Интернет платформа ще улесни живота на собствениците на "Опел" в България

На живо
На живо: Премиерът и министри обсъждат водната криза

Интернет платформа ще улесни живота на собствениците на "Опел" в България

Интернет платформа ще улесни живота на собствениците на "Опел" в България
България е една от първите страни в Европа, в която стартира онлайн порталът myOpel за обслужване на клиентите, стана ясно на презентация днес. Той е част от цялостната интернет базирана система на марката за следпродажбена дейност и има за цел да улесни максимално живота на собствениците на автомобили, като осъществи директен контакт и бърз диалог между тях и дилърите на марката.
Порталът предлага и много допълнителни предимства - персонализиране на информацията, напомняния за сервизни прегледи, съвети, информация за сервизни кампании и други. Всеки собственик на автомобил "Опел" може да се регистрира и създаде свой профил в myOpel (www.myopel.bg) в рамките на пет минути. Регистрацията позволява на клиента да избере предпочитан от него дилър и да посочи по какъв начин би искал да се свързват с него - телефон, е-mail или sms.
Клиентите имат право и да не посочат данните на автомобила си (номер на шаси, година на регистрация и т.н.), но ако го направят, ще могат да ползват всички предимства на платформата. Сред екстрите, предлагани от платформата, са индивидуална оферта за посочения от клиента автомобил, създаване на досие и сервизна история на автомобила, получаване на информация за сервизни кампании, напомняне за необходимостта от сервизен преглед и обслужване и други.
Едно от най-големите предимства на myOpel е възможността за онлайн записване за посещение на сервиза на избрания дилър, като потвърждението се получава до 24 часа от направената заявка. С myOpel клиентите на марката ще разполагат и с онлайн наръчник на потребителя, в случай че имат нужда от бърза справка за функциите на своя автомобил.
До края на тази година клиентите в България ще могат да ползват мобилна апликация myOpel на български език.