За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
kalintzvetanov
Рейтинг: 603 НеутралноКитайците изкупуват гордостта на запада. За китайците заводите, за европейците - европейските ценности и демокрацията.
simeonov_
Рейтинг: 733 ЛюбопитноЧудя се кога ще дойде момента в който ще видим първия глобален пробив на китайски бранд автомобили,но си мисля,че не е много далеч.Волво е собственост на китайци,сега пък взимат част от Ситроен,при огромния и бързо развиващ се пазар който имат и опита който придобиват,а някои директно си купуват технологии както виждаме няма начин рано или късно да не пробият.
Чардо
Рейтинг: 1391 ЛюбопитноВолво > > > > >
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24Пежо > > > > >
следващия моля ?
mmarto
Рейтинг: 664 Неутрално"Китайският производител и френското правителство ще платят по 7.50 евро на акция, което е с около 41% по-ниска цена от борсовата."
Явно не е розово положението в Пежо.
deutschwagen
Рейтинг: 875 НеутралноДо коментар [#1] от "kalintzvetanov":
RBUS--China-to-purchase-70-Airbus-planes-for-USD-1 0-billion-18165983/
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨http://www.4-traders.com/AIRBUS-GROUP-4637/news/AI
Няма да е лошо да ви координират опорните точки с фактите.
Колкото до Пежо-Ситроен (Волво, всеко останал), очевидно искат да не са Европейски, а глобален играч, с голямо присъствие в Китай.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.