Фотогалерия: Нашествието на амбициозните мъници

Дневник

Фотогалерия: Нашествието на амбициозните мъници

Една тенденция прави впечатление на открития вчера автосалон в Женева - истинска революция се наблюдава в моделите с най-компактни размери.

  • Всеки автосалон има свои тенденции, показващи вижданията на компаниите за бъдещето. Тазгодишното издание на изложението в Женева ще се запомни с революцията на най-малките модели, с дължина малко над три метра и половина. Това, което се забелязва, е, че за в бъдеще те ще предлагат много повече варианти за персонализация, по-икономични мотори и всички най-съвременни технологии на борда.
    Всеки автосалон има свои тенденции, показващи вижданията на компаниите за бъдещето. Тазгодишното издание на изложението в Женева ще се запомни с революцията на най-малките модели, с дължина малко над три метра и половина. Това, което се забелязва, е, че за в бъдеще те ще предлагат много повече варианти за персонализация, по-икономични мотори и всички най-съвременни технологии на борда.
  • Типичен пример е третото поколение на "Рено Туинго". То е с 10 см. по-малко от сегашния модел (дължина от 3.59 метра). Голямата новост е, че колата вече е с пет вместо две врати, моторът е разположен отзад, като и предаването е задно.
    Типичен пример е третото поколение на <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2014/02/15/2241276_pet_vrati_i_dvigatel_otzad_za_novoto_reno_tuingo/" target="_blank">"Рено Туинго"</a>. То е с 10 см. по-малко от сегашния модел (дължина от 3.59 метра). Голямата новост е, че колата вече е с пет вместо две врати, моторът е разположен отзад, като и предаването е задно.
  • За да бъде събран трицилиндровият мотор (със 70 или 90 конски сили) отзад, отпред са разположени казанчетата за течността за чистачки и охладителната течност, както и акумулатора.
    За да бъде събран трицилиндровият мотор (със 70 или 90 конски сили) отзад, отпред са разположени казанчетата за течността за чистачки и охладителната течност, както и акумулатора.
  • Друг важен момент са многото варианти за персонализация - със стикери, елементи по каросерия в различен цвят, джанти, тапицерии и цветни акценти в салона.
    Друг важен момент са многото варианти за персонализация - със стикери, елементи по каросерия в различен цвят, джанти, тапицерии и цветни акценти в салона.
  • Сред големите предимства на мъниците като "Туинго" е маневреността. Моделът на "Рено" се нуждае от ширина от 8.65 метра, за да направи обратен завой. 
    Сред големите предимства на мъниците като "Туинго" е маневреността. Моделът на "Рено" се нуждае от ширина от 8.65 метра, за да направи обратен завой. 
  • Салонът предлага много варианти за персонализация, като има възможност с приложение за смартфон той да замени по-скъпата система за навигация, с информационни функции (бордови компютър).
    Салонът предлага много варианти за персонализация, като има възможност с приложение за смартфон той да замени по-скъпата система за навигация, с информационни функции (бордови компютър).
  • В купето са осигурени 52 литра багажен обем. Сред хитрите нововъведения е жабката-чанта, която лесно може да се свали и да се носи отделно, ако в нея има нещо ценно. Пред скоростния лост (под белия капак) е направен доста сериозен долап.
    В купето са осигурени 52 литра багажен обем. Сред хитрите нововъведения е жабката-чанта, която лесно може да се свали и да се носи отделно, ако в нея има нещо ценно. Пред скоростния лост (под белия капак) е направен доста сериозен долап.
  • Въпреки, че моторът е отзад, там е и багажникът, като двигателят е в най-долната част, където обикновено стои резервната гума.
    Въпреки, че моторът е отзад, там е и багажникът, като двигателят е в най-долната част, където обикновено стои резервната гума.
  • Обемът на багажника на "Туинго" може да се увеличи със сгъване на облегалките на задните седалки. Версиите със сгъваща се напред облегалка на предната дясна седалка могат да превозват предмети с дължина до 2.2 метра.
    Обемът на багажника на "Туинго" може да се увеличи със сгъване на облегалките на задните седалки. Версиите със сгъваща се напред облегалка на предната дясна седалка могат да превозват предмети с дължина до 2.2 метра.
  • На салона едновременно дебютира един автомобил с три марки. При "Ситроен" мъникът е кръстен С1.
    На салона едновременно дебютира един автомобил с три марки. При "Ситроен" мъникът е кръстен <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2014/02/25/2248643_i_noviiat_sitroen_s1_izleze_ot_nelegalnost/" target="_blank">С1</a>.
  • Същата кола е означена като 108 при "Пежо".
    Същата кола е означена като <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2014/02/18/2241553_pejo_108_stana_shik/">108</a> при "Пежо".
  • В Женева за първи път беше представен третият представител на триото - "Тойота Айго", която има коренно различно излъчване. От компанията казват, че външното оформление на автомобила е вдъхновено от съвременната младежка мода в Япония – "J-Playful", в която преобладават силните контрастни линии и форми.
    В Женева за първи път беше представен третият представител на триото - "Тойота Айго", която има коренно различно излъчване. От компанията казват, че външното оформление на автомобила е вдъхновено от съвременната младежка мода в Япония – "J-Playful", в която преобладават силните контрастни линии и форми.
  • Сменяемите части по екстериора (предната X-решетка, вложката в задната броня, декоративния елемент на предния калник и алуминиевите колела) и интериора (панела на инструменталното табло, централна конзола, пръстени  на въздуховодите, топката и облицовката на скоростния лост) могат да бъдат лесно подменени, за минимално  време.

    Сменяемите части по екстериора (предната X-решетка, вложката в задната броня, декоративния елемент на предния калник и алуминиевите колела) и интериора (панела на инструменталното табло, централна конзола, пръстени  на въздуховодите, топката и облицовката на скоростния лост) могат да бъдат лесно подменени, за минимално  време.<br /><br />
  • Оформлението на задницата на "Айго" е коренно различно от това на френските технологични братя.
    Оформлението на задницата на "Айго" е коренно различно от това на френските технологични братя.
  • Дължината на автомобила е нарастнала със само 2.5 см до 3.46 метра, като въпреки запазеното междуосие от 2.34 метра е осигурено допълнително пространство в салона и е увеличен багажният обем с 29 литра до 168 л. 

    Дължината на автомобила е нарастнала със само 2.5 см до 3.46 метра, като въпреки запазеното междуосие от 2.34 метра е осигурено допълнително пространство в салона и е увеличен багажният обем с 29 литра до 168 л. <br /><br />
  • Най-впечатляващият аксесоар в купето е мулти-медийната система x-touch със 7 инчов цветен сензорен екран. 
    Най-впечатляващият аксесоар в купето е мулти-медийната система x-touch със 7 инчов цветен сензорен екран. <br />
  • "Сузуки" влиза в обещаващия сериозни продажби сегмент в Европа с модела си "Селерио", който вече е познат в Индия. Автомобилът е дълъг 3.6 метра, но може да предложи багажен обем от 254 литра. Колата се предлага в девет цвята, от които три са нови за марката.
    "Сузуки" влиза в обещаващия сериозни продажби сегмент в Европа с модела си "Селерио", който вече е познат в Индия. Автомобилът е дълъг 3.6 метра, но може да предложи багажен обем от 254 литра. Колата се предлага в девет цвята, от които три са нови за марката.
  • И при "Селерио" моторът е трицилиндров, бензинов, нова разработка. Работният обем е литър, а мощността 67 к.с., максималният въртящ момент е 90 Нм. При скоростните кутии изборът е между механична и автоматична. 
    И при "Селерио" моторът е трицилиндров, бензинов, нова разработка. Работният обем е литър, а мощността 67 к.с., максималният въртящ момент е 90 Нм. При скоростните кутии изборът е между механична и автоматична. 
  • Серийно сузукито разполага със стабилизираща програма, шест въздушни възглавници, система за следене на налягането в гумите и асистент за потегляне по наклон.
    Серийно сузукито разполага със стабилизираща програма, шест въздушни възглавници, система за следене на налягането в гумите и асистент за потегляне по наклон.
  • В сравнение с конкурентите интериорът на "Селерио" е твърде семпъл.
    В сравнение с конкурентите интериорът на "Селерио" е твърде семпъл.