За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 782 НеутралноПо-добре да я бяха кръстили "Настя", а на английски щеше да се транскрибира "Nasty"
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!vassilun
Рейтинг: 4926 ЛюбопитноДали Пут*ин ще успее да запали двигателя?!
poijn
Рейтинг: 177 НеутралноNastya, Ханс.
Публикувано през m.dnevnik.bg
srebroliubec
Рейтинг: 609 НеутралноИ както обикновено дори и на голямото откриване няма да запали :D
Публикувано през m.dnevnik.bg
Handy
Рейтинг: 1014 НеутралноНякой пак е крал - този път лост за скорости от БМВ
stanislavdi
Рейтинг: 627 НеутралноИ отново забранена поради липса на безопасност по европейските улици? Имаше една лада забранена заради недозавиване
ASTYLE
Рейтинг: 369 ВеселоЩе има ли Лада Логан или Лада Дъстер?
EU now have 1 GB empty spacemeh
Рейтинг: 121 НеутралноКъм спецификациите на руски коли трябва обезателно да се включва и вместимостта на багажника и задните седалки, измервана в чували картошки.
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 782 Весело[quote#8:"oos19355380"]Към спецификациите на руски коли трябва обезателно да се включва и вместимостта на багажника и задните седалки, измервана в чували картошки. [/quote]
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Това се среден клас, в багажника трябва да има място за тъща и/или свиня и човал картоШка
Кирето
Рейтинг: 974 ЛюбопитноМай си е чисто Рено Клио, като гледам подлакътниците и дръжките на вратите... Волана също.
Научих "God Save the Queen".........е, струва си....Kimi
Рейтинг: 233 ВеселоОт къде да си взема бордеро,че не ми се чака 10 години?
dedo pepo
Рейтинг: 909 НеутралноГоляма марка!
Дане отворим дума за Москвича...
simo87
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#6] от "stanislavdi":
Всички стари Лади недозавиват. Но все пак като за коли от 70-те и 80-те години бяха доста прилични (все пак Фиат 124 - кола на годината).
След това единствената светлинка за Лада беше Самара, която имаше някои нововъведения, предно предаване, добра маневреност, доста икономичен двигател и лека трансмисия. Имаше и слабости - лоши материали в купето, най-вече евтина пластмаса.
Но работата на Рено по поточните линии и моделната гама започва да дава резултати, които вероятно ще станат осезателни до 2-3 години.
Щом превърнаха от Дачия това, което е днес, няма начин да не успеят и с Лада. Руснаците все пак имат традиции в автомобилостроенето, имат и образовани кадърни инженери и дизайнери, имат и голям пазар и евтини ресурси - стомана, електричество, вода, природен газ, не много скъпа работна ръка.
simo87
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#8] от "oos19355380":
Не се грижи ти за спецификите им. Спецификите ще са усилено окачване, подобрено антикорозионно покритие, добро отопление и реотани на стъкла и огледала.
А че ядат руснаците картофи, ядат. Ама и българите ядем доста картофи, както и поляци, германци, американци.
Делян Ковачев
Рейтинг: 740 НеутралноДа са живи и здрави французите/японците да подържат съветската автомобилна индустрия!
Подобно на Сухой (друга индустрия), който ако не бяха италианците щеше да си остане на социалистическите чертожни маси......
nage
Рейтинг: 233 Неутралноприлича на кола от 90те
beatles
Рейтинг: 1071 НеутралноДо коментар [#5] от "Handy":
Всички животни са равни, но някои са по-равни от другимани ти лоста за скорости, има копче мерцедес на волана......кат го настинеш и става ц класа от 1989г
dr_t
Рейтинг: 120 Неутралноне е зле
bad_religioner
Рейтинг: 402 НеутралноКолата, която ще се продава в Европа за 8000 евро, е създадена на базата на универсалната платформа Lada B, разработена от АвтоВАЗ. "Веста ще отговаря на европейските стандарти за безопасност, ще бъде с модерни Euro 6 двигатели", разкри преди месец шефът на руснаците Бо Андерсон. Дизайнът на колата се базира върху базата на концептуалния автомобил Lada XRAY. Началото на серийното производство за Lada Vesta е планирано за есента на следващата година 276
http://www.autoclub.bg/index.php?menu=16&id=22
inn
Рейтинг: 1045 НеутралноЩе са нужни са поне 15-20 г. наливане на готови технологии от частника (Рено-Нисан), за да има шансове реципиентът-смъртник "АВТО-ВАЗ" да оцелее в света на "загниващия" капитализъм...
ergen4ev
Рейтинг: 120 НеутралноОсновен пазар русия, основен конкурент москви4, основен пе4алив6.....?
Чардо
Рейтинг: 1416 Любопитно""". . .Заслужава отбелязване и мултифункционалният волан, от който ще се управляват круизконтролът,. . ."""
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24==============
Темпомата щял да бъде адаптивен ? ? ?
Alexander97
Рейтинг: 958 Неутрално[quote#13:"simo87"]като за коли от 70-те и 80-те години бяха доста прилични (все пак Фиат 124 - кола на годината). [/quote]
Симо, да не си роден 1987 г.? Фиат 124 е кола на 1964 година.
Преди преговорите с Фиат говорили с ФВ, Рено- без резултат.
От там започва трагедията руска, описана и разказана от първа ръка по горбачово време в Комсомолская газета. Преправили са куп детайли и резултата- гледаш жигулка с хоризантално предно колело. 6100 бг лева струваше! Добра била, да по-добра от Москвич!Зимата се слагаше бордюр в багажника- за стабилност! Не е за разправяне - руски подобрения на Фиат 124!!! Собствениците на Жигула могат книга да напишат!
[quote#13:"simo87"] Руснаците все пак имат традиции в автомобилостроенето, имат и образовани кадърни инженери и дизайнери[/quote]
Те точно това си нямат, та затова са поканили шведа Бо!
rkirov
Рейтинг: 676 НеутралноДо коментар [#6] от "stanislavdi":
Все по-хубаво става :)Да сигурно Холандия , Финландия даже и Белгия не са в европейският съюз защото там доста лади се карат има и кабртиолети даже
vassilun
Рейтинг: 4926 Любопитно[quote#13:"simo87"]Руснаците все пак имат традиции в автомобилостроенето, имат и образовани кадърни инженери и дизайнери[/quote]
Може ли пример (но не военна и космическа продукция) за нещо, което тези кадърни инженери и дизайнери са произвели?
Предварително благодаря!
Alexander97
Рейтинг: 958 НеутралноВ интерес на истината бях приятно изненадан от Лада Самара. Двигателят нямаше излишък от мощност, но с двама пътници бе удивително послушен, тих и никак лаком - около 6 л./100. Няколко пъти на светофар съм се подвеждал да паля работещ двигател.
Прочетох някъде за тихият, но настоятелен глас на Порше, който искаше да се признае участието им в разработката на двигателя!
Имаше и неприятни моменти- без причина изведнъж почваше да звучи като ламарина, завързана зад колата. Ако е на друг- много е смешно. В сервиза вдигнаха рамене и нищо не направиха!
2.5
Рейтинг: 771 ВеселоДо коментар [#2] от "vassilun":
I Want To BelieveС гаранция!
Въпросът е дали ще успее да го изгаси!
finlip
Рейтинг: 233 НеутралноДневник стига с теа славяни бе, че и древни на всичко отгоре!
Колко древни от 1500 или 1600 година!
Измислени наименования в измислени глави
Alexander97
Рейтинг: 958 ВеселоДо коментар [#25] от "vassilun":
!
[quote#25:"vassilun"]Може ли пример (но не военна и космическа продукция) за нещо, което тези кадърни инженери и дизайнери са произвели? [/quote]
Отговор получи ли? Питам, защото може да е на лично съобщение.
"Тез кадърни инженери и дизайнери" така бяха копнали Фълъпс самобръсначка, че се подлъгах и я купих. Производство на Уфимски завод, городе Уфа! Много евтино! Работи ЦЯЛА седмица
simo87
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#23] от "Alexander97":
Да, 87-ма година съм роден.
Имахме навремето Лада 1600, после и 1200 Ес (която си е почти едно към едно Жигули).
Наистина са нестабилни зимата на сняг и лед, заради задното предаване, но доскоро нестабилни бяха и всички БМВ и Мерцедес, преди да започнат да ги правят 4х4.
Не това е кусура на старите Лади.
Големият проблем беше лошата маневреност и шумното купе.
Иначе колата е комфортна като за ония години, с добра возия, достатъчно пространство, голям багажник, сравнително икономична, с добро парно, сравнително надеждна по отношение на двигател и окачване, с доста добра антикорозионна защита, особено отдолу.
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 782 Весело[quote#13:"simo87"]Фиат 124[/quote]
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!за 1967-ма и без рационализациите на мужиците от Поволжието
simo87
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#25] от "vassilun":
Не виждам причина да се изключва космическата и военната индустрия.
Но ще ти дам и други примери. Произвеждаха доста добри граждански и товарни самолети, не лоша земеделска техника, ядрени съоръжения (първата в света АЕЦ е съветска, 1954 г.), произвеждат часовници.
Ала-бала с Президента
Рейтинг: 782 Весело[quote#32:"simo87"]Произвеждаха доста добри граждански и товарни самолети, не лоша земеделска техника, ядрени съоръжения (първата в света АЕЦ е съветска, 1954 г.), произвеждат часовници.[/quote]
Отидох на часовникар да го оправи и той ми се изсмя
Толкова за, часовниците, подобно е положението и с другите изброени от теб чудеса на инженерната мисъл...
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Имах часовник Луч, купих си го от ГУМ в мАсква, бях на екскурзия там. След година и половина започна да избързва, след още 6 м вече отклонението беше 15 мин/час
Daniboy
Рейтинг: 1013 НеутралноУмниците от форума срещу глупаците от Рено....
„Най-хубавото в този живот е да се правиш на идиот.”plumpschi
Рейтинг: 896 ВеселоЕ, добре че са почнали отвътре навън! Ако бе обратното, най-вероятно нямаше да стигнем до вътрето.
flipbeat
Рейтинг: 8 НеутралноЖигули 2102. Бяла. Първата ми кола.
Винаги стигахме до морето. Винаги на косъм, както се вика, ама стигахме
Който хвали Ладите и Жигулите трябва да е луд, луд, луд.
Pontif
Рейтинг: 2349 НеутралноБо Андерсон да не би да е Борис Андерсонович? Путин ще вземе да го санкционира заради западното име.
Sic semper evello mortem tyrannis - California Über AllesJudjuk
Рейтинг: 2449 НеутралноНямало било хубави руски коли? Коли има, пари няма.
Judjukniko_tin
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#25] от "vassilun":
Ваш отец е дявола и вие изпълнявате похотите на отца си Когато говори лъжа говори свое ибо той е лъжец и отец на лъжа А как Аз истина говоря, не вярвате МиДо коментар [#29] от "Alexander97":
По желание на уважаемите партньори моля: http://sdelanounas.ru/blogs
Realist
Рейтинг: 3116 ВеселоТова явно е колата в която ще се вози руската номенклатура след като Путя забрани мерджаните и беемветата!
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Realist
Рейтинг: 3116 Весело[quote#36:"flipbeat"]Винаги стигахме до морето. Винаги на косъм, както се вика, ама стигахме [/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Аз правих същото с моят Вартбург, и все нещо се разваляше след морето. Я водна помпа, я бензинова, я чукче, ... Един път сменях цялата плочка с чукчетата на връщане край Айтос. Трабантаджиите и вартбургчиите ще ме разберат за какво става въпрос. Соц. возило, безаналогово!
lo ridah
Рейтинг: 430 Неутралноето го и линка към шпионска снимка на екстериора
ior.jpg
http://www.dumher.com/media/image/wc-quimico-exter
Realist
Рейтинг: 3116 Весело[quote#23:"Alexander97"]Зимата се слагаше бордюр в багажника- за стабилност! [/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Аз съм виждал шофьори да слагат по две торби цемент в задният багажник на ладите си през зимата. Задно предаване, а двигателя отпред. Много тежка отпред и много лека отзад, на една снежинка на пътя боксуваше. Друго си беше шкодата и Булгарреното- задно предаване, но пък двигателя отзад. Или пък вартнург и трабант- преден двигател, предни задвижващи колела.
lu
Рейтинг: 839 НеутралноДобре де присмехулници, на каква база бълвате глупости за Ладата. Та нали вашите бащи, дядовци а даже може би и вие сте се търкаляли на същата кола?
Сменете плочата, историите са ви остарели ...
lu
Рейтинг: 839 НеутралноЕто какво една Лада трябва да може:
https://www.youtube.com/watch?v=2EVOmE-WCzw
Кремълски дребосък 💙💛
Рейтинг: 1696 Весело[quote#40:"Realist"]Това явно е колата в която ще се вози руската номенклатура след като Путя забрани мерджаните и беемветата! [/quote]
Стриктно погледнато, Путлер ще трябва да накаже със санкции и тази бивша съветска марка - нали вече е собственост на западните врагове от Рено-Нисан.
misho73
Рейтинг: 1352 НеутралноДо коментар [#32] от "simo87":
Впрочем естонците и сега правят Полет и им ги лашкат на цена като добри швейцарски, а рашките в патриотичен унес мислят че купуват "отечественая марка". Впрочем часовниците от поне 50 години са в графа бижутерия, не са техническо предизвикателство. По селските панаири можеш да купиш дузина китайски, при това работещи, за има-няма 10 долара.
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk"произвеждат часовници."
1. ПроизвеждаХА (в СССР), при това доста боклучави.
2. Каквото и да с са правили, правеха го в Естония, което не е баш Русия
3. Има едни часовници, дето са по-така, примерно се ползват в ГПС приемниците, ама там руско производство няма. Няма и да има, защото не е гот да сложиш 5-10 кг. в телефон, трябва да е малко чипче, а това не го могат.
misho73
Рейтинг: 1352 НеутралноДо коментар [#44] от "lu":
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk"Та нали вашите бащи, дядовци а даже може би и вие сте се търкаляли на същата кола? "
Да де, ама не по желание. От зор. С вноска в Мототехника, която излизаше горе-долу за абитуриентския, ако баща ти е внесъл пари малко след раждането ти. Две неща социализма така и не успя да направи - коли и телевизори. Като се замисля, и много други. Ама това беше най-дразнещото, защото и тогава и сега не е кой знае каква технология. Говорим за народни коли, не за някакви чудеса на техниката.
misho73
Рейтинг: 1352 НеутралноДо коментар [#39] от "niko_tin":
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk[quote#39:"niko_tin"]По желание на уважаемите партньори моля[/quote]
"удалось закупить технологию и оборудование для выпуска продукции по топологии 90 нм с медной металлизацией у той же компании STMicroelectronics"
1. Технология от 80-те. В Ботевград има доста по-модерна. Говоря за 2014г., не за живковските напъни.
2. Хвалбата е че са ***успели да купят***, не че са я направили. Има разлика, бая голяма.
3. Сайта е класически мурзилски. Облажилите от кръга на Путя харчат яко пара за патриотични сайтове и телевизии. Видя ли завода с надпис "Сдадим завод в срок"? Ако си по-млад, да те открехна че това беше ежедневние в едно друго време, в което маратонките бяха контрабандна стока, а за шише Плиска можеше да изперкаш половин Москва, даже не само женската част.
4. Русия е била, е и ще бъде суровинен придатък на Европа. От Петър 1-ви насам и во веки веков. Освен всичко друго, има и икономически закони за ресурсните икономики, прочети. Но и проблема с акъла и средата си стои със страшна сила и сега.
5. 95% от патентите са на страни от Европа и САЩ. В Росия инженерството не вирее. По 1001 причини, но политическата е водеща и неизменна от има-няма 3-4 века насам.
lo ridah
Рейтинг: 430 ВеселоДо коментар [#44] от "lu":
На база на ладата. Този скапан боклук с краден дизайн. Не историите са остарели, ладата е остаряла. А това клипче, дето си го постнал какво можела ладата... Ами не го може. Двигателя е стабилно тунингован от Нисан Силвия SR20DET. Русначетата могат дъъъъъълго да си подскачат на главите и няма да изкарат и 30% от тая мощност от подобна кубатура.
Тоя двигател можеш да го сложиш и на готварска печка или детска триколка и пак ще къса 911ки. Ладата няма никакъв принос.
ь
Рейтинг: 1039 Весело"Заслужава отбелязване и мултифункционалният волан, от който ще се управляват круизконтролът, аудиосистемата, телефонът и т.н...."
)) Тц тц тц....
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!Баси ... това е изумително достижение
Калибър
Рейтинг: 856 ВеселоДо коментар [#51] от "ь":
Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.Аз са изумих, не мога да повярвам. Имах кола преди 15 години с повече джаджи по кормилото. Баси, рашките са върха в автомобилозакъснението. Пак са намбър уан...
astonis
Рейтинг: 113 НеутралноВ базовите аксесоари е включена и сгъваема манивела...а вместимостта на радиатора е с 10л антифриз- достатъчен запас за цялата деревня...
Гарван
Рейтинг: 804 ВеселоДо коментар [#43] от "Realist": Чувствам се леко обиден. Забравили сте да споменете това чудо на техниката ЗАЗ. Ама каква печка имаше - истински реактивен двигател.
Consumer
Рейтинг: 1407 ВеселоДали ще видим родните русофили с подобно МПС, а дано ама надали. Те пак ще заложат на империалистическото производство от класовия враг - обединена Германия
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantanarhochristian
Рейтинг: 845 НеутралноДо коментар [#28] от "finlip":
Вземи почети малко история и стига плещи глупости. Да, Иван Грозни е създал славяните. Лично е обиколил всяка монголска юрта и посял семето на великоруския шувенизъм от чреслата си....
Аман! За смях станахте вече. Гърците описват походите им и инвазията в Рим и Византия още през 5ти век, обсаждат Солун. През 8-ми и 9-ти обсаждат Константинопол няколкократно по море и суша (след омесването с викингите, които им създават първата велика държава и ги учат на войнственост и завоевателност, та и досега така). Ама пусто без писменост. То ако питаш гърците по същата логика и траки не са съществували, щото нямало писмени оставени източници с тракийски произход (то има ама на гръцки). А за славяните се предполага , че са същите онези скити обикаляли 2000 годинипреди Христа и поомесили се с фини и по-късно с викинги, както споменах. Между дръгото са се мотали заедно с нашите, само дето последните са били на кончета.
DS
Рейтинг: 789 НеутралноКакво значи "Зх" на скоростната кутия на ЛАДА?
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"Моне
Рейтинг: 620 НеутралноКоментарите по-интересни и информационно по-полезни от самата статия. Бравос!!!
lu
Рейтинг: 839 НеутралноДо коментар [#50] от "lo_ridah":
Пич, не се прави на разбирач и както ти казах смени плочата. Тази Лада дето я постнах е само шаси на лада. Двигателя не е тайна как се прави. С пари всичко може да стане. А руснаците имат пари. Всичките тия дивотии дето ладата не вървяла , Путкин туй било онуй било са по детински наивни. На рснаците не са им завряни ръцете в задника та на не могат да направят една кола. Ладата преди беше друго. Нямаше нужда да е конкурентна. Сега е друго. Е виж Маруся. Ама не ми казвай че е по зле от ферари, а забележи че е по добра от Хюндай. За няколко години разработки - толкова.
xabren
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#47] от "misho73":
[quote#47:"misho73"]1. ПроизвеждаХА (в СССР), при това доста боклучави. [/quote]
По онова време имаше и виц за великите руски часовници:
Руският часовник е водоустойчив - веднъж влязла водата в часовника, не можеш да я изкараш повече.
lo ridah
Рейтинг: 430 НеутралноДо коментар [#59] от "lu":
Пич, човек не е нужно да бъде автомобилен инженер за да види, че не стават ладичките..Не им е дадено просто свише да правят коли.. Нали знаеш.. негър скиор, арменец миньор... стьопа автопроизводител, ей такива работи.
Пък за марусята... косуърт прави двигателя примерно.. Дизайнери има навсякъде - в ТУ София има доста по-читави - най-малкото ако си мяркал разните конкурси, които вървят от време на време...
Продадените нови лади в Бг са 8 по официална статистика на дилърите. И са 8 ниви за разни горски стопанства. Нормален човек не си е купил.
simo87
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#41] от "Realist":
Ха-ха, и ние сме имали и Трабант, Вартбург. Вартбурга беше нов даже, комби, добро купе, удобен много, но големи проблеми с двигателя - загряваше много, липса на мощност, висок разход на гориво.
Трабанта беше почти безавариен, много икономичен (5 на сто), много проходим, но ужасно неудобен.
simo87
Рейтинг: 740 НеутралноДо коментар [#49] от "misho73":
operty_Indicators
Посмали малко. За патентите доста лъжеш, или живееш в други времена. Ама, като се замисля, никога не е имало времена, в които САЩ и ЕС да имат 95 % от патентите.
Доста пропускаш. Китай, Япония, Южна Корея. А и омразната Русия е на 6-7 място...
http://en.wikipedia.org/wiki/World_Intellectual_Pr
misho73
Рейтинг: 1352 НеутралноДо коментар [#63] от "simo87":
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk[quote#63:"simo87"]никога не е имало времена, в които САЩ и ЕС да имат 95 % от патентите.[/quote]
1. Разбира се че е имало - патентното право е Европа е по-старо от гражданските права в Русия. Парния двигател е бил патентован, а по него време мужиците са били вещи за притежание (прочети поне Мъртви души).
2. Говорим за патентни, които някой иска да купи и да ползва в производство. Ти можеш да патентоваш механична сметачна машина - нямаш проблем, само дето никой няма да ти го плати.
3. В малкото случаи в които Русия стига до някакво постижение, то не се патентова, защото е секретно и изобретателя е просто куче в краката на царя. Каквито са всъщност всички руснаци.
simo87
Рейтинг: 740 НеутралноМай признаваш, че и да е имало такива проценти, това е било в далечното минало.
Но не ми отговори за Китай, Япония и Корея...
Крепостничеството в Русия е отменено по-рано, отколкото робството в САЩ.
Все пак не всички поданици на руския цар са били крепостни, както и не всички американци са били роби, но пък преобладаващата част от тъмнокожите са били.
finlip
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#56] от "anarhochristian":
Това за което пишеш са БЪЛГАРИ, БЪЛГАРИНО!
Скитите също са били БЪЛГАРИ!
Все пак хубаво е че четеш това е единствения начин да стигнеш до истината.
misho73
Рейтинг: 1352 НеутралноДо коментар [#65] от "simo87":
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk"Но не ми отговори за Китай, Япония и Корея"
К'во да ти отговарям?!? Япония и Южна Корея - иди дойди, ама Китай да гу буташ в страни с приходи от интелектуална собственост ... Сам си отговаряй. Кажи първо защо реват на умряло като им се казва да си оправят патентното право? Защото значи да плащат, а не да ИМ плащат.
"Крепостничеството в Русия е отменено по-рано, отколкото робството в САЩ. "
Знаеш ли защо няма негри в Русия? Защото никой негър, ако ще и роб от САЩ не иска да отиде в Русия, затова. А и прави разлика между това НЯКОИ да са роби и това ВСИЧКИ да са крепостни (роби). А САЩ, добра или лоша са република от създаването си, за разлика от Русия, която е де факто монархия и днес. Путин е цар, набий си най-накрая в главата. И има много добра причина за това - управлява руснаци. Ако беше в САЩ, досега да е обрал всичките катран и перушина. Я иди се прави на интересен в САЩ да видиш колко ще изкараш ... А руснака е роден роб. Щом ми говориш за робство ...