Фотогалерия: "Тойота" FT-1 измина пътя от играта Gran Turismo до реалността

Reuters

Фотогалерия: "Тойота" FT-1 измина пътя от играта Gran Turismo до реалността

Създаден като герой за играта "Сони Плейстейшън" "Гран Туризмо", суперавтомобилът "Тойота" FT-1 прескочи в реалноста и направи дебют на отварилия врати днес автосалон в Детройт

  • Създаден като герой за играта "Сони Плейстейшън" "Гран Туризмо", суперавтомобилът "Тойота" FT-1 прескочи в реалноста и направи дебют на отварилия врати днес автосалон в Детройт.
    Създаден като герой за играта "Сони Плейстейшън" "Гран Туризмо", суперавтомобилът "Тойота" FT-1 прескочи в реалноста и направи дебют на отварилия врати днес автосалон в Детройт.
  • Наистина, за момента говорим само за концептуална разработка, но и самото име говори, че става въпрос за далечен поглед в бъдещето.
    Наистина, за момента говорим само за концептуална разработка, но и самото име говори, че става въпрос за далечен поглед в бъдещето.
  • FT-1 се разшифрова като "Future Toyota", а 1 показва продължавата амбиция на концерна да е номер едно.
    FT-1 се разшифрова като "Future Toyota", а 1 показва продължавата амбиция на концерна да е номер едно.
  • Дизайнът е дело на основаното през 1973 години и притежавано от "Тойота" студио Calty Design Research с два развойни центъра в САЩ. Тяхно дело между другото е легендата "Селика".
    Дизайнът е дело на основаното през 1973 години и притежавано от "Тойота" студио Calty Design Research с два развойни центъра в САЩ. Тяхно дело между другото е легендата "Селика".
  • ри създаването на новия модел дизайнерите са черпили вдъхновение от най-популярните спортни купета на японцията - 2000GT, "Селика", "Супра", MR2 и т.н. Взаимствани са и идеи от разработените от студиото "Тойота" FT-HS (2007) и "Лексус" LF-LC (2012).
    ри създаването на новия модел дизайнерите са черпили вдъхновение от най-популярните спортни купета на японцията - 2000GT, "Селика", "Супра", MR2 и т.н. Взаимствани са и идеи от разработените от студиото "Тойота" FT-HS (2007) и "Лексус" <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2012/10/19/1928791_leksus_lf-lc_blue_pokazva_ambiciite_na_iaponcite_pri/" target="_blank">LF-LC </a>(2012).
  • Работата по "Тойота" FT-1 започва преди две години, като амбицията е да се направи спортен автомобил с амбиции за състезателна кариера.
    Работата по "Тойота" FT-1 започва преди две години, като амбицията е да се направи спортен автомобил с амбиции за състезателна кариера.
  • Голямото предизвикателство пред създателите е било да направят кола, в която присъства идентичността на "Тойота" и намеква за бъдещата визия на масовите глобални модели на марката.
    Голямото предизвикателство пред създателите е било да направят кола, в която присъства идентичността на "Тойота" и намеква за бъдещата визия на масовите глобални модели на марката.
  • Специално внимание е обърнато на аеродинамичните елементи, кой да подобрят пътното поведение на колата на писта и да допринесат за атлетичното излъчване на FT-1.
    Специално внимание е обърнато на аеродинамичните елементи, кой да подобрят пътното поведение на колата на писта и да допринесат за атлетичното излъчване на FT-1.
  • Моделът е с класическа за спортна кола конфигурация - монтиран отпред мотор и задно предаване. Теглото е перфектно разпределено между предната и задната ос.
    Моделът е с класическа за спортна кола конфигурация - монтиран отпред мотор и задно предаване. Теглото е перфектно разпределено между предната и задната ос.
  • Интериорът е оформен с цел да е максимално подходящ за предназначението на колата. Всичко е фокусирано около водача, като воланът е вдъхновен от този на формулите. Педалите също са вдъхновени от моторните спортове, като са така разположени, че да се контролират с двата крака - спирачката с левия и газта с десния.
    Интериорът е оформен с цел да е максимално подходящ за предназначението на колата. Всичко е фокусирано около водача, като воланът е вдъхновен от този на формулите. Педалите също са вдъхновени от моторните спортове, като са така разположени, че да се контролират с двата крака - спирачката с левия и газта с десния.
  • Пред очите на водача има V-образен прибор, на който се извежда основната информация - скорост, обороти и т.н.
    Пред очите на водача има V-образен прибор, на който се извежда основната информация - скорост, обороти и т.н.
  • На разположение е и хед-ъп дисплей. Малко екранче има и в горната част на волана, като на него се извежда информация за избрания режим на шофиране и актуалната предавка.
    На разположение е и хед-ъп дисплей. Малко екранче има и в горната част на волана, като на него се извежда информация за избрания режим на шофиране и актуалната предавка.
  • За момента нищо не се споменава за мотора на автомобила, освен че ще е бензинов и високотехнологичен.
    За момента нищо не се споменава за мотора на автомобила, освен че ще е бензинов и високотехнологичен.
  • С помощта на фирма Polyphony Digital, която е създала популярния симулатор за Gran Turismo, виртуалният FT-1 е бил пуснат да направи обиколка на пистата Fuji Speedway. Зад волана е седнал президентът на "Тойота" Акио Тойода, който е успял да направи по-бърза обиколка, отколкото с личният си "Лексус" LFA.
    С помощта на фирма Polyphony Digital, която е създала популярния симулатор за Gran Turismo, виртуалният FT-1 е бил пуснат да направи обиколка на пистата Fuji Speedway. Зад волана е седнал президентът на "Тойота" Акио Тойода, който е успял да направи по-бърза обиколка, отколкото с личният си "Лексус" LFA.
  • Фотогалерия: "Тойота" FT-1 измина пътя от играта Gran Turismo до реалността
  • Фотогалерия: "Тойота" FT-1 измина пътя от играта Gran Turismo до реалността