Фотогалерия: Проверяващите нагласите концептуални модели от салона в Пекин

Сайтове на фирмите

Фотогалерия: Проверяващите нагласите концептуални модели от салона в Пекин

Автосалонът в Пекин, който продължава до 29 април, прави впечатление с големия брой премиерни концептуални модели. От една страна, това е в тон със слогана "Колата прави бъдещето по-добро", от друга, целта е да се проверят нагласите на най-бързо растящия и най-голям в момента пазар на автомобили в света. Компаниите са длъжни да реагират бързо на модните тенденции в Китай, а грешните ходове могат да доведат до катастрофални резултати.

  • Автосалонът в Пекин, който продължава до 29 април, прави впечатление с големия брой премиерни концептуални модели. От една страна, това е в тон със слогана "Колата прави бъдещето по-добро", от друга, целта е да се проверят нагласите на най-бързо растящия и най-голям в момента пазар на автомобили в света. Компаниите са длъжни да реагират бързо на модните тенденции в Китай, а грешните ходове могат да доведат до катастрофални резултати. Преглед на предложените нови модели създават впечатлението, че "Джип" изобщо не са наясно какво може да се хареса на китайците и налучкват, като показват цели четири концептуаллни модела. Сред тях е Jeep Cherokee Urbane Concept. Той залага на хромирани детайли отвън и първокачествена, ярко оцветена кожа отвътре. Стигне ли се до сериен модел, той ще се предлага в Китай с два бензинови мотора - 3.2-литров V-6 Pentastar и 2.4-литров MultiAir, взет назаем от италианския собственик "Фиат груп".
    Автосалонът в Пекин, който продължава до 29 април, прави впечатление с големия брой премиерни концептуални модели. От една страна, това е в тон със слогана "Колата прави бъдещето по-добро", от друга, целта е да се проверят нагласите на най-бързо растящия и най-голям в момента пазар на автомобили в света. Компаниите са длъжни да реагират бързо на модните тенденции в Китай, а грешните ходове могат да доведат до катастрофални резултати. Преглед на предложените нови модели създават впечатлението, че "Джип" изобщо не са наясно какво може да се хареса на китайците и налучкват, като показват цели четири концептуаллни модела. Сред тях е Jeep Cherokee Urbane Concept. Той залага на хромирани детайли отвън и първокачествена, ярко оцветена кожа отвътре. Стигне ли се до сериен модел, той ще се предлага в Китай с два бензинови мотора - 3.2-литров V-6 Pentastar и 2.4-литров MultiAir, взет назаем от италианския собственик "Фиат груп".
  • Jeep Cherokee Sageland Concept е вдъхновен от легендарната област Шангри-Ла в Тибет. Отвън правят впечатление бронзовите акценти, в салона кожата е сива "Напа", таблото е кафяво, също с бронзови акценти.
    Jeep Cherokee Sageland Concept е вдъхновен от легендарната област Шангри-Ла в Тибет. Отвън правят впечатление бронзовите акценти, в салона кожата е сива "Напа", таблото е кафяво, също с бронзови акценти.
  • Jeep Wrangler Sundancer Concept разкрива в най-пълна степен офроуд възможностите на марката. Джантите са 20-цолови, отвън и вътре има бронзови и златисти акценти, тапицерията е първокачествена, като материалите са взети назаем от висшата мода.
    Jeep Wrangler Sundancer Concept разкрива в най-пълна степен офроуд възможностите на марката. Джантите са 20-цолови, отвън и вътре има бронзови и златисти акценти, тапицерията е първокачествена, като материалите са взети назаем от висшата мода.
  • Jeep Renegade Zi You Xia Concept - в превод името на автомобила ще рече бунтовник, което едва ли е толкова добра идея за държава на реда и дисциплината като Китай. Цветовете отвън са вдъхновени от китайския National Centre for the Performing Arts.
    Jeep Renegade Zi You Xia Concept - в превод името на автомобила ще рече бунтовник, което едва ли е толкова добра идея за държава на реда и дисциплината като Китай. Цветовете отвън са вдъхновени от китайския National Centre for the Performing Arts.
  • "Ситроен" също залага на прототип в кросоувър сегмента. C-XR Concept има амбициите да е елегантен, стилен, проходим (с клиренса си от 17 см), икономичен и пъргав със своя бензинов мотор със 160 конски сили. Задвижването е само предно, но системата Grip Control би трябвало да дава проходимост почти като на кола 4Х4. Автомобилът е дълъг 4.26 метра и има междуосие от 2.65 м. Комфортът и луксът на борда са други търсени цели от C-XR Concept.
    "Ситроен" също залага на прототип в кросоувър сегмента. C-XR Concept има амбициите да е елегантен, стилен, проходим (с клиренса си от 17 см), икономичен и пъргав със своя бензинов мотор със 160 конски сили. Задвижването е само предно, но системата Grip Control би трябвало да дава проходимост почти като на кола 4Х4. 
Автомобилът е дълъг 4.26 метра и има междуосие от 2.65 м. Комфортът и луксът на борда са други търсени цели от C-XR Concept.
  • Citroen DS 6WR е сериен модел, първият кросоувър в DS линията. Колата се лансира, като разработена в Париж - столицата на модата и лукса, по която китайците са луди. Моделът е с дължина 4.55 м, широчина 1.86 м, височина 1.61 м и дълго междуосие (2.73 м). 19-цоловите гуми са обещание за забележително пътното поведение, но и тук надеждите за задвижване 4Х4 не се оправдават, като то е заменено от системата Grip Control. Двигателите са бензинови със 160 и 200 конски сили. Скоростната кутия и при двата двигателя е автоматична с 6 предавки. DS 6WR е следващ етап от развитието на марката DS в Китай. След DS5 през 2013 и DS 5LS, в продажба от края на месец март тази година, DS 6WR ще бъде третия модел DS, който ще се произвежда в Китай. Развитието на DS ще бъде подкрепено от създаването на мрежа от 56 магазина DS STORE в най-ключовите градове на страната.
    Citroen DS 6WR е сериен модел, първият кросоувър в DS линията. Колата се лансира, като разработена в Париж - столицата на модата и лукса, по която китайците са луди. Моделът е с дължина 4.55 м, широчина 1.86 м, височина 1.61 м и дълго междуосие (2.73 м). 19-цоловите гуми са обещание за забележително пътното поведение, но и тук надеждите за задвижване 4Х4 не се оправдават, като то е заменено от системата Grip Control.  Двигателите са бензинови със 160 и 200 конски сили. Скоростната кутия и при двата двигателя е автоматична с 6 предавки. 
DS 6WR е следващ етап от развитието на марката DS в Китай. След DS5 през 2013 и DS 5LS, в продажба от края на месец март тази година, DS 6WR ще бъде третия модел DS, който ще се произвежда в Китай. Развитието на DS ще бъде подкрепено от създаването на мрежа от  56 магазина DS STORE в най-ключовите градове на страната.
  • Nissan Lannia Concept е адресиран към младите китайци и е поредният модел на марката фокусиран върху Китай. Неговата визия и изработка са дело на китайци. Те се очертават и като основни купувачи. Кръстен на малка синя птица, моделът отдава чест на легендарната Nissan Bluebird.
    Nissan Lannia Concept е адресиран към младите китайци и е поредният модел на марката фокусиран върху Китай. Неговата визия и изработка са дело на китайци. Те се очертават и като основни купувачи. Кръстен на малка синя птица, моделът отдава чест на легендарната Nissan Bluebird.
  • Притежаваната от "Форд" марка "Линкълн" представя в Пекин прототипът MKX Concept. Моделът, който ще се роди от него, ще е глобален и ще е третият от четири, които марката ще пусне до 2106 година. Отличителна черта на колата е визията, която обединява типична за самолетите и мотоциклетите черти. Преди да влезе в производство, приемът на автомобила ще бъде анализиран със серия от анкети в САЩ и Китай. Според създателите му автомобилът се отличава с балансирани, елегантни пропорции, емоционален и атлетичен дизайн. Има и офроуд възможности, съчетани с комфорт и лукс.
    Притежаваната от "Форд" марка "Линкълн" представя в Пекин прототипът MKX Concept. Моделът, който ще се роди от него, ще е глобален и ще е третият от четири, които марката ще пусне до 2106 година. Отличителна черта на колата е визията, която обединява типична за самолетите и мотоциклетите черти. Преди да влезе в производство, приемът на автомобила ще бъде анализиран със серия от анкети в САЩ и Китай. Според създателите му автомобилът се отличава с балансирани, елегантни пропорции, емоционален и атлетичен дизайн. Има и офроуд възможности, съчетани с комфорт и лукс.
  • Луксозните марки разчитат сериозно на Китай, за да продължат да растат неудържимо. От тях "Ауди" се справят най-добре на местния пазар. В Пекин концернът показва TT offroad. Както подсказва името, това е кросоувър версия на купето ТТ. Колата е дълга 4.39 метра, широка 1.85 м, при междуосие 2.63 м. Моделът е плъгин хибрид със системна мощност 408 конски сили, осигурявани от двулитров турбодвигател и два електромотора. Моделът предлага среден разход на гориво от 1.9 л/100 км. Ускорението до 100 км/ч пък става за 5.2 секунди. Ниската консумация идва от възможността само на ток да се изминат над 50 километра. Общият запас от ход пък е 880 км. Задвижването е на четирите колела.
    Луксозните марки разчитат сериозно на Китай, за да продължат да растат неудържимо. От тях "Ауди" се справят най-добре на местния пазар. В Пекин концернът показва TT offroad. Както подсказва името, това е кросоувър версия на купето ТТ. Колата е дълга 4.39 метра, широка 1.85 м, при междуосие 2.63 м. 
Моделът е плъгин хибрид със системна мощност 408 конски сили, осигурявани от двулитров турбодвигател и два електромотора. Моделът предлага среден разход на гориво от 1.9 л/100 км. Ускорението до 100 км/ч пък става за 5.2 секунди. Ниската консумация идва от възможността само на ток да се изминат над 50 километра. Общият запас от ход пък е 880 км. Задвижването е на четирите колела.
  • "Мерцедес Купе SUV Концепт" не може да се приеме по никакъв друг начин освен като бъдещ конкурент на БМВ Х6. За момента много технически подробности за модела не се дават. Колелата са 22-цолови, а характера на колата се променя от системата "Dynamic Select Control" в спортен и комфортен режим. Моделът обещава много лукс, отлично пътно поведение на асфалт и уверена стъпка извън утъпканите пътища.
    "Мерцедес Купе SUV Концепт" не може да се приеме по никакъв друг начин освен като бъдещ конкурент на БМВ Х6. За момента много технически подробности за модела не се дават. Колелата са 22-цолови, а характера на колата се променя от системата "Dynamic Select Control" в спортен и комфортен режим. Моделът обещава много лукс, отлично пътно поведение на асфалт и уверена стъпка извън утъпканите пътища.
  • BMW Vision Future Luxury е демонстрация на дългосрочна визия на марката за бъдещето на модерния лукс. Концепцията се основава на насочения към бъдещето съюз на ексклузивността и иновациите. Отзад е на разположение разточително, персонализирано пространство, което позволява на пътниците да се откъснат от околната среда. Две персонални кресла създават специфична "комфортна зона". Сгъваема масичка, разположените под ъгъл дисплеи, както и твърдият гръб на предните седалки създават много индивидуална атмосфера, изолирана от останалата част на пространството. Фаровете са с лазерни светлини. Чрез групирането на паралелни светлинни лъчи се постига интензивност на светлината, която е до десет пъти по-висока от тази при светодиодите. За пръв път при БМВ задните светлини са от органични светодиоди.
    BMW Vision Future Luxury е демонстрация на дългосрочна визия на марката за бъдещето на модерния лукс. Концепцията се основава на насочения към бъдещето съюз на ексклузивността и иновациите. Отзад е на разположение разточително, персонализирано пространство, което позволява на пътниците да се откъснат от околната среда. Две персонални кресла създават специфична "комфортна зона". Сгъваема масичка, разположените под ъгъл дисплеи, както и твърдият гръб на предните седалки създават много индивидуална атмосфера, изолирана от останалата част на пространството. Фаровете са с лазерни светлини. Чрез групирането на паралелни светлинни лъчи се постига интензивност на светлината, която е до десет пъти по-висока от тази при светодиодите. За пръв път при БМВ задните светлини са от органични светодиоди.
  • Отлично представящите се на китайския пазар "Фолксваген" търсят уплътняване на гамата си с нов модел - купе с четири врати в средния клас. Прототипът, от който трябва да се роди той, така е и кръстен - New Midsize Coupé concept car. С дължината си от 4.60 метра автомобилът е по-малък от "Пасат" и "Джета". Височината на колата е 1.42 метра, а ширината 1.84 м. Задвижването е поверено на двулитров турбомотор с 220 конски сили, комбиниран със седемстепенна автоматична трансмисия с двоен съединител. Този тандем осигурява ускорение до 100 км/ч за 6.5 секунди и максимална скорост от 250 км/ч. Средният разход на гориво е 6.4 л/100 км. Багажникът е с минимален обем 500 литра.
    Отлично представящите се на китайския пазар "Фолксваген" търсят уплътняване на гамата си с нов модел - купе с четири врати в средния клас. Прототипът, от който трябва да се роди той, така е и кръстен - New Midsize Coupé concept car. С дължината си от 4.60 метра автомобилът е по-малък от "Пасат" и "Джета". Височината на колата е 1.42 метра, а ширината 1.84 м. Задвижването е поверено на двулитров турбомотор с 220 конски сили, комбиниран със седемстепенна автоматична трансмисия с двоен съединител. Този тандем осигурява ускорение до 100 км/ч за 6.5 секунди и максимална скорост от 250 км/ч. Средният разход на гориво е 6.4 л/100 км. Багажникът е с минимален обем 500 литра.
  • Един сериен, но много любопитен модел също може да се види на изложението в Пекин. Той носи името "Ескорт", което вече в Европа е заменено от "Фокус" . Компактният седан е разработен от центъра на марката за Азия и Тихоокеанския регион. Автомобилът залага на комфортна возия и качествени материали.
    Един сериен, но много любопитен модел също може да се види на изложението в Пекин. Той носи името "Ескорт", което вече в Европа е заменено от "Фокус" . Компактният седан е разработен от центъра на марката за Азия и Тихоокеанския регион. Автомобилът залага на комфортна возия и качествени материали.