оттърва навремето от "горещия картоф Крайслер", след като наля едни милиарди и видя, че не става...
2.5
Рейтинг: 758 Любопитно“...ще позволи на “Фиат груп” да стане истински глобален играч на автомобилния пазар като “Дженерал мотърс” и "Фолксваген"
I Want To BelieveДругият вариант е да пасне на италианците като воденичен камък на шията...
simval
Рейтинг: 641 РазстроеноФиат ще прави Jeep?
Аз не зареждам в Лукойл.dohco
Рейтинг: 672 ВеселоДо коментар [#3] от "simval":
Най-добрите неща в живота идват безплатно...Не "ще" а го! Заводският отбор на Фиат - Юве носи Jeep на фланелките вече втора година...
Free person
Рейтинг: 395 ВеселоИталианците са суетни,макар че такова решение е доста рисково.
TonyНавремето Фиат беше пред фалит,явно се е съвзел !Ама чак и джип да правят - изглежда ми на гол тупан чифте пищови!
pruch
Рейтинг: 120 ВеселоОт утре единственият цвят на Крайслер за автомобилите му става ръждивото.Цвета се засилва с течение на времето и е с различни отенъци в различните краища на света.
Не се бори с прасе. Накрая и двамата ще се окаляте, но на него това ще му хареса!Мерцедес и Фолксваген се потресоха от страх.
Нинов
Рейтинг: 1612 НеутралноЕхе супер!
ml?timeSpan=1D&INDEX_FILTER=true&ID_NOTATI ON=1530731&ID_NOTATION_INDEX=7385442#timeSpan= 3M&e&
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Фиат акции днес +15%
http://www.comdirect.de/inf/aktien/detail/chart.ht
Иначе Крайслер е тип-топ фирма... в момента са на на плюс.
Big_Villager
Рейтинг: 830 ВеселоСЕО-то на Фиат, Маркионе се оказа голям играч и извади концерна от "загубен мач". Мачът още не е спечелен, но върви преструктуриране с което полека изплуват.
Вече 4-5 години го очаквам тоя тарикат аха да си наседне топките, ама не! Оправя се!
Проблеми ще дойдат, ако се срине пак американският пазар.
Big_Villager
Рейтинг: 830 НеутралноДо коментар [#4] от "dohco":
Така е, Фиат имаха отношения с Крайслер и Щаер още от преди.
Сега няколко модела на Фиат са Крайслери, а Фиат 500 се продава в САЩ от мрежата на Крайслер.
Нинов
Рейтинг: 1612 НеутралноЗначи Фиат е голяма работа със силни позиции в Америките (Северна и Латинска) и Азия.
vestors/presentazioni/FiatDocuments/2013/GS_Annual _Global_Automotive_Conference_London_December_5_20 13%29.pdf
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Ето една интересна презентация:
http://www.fiatspa.com/en-US/investor_relations/in
Big_Villager
Рейтинг: 830 НеутралноДо коментар [#10] от "Ф.Нинов":
Фиат има също Фиат Индустриал със строителни машини, селскостопанска техника и военно оборудване.
Проблемите са основно в Европа и много големи
Sabbath
Рейтинг: 616 НеутралноУважаема редакция,ФИАТ е съкращение,също като ,БМВ,СААБ,МАН,ГАЗ,ДКВ,НСУ,БСА,CЕАТ,ТОФАШ,МАЗ,ДАФ и трябва да е с главни букви !
Нинов
Рейтинг: 1612 НеутралноДо коментар [#11] от "Big_Villager":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.През 2011 г. Фиат отцепи Fiat Industrial S.p.A. като отделна фирма / акция, която миналата година се сля със CNH Global N.V
Ето цялата история
Fiat Industrial S.p.A. was an Italian company into which Fiat S.p.A. (parent company of Fiat Group) demerged most of its activities not directly related to automobiles at the start of 2011.
Fiat Industrial served as a holding company for the truck manufacturer Iveco; an 89.3% stake in the producer of agricultural and construction equipment CNH Global; and FPT Industrial, which comprises the industrial and marine activities of Fiat Powertrain Technologies.
The company was led by Sergio Marchionne as chairman, who also serves as CEO of Fiat S.p.A.
At the demerger on 1 January 2011, each existing share of Fiat S.p.A. was converted into one Fiat share and one Fiat Industrial share. This resulted in Exor (the holding company controlled by Agnelli family), which is currently the largest shareholder of Fiat with a quota around 30%, acquiring an analogous allotment of Fiat Industrial shares.
Exor has however raised the possibility of the future sale of some of its stake.
In September 2011, the company entered the DJSI World and Europe indexes as leader in the Industrial Engineering sector.
On 29 September 2013, CNH Global N.V. and Fiat Industrial S.p.A. were merged into CNH Industrial N.V. Fiat Industrial shareholders received one common share for every Fiat Industrial ordinary share held, whilst CNH Global shareholders received 3.828 CNH Industrial common shares for every CNH Global common share held
elevation04
Рейтинг: 284 ВеселоДано щатските файтони не станат бръкми като фиатките....те от времето на Мирафиори не са направили свестна кола
Big_Villager
Рейтинг: 830 НеутралноДо коментар [#13] от "Ф.Нинов":
Така е, отделиха здравото от не толкова здравото за всеки случай
Нинов
Рейтинг: 1612 НеутралноДо коментар [#15] от "Big_Villager":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Конгломератите обикновено имат "скрити" стойности и разбивайки на отделни фирми/акции може да увеличи стойността за акционерите.
Подобна е ситуацията с Вивенди -> ако разбият фирмата на няколко различни по браншове, биха могли спокойно да удвоят стойността без никаква друга промяна.
nassaux
Рейтинг: 207 ВеселоДо коментар [#6] от "pruch":
Ти да не караш Опел или некоя подобна ръждива немска каска ?
До коментар [#14] от "elevation04":
Имат малко - Делта, 166, 159 (може да се поспори), Куатропорте, ГранТуризмо, 612, 599, 430, Енцо и разни подобни
torquemada
Рейтинг: 111 НеутралноМдаааа, след като изръсиха немците се сетиха и за другата победена нация - Италия. Страшното ще стане, като стигнат дотам, и нас да ни накарат да купуваме американски фалирали предприятия.
Ако една лъжа, 100 пъти повтаряна, всеки път се възприема за истина, значи просто не е лъжа.Англичаните направиха същото - продадоха на немците Ролс-ройс, Бентли и Мини. Ама заводите си останаха в ЮК, а немците им наследиха дълговете.
MyTwoCents
Рейтинг: 204 НеутралноКакво ли би казал Лий Якока сега?
@)----,--'--grand funk railroad
Рейтинг: 782 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "elevation04":
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche[quote#14:"elevation04"]те от времето на Мирафиори не са направили свестна кола [/quote]
Да си карал случайно Алфа или Ланча?
Iron Maiden
Рейтинг: 996 НеутралноКрайно време беше да им оправят дизайна на тия крайцлери.
а също така и вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лицаpag
Рейтинг: 284 Весело[quote#20:"grand funk railroad"]Да си карал случайно Алфа или Ланча?[/quote]
Culus capitem delitМа глупости, колега, "разбирачите" карат само голф, евентуално няков 20-годишно БМВ. Е, във фоума всички карат я Ес-класа, я А8.......
И, естествено, никога, ама НИКОГА не са карали такова долно нещо като Алфа или Ланча - те просто ЗНАЯТ, че не стават, абе - аксиома.
Добре че са те, че да купуваме евтино истински коли......
pag
Рейтинг: 284 Неутрално[quote#22:"pag"]фоума[/quote]
Culus capitem delitДа се чете "фоРума", съжалявам......
bat_plamen
Рейтинг: 3932 НеутралноМного интересна корпоративна сделка!Да видим дали с течение на времето ФИАТ ще успее да извлече максимални ползи от това или нещата няма да се получат както ги мислят в Торино!
MyTwoCents
Рейтинг: 204 Весело[quote#23:"pag"]фоума- цитат на коментар #22 от “pag”
@)----,--'--Да се чете "фоРума", съжалявам......[/quote]
Ама иначе стана готино в комбинация със споменаването на голф...
simval
Рейтинг: 641 ВеселоДо коментар [#4] от "dohco":
Аз не зареждам в Лукойл.Ами ето на, какво става когато не се интересувам от италианския футбол.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1204 НеутралноЕдно време ми се подиграваха от сърце-не стига че си взела Фиат ами и дизел.Имах Фиат Уно дизел.Когато температурата падна под 0 спря да пали.От мъка стартера се пръсна.Към май месец Фиатката запали отново и я продадох да върви цяло лято без проблеми до другата зима.
Нинов
Рейтинг: 1612 НеутралноДо коментар [#18] от "torquemada":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати."Немците" обаче свалят яко кинти от Миниту... продажбите са се упеторили и келепир бол... няма шест-пет.
Цецо
Рейтинг: 1391 ВеселоДо коментар [#7] от "Ф.Нинов":
Covid live matter. Stop the genocide.Бе навремето и акциите на Даймлер рипнаха га купиха Крайслер. После пак рипнаха га се спасиха.
Цецо
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#10] от "Ф.Нинов":
Covid live matter. Stop the genocide.Съвсем наскоро и Фиат беше глътнал водица, ма да не си спомняме как изплуваха.
А късмет този път.
Graf
Рейтинг: 1391 ЛюбопитноХм..
Ecrasez l’infâmeИнтересно.
Италиански дизайн + щатски патенти и ноухау...
Може да излезе добър хибрид.
Нинов
Рейтинг: 1612 НеутралноДо коментар [#30] от "Цецо":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Значи ако щеш вярвай, но в последната декемврийска седмица отворих голяма лонг позиция в/у Фиат със скромните очаквания акцията да направи +15% до +20% за цялата 2014 г.... пък тя взе, че го направи на първия борсов ден... Просто няма такова нещо... да уцелиш кьоравото и при това днес е кофти ден.
Цецо
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#32] от "Ф.Нинов":
Covid live matter. Stop the genocide.Честито. Което още не означава, че и след 3 години нещата ще изглеждат така.
Нинов
Рейтинг: 1612 НеутралноДо коментар [#33] от "Цецо":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Значи Фиат е най-евтината автоакция, защото Италия в момента има кофти имидж, пък и тъпаците на Уолстрийт не са чували защото в Америка доскоро не се продаваха финтове.
Та аз често се изцепвам в под статии кои автоакции трябва да се купуват в американски финансови форуми как видители имало само една акция за купуване = Фиат... и онез питат: "ко туй?"
БМЗ
Рейтинг: 834 НеутралноСега остава да научат янките да карат чинкуеченто.
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)DareDebil
Рейтинг: 450 НеутралноКрайслер тази година беше май единствената фирма в групата на фиат която беше над водата, и издърпваше нагоре резултатите, заради търсенето в САЩ. Фиат в европа са пълна трагедия, и колите и товарните и селскостопанската техника. И всъщност успешните 300 и Гранд Чероки бяха почти готови още по времето не cerebrus, преди да поеме контрола фиат. Така че за разлика от сделката с даймлер, този път крайслер играе ролята на спасителя.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.Dwight Schrute
Рейтинг: 174 НеутралноФИАТ първо да бяха оправили Алфа, че там за 8 години, след 159ката са извадили точно три модела, от които само два в средно-потребителския сегмент.
pixel
Рейтинг: 238 Неутрално[quote#35:"Bulgarische Motoren Werke"]Сега остава да научат янките да карат чинкуеченто. [/quote]
те янките отдавна си карат ФИАТ
500 , 500Л , а и DODGE DART си е италиянка ,
построена е върху Giulietta
fantastic
Рейтинг: 395 Неутралноай стига бе, по-престижно щеше да е фалират
)))
DareDebil
Рейтинг: 450 НеутралноЗа да може да плати за сделката, ФИАТ ще вземе заем, и така общата задлъжнялост на дружеството става 13.8 млрд долара, най-високата в европа. Но покупката дава право на ФИАТ да използва резервите на крайслер, в размер на 10 млрд долара.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.DareDebil
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#37] от "vat69":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.един от плановете за оправянето на алфа е нова платформа със задно предаване, която да се споделя между крайслер и алфа, и да е конкурент на немските марки. и ягуар.
Crux
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#6] от "pruch":
Never underestimate the predictability of stupidityМного обичам подобни мнения - на хора, чиито представи за автомобилостроенето са от зората на демокрацията в началото на 90-те години и за които Фолксваген Голф 2 е топавтомобилът, следван от Опел "капка" (Кадет) и Форд Ескорт.
Човек, ти качвал ли си се някога в съвременен италиански автомобил, за да даваш компетентно мнение? Аз карах 6 години Фиат Мареа комби - прекрасен автомобил - и го смених само защото ни се роди трето дете и ни отесня. Купих си пак Фиат - миниван модел Юлис (Ulysse) и категорично мога да заявя, че е много по-добър от прехвалените немски зафири и шарани - и като дизайн, и като екстри, и като возия, и като пространство. А, и струва над 2 пъти по-евтино на старо. Та така. Карайте си прехвалените опели, фолксвагени и аудита и ни оставете нас с италианските коли да си трошим главите
vasto
Рейтинг: 8 ВеселоОценките на специалистите са, че пълният контрол над "Крайслер" ще позволи на "Фиат груп" да стане истински глобален играч на автомобилния пазар като "Дженерал мотърс" и "Фолксваген". --
--------------------------------------------------
Спагетите от Фиат сами ще бъдат глътнати до 10 години, това с Крайслер е опит да се спасят! Има много макарони да ядат за да стигнат Фолксваген!!
vasto
Рейтинг: 8 Весело[quote#42:"Crux"]Аз карах 6 години Фиат Мареа комби - прекрасен автомобил ... [/quote]
Аз ако съм на Фиати бих си мълчал, а ти като бай Ганьо се тупаш по косматите гърди!
Дедо Либен
Рейтинг: 1384 ЛюбопитноАмериканските модели леки коли и камиони са трудно продаваеми в Европа, така както и европейските в Америка. Симбиозата между ФИАТ и Крайслер е нещо като муле или катър, които приплод не дават. Аз бих си купил японска, английска, та дори и чехска лека кола, но никога американска, защото техните леки коли приличат на катафалки - без никаква елегантност и функционалност!!!!
Athanatos
Рейтинг: 1723 Неутрално[quote#44:"vasto"]Аз ако съм на Фиати бих си мълчал, а ти като бай Ганьо се тупаш по косматите гърди! [/quote]
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Смешко, карам италиански коли от както се помня. Малко преди тях карах немска и френска. Е няма да повторя повече с нещо различно от ФИАТ.
Сега съм на път да си купя поредната, 6 поред италианка.
И това е не защото не мога да си позволя друга кола... просто онези нямат душа
В италианките най-често се развалят немските части, предимно на Бош. Затова гледам като взимам, да е с Магнети Марели или Хитачи електроника.
А относно сделката с Крайслер - те го купиха контролния пакет преди няколко години и вече доста успешно се върнаха на северо-американския пазар с 500 и Ланча/Крайслер Делта.
Сега просто изкупуват останалите проценти до 100.
Lemmy
Рейтинг: 893 ВеселоДо коментар [#1] от "Walter_White":
Уолтър, не говори така. Пред гаража ти има само крайслери, доджове и един стар джийп.
alteration
Рейтинг: 118 НеутралноКолкото е по голяма една машина,толкова е по-рентабилна -така е ,но в автомобилостроенето май не е съвсем така.Тези огромни конгломерати са тромави,а пазарът иска нови модели на все по-малко време.Мисля че бъдещето е на по-малките студии,със собствен облик и собствени конструктори.Пак може да има шапка,но да имат повече свобода.Но тези хора милиарди въртят,няма как да не са си направили всичките анализи и прогнози.
manu_chao
Рейтинг: 830 НеутралноДо коментар [#47] от "Lemmy":
......всъщност нямам нищо против италианските коли.
Спор да няма
Едната ми кола е ФИАТ и мога да кажа, че удоволствието от шофирането е най-голямо именно, когато карам нея.
Crux
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#44] от "vasto":
Never underestimate the predictability of stupidityКогато си взех Мареата, имах възможност да си купя подобно комби и от немски производител - Ауди А4, VW Пасат, Опел Вектра. Избрах си Мареата, защото най-много ми допадна като автомобил, а не поради финансови причини. А тупането по козматите гърди е запазена марка за собствениците на возила от VAG концерна
pruch
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#42] от "Crux":
Не се бори с прасе. Накрая и двамата ще се окаляте, но на него това ще му хареса!Да са Ви живи и здрави децата и още дълго и безаварийно да ги возите във фиата.Мнението ми беше с маркер "весело" и визира един истиски случай с италиански марки автомобили продавани в Обединеното кралство.
А иначе споменатите от Вас марки коли не карам,както и употребявани такива.Имам бизнес в ,който съм решил да заложа на Фолксваген Кади и от 2005г. до сега не съм съжалявал.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#22] от "pag":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Един въпрос - къде са сега Фиат и Ланча? Мисля, че колите на Фиат в момента не се славят с абсолютно нищо. Алфа известно време имаха добър дизайн, но в момента нямат нищо ново, освен един-два модела които стават (предимно малки коли). Нямат нови и иновативни големи седани (поне екзекютив клас).
А Ланча...иронията е там, че 20-годишна Ланча (например Делта) ми би хванала окото много повече от сегашните Крайслери с емблема на Ланча.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#50] от "Crux":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Но може би собствениците на возила от VAG има за какво да се хвалят. VAG са един ит най-големите и успешни производители и "наскоро" купиха Ламборгини, Бентли и Бугати, а преди 2 години и Порше. В момента са голям играч, не може да се спори.
Нямам нищо против Фиат/Алфа/Ланча, ама са доста далече - и като продажби, и като гама.
Crux
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#53] от "deutschwagen":
Never underestimate the predictability of stupidityВсеки с вижданията си. За мен колите на VAG са твърде надценени - не превъзхождат с абсолютно нищо съответните модели на други производители, затова пък струват повече и имат по-малко екстри. Аз лично никога не бих си купил VW или Audi.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#54] от "Crux":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Да, естествено. И всеки сам си избира какво да кара, без да се налага другите да го съдят. Поне така трябва да бъде.
Но това не означава, че трябва да се оспорва факта, че VAG са икзлючително успешни в момента. Може би единственият масов концерн в Европа, който последователно се разширява и не изпитва никакви финансови трудности.
Като фен и ентусиаст за мен е важна и отдадеността им към моторните спортове. Участват активно и печелят. Дори и аз бях смаян, когато Поло WRC доминира сезона още с дебюта си. Очаквах да са силни, но не и да спечелят. Това е наистина демоснтрация на развитите технологии и силната база на всеки един автомобил на ФВ Груп. За мен тези неща са важни, за това и говоря за Ланча в минало време и помня колите им със славната им история.