За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
elevation04
Рейтинг: 294 ВеселоТипична политика на Дженерал Мотърс.....едно време Исузу Трупър в Германия беше Опел Монтерей, в Астралия и Великобритания - Воксхол Монтерей. В Щатите Шевролет Монтерей....
У нас бившето ДЕУ е Шеви също..
Zayo Cicin
Рейтинг: 3685 НеутралноИнтересно. Явно не всеки може да пробие на китайския пазар.
I 💜 Leka Borislavovnakimba3
Рейтинг: 868 ВеселоМи те китайците си произвеждат достатъчно количество свои коли!!! Дори почнаха да ги изнасят!!! Що са им американски боклуци , дето дори американците не щат да ги купуват , та се наложи кенийчето да влага милиарди кухи американски петродолари , в Детройт и "Дженерал мотърс", за да не фалират и фирмата и градът , който се изхранва от нея???
tonio26
Рейтинг: 638 НеутралноКитайския пазар е сериозно предизвикателство!
Sabbath
Рейтинг: 638 ЛюбопитноГДо коментар [#3] от "kimba3":Вероятно никога не си управлявал Американски Автомобил,иначе не би написал подобни глупости.
convince
Рейтинг: 925 НеутралноДо коментар [#3] от "kimba3":
Искаш да подчетаеш, че китаеца предпочита боклуци, но само свои боклуци, на чужд не налита, защото се е задръстил вече до козирката нали?
convince
Рейтинг: 925 НеутралноДо коментар [#3] от "kimba3":
Междудругото трябва да си наясно, вече, че автомобилите в Китай се продават на килограм, а не на брой от определен модел.
Затова се търсят местни леки коли.
grand funk railroad
Рейтинг: 810 ВеселоДо коментар [#3] от "kimba3":
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. ColucheПредполагам, че си виждал американска кола само на снимка.
2.5
Рейтинг: 784 Неутрално[quote#1:"elevation04"]У нас бившето ДЕУ е Шеви също..[/quote]
I Want To BelieveДокато имаше още Daewoo и то беше част от GM да. Все пак OK такси стартираха с Racer-и, които си бяха Opel Kadett... Оказаха се много яки каруци, за съжаление с по-скъпи части...
kasko
Рейтинг: 918 НеутралноДо коментар [#6] от "convince":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.Възможно е да има и други обстоятелства.Някъде бях чел , че в Южна Корея полицая те спира ей така , просто да ти каже добър ден ако колата ти не е корейска.
ivailosavoff
Рейтинг: 696 НеутралноДо коментар [#3] от "kimba3":
Напротив, китайците искат все повече и повече да карат хубави автомобили! Тойота и Фолксваген например се справят доста добре там! Фолксваген плануват да построят 7 фабрики там и това основно за да задоволят местния пазар!
Athanatos
Рейтинг: 1793 НеутралноБил съм в Китай. Там почти не видях китайски марки автомобили, ако не броим микробусите и камионетките. Най-много Фолксваген (тяхно производство) и други европейски и американски марки. Буик Регал е доста често срещана. По-късно ще ви пусна линк към мой албум с колите там.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Публикувано през m.dnevnik.bg
Athanatos
Рейтинг: 1793 Неутралноhttps://plus.google.com/photos/1118808301500576255 38/albums/5931729493250712065
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Публикувано през m.dnevnik.bg
l_i_k_a_t_a
Рейтинг: 746 НеутралноЧетете внимателно, преди да коментирате!
simval
Рейтинг: 692 Неутрално[quote#3:"kimba3"]...та се наложи кенийчето да влага милиарди кухи американски петродолари , в Детройт и "Дженерал мотърс", за да не фалират и фирмата и градът , който се изхранва от нея???[/quote]
Аз не зареждам в Лукойл.Да та запитам нещо, ако позволите. Знаете ли смисълът на определението "петродолари". Ако да, как аджеба, Америка, дето харчи долари за да внася петрол разполага с "петродолари?"
Второ: Обяснети ми, ако обичате, определението "кухи долари".
Трето: Ако тези долари са наистина "кухи", т.е. както аз разбирам определението "без стойност" как успяват с нещо без стойност да спасят от фалит Дж. М. и да изхранят с това град като Детройт (около 3.5 млн., амен-амен половин България).
Четвърто: Ако има такава магия (да изхранваш градове с големината на Детройт с "кухи" долари) защо не я споделите с нашите управници, та белким, успеят да поусвестят някои части от отечествето.
Чардо
Рейтинг: 1441 Любопитно""". . .през декември беше съобщено, че спира предлагането на "Шевролет" в Европа от догодина . . """
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24====================
Таман бях решил да си купя . . .
Norman Granz
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#5:"sabbath"]Вероятно никога не си управлявал Американски Автомобил,иначе не би написал подобни глупости.[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Но сигурно и до днес кара съветски и знае, че от Москвето по-здраво нема.
Norman Granz
Рейтинг: 1441 Неутрално[quote#12:"Athanatos"]Бил съм в Китай. Там почти не видях китайски марки автомобили, ако не броим микробусите и камионетките.[/quote]
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Аз също, и то повече от веднъж - в Пекин, Шанхай и Хонконг (доколкото последното може да мине за Китай). Мога да потвърдя казаното от колегата. Всеки уважаващ себе си китаец кара германски седан или американски джип. Произвеждат под лиценз Ауди, но отвътре веднага си личи китайската изработка - скърцащи пластмаси, евтин сивкав плюш като миша козина.
Другарят, дето пише по-горе за "американските боклуци", очевидно не е излизал от България и се информира за света от в. "Правда" или ТВ "Алфа" или нещо такова.
Иван Раданов
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#13] от "Athanatos":
Това, което ме учуди, е колко често се срещат автомобили на ПСА (Peugeot / Citroen). Volkswagen Group, корейски и японски - това да, но Citroen от ZX до C5 (или C4) не очаквах.