За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Boris Popov
Рейтинг: 886 НеутралноСлабички са още.Лидери на китайския пазар за миналата година са VW и GM с по над 3 млн.продажби всеки.
convince
Рейтинг: 893 НеутралноДо коментар [#1] от "eurogi":
Много са им ретро таратайките, ни двигател икономичен нито други матриали...може и да потръгне някак по-натам.
Михаил
Рейтинг: 1052 НеутралноВажен е тренда, не текущото състояние.
Scientia non habet inimicum praeter ignorantem.Boris Popov
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#2] от "convince":
Бе сигурно ще потръгне,ама ще трябва време.Те са на етапа,на който бяха японците през 60-те и корейците през 90-те.
Boris Popov
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#3] от "Михаил":
Бе той и тренда засега не е много обнадеждаващ.През миналата година пазарният дял на местните марки на китайският пазар е намалял спрямо 2012 г.-от 41.3% през 2012 на 40% през 2013 г...
SSmart
Рейтинг: 672 ВеселоС нашата решаваща помощ!
purple_rain
Рейтинг: 118 ЛюбопитноНе вярвам някой да се съмнява,че китайците са тръгнали по пътя на японците и корейците преди тях.И те имат едно голямо предимство пред тях,огромен вътрешен пазар.Освен това вече директно си купуват технологии и ноу хау Geely купиха Волво,а Dongfeng купиха наскоро дял от Пежо.Самите Грейт Уол имат доста потенциал на автосалона в Пекин показаха разработки на електромобил и хибрид,така че тепърва ще вадят по-добри модели.
bigspout
Рейтинг: 229 НеутралноЗапълват луфта на търсенето иначе са 10 на години назад.
10 годишен таралясник е с качество и цена на нов Китайси.
anni_geo
Рейтинг: 118 НеутралноКолите на Грейт уол определено са добри, красив дизайн и качествено возило, аз лично много ги харесвам и се гордея с факта, че тези автомобили се произвеждат у нас, надявам се занапред да привлечем и други инвеститори за производство на коли на териорията на страната ни.
znayko84
Рейтинг: 261 ЛюбопитноГрейт уол имат още трески за дялане. Определено го докарват на визия, но техниката все още изостава. Лично аз бих искал да видя доста повече у С30, за да го разгледам като сериозен кандидат за покупка. В момента немогат да са сериозна конкуренция на Шкода да речем. Може би Дачия има от какво да се страхува, но като че ли и те са по-напред. Но китайците имат поводи за оптимизъм. Преди 5 години колите им бяха посмешище. Днес са прилични, а утре могат да се окажат и чудесни. Ще им е трудно обаче на чисто китайските марки. Големите автопроизводители се усетиха и вече предлагат добри автомобили на местния им пазар. А когато опре до пари всеки предпочита да си купи нещо по-така
Чоко и Боко
Рейтинг: 242 НеутралноНе съм имал честа да шофирам тази марка, но няколко пъти присъствам на стартиране и потегляне на тези коли. Положението беше плашещо- едно дрънкане, припукване, неравномерна работа. Една 20 годишна немска кола по-добре се представя. Нищо лично, но ще изчакам да се подобрят.
Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“lone wolf
Рейтинг: 782 НеутралноДо коментар [#7] от "purple_rain":
Да разлая троловете!![quote#7:"purple_rain"].Освен това вече директно си купуват технологии[/quote]
А, стига бе!
Откога "Копи-кат енджинееринг" се нарича купуване?
"Буюк Дувар" се използва за име на щяло и нещяло в Поднебесната!
axo
Рейтинг: 118 НеутралноКитайските производители може и да постигнат пазарен успех някога, след много усилия и използване на готови технологии. Този успех ще бъде предимно в самия Китай, околните азиатски държави и евентуално САЩ, които не са придирчиви към качество. Но в Европа засега няма как да успеят, както и японците и корейците не са успели досега. В автомобилния свят вятърът все още духа от Южна Германия.
babalyuga
Рейтинг: 126 НеутралноМалко профанно, но се се сещам за поговорката "не можеш да спреш гората да се разлисти"...
Цайко
Рейтинг: 948 НеутралноАко не беше заводът в Баховица, щяха да са най-големи, ама друг път. Мейд ин Ловеч бай Гришата.
Прокопеевски
Рейтинг: 450 НеутралноКитай инвестира страшно много в наука и образование и тези, които днес се опитват да омаловажат успехите им, твърдейки, че китайците само копират ще изпаднат в същия конфуз, както когато преди само десетина години твърдяха, че те ще продават само тениски, кецове и маратонки.
sa6
Рейтинг: 345 НеутралноДо коментар [#10] от "znayko84":
Евроатлантида[quote#10:"znayko84"]Грейт уол имат още трески за дялане. Определено го докарват на визия, но техниката все още изостава. Лично аз бих искал да видя доста повече у С30, за да го разгледам като сериозен кандидат за покупка[/quote]
Мога да кажа от личен опит че техниката е много на ниво. Моят съвет да се купуват улегнали модели, защото новите имат по някое друго нещо, което китайците след 2-3 години наблюдение фиксват и после са перфектни.
sa6
Рейтинг: 345 Неутрално[quote#13:"axo"]В автомобилния свят вятърът все още духа от Южна Германия. [/quote]
ЕвроатлантидаГермания живее на единия франтчайз, и така ще бъде докато все още има комплексирани източноевропейци, които биха си взели 20 годишен таралясник, само заради трикраката емблемка за пред съседите от панелката.
sa6
Рейтинг: 345 Весело[quote#11:"Чоко и Боко"]Положението беше плашещо- едно дрънкане, припукване, неравномерна работа. [/quote]
Евроатлантидадрънкаш пълен и тенденциозен булшит
THE CONCEPTUAL PENIS AS A SOCIAL CONSTRUCT
Рейтинг: 174 Весело[quote#17:"sa6"]... което китайците след 2-3 години наблюдение фиксват и после са перфектни.[/quote]
#killwhiteyХаха, перфектни коли не правят дори немците, нито японците въпреки дългата традиция и собствен инженерен потенциал. Слез на земята.