Разкриването на новата "Лада Веста" започна отвътре навън

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (67)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 782 Неутрално

    По-добре да я бяха кръстили "Настя", а на английски щеше да се транскрибира "Nasty"

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  2. 2 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Любопитно

    Дали Пут*ин ще успее да запали двигателя?!

  3. 3 Профил на poijn
    poijn
    Рейтинг: 177 Неутрално

    Nastya, Ханс.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  4. 4 Профил на srebroliubec
    srebroliubec
    Рейтинг: 609 Неутрално

    И както обикновено дори и на голямото откриване няма да запали :D

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  5. 5 Профил на Handy СУПЕР
    Handy
    Рейтинг: 1014 Неутрално

    Някой пак е крал - този път лост за скорости от БМВ

  6. 6 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 627 Неутрално

    И отново забранена поради липса на безопасност по европейските улици? Имаше една лада забранена заради недозавиване

  7. 7 Профил на ASTYLE
    ASTYLE
    Рейтинг: 369 Весело

    Ще има ли Лада Логан или Лада Дъстер?

    EU now have 1 GB empty space
  8. 8 Профил на meh
    meh
    Рейтинг: 121 Неутрално

    Към спецификациите на руски коли трябва обезателно да се включва и вместимостта на багажника и задните седалки, измервана в чували картошки.

  9. 9 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 782 Весело

    [quote#8:"oos19355380"]Към спецификациите на руски коли трябва обезателно да се включва и вместимостта на багажника и задните седалки, измервана в чували картошки. [/quote]

    Това се среден клас, в багажника трябва да има място за тъща и/или свиня и човал картоШка

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  10. 10 Профил на Кирето
    Кирето
    Рейтинг: 974 Любопитно

    Май си е чисто Рено Клио, като гледам подлакътниците и дръжките на вратите... Волана също.

    Научих "God Save the Queen".........е, струва си....
  11. 11 Профил на Kimi
    Kimi
    Рейтинг: 233 Весело

    От къде да си взема бордеро,че не ми се чака 10 години?

  12. 12 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Голяма марка!
    Дане отворим дума за Москвича...

  13. 13 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#6] от "stanislavdi":

    Всички стари Лади недозавиват. Но все пак като за коли от 70-те и 80-те години бяха доста прилични (все пак Фиат 124 - кола на годината).
    След това единствената светлинка за Лада беше Самара, която имаше някои нововъведения, предно предаване, добра маневреност, доста икономичен двигател и лека трансмисия. Имаше и слабости - лоши материали в купето, най-вече евтина пластмаса.

    Но работата на Рено по поточните линии и моделната гама започва да дава резултати, които вероятно ще станат осезателни до 2-3 години.
    Щом превърнаха от Дачия това, което е днес, няма начин да не успеят и с Лада. Руснаците все пак имат традиции в автомобилостроенето, имат и образовани кадърни инженери и дизайнери, имат и голям пазар и евтини ресурси - стомана, електричество, вода, природен газ, не много скъпа работна ръка.

  14. 14 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#8] от "oos19355380":

    Не се грижи ти за спецификите им. Спецификите ще са усилено окачване, подобрено антикорозионно покритие, добро отопление и реотани на стъкла и огледала.
    А че ядат руснаците картофи, ядат. Ама и българите ядем доста картофи, както и поляци, германци, американци.

  15. 15 Профил на Делян Ковачев
    Делян Ковачев
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Да са живи и здрави французите/японците да подържат съветската автомобилна индустрия!
    Подобно на Сухой (друга индустрия), който ако не бяха италианците щеше да си остане на социалистическите чертожни маси......

  16. 16 Профил на nage
    nage
    Рейтинг: 233 Неутрално

    прилича на кола от 90те

  17. 17 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 1071 Неутрално

    До коментар [#5] от "Handy":

    мани ти лоста за скорости, има копче мерцедес на волана......кат го настинеш и става ц класа от 1989г

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  18. 18 Профил на dr_t
    dr_t
    Рейтинг: 120 Неутрално

    не е зле

  19. 19 Профил на bad_religioner
    bad_religioner
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Колата, която ще се продава в Европа за 8000 евро, е създадена на базата на универсалната платформа Lada B, разработена от АвтоВАЗ. "Веста ще отговаря на европейските стандарти за безопасност, ще бъде с модерни Euro 6 двигатели", разкри преди месец шефът на руснаците Бо Андерсон. Дизайнът на колата се базира върху базата на концептуалния автомобил Lada XRAY. Началото на серийното производство за Lada Vesta е планирано за есента на следващата година
    http://www.autoclub.bg/index.php?menu=16&id=22276

  20. 20 Профил на inn СУПЕР
    inn
    Рейтинг: 1045 Неутрално

    Ще са нужни са поне 15-20 г. наливане на готови технологии от частника (Рено-Нисан), за да има шансове реципиентът-смъртник "АВТО-ВАЗ" да оцелее в света на "загниващия" капитализъм...

  21. 21 Профил на ergen4ev
    ergen4ev
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Основен пазар русия, основен конкурент москви4, основен пе4алив6.....?

  22. 22 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    """. . .Заслужава отбелязване и мултифункционалният волан, от който ще се управляват круизконтролът,. . ."""
    ==============

    Темпомата щял да бъде адаптивен ? ? ?

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  23. 23 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 958 Неутрално

    [quote#13:"simo87"]като за коли от 70-те и 80-те години бяха доста прилични (все пак Фиат 124 - кола на годината). [/quote]

    Симо, да не си роден 1987 г.? Фиат 124 е кола на 1964 година.
    Преди преговорите с Фиат говорили с ФВ, Рено- без резултат.
    От там започва трагедията руска, описана и разказана от първа ръка по горбачово време в Комсомолская газета. Преправили са куп детайли и резултата- гледаш жигулка с хоризантално предно колело. 6100 бг лева струваше! Добра била, да по-добра от Москвич!Зимата се слагаше бордюр в багажника- за стабилност! Не е за разправяне - руски подобрения на Фиат 124!!! Собствениците на Жигула могат книга да напишат!
    [quote#13:"simo87"] Руснаците все пак имат традиции в автомобилостроенето, имат и образовани кадърни инженери и дизайнери[/quote]
    Те точно това си нямат, та затова са поканили шведа Бо!

  24. 24 Профил на rkirov
    rkirov
    Рейтинг: 676 Неутрално

    До коментар [#6] от "stanislavdi":
    Да сигурно Холандия , Финландия даже и Белгия не са в европейският съюз защото там доста лади се карат има и кабртиолети даже

    Все по-хубаво става :)
  25. 25 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4926 Любопитно

    [quote#13:"simo87"]Руснаците все пак имат традиции в автомобилостроенето, имат и образовани кадърни инженери и дизайнери[/quote]

    Може ли пример (но не военна и космическа продукция) за нещо, което тези кадърни инженери и дизайнери са произвели?

    Предварително благодаря!

  26. 26 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 958 Неутрално

    В интерес на истината бях приятно изненадан от Лада Самара. Двигателят нямаше излишък от мощност, но с двама пътници бе удивително послушен, тих и никак лаком - около 6 л./100. Няколко пъти на светофар съм се подвеждал да паля работещ двигател.
    Прочетох някъде за тихият, но настоятелен глас на Порше, който искаше да се признае участието им в разработката на двигателя!
    Имаше и неприятни моменти- без причина изведнъж почваше да звучи като ламарина, завързана зад колата. Ако е на друг- много е смешно. В сервиза вдигнаха рамене и нищо не направиха!

  27. 27 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 771 Весело

    До коментар [#2] от "vassilun":

    С гаранция!
    Въпросът е дали ще успее да го изгаси!

    I Want To Believe
  28. 28 Профил на finlip
    finlip
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Дневник стига с теа славяни бе, че и древни на всичко отгоре!
    Колко древни от 1500 или 1600 година!
    Измислени наименования в измислени глави

  29. 29 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 958 Весело

    До коментар [#25] от "vassilun":


    [quote#25:"vassilun"]Може ли пример (но не военна и космическа продукция) за нещо, което тези кадърни инженери и дизайнери са произвели? [/quote]

    Отговор получи ли? Питам, защото може да е на лично съобщение.
    "Тез кадърни инженери и дизайнери" така бяха копнали Фълъпс самобръсначка, че се подлъгах и я купих. Производство на Уфимски завод, городе Уфа! Много евтино! Работи ЦЯЛА седмица !

  30. 30 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#23] от "Alexander97":

    Да, 87-ма година съм роден.
    Имахме навремето Лада 1600, после и 1200 Ес (която си е почти едно към едно Жигули).
    Наистина са нестабилни зимата на сняг и лед, заради задното предаване, но доскоро нестабилни бяха и всички БМВ и Мерцедес, преди да започнат да ги правят 4х4.
    Не това е кусура на старите Лади.
    Големият проблем беше лошата маневреност и шумното купе.
    Иначе колата е комфортна като за ония години, с добра возия, достатъчно пространство, голям багажник, сравнително икономична, с добро парно, сравнително надеждна по отношение на двигател и окачване, с доста добра антикорозионна защита, особено отдолу.

  31. 31 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 782 Весело

    [quote#13:"simo87"]Фиат 124[/quote]

    за 1967-ма и без рационализациите на мужиците от Поволжието

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  32. 32 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#25] от "vassilun":

    Не виждам причина да се изключва космическата и военната индустрия.
    Но ще ти дам и други примери. Произвеждаха доста добри граждански и товарни самолети, не лоша земеделска техника, ядрени съоръжения (първата в света АЕЦ е съветска, 1954 г.), произвеждат часовници.

  33. 33 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 782 Весело

    [quote#32:"simo87"]Произвеждаха доста добри граждански и товарни самолети, не лоша земеделска техника, ядрени съоръжения (първата в света АЕЦ е съветска, 1954 г.), произвеждат часовници.[/quote]

    Имах часовник Луч, купих си го от ГУМ в мАсква, бях на екскурзия там. След година и половина започна да избързва, след още 6 м вече отклонението беше 15 мин/час Отидох на часовникар да го оправи и той ми се изсмя Толкова за, часовниците, подобно е положението и с другите изброени от теб чудеса на инженерната мисъл...

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  34. 34 Профил на Daniboy СУПЕР
    Daniboy
    Рейтинг: 1013 Неутрално

    Умниците от форума срещу глупаците от Рено....

    „Най-хубавото в този живот е да се правиш на идиот.”
  35. 35 Профил на plumpschi
    plumpschi
    Рейтинг: 896 Весело

    Е, добре че са почнали отвътре навън! Ако бе обратното, най-вероятно нямаше да стигнем до вътрето.

  36. 36 Профил на flipbeat
    flipbeat
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Жигули 2102. Бяла. Първата ми кола.
    Винаги стигахме до морето. Винаги на косъм, както се вика, ама стигахме
    Който хвали Ладите и Жигулите трябва да е луд, луд, луд.

  37. 37 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2349 Неутрално

    Бо Андерсон да не би да е Борис Андерсонович? Путин ще вземе да го санкционира заради западното име.

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  38. 38 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2449 Неутрално

    Нямало било хубави руски коли? Коли има, пари няма.

    Judjuk
  39. 39 Профил на niko_tin
    niko_tin
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#25] от "vassilun":
    До коментар [#29] от "Alexander97":

    По желание на уважаемите партньори моля: http://sdelanounas.ru/blogs


    Ваш отец е дявола и вие изпълнявате похотите на отца си Когато говори лъжа говори свое ибо той е лъжец и отец на лъжа А как Аз истина говоря, не вярвате Ми
  40. 40 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3116 Весело

    Това явно е колата в която ще се вози руската номенклатура след като Путя забрани мерджаните и беемветата!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  41. 41 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3116 Весело

    [quote#36:"flipbeat"]Винаги стигахме до морето. Винаги на косъм, както се вика, ама стигахме [/quote]

    Аз правих същото с моят Вартбург, и все нещо се разваляше след морето. Я водна помпа, я бензинова, я чукче, ... Един път сменях цялата плочка с чукчетата на връщане край Айтос. Трабантаджиите и вартбургчиите ще ме разберат за какво става въпрос. Соц. возило, безаналогово!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  42. 42 Профил на lo ridah
    lo ridah
    Рейтинг: 430 Неутрално

    ето го и линка към шпионска снимка на екстериора

    http://www.dumher.com/media/image/wc-quimico-exterior.jpg

  43. 43 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3116 Весело

    [quote#23:"Alexander97"]Зимата се слагаше бордюр в багажника- за стабилност! [/quote]

    Аз съм виждал шофьори да слагат по две торби цемент в задният багажник на ладите си през зимата. Задно предаване, а двигателя отпред. Много тежка отпред и много лека отзад, на една снежинка на пътя боксуваше. Друго си беше шкодата и Булгарреното- задно предаване, но пък двигателя отзад. Или пък вартнург и трабант- преден двигател, предни задвижващи колела.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  44. 44 Профил на lu
    lu
    Рейтинг: 839 Неутрално

    Добре де присмехулници, на каква база бълвате глупости за Ладата. Та нали вашите бащи, дядовци а даже може би и вие сте се търкаляли на същата кола?
    Сменете плочата, историите са ви остарели ...

  45. 45 Профил на lu
    lu
    Рейтинг: 839 Неутрално

    Ето какво една Лада трябва да може:
    https://www.youtube.com/watch?v=2EVOmE-WCzw

  46. 46 Профил на Кремълски дребосък 💙💛
    Кремълски дребосък 💙💛
    Рейтинг: 1696 Весело

    [quote#40:"Realist"]Това явно е колата в която ще се вози руската номенклатура след като Путя забрани мерджаните и беемветата! [/quote]
    Стриктно погледнато, Путлер ще трябва да накаже със санкции и тази бивша съветска марка - нали вече е собственост на западните врагове от Рено-Нисан.

  47. 47 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1352 Неутрално

    До коментар [#32] от "simo87":

    "произвеждат часовници."

    1. ПроизвеждаХА (в СССР), при това доста боклучави.
    2. Каквото и да с са правили, правеха го в Естония, което не е баш Русия Впрочем естонците и сега правят Полет и им ги лашкат на цена като добри швейцарски, а рашките в патриотичен унес мислят че купуват "отечественая марка". Впрочем часовниците от поне 50 години са в графа бижутерия, не са техническо предизвикателство. По селските панаири можеш да купиш дузина китайски, при това работещи, за има-няма 10 долара.
    3. Има едни часовници, дето са по-така, примерно се ползват в ГПС приемниците, ама там руско производство няма. Няма и да има, защото не е гот да сложиш 5-10 кг. в телефон, трябва да е малко чипче, а това не го могат.

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  48. 48 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1352 Неутрално

    До коментар [#44] от "lu":

    "Та нали вашите бащи, дядовци а даже може би и вие сте се търкаляли на същата кола? "

    Да де, ама не по желание. От зор. С вноска в Мототехника, която излизаше горе-долу за абитуриентския, ако баща ти е внесъл пари малко след раждането ти. Две неща социализма така и не успя да направи - коли и телевизори. Като се замисля, и много други. Ама това беше най-дразнещото, защото и тогава и сега не е кой знае каква технология. Говорим за народни коли, не за някакви чудеса на техниката.

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  49. 49 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1352 Неутрално

    До коментар [#39] от "niko_tin":

    [quote#39:"niko_tin"]По желание на уважаемите партньори моля[/quote]

    "удалось закупить технологию и оборудование для выпуска продукции по топологии 90 нм с медной металлизацией у той же компании STMicroelectronics"

    1. Технология от 80-те. В Ботевград има доста по-модерна. Говоря за 2014г., не за живковските напъни.
    2. Хвалбата е че са ***успели да купят***, не че са я направили. Има разлика, бая голяма.
    3. Сайта е класически мурзилски. Облажилите от кръга на Путя харчат яко пара за патриотични сайтове и телевизии. Видя ли завода с надпис "Сдадим завод в срок"? Ако си по-млад, да те открехна че това беше ежедневние в едно друго време, в което маратонките бяха контрабандна стока, а за шише Плиска можеше да изперкаш половин Москва, даже не само женската част.
    4. Русия е била, е и ще бъде суровинен придатък на Европа. От Петър 1-ви насам и во веки веков. Освен всичко друго, има и икономически закони за ресурсните икономики, прочети. Но и проблема с акъла и средата си стои със страшна сила и сега.
    5. 95% от патентите са на страни от Европа и САЩ. В Росия инженерството не вирее. По 1001 причини, но политическата е водеща и неизменна от има-няма 3-4 века насам.

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  50. 50 Профил на lo ridah
    lo ridah
    Рейтинг: 430 Весело

    До коментар [#44] от "lu":

    На база на ладата. Този скапан боклук с краден дизайн. Не историите са остарели, ладата е остаряла. А това клипче, дето си го постнал какво можела ладата... Ами не го може. Двигателя е стабилно тунингован от Нисан Силвия SR20DET. Русначетата могат дъъъъъълго да си подскачат на главите и няма да изкарат и 30% от тая мощност от подобна кубатура.
    Тоя двигател можеш да го сложиш и на готварска печка или детска триколка и пак ще къса 911ки. Ладата няма никакъв принос.

  51. 51 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1039 Весело

    "Заслужава отбелязване и мултифункционалният волан, от който ще се управляват круизконтролът, аудиосистемата, телефонът и т.н...."
    Баси ... това е изумително достижение )) Тц тц тц....

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  52. 52 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 856 Весело

    До коментар [#51] от "ь":

    Аз са изумих, не мога да повярвам. Имах кола преди 15 години с повече джаджи по кормилото. Баси, рашките са върха в автомобилозакъснението. Пак са намбър уан...

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  53. 53 Профил на astonis
    astonis
    Рейтинг: 113 Неутрално

    В базовите аксесоари е включена и сгъваема манивела...а вместимостта на радиатора е с 10л антифриз- достатъчен запас за цялата деревня...

  54. 54 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 804 Весело

    До коментар [#43] от "Realist": Чувствам се леко обиден. Забравили сте да споменете това чудо на техниката ЗАЗ. Ама каква печка имаше - истински реактивен двигател.

  55. 55 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1407 Весело

    Дали ще видим родните русофили с подобно МПС, а дано ама надали. Те пак ще заложат на империалистическото производство от класовия враг - обединена Германия

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  56. 56 Профил на anarhochristian
    anarhochristian
    Рейтинг: 845 Неутрално

    До коментар [#28] от "finlip":

    Вземи почети малко история и стига плещи глупости. Да, Иван Грозни е създал славяните. Лично е обиколил всяка монголска юрта и посял семето на великоруския шувенизъм от чреслата си....
    Аман! За смях станахте вече. Гърците описват походите им и инвазията в Рим и Византия още през 5ти век, обсаждат Солун. През 8-ми и 9-ти обсаждат Константинопол няколкократно по море и суша (след омесването с викингите, които им създават първата велика държава и ги учат на войнственост и завоевателност, та и досега така). Ама пусто без писменост. То ако питаш гърците по същата логика и траки не са съществували, щото нямало писмени оставени източници с тракийски произход (то има ама на гръцки). А за славяните се предполага , че са същите онези скити обикаляли 2000 годинипреди Христа и поомесили се с фини и по-късно с викинги, както споменах. Между дръгото са се мотали заедно с нашите, само дето последните са били на кончета.

  57. 57 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Какво значи "Зх" на скоростната кутия на ЛАДА?

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  58. 58 Профил на Моне
    Моне
    Рейтинг: 620 Неутрално

    Коментарите по-интересни и информационно по-полезни от самата статия. Бравос!!!

  59. 59 Профил на lu
    lu
    Рейтинг: 839 Неутрално

    До коментар [#50] от "lo_ridah":

    Пич, не се прави на разбирач и както ти казах смени плочата. Тази Лада дето я постнах е само шаси на лада. Двигателя не е тайна как се прави. С пари всичко може да стане. А руснаците имат пари. Всичките тия дивотии дето ладата не вървяла , Путкин туй било онуй било са по детински наивни. На рснаците не са им завряни ръцете в задника та на не могат да направят една кола. Ладата преди беше друго. Нямаше нужда да е конкурентна. Сега е друго. Е виж Маруся. Ама не ми казвай че е по зле от ферари, а забележи че е по добра от Хюндай. За няколко години разработки - толкова.

  60. 60 Профил на xabren
    xabren
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#47] от "misho73":

    [quote#47:"misho73"]1. ПроизвеждаХА (в СССР), при това доста боклучави. [/quote]

    По онова време имаше и виц за великите руски часовници:
    Руският часовник е водоустойчив - веднъж влязла водата в часовника, не можеш да я изкараш повече.

  61. 61 Профил на lo ridah
    lo ridah
    Рейтинг: 430 Неутрално

    До коментар [#59] от "lu":

    Пич, човек не е нужно да бъде автомобилен инженер за да види, че не стават ладичките..Не им е дадено просто свише да правят коли.. Нали знаеш.. негър скиор, арменец миньор... стьопа автопроизводител, ей такива работи.
    Пък за марусята... косуърт прави двигателя примерно.. Дизайнери има навсякъде - в ТУ София има доста по-читави - най-малкото ако си мяркал разните конкурси, които вървят от време на време...
    Продадените нови лади в Бг са 8 по официална статистика на дилърите. И са 8 ниви за разни горски стопанства. Нормален човек не си е купил.

  62. 62 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#41] от "Realist":

    Ха-ха, и ние сме имали и Трабант, Вартбург. Вартбурга беше нов даже, комби, добро купе, удобен много, но големи проблеми с двигателя - загряваше много, липса на мощност, висок разход на гориво.
    Трабанта беше почти безавариен, много икономичен (5 на сто), много проходим, но ужасно неудобен.

  63. 63 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#49] от "misho73":

    Посмали малко. За патентите доста лъжеш, или живееш в други времена. Ама, като се замисля, никога не е имало времена, в които САЩ и ЕС да имат 95 % от патентите.
    Доста пропускаш. Китай, Япония, Южна Корея. А и омразната Русия е на 6-7 място...

    http://en.wikipedia.org/wiki/World_Intellectual_Property_Indicators

  64. 64 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1352 Неутрално

    До коментар [#63] от "simo87":


    [quote#63:"simo87"]никога не е имало времена, в които САЩ и ЕС да имат 95 % от патентите.[/quote]

    1. Разбира се че е имало - патентното право е Европа е по-старо от гражданските права в Русия. Парния двигател е бил патентован, а по него време мужиците са били вещи за притежание (прочети поне Мъртви души).
    2. Говорим за патентни, които някой иска да купи и да ползва в производство. Ти можеш да патентоваш механична сметачна машина - нямаш проблем, само дето никой няма да ти го плати.
    3. В малкото случаи в които Русия стига до някакво постижение, то не се патентова, защото е секретно и изобретателя е просто куче в краката на царя. Каквито са всъщност всички руснаци.

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  65. 65 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Май признаваш, че и да е имало такива проценти, това е било в далечното минало.
    Но не ми отговори за Китай, Япония и Корея...
    Крепостничеството в Русия е отменено по-рано, отколкото робството в САЩ.
    Все пак не всички поданици на руския цар са били крепостни, както и не всички американци са били роби, но пък преобладаващата част от тъмнокожите са били.

  66. 66 Профил на finlip
    finlip
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#56] от "anarhochristian":

    Това за което пишеш са БЪЛГАРИ, БЪЛГАРИНО!
    Скитите също са били БЪЛГАРИ!
    Все пак хубаво е че четеш това е единствения начин да стигнеш до истината.

  67. 67 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1352 Неутрално

    До коментар [#65] от "simo87":

    "Но не ми отговори за Китай, Япония и Корея"

    К'во да ти отговарям?!? Япония и Южна Корея - иди дойди, ама Китай да гу буташ в страни с приходи от интелектуална собственост ... Сам си отговаряй. Кажи първо защо реват на умряло като им се казва да си оправят патентното право? Защото значи да плащат, а не да ИМ плащат.

    "Крепостничеството в Русия е отменено по-рано, отколкото робството в САЩ. "

    Знаеш ли защо няма негри в Русия? Защото никой негър, ако ще и роб от САЩ не иска да отиде в Русия, затова. А и прави разлика между това НЯКОИ да са роби и това ВСИЧКИ да са крепостни (роби). А САЩ, добра или лоша са република от създаването си, за разлика от Русия, която е де факто монархия и днес. Путин е цар, набий си най-накрая в главата. И има много добра причина за това - управлява руснаци. Ако беше в САЩ, досега да е обрал всичките катран и перушина. Я иди се прави на интересен в САЩ да видиш колко ще изкараш ... А руснака е роден роб. Щом ми говориш за робство ...

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #