"Субару Легаси" четвърт век по-късно

"Субару Легаси" четвърт век по-късно

Четвърт век след дебюта на първото "Субару Легаси" новото поколение на модела направи своя дебют в САЩ. Автомобилът остава серийно със задвижване на четирите колела и използва мотори с боксер-конфигурация с четири или шест цилиндъра.
От "Субару" посочват, че серийното оборудване е по-богато от всякога, а разходът на гориво на двигателите е намален с над 10%. Това е постигнато с намаляване на теглото, благодарение на използването на алуминиеви компоненти и подобрената аеродинамика.
Напълно очаквано, новото "Легаси" разполага с повече системи за безопасност, сред които са предупреждение за автомобил в мъртвата зона на огледалата, сигнализация за излизане от избраната лента на движение и аларма за движещ се обект в зоната на маневриране, при движение на заден ход. На разположение са също адаптивен круиз-контрол, сигнализация за опасност от сблъсък с аварийна спирачка.
Базовият четирицилиндров мотор има мощност 175 конски сили при 173 коня досега. Шестцилиндровият агрегат пък разполага с 256 конски сили. За САЩ и двата модела се комбинират с новоразработена вариаторна автоматична трансмисия.
Новото "Субару Легаси" е с изцяло ново окачване, като дори базовите версии вече са с дискови спирачки. Въпреки запазената дължина моделът предлага повече пространство в салона.