Възродената японска марка на алианса "Рено Нисан" използа изложението в Москва, за да представи първите си модели, които ще се предлагат и в Европа. Става въпрос за хечбек и седан, изградени на една платформа, носещи имената "ми-До" и "он-До", които ще се произвеждат в завода на АвтоВАЗ в Толиати.
Възродената японска марка на алианса "Рено Нисан" използа изложението в Москва, за да представи първите си модели, които ще се предлагат и в Европа. Става въпрос за хечбек и седан, изградени на една платформа, носещи имената "ми-До" и "он-До", които ще се произвеждат в завода на АвтоВАЗ в Толиати. "Датсун он-До" е седан с дължина 4.34 метра, ширина 1.7 м, височина 1.5 м и междуосие 2.48 метра. Автомобилът предлага един от най-големите багажници в сегмента - 530 литра. Името на колата е формирано от руската дума за "той" (он) и японската за път, която може да означава и движение (Do). В създаването на автомобила са участвали инженери от АвтоВАЗ. Техническа подкрепа е оказана и от "Нисан". "Датсун он-До" ще се предлага от непретенциозен четирицилиндров, 1.4-литров атмосферен бензинов мотор с мощност 87 конски сили и по два клапана на цилиндър. Той ще се комбинира с четиристепенна механична скоростна кутия. Ще има и версия с автоматик. "Датсун он-До" Специално внимание и в двата автомобила е обърнато на серийното оборудване. То включва две въздушни възглавници, антиблокираща система на спирачките, както и пакет "Студено време", предлагащ седалки и външни огледала с отопление. "Датсун ми-До" е изграден на същата платформа, но е хечбек и е с по-компактни размери. Дължината на колата е 3.95 метра или с 39 см. по-малко от он-До. Логично, моторът и вариантите за трансмисия са аналогични - 1.4 бензин, 87 конски сили. При изборът на име е търсено звученото на английската дума за мен (me), както и вече спомената японска Do. "Датсун" започва продажбите си в Русия с мрежа от 25 дилъра в ключови региони. В следващите две години ще се открият още 75 представителства. Колите "Датсун" ще се предлагат със 100 000 км. гаранция и атрактивен лизинг - "Датсун Финанс". Стратегията на марката е да предлага нова кола от чуждестранен производител на много достъпна цена, което би трябвало да се хареса на руските купувачи. По всяка вероятно двата модела ползват доста общи компоненти с "Дачия Логан", която се произвежда в Русия, но под марката "Рено". Двигателят пък е същият, който се монтираше като базов в гамата на румънската марка при излизането и на пазара. Сега 1.4-литровият мотор е заменен от 1200 кубиков с по четири клапана на цилиндър. На първо време двата модела на "Датсун" ще се продават само в Русия, а след това вероятно и на други от т.нар. "развиващи се пазари" в Европа.