"Алфа Джулиета" атакува САЩ като "Крайслер" 200
Платформата и окачването на "Алфа Ромео Джулиета", атрактивен дизайн, мощни мотори и суперлуксозни версии, с това ще се опита да пробие новият "Крайслер 200", който направи световния си дебют на провеждащия се в момента автосалон в Детройт. Това е най-продаваният модел на реновираната след покупката от "Фиат груп" марка, като за 2012 година намери над 125 000 купувачи при общо 308 000 за концерна. Автомобилът попада и в един от най-популярните сегменти в САЩ - на средноразмерните седани, където годишно се продават над 2 млн. автомобила.
С "Крайслер 200" концерна демонстрира новия си дизайнерски стил. Моделът се предлага с два бензинови мотора - V6 с 295 конски сили, четирицилиндров със 184 к.с. и среден разход на гориво от 6.7 л/100 км. Автомобилът е първият в сегмента с деветсепенна автоматична скоростна кутия. Има и версия със задвижване на четирите колела.
Почитателите на лукса могат да поръчат почти всички познати екстри и материали в най-скъпите версии на "Крайслер 200". В същото време стартовата цена е доста изкушаваща - 21 700 долара за автомобил с богато оборудване.
Сред системите за сигурност и комфорт присъстват адаптивен круиз контрол, асистент за поддържане на избраната лента на движение, предупреждение при опасност от сблъсък с автономно спиране и асистент за успоредно и паралелно паркиране, който дават напътствия на водача какво да направи, за да заема избраното място.
"Крайслер 200" се предлага в 11 цвята. В разработването и производството на модела, който ще се прави в Мичиган, са вложени 1 млрд. долара.