Най-бързото "Бентли Континетал" ще бъде пуснато в лимитирана серия

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на globetrotter
    globetrotter
    Рейтинг: 462 Весело

    [quote#0:"Снимка 8"]Задните седалки са демонтира, на тяхно място е обособено луксозно товарно пространство.[/quote]

    Супер! Ще мога да метна 2-3 чувалчета кюмюр за печката

  2. 2 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 317 Весело

    100% има поръчани поне 5 за България

    Евроатлантида
  3. 3 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2164 Неутрално

    С уговорката че това е чудесен автомобил който няма да имам щастието да карам .... няколко неща не ми харесват във Волксвагеновия Бентли - разстоянието от вратата до предното колело е по-малко от разстоянието от предното колело до предната броня. Типична пропорция на автомобил с предно предаване. Целия мотор виси пред предната ос ... и истинските аристократи сред автомобилите не допускат такива пропорции.

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  4. 4 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 719 Неутрално

    До коментар [#3] от "Pontif":

    Това е просто ужасно. Не знам как са могли...

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  5. 5 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 110 Весело

    До коментар [#2] от "sa6":

    Аз вече поръчах

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  6. 6 Профил на TAC
    TAC
    Рейтинг: 316 Неутрално

    До коментар [#3] от "Pontif":

    "Типична пропорция за автомобил с предно предаване"

    " Автомобилът е със задвижване на четирите колела, като за първи път при марката, въртящият момент може да разпределя между левите и десните задни гуми, за да се подпомогне по-прецизното завиване."

    rock n' roll is king!
  7. 7 Профил на Станислав СУПЕР
    Станислав
    Рейтинг: 1275 Весело

    До коментар [#5] от "Вонин": Значи сме двама! )

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  8. 8 Профил на Изо Дзадзе СУПЕР
    Изо Дзадзе
    Рейтинг: 2107 Неутрално

    Нашите депутати няма ли да си поръчат такива служебни?

    Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
  9. 9 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 317 Неутрално

    До коментар [#8] от "today":

    Ще поръчат - за охраната.

    Евроатлантида
  10. 10 Профил на The Stig
    The Stig
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Автомобилът е с 580 к.с., не с 850. И въпреки олекотяването с невероятните 100 кг., това биче пак тежи 2195 кг. За хиляден път - кой вижда нещо спортно в това тегло? Само магистрална динамика.

  11. 11 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 983 Весело

    Красив и стилен автомобил!


    До коментар [#7] от "Станислав":

    Съвсем леко благородно завиждам. Не бих отказал едно кръгче...

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  12. 12 Профил на the_fat
    the_fat
    Рейтинг: 162 Любопитно

    ......ами това рококоо "сепаре" на снимка #7 ???

  13. 13 Профил на bad_religioner
    bad_religioner
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#0:"статията"]Модификацията GT3-R е вдъхновена от състезателния автомобил GT3 и от него ще бъдат произведени едва 300 бройки[/quote]
    Като са били толкова "вдъхновени", що аджеба не измислиха някакво малко по-оригинално заглавие от кръстоска между:
    - GT3 (което се асоциира с Porsche 911);
    - GT-R (което се асоциира с Nissan GT-R)?
    Това да му е кусурът на возилото, де... И ако ще е "британска" кола със спойлер отзад, някак повече отива на Астън Мартин, но последното е лично мнение

  14. 14 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2024 Неутрално

    Липсва му газово на метан и теглич за ремарке.

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  15. 15 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 770 Любопитно

    Дали ще върви на газ?

  16. 16 Профил на deymus СУПЕР
    deymus
    Рейтинг: 234 Весело

    До коментар [#15] от "irons":

    Само ако се сложи течна фаза

  17. 17 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 521 Неутрално

    [quote#8:"today"]Нашите депутати няма ли да си поръчат такива служебни?[/quote]

    Дано си поръчат лични, че да се изпотрепят с тях!!!

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  18. 18 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 572 Разстроено

    "луксозно товарно пространство."Блазе на товара,ще си пътува на рахат,а не като нещастните картофи и кашонче кола,които вчера превозих в смрадливия багажник на автомобила си.

  19. 19 Профил на Станислав СУПЕР
    Станислав
    Рейтинг: 1275 Весело

    До коментар [#11] от "Велислав": Като пристигне, ще ти се обадя! И две кръгчета ще ти дам, не само едно...

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  20. 20 Профил на Archer
    Archer
    Рейтинг: 827 Неутрално

    [quote#15:"irons"]Дали ще върви на газ?
    [/quote]

    Бъзика настрана, бях си лафил с Янко Иванов за неговото бентли и ми каза, че му е по-евтино да си купува самолетни билети Варна-София, отколкото да ходи с бентлито. В смисъл даже хората дето имат пари за тая кола, пак не могат да си позволят да я карат колкото се кара една нормална кола.

    Idiots doing idiot things, because they’re idiots.
  21. 21 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 317 Неутрално

    [quote#15:"irons"]Дали ще върви на газ? [/quote]

    Естествено. И да не върви в гаража на бат'пешо от Горубляне ще го направят.

    Съвсем сериозно бях гледал справка на КАТ че доста бентлита в БГ са с газови

    Евроатлантида
  22. 22 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 317 Неутрално

    [quote#20:"GogoGP"]В смисъл даже хората дето имат пари за тая кола, пак не могат да си позволят да я карат колкото[/quote]

    мечтаната кола на българския тежкар: Да струва милион евро, да дадеш за нея 0 евро. Да е 1000 коня, да харчи 0 на 100.

    Евроатлантида
  23. 23 Профил на Archer
    Archer
    Рейтинг: 827 Неутрално

    [quote#22:"sa6"]мечтаната кола на българския тежкар: Да струва милион евро, да дадеш за нея 0 евро. Да е 1000 коня, да харчи 0 на 100.
    [/quote]

    Не знам, аз лично нямам кола Янко от своя страна ( бившият собственик на КТБ ) има две бентлита и определено има пари да си ги позволи. Щом на него му излиза скъпичко да си ги кара от София до Варна може да се сетиш. И не са 1000 коня, около 400, не харчат 0, а около 40/1000

    Idiots doing idiot things, because they’re idiots.
  24. 24 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 702 Весело

    [quote#3:"Pontif"]Типична пропорция на автомобил с предно предаване.[/quote]

    Напълно сте прав, с уговорката че според мен е коректно да се разглежда отношението между диаметъра на гумата и разстоянието до предната броня. Тоогава нещата са си ОК - само за сравнение, погледнета Audi A8 или А7 ако предпочитате... Най-голямото извращемие в това отношение са Citroen!
    Предполагам все пак си оставате фен на трите букви!

    I Want To Believe
  25. 25 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 780 Весело

    Добре е, но ми мина времето, когато когато си падах по спортни коли. За всеки влак си има пътници, нали...?

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  26. 26 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Сигурен съм, че и дубайската полиция са в списъка с клиенти.
    Надявам се на скорошен пробив в областта на електрическите автомобили та да ги видя, като ги забранят какво ще ги правят. Естествено Ние ще ги отървем от тях, все пак приятел в нужда се познава, а сме и 300 години преди маймуните, а цивилизацията е все още далече и ще можем да се порадваме на такива бижута.

  27. 27 Профил на МM
    МM
    Рейтинг: 110 Весело

    на хубавото лошо не можеш да кажеш, просто СТРАХОТНА КОЛА !!!
    Всичко друго е завист !

  28. 28 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2164 Неутрално

    До коментар [#4] от "оstavime":


    До коментар [#6] от "TAC":


    До коментар [#24] от "2.5":
    Аз казах че колата е хубава ама никой не чете. Освен хубава е и доста скъпа. Когато човек дава пари не е лошо да има и изисквания. Не е случйно че другите модели на Бентли са по скъпи от Континентал, нали? И една от причините е точно тази - Континентал е супер лъскаво Ауди или ФВ Фаетон - мотора виси пред предната ос и 4х4. Затова и пропорциите са такива - от предната ос до предния край разстоянието е по голямо отколкото до предното стъкло. Пак казвам говорим за стил и пропорции тука. Всички знаем че Континентал е 4х4 а не само с предно предаване! Но ако някой си направи труда да види как изглежда в профил Ролса или другите класичски Бентлита ще разбере къде е разликата.

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  29. 29 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 323 Неутрално

    [quote#20:"GogoGP"]че му е по-евтино да си купува самолетни билети Варна-София, отколкото да ходи с бентлито.[/quote]
    През 60-те и 70-те години имаше не малко филми с Ролс-Ройс - управляваха ги главно в Париж, Лондон, движеха се с около 40-50км/ч, до някой супер скъп магазин, ресторанта, или летището. А по извън градските пътища се пътуваше със DS 21, Peugeot 404, Mercedes, Ford Mustang. Освен това Бентли или Ролса задължително се управляваше от шофьор с шапка, докато ако богаташът държеше сам да управлява автомобила си, се качваше на Mercedes или Jaguar.
    Бентли, Ролс, а и S класата са имиджови автомобили, движат се с невисока скорост. В Западна Европа се появиха фирмени S класа с двигатели от 180-200 к.с, защото ги ползвали за да разхождат партньрите си, или за трансфери до летището.

  30. 30 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1295 Весело

    Купвам!

    Предразсъдъците са за ограничените.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #