Фотогалерия: Първите европейски модели на "Датсун"

Фотогалерия: Първите европейски модели на "Датсун"

Възродената японска марка на алианса "Рено Нисан" използа изложението в Москва, за да представи първите си модели, които ще се предлагат и в Европа. Става въпрос за хечбек и седан, изградени на една платформа, носещи имената "ми-До" и "он-До", които ще се произвеждат в завода на АвтоВАЗ в Толиати.

  • Възродената японска марка на алианса "Рено Нисан" използа изложението в Москва, за да представи първите си модели, които ще се предлагат и в Европа. Става въпрос за хечбек и седан, изградени на една платформа, носещи имената "ми-До" и "он-До", които ще се произвеждат в завода на АвтоВАЗ в Толиати.
    Възродената японска марка на алианса "Рено Нисан" използа изложението в Москва, за да представи първите си модели, които ще се предлагат и в Европа. Става въпрос за хечбек и седан, изградени на една платформа, носещи имената "ми-До" и "он-До", които ще се произвеждат в завода на АвтоВАЗ в Толиати.
  • "Датсун он-До" е седан с дължина 4.34 метра, ширина 1.7 м, височина 1.5 м и междуосие 2.48 метра. Автомобилът предлага един от най-големите багажници в сегмента - 530 литра.
    "Датсун он-До" е седан с дължина  4.34 метра, ширина 1.7 м, височина 1.5 м и междуосие 2.48 метра. Автомобилът предлага един от най-големите багажници в сегмента - 530 литра.
  • Името на колата е формирано от руската дума за "той" (он) и японската за път, която може да означава и движение (Do).
    Името на колата е формирано от руската дума за "той" (он) и японската за път, която може да означава и движение (Do).
  • В създаването на автомобила са участвали инженери от АвтоВАЗ. Техническа подкрепа е оказана и от "Нисан".
    В създаването на автомобила са участвали инженери от АвтоВАЗ. Техническа подкрепа е оказана и от "Нисан".
  • "Датсун он-До" ще се предлага от непретенциозен четирицилиндров, 1.4-литров атмосферен бензинов мотор с мощност 87 конски сили и по два клапана на цилиндър. Той ще се комбинира с четиристепенна механична скоростна кутия. Ще има и версия с автоматик.
    "Датсун он-До" ще се предлага от непретенциозен четирицилиндров, 1.4-литров атмосферен бензинов мотор с мощност 87 конски сили и по два клапана на цилиндър. Той ще се комбинира с четиристепенна механична скоростна кутия. Ще има и версия с автоматик.
  • "Датсун он-До"
    "Датсун он-До"
  • Специално внимание и в двата автомобила е обърнато на серийното оборудване. То включва две въздушни възглавници, антиблокираща система на спирачките, както и пакет "Студено време", предлагащ седалки и външни огледала с отопление.
    Специално внимание и в двата автомобила е обърнато на серийното оборудване. То включва 
две въздушни възглавници, антиблокираща система на спирачките, както и пакет "Студено време", предлагащ седалки и външни огледала с отопление.
  • "Датсун ми-До" е изграден на същата платформа, но е хечбек и е с по-компактни размери. Дължината на колата е 3.95 метра или с 39 см. по-малко от он-До.
    "Датсун ми-До" е изграден на същата платформа, но е хечбек и е с по-компактни размери. Дължината на колата е 3.95 метра или с 39 см. по-малко от он-До.
  • Логично, моторът и вариантите за трансмисия са аналогични - 1.4 бензин, 87 конски сили.
    Логично, моторът и вариантите за трансмисия са аналогични - 1.4 бензин, 87 конски сили.
  • При изборът на име е търсено звученото на английската дума за мен (me), както и вече спомената японска Do.
    При изборът на име е търсено звученото на английската дума за мен (me), както и вече спомената японска Do.
  • "Датсун" започва продажбите си в Русия с мрежа от 25 дилъра в ключови региони. В следващите две години ще се открият още 75 представителства.
    "Датсун" започва продажбите си в Русия с мрежа от 25 дилъра в ключови региони. В следващите две години ще се открият още 75 представителства.
  • Колите "Датсун" ще се предлагат със 100 000 км. гаранция и атрактивен лизинг - "Датсун Финанс". Стратегията на марката е да предлага нова кола от чуждестранен производител на много достъпна цена, което би трябвало да се хареса на руските купувачи.
    Колите "Датсун" ще се предлагат със 100 000 км. гаранция и атрактивен лизинг - "Датсун Финанс". Стратегията на марката е да предлага нова кола от чуждестранен производител на много достъпна цена, което би трябвало да се хареса на руските купувачи.
  • По всяка вероятно двата модела ползват доста общи компоненти с "Дачия Логан", която се произвежда в Русия, но под марката "Рено". Двигателят пък е същият, който се монтираше като базов в гамата на румънската марка при излизането и на пазара. Сега 1.4-литровият мотор е заменен от 1200 кубиков с по четири клапана на цилиндър.
    По всяка вероятно двата модела ползват доста общи компоненти с "Дачия Логан", която се произвежда в Русия, но под марката "Рено". Двигателят пък е същият, който се монтираше като базов в гамата на румънската марка при излизането и на пазара. Сега 1.4-литровият мотор е заменен от 1200 кубиков с по четири клапана на цилиндър.
  • На първо време двата модела на "Датсун" ще се продават само в Русия, а след това вероятно и на други от т.нар. "развиващи се пазари" в Европа.
    На първо време двата модела на "Датсун" ще се продават само в Русия, а след това вероятно и на други от т.нар. "развиващи се пазари" в Европа.
  • Фотогалерия: Първите европейски модели на "Датсун"